WolfIDraV Napisano 14 Września 2020 #608325 Udostępnij Napisano 14 Września 2020 Chcę przedstawić wam propozycje 1 części zmian na serwerze 1) Wymiana silnika na silnik z coda 400( w celu ułatwienia późniejszego pluginu klanów) Z tego powodu każda statystyka miała by po tyle samo punktów czyli około 22,5k 2) Zarys pierwszych 8 klas na serwerze Klasa: Komandos Bronie: TMP OPIS: Noz[1/1 PPM], AutoBH, TMP[1/30] INT: 0 HP: 650 WYT: 350 KON: 1000 Klasa: Snajper Bronie: AWP, Deagle, Smokegrenade OPIS: AWP[1/1], Deagle[1/6], Zmniejszona Widocznosc Gdy Stoi(70% mniej) INT: 0 HP: 1400 WYT: 100 KON: 500 Klasa: Wsparcie Strzeleckie Bronie: SCOUT, TMP OPIS: SCOUT[1/2, 200% INT DMG], TMP[+250 DMG] INT: 0 HP: 900 WYT: 200 KON: 900 Klasa: Amadeusz Bronie: MP5, FIVESEVEN OPIS: MP5[+8% INT DMG]m FIVESEVEN[+100 DMG] INT: 1200 HP: 500 WYT: 0 KON: 300 Klasa: Szpieg Bronie: M4A1, USP, GLOCK OPIS: Ubranie Wroga, 1/10 na resp u wroga, M4A1[+320 DMG], USP & GLOCK 1/18 na natychmiastowe zabojstwo INT: 500 HP: 500 WYT: 500 KON: 500 Klasa: Strzelec Wyborowy Bronie: AK47, ELITE OPIS: AK47[+380 DMG], 2 Skoki, ELITE[1/20], INT: 0 HP: 700 WYT: 500 KON: 800 Klasa: Kamikadze Bronie: AK47, Granat OPIS: AK47[1/18], Wbudowana Autodestrukcja(ma 1/1), HE[1/6] INT: 200 HP: 500 WYT: 500 KON: 800 Klasa: Grenadier Bronie: All Granaty, MAC10 OPIS: Co 7 sekund dostaje HE, HE[1/10; +4000(+int * 0.3) DMG], MAC10[+100 DMG] INT: 750 HP: 500 WYT: 500 KON: 250 Jeśli nie pasuje wam coś w klasach proszę pisać śmiało Bene, A3ro, Aitler i 2 innych dodali reakcje 2 3 @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mufaj Napisano 14 Września 2020 #608335 Udostępnij Napisano 14 Września 2020 Jak dla mnie do zmiany są wartości snajpera XXL i elitę w elitkach 1/3 i 1/4 to przesada Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WolfIDraV Napisano 14 Września 2020 Autor #608338 Udostępnij Napisano 14 Września 2020 Godzinę temu, mufaj napisał: Jak dla mnie do zmiany są wartości snajpera XXL i elitę w elitkach 1/3 i 1/4 to przesada Pisałem w innym temacie, że premki przejdą całkowitą przemianę. Pomału będę dawał propozycje na forum by zobaczyć kto ma i jakie na to spojrzenie a później to wszystko będę wykonywał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SebaVHS Napisano 15 Września 2020 #608354 Udostępnij Napisano 15 Września 2020 1. Komandosowi bym dał w tmp zamiast 1/30 na 1/20 2. Sniper jest ok, ale tą niewidkę bym dał podczas kucania 3. Wsparcie Strzeleckie ok 4. Amadeusz też ok ale fivesevena bym wywalił z klasy 5. Szpiega ja bym dał większą szansę na pojawienie sie u wroga z 1/10 na 1/7, m4 może być, ale pistoleciki zwiększyłbym szansę na zabicie z 1/18 na 1/12 6. Strzelcowi bym zwiększył szansę na zabicie z elite na 1/13 7. Kamikadze z autodestrukcją uważam, że Zbyt OP, tu bym dał 1/2 lub 1/3 na wybuch 8. Grenadier ok ale 1/10 to troszeczkę przesada. Ja tu bym dał 1/8 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WolfIDraV Napisano 15 Września 2020 Autor #608368 Udostępnij Napisano 15 Września 2020 @SebaVHS kamkadze ma umiejętność klasowa, autodestrukcja. Można dać mu np. 50% na natychmiastowe zabójstwo jeśli mówisz, że za op to teraz jest. Zapraszam do wypowiadania się @Swirusek @BlackDeath97 @GoldNM @Zi3lony @danielzmc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A3ro Napisano 15 Września 2020 #608379 Udostępnij Napisano 15 Września 2020 No to tak: Klasa: Komandos- Podoba mi się ta klasa ale to tmp to trochę słabizna lepiej Wolf dać 1/18 albo 1/20 Bronie: TMP OPIS: Noz[1/1 PPM], AutoBH, TMP[1/30] INT: 0 HP: 650 WYT: 350 KON: 1000 Klasa: Snajper- Też fajny pomysł ale zamiast stała taką niewidkę lepiej dać taką możę podczas kucania? Bronie: AWP, Deagle, Smokegrenade OPIS: AWP[1/1], Deagle[1/6], Zmniejszona Widocznosc Gdy Stoi(70% mniej) INT: 0 HP: 1400 WYT: 100 KON: 500 Klasa: Wsparcie Strzeleckie- Git Bronie: SCOUT, TMP OPIS: SCOUT[1/2, 200% INT DMG], TMP[+250 DMG] INT: 0 HP