Skocz do zawartości
JAKoB

 zamknięty Balans Klas

Rekomendowane odpowiedzi

Witam , przychodzę z moją propozycją balansu klas na codzie 400 , skoro już się za ten serwer mamy brać to czemu by nie zadbać o zbalansowanie rozgrywki.

1.Ofensywne

 

Zwiadowca

INT: 40

HP:  10

WYTRZ: 0

KOND: 50

BRONIE: MP5 , SMOKE, FLASH

OPIS: Widoczność zmniejszona do 100 , +10 DMG z MP5

Speedhacker – zostaje

Namiestnik –zostaje

Elektryk (zmienjszymy dmg błyskawic o 2/5)

INT: 0

HP: 40

WYTRZ: 20

KOND: 10

BRONIE: m249 , M4A1

OPIS: Posiada 2x Błyskawice i ogranicznik rozrzutu

Amadeusz – zostaje

Karabinier – zostaje

Mścicel dać mu 1/5-6 na kryta

Talib-zostawić

Frost -Zostawić (zaktualizować txt zamrożenia tak jak na 200)

Fliper – Dać mu 1/5 na kryta

Żołnierz wsparcia – zamienić mp5 na UMP , dodać 1/15 na zabójstwo oraz ¼ z granatu

Strzelec wsparcia – przekształcić go w łowcę ( 1 pułapka 2x dmg w plecy) + zwiększony dmg z M3

 

2.Wsparcie

Telegrafista – kryta zmienić na 1/7 + ciche kroki

Marszałek

INT: 0

HP:  40

WYTRZ: 0

KOND: 30

BRONIE: XMX1014

OPIS: Dostaje pełen magazynek za zabójstwo , ma 1/5 na krytyczne uderzenie oraz 1/10 na odbicie pocisku

 

Aspirant ( Wyzerowac inteligencje , wsm nawet dac mu -10 ale dodać drugą rakiete)

Szeregowiec (Buff maca z 1/18 na 1/15)

Okulista ( Galil i Famas [dodac mu famasa] +10DMG [wcześniej +5] i szansa wyrzucenie broni 1/10 [wcześniej 1/15 ] )

Cichy zabójca (Zamienić mu m4 na TMP , dodać 1/10 na krytyczne trafienie oraz 1/6 na zrespienie się u wroga)

Nowe Klasy :

Admirał

INT: 20

HP/Wytrz/KOND : 0

BRONIE: AK-47 , UMP-45

OPIS: Wbudowany eliminator rozrzutu

Generał

INT: 10

HP:  0

WYTRZ: 0

KOND: 30

BRONIE: Autokampa [+10DMG] , TMP OPIS:  Apteczka , ogranicznik rozrzutu

3.Defensywne  

Strzelec wyborowy ( usunąć szanse na oślepienie , usunąć ak , dodac pełny magazynek za zabójstwo)

Snajper ( DMG z AWP 175 + int , 1/1 z kosy)

Saper ( usunąć mu SSG , dać równe +10 z P90 i leciuteńko zmniejszyć widoczność tak do 150 -160)

Duch Kapitana

INT: 0

HP:  0

WYTRZ: 15

KOND: 10

BRONIE: GalilAR

OPIS: 2 Duchy , DMG z Galila + int ( 20 int = +1 DMG z galila , tak żeby przy rozdaniu full w inte miał +10 do obrażeń )

 

Truciciel ( proponuje zrobić go tak jak na 200 , czyli oprócz stawianych dodać mu trujące Smoke Grenade)

Łowca Myśli -  usunąć (nikt tym nie gra odkąd jest tropiciel)

Złodziej – tez usunąć nikt tym nie gra

Tropiciel- buff przelicznika za 0.5 na 0.6

 

4. Premium

Konspirant – zostawić

Kapitan – oddać mu 1/1 z kosy

Czołgista – 3 skoki to za dużo , proponuje redukcje do 2 i lekkie zmniejszenie grawitacji , oraz dodać przedrostek [Premium] gdyż gracze często się mylą

Assasin – jak dla mnie kompletnie ten ściek usunąć , a jak już nie to przynajmniej usunąć mu wszystkie bronie , zostawić z gołym nożem

