Skocz do zawartości
Meltor

Kapek he

Rekomendowane odpowiedzi

Odbiegając trochę od tematu po co na klasie nie opartej na umiejętnościach polegających na wybuchach he 1/3 czy ileś tam. Ta klasa to i tak już ma awp 1/1 a to he 1/3 lub 2 nie pasuje zupełnie do tej klasy. Proponuję więc usunięcie he 1/3 czy tam 2. 

Co innego Rusek, Saper itp. wtedy jak najbardziej pasuje takie he 1/ bo to klasy, których umiejętności są polegające na wybuchach.

 

Jeśli już jest wątek na temat kapitana to proponuję zmienić awp z 1/1 na 1/2  bo jest to i tak dobra klasa pod tym względem jak i tym, że posiada dużo wytrzymałości.

(Łowcy myśli zmienić z 1/2 na 1/3-4 ze scouta, a konspiratowi również zmienić z 1/1 na 1/2 ze scout tak samo jak u kapitana awp)

Perki w zupełności wystarczą, że mają 1/1 a stałe umiejętności tychże klas nie muszą być takie.

Edytowane przez -Damian-
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


@-Damian- Bo to klasy premium , płacisz wymagasz , nie będziemy nerfić premek tylko dlatego że o to płaczecie .... Kapitan i konspirant od dawien dawna mają 1/1 bo o to w tym chodzi ..., a co kili z HE , co do kili z HE trzeba to sprawdzić 

 

@SadoS #URLOP  weź to zamknij bo się zacznie płacz o premki znowu.

 

 

@-Damian- jest taka tycia subtelna różnica między 1/1 z scouta/awp a z M4/Ak/M249 etc. 

Edytowane przez JAKoB
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


1 godzinę temu, JAKoB napisał:

@-Damian- Bo to klasy premium , płacisz wymagasz , nie będziemy nerfić premek tylko dlatego że o to płaczecie .... Kapitan i konspirant od dawien dawna mają 1/1 bo o to w tym chodzi ..., a co kili z HE , co do kili z HE trzeba to sprawdzić 

 

@SadoS #URLOP  weź to zamknij bo się zacznie płacz o premki znowu.

Może każdej premce dać 1/1 bo ja przykładowo kupić sobie coś innego niż kapitan czy Konspirat a tam nie ma takiego 1/1 i co no przecież wymagam, bo mam zamiar kupić. 

 

Czy musi być zakodowane u was, że te dwie klasy Konspirat i Kapitan muszą mieć 1/1 i zabijać za każdym razem? Zmiana na 1/2 minimalnie by osłabiła te klasy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


te klasy od zawsze takie byly sa i beda do tego jest to klasa premium za to sie placi nigdy nie byly nerfione i nie beda od kad pamietam takie sa wiec co do tych klas niema sensu rozmawiac bo i tak takie zostana temat do zamkniecia

co do kapitana i zmiany awp na 1/2 od tego masz perk tajemnica kapitana ktory ma 2 skoki i awp 1/2 wiec i perk trzeba by bylo wtedy zmieniac 

Edytowane przez Kula
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


G..no Burza ja tylko napisalem problem gdy zauwazylem ze kille nie wchodza gdy zabilem z he a tu jazda na klase otworzcie iny post i spokuj

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Problem z HE nie występuje raczej, jak byłby dalej napisz to otworzę temat

//Otwarte na prośbę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


dokladniej chodzi o to ze jak juz nie raz mialem gdy zabilem kogos z he np 2 osoby a mapka sie skonczyla to te 2 kile(dopiero zaliczalo po rundzie) nie byly zaliczane a brakowalo zeby wejsc do pierwszej 3 to samo jest z autodestrukcja

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Są 2 opcje(według mnie):

1) Jakiś problem po stronie kodu klasy

2) Jest jakiś błąd po stronie serwera

 

Według mnie jest to opcja nr. 2 ale błąd może leżeć po stronie jakiegoś plugina co na to oddziałuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...