Morderca – Zostawić , dodać przedrostek [Premium]

Rusek – Zamienić M4 na AK-47 [w końcu to rusek] , dodać przedrostek [Premium]

Shoter – dodac mu ogranicznik rozrzutu , jest za słaby jak na premke  

Śmierć – zredukować mu skoki z 3 do 2 , usunąć SSG i przenieść dmg [+15] na M4A1

Zeus – tak jak w przypadku elektryka zmenijszyć DMG z błyskawic o 2/5 i dodac mu 1 dodtakową

Starszy Szeregowiec – Buff z 1/15 na 1/12 , 

Strażnik

INT: 0

HP:  50

WYTRZ: 40

KOND: 0

BRONIE: M249 [+5 DMG]

OPIS: Widzi miny i niewidzialnych , [1/7 Na odbicie pocisku]

Szturmowiec – usunąć , klasa denerwująca , zniechęcająca graczy do Gry

Skrytobójca –usunąć , nikt nim chyba nie gra i jest dość bezużyteczna w późniejszych fazach rozgrywki

 

 

W miejsce usuniętych premek proponuję dodać :

Archanioł [Premium]

INT: 40

HP:  10

WYTRZ: 0

KOND: 50

BRONIE: MP5 , UMP-45

OPIS: 2xApteczki , 1/13 na zabójstwo z obu broni , 2 skoki

Jumper [Premium]

INT: 40

HP:  30

WYTRZ: 20

KOND: 0

BRONIE: AUG

OPIS: Może wykonać Skok [Press E] w miejsce wskazane celownikiem co 7sekun [Odległosć skoku zależy od INT] , Eliminator rozrzutu , [+10 DMG] z AUG , 1/10 na wyrzucenie broni

Grenadier

INT: 0

HP:  10

WYTRZ: 20

KOND: 20

BRONIE: AK-47 

OPIS: Co 10sekund dostaje Autonamierzające Granaty , [+10 DMG ] z AK , Regeneruje 2hp co sekundę 

 

 

 

 

Edytowane przez JAKoB
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Zaczne se od premek

Zeus: Zostawcie mojego zeuska w spokoju, i tak się biedaczyna nacierpiał przez płaczków co mu zasięg chcieli znerfić :feelssadmann: Poza tym ma 2 pioruny, ale 3 bym nie pogardził :Kappa: Dodać mu 1 skok, bo to najsłabsza premka :/

Konspir i kapitan, okej 

Starszy: zabrać mu 1 skok, 3 to przesada, więcej bym nie ruszał.

Śmierć: Na tak

Skryto mozna zostawić ;)

Szturma zostawić

Shoter za słaby? Na tajce bije 100 dmg+, ma apteczke i AutoBH, ja bym go nerfił =]

Rusek z ak,  no nie wiem :D +/-

Czołgowi usunąć 1 skok, dać +5 dmg z pompy

Assasinowi lekko zmniejszyć niewidkę -LEKKO

Strażnik na nie, ale widzenie min na +

 

Żołnierz wsparcia; dać mu 1/6/4 na kryta i HE+5 dmg Zostawić mp5

Talib, znerfiłbym na 1/5

Truciciel zostawić

Saper -/+

Snajper +/-

Cichego usunąć, @A3ro tak nim chcialeś grać że nie grales xD

Reszta takie +/-

I tak nowy silnik będzie :ricardo:

Dodać jakieś nowe klasy +

Ps. ODDAĆ PUŁKI

@JugoL^^ Wystarczy, że ogarniasz rozrzut z ak i po problemie ;)

Edytowane przez elo elo 350
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


To ja tak! Do klas zwykłych nie wypowiadam się bo nimi nie gram.

A co do propozycji premek to do nie, których mam zastrzeżenia.

Kapitan 1/1 z kosy to na co mu to ma AWP na daleko i M4A1 na atak zza pleców itd. Ja bym mu dał większe DMG z M4A1 bo AWP i tak ma 1/1 to nie ma co jej zwiększać DMG

Czołgiscie chcesz dać dwa skoki no za bardzo dobrze by się tym nie grało jedynie co to można lekko grawitację zmniejszyć...

Assasina można usunąć bo i tak tym nikt praktycznie nie gra.

Ja przy Rusku zostawił bym to M4A1

Shoter ja bym w ogóle dał Eliminator Rozrzutu bo jaki on ma rozrzut to głowa mała.
Śmierć ja tą klasę najlepiej bym usunął.

Zeusa bym zostawił nie ma co mieszać klasy Elektryk z Zeusem bo Elektryk musi być słabszy bo to klasa darmowa a Zeus musi być lepszy bo w końcu to jest klasa Premium

Z Szeregowcem  nie wiadomo jak bo może być usunięty...

A co do Szturmowca, Skrytobójcy i strażnika to usunął bym bo praktycznie nikt tym nie gra..

A co do tych zaproponowanych klas od ciebie to by mogły przejść ale by musiały być później mocno znerfione bo będzie płacz...

Edytowane przez JugoL^^
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Boże ciagle chcecie albo nerfic te klasy albo ulepszać wam sie k***a nie da dogodzić. Tu nie ma co zmieniac. tu liczy sie w większości lvl i perk i trochę skilla. Czemu ludzie z 170 lvl zwykla klasa  tych z 100 lvl cisna wiekszosc na premkach albo i większe lvl nawet. Premki zostawić. Co do zwykłych to ulepszyć te którymi ludzie nie graja.

Snajper jak będzie mieć 1/1 z kosy to nikt speedhakerem nie będzie grac bo po co.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Napisano (edytowane)

@Majkel , ostatnim razem cokolwiek z klasami było robione coś ok roku może 2 lat  temu kiedy to zrobiłem podobny post , ale niejstety nie wszystko zostało wprowadzone , jeżeli już ma być nowy silnik to czemu nie zbalansować by całej rozgrywki :)? Niektóre klasy są byt słabe innego wymagają lekkich poprawek , dodatkowo to nie ulepszanie i nerf to ogólny balans , tak żeby każda klasa w późniejszej fazie rozgrywki nie była bezużyteczna :) albo Zbyt OP . Poza tym nam trudno dogodzić ale na COD 200 wprowadzenie nowego silnika i zbalansowanie nikomu nie przeszkadzało :)?

 

@RYBSON no właśnie dlatego jest ten post , zmniejszyć dmg z błyskawic o przynajmniej 40% i dać większy cooldown na ich używanie  

@Born Dodaje te propozycje gdyż te klasy były po prostu fajne do gry  i tak jumper i archanioł był na starej 300 i były jednymi z najchętniej kupowanych klas o ile się nie mylę  i  Tak to padło , ale z powodu "Nowego silnika" i eksperymentów na nim prowadzonych 

@Meltor nie nowi gracze nowe zapotrzebowania , tylko w końcu wypadało by wziąć się za balans klas  

Edytowane przez JAKoB
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Ja to zamiast klas proponowałbym zrobić reset bo to co się dzieje po kilku miesiącu na serwerze gdzie nikt nie wbił lvl to żart xd

Jeśli chodzi o same klasy natomiast to weźcie zmniejszcie ten DMG z błyskawic bo to śmiech na sali, że ktoś grać nie umie strzelać i jak kończy mu się ammo bo nie umie zabić to klika przycisk i 12314259124 dmg z błyskawicy XDDDD

Poniżej ilustracja jak wygląda gameplay Graczy Zeusa/Elektryka

image.thumb.png.b68b104fd1aa75b486a2bad46aaf81bc.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Będę szczery, nie mam pojęcia, dlaczego piszecie propozycje za propozycją, gdzie żadne ze sobą nie trzymają się kupy lub nie odnoszą się do głównej koncepcji nowego Coda.
Twoje klasy przez lata się praktycznie nie zmieniły - tutaj mam na myśli nowe i od razu powiem, że nazwy typu Archanioł czy Anioł Śmierci na ten serwer to chyba nie tędy droga. Mam wrażenie, że żywcem próbujesz przywrócić jakiś zalążek starej 301, ale bez powodu chyba to wszystko nie padło. Wyżej została słusznie zwrócona uwaga, skupić się warto na systemie statystyk i lvl'i, bo to one w głównej mierze ważą o tym "braku balansu" i o przesadnych umiejętnościach danej klasy. Odnośnie premium to masz ograniczone możliwości może z tego względu, że ktoś kupuje to wymaga tego konkretnego zakupu i nagle danej klasy przykładowo ma nie być - Nikt nie będzie zwracał kasy za to. Co do dodania tych zwykłych klas typu Admirał czy Generał -> klasy te były na naszym innym codzie, więc nie bez powodu nie ma ich na kolejnym. Sam jak zauważyłeś nie róbmy z 200 400, a sam proponujesz większość z innych. Pod gameplay na 400 lvl nic ciekawego raczej. Pozdrawiam.

Co do mema z Elektrykiem czy Zeusem jest bardzo słuszny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Złodziejem nikt nie gra bo zwyczajnie nie działa lub nie działa dobrze ja tam chętnie bym się nim pobawił tylko może broń główną można by mu zmienić 

Mściciel jeśli się umie grać z ak i tak robi robotę 1/6 jeszcze może by przeszło ale 1/5 to już przesada

Fliper z 1/5 to przesada jego broń jest za szybka a on sam jest dobrze przystosowany do walki na bliski (bania z tej wiertary wchodzi po 200+ a za wiele celować nie trzeba do tego bh i apteczka wystarczająco ułatwiają dostanie się do wroga) ale na pewno wypadało by mu przypisać broń osobistą na stałe tak samo szeregowcowi

Telegraf/Marszałek/Okulista jak piszesz były by spoko może w końcu marszałek by był na tyle zachęcający by nim zagrać na dłuższą metę
Chociaż cichobiegi dla telegrafa są niepotrzebne mamy już zwiadowce 

Snajperowi zwiększyć ten dmg na pewno i poprawić to że strzał w głowę zadaje tyle samo obrażeń co w ciało, co do kosy nie mam zdania
Przelicznik tropiciela też na +

Żadnych eliminatorów więcej sama śmierć wystarczająco mnie odrzuca i wywołuje zniesmaczenie :P

Śmieszne że shooter wydaje się niektórym taki słaby wystarczył  by 1 odpowiedni gracz i zmienili by zdanie :D

Buffy szeregowców przesadzone na wyższym lvl starszy byłby nie do zajechania (nie licząc szans na natychmiastowe z.) jakby położył 2 apteczki przy odpowiedniej kombinacji hp/wytrzymki/inty oraz wole się chyba nawet nie zastanawiać jak siadało by z uzi 1/11 zwykłemu dopisać broń osobistą na stałe bo traci ją po zmianie teamu czy wyrzuceniu perku 

Edytowane przez MamC4NaBaterie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Speedhackerowi można byłoby dodać przebranie wroga lub lekką niewidkę oczywiście minimalną, że tylko trochę byłby przezroczysty (jeśli assasin byłby usunięty to wtedy miałoby to sens) i trochę więcej HP.

 

Klasie złodziej  można byłoby dać DMG do broni, 1/? na pojawienie się na respie wroga + przebranie wroga oraz możliwość zniszczenia komuś perku np. po zabiciu wroga pojawiałoby się 1. Ukradnij perk 2. Zniszcz perk , mając dobry perk mielibyśmy chociaż satysfakcję z tego, że możemy niszczyć komuś perk, a jakbyśmy nie mieli dobrego Perku to skorzystalibyśmy z opcji kradzieży Perku.

 

Klasie Amadeusz dałbym 10dmg(+int) ponieważ nie ma żadnej umiejętności poza tym 

Intel 25

Zdrowie 35-40

Wytrzymałość 10-15

Kondycja 25-30

I nie piszcie, że to jest to samo co zwiadowca, bo to zupełnie co innego. 

 

@aquax może też wypowiedz się co sądzisz o obecnych klasach i co byś z własnego punktu widzenia zmienił.

Edytowane przez -Damian-
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


3 godziny temu, -Damian- napisał:

po zabiciu wroga pojawiałoby się 1. Ukradnij perk 2. Zniszcz perk , mając dobry perk mielibyśmy chociaż satysfakcję z tego, że możemy niszczyć komuś perk,

Brzmi bardzo fajnie ale na początek to wystarczyło by naprawić mu szanse na kradzież :P (mniejsza szansa że coś pójdzie nie tak xd)

Przebranie nie potrzebne bo ma dość mocną jak na zwykłą klasę niewidkę

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


18 godzin temu, -Damian- napisał:

po zabiciu wroga pojawiałoby się 1. Ukradnij perk 2. Zniszcz perk , mając dobry perk mielibyśmy chociaż satysfakcję z tego, że możemy niszczyć komuś perk, a jakbyśmy nie mieli dobrego Perku to skorzystalibyśmy z opcji kradzieży Perku.

Brzmi kusząco ale sam @aquax lub programiści by mieli przy tym kupe roboty. Ja bym zrobił taki perk Niszczyciel ma 1/5 lub 1/4 na zniszczenie perku. Bo kraść nie ma co bo jest już Moc Kradzieja. Moim zdaniem powinno być tak, że jak wchodzi nowy śilnik to nowe klasy i mapy też...

Edytowane przez JugoL^^
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Ja jestem za usunięciem śmierci i dodania Narkomana

Narkoman(Premium)

Inteligencja:30

Zycie:25

Wytrzymałość:20

Kondycja:15

Broń: AK-47 .Glock

Umiejętności:Zatruwanie przeciwników 5 obrażeń +inteligencja  (Poprzez trafienie przeciwnika i zadając mu obrażenie zatruwa go )

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


2 godziny temu, JugoL^^ napisał:

Brzmi kusząco ale sam @aquax lub programiści by mieli przy tym kupe roboty. Ja bym zrobił taki perk Niszczyciel ma 1/5 lub 1/4 na zniszczenie perku. Bo kraść nie ma co bo jest już Moc Kradzieja. Moim zdaniem powinno być tak, że jak wchodzi nowy śilnik to nowe klasy i mapy też...

Ty nie zrozumiałeś co napisałem... Zaproponowalem dodatkową umiejętność klasy Złodziej, czyli możliwość niszczenia perków, bo w przypadku, gdy mielibyśmy dobry perk to kradzież Perku byłyby bezsensu. W dodatku po to napisałem to, żeby to dodano, bo tą klasą nikt nie gra, a tak to może by ktoś grał. I jeszcze napisałeś, że jest perk moc kradzieja z którego nie zauważyłem, żeby ktoś aż tak korzystał.

Edytowane przez -Damian-
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


3 godziny temu, -Damian- napisał:

Ty nie zrozumiałeś co napisałem... Zaproponowalem dodatkową umiejętność klasy Złodziej, czyli możliwość niszczenia perków, bo w przypadku, gdy mielibyśmy dobry perk to kradzież Perku byłyby bezsensu. W dodatku po to napisałem to, żeby to dodano, bo tą klasą nikt nie gra, a tak to może by ktoś grał. I jeszcze napisałeś, że jest perk moc kradzieja z którego nie zauważyłem, żeby ktoś aż tak korzystał.

On tylko zwrócił Ci uwagę że wykonanie tego od strony technicznej może nie być takie proste a nawet jeśli da się to łatwo to nie ma gwarancjii że będzie działało tak jak miało działać w zamierzeniu i dodał propozycje co do perku więc raczej musiał zrozumieć o co ci chodzi.
Ja tam nie wiem w jaki sposób sie pisze klasy i perki więc nic więcej nie dodam ale samo kradnięcie perku jeszcze gdy działało potrafiło się bugować i zamiast ukraść perk zdublować go w efekcie jeśli zależało Ci tylko na tym żeby mocnego gracza pozbawić perku a nie na samym zdobyciu go i tak istniała szansa że po udanej akcji oboje będziecie mieć ten sam perk.
Wystarczy że będzie działało poprawnie i już będzie dobrze jeśli już coś bym mu zmieniał jeszcze to broń główną na np famasa bo z galilem różnie bywa choć i on sam potrafi zaskoczyć pozytywnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Aktualnie jest już robiona nowa paczka i nie będziemy teraz specjalnie jeszcze 2x przerabiali klas. Balans będzie wyglądał tak jak podałem w moim temacie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


watekzamkniety.png
 

Wątek został zamknięty przez moderatora forum.
Jeśli się z tym nie zgadzasz skontaktuj się z moderatorem lub administratorem, w celu ponownego otworzenia tematu.

Pozdrawiamy,
Zespół Multi-Head.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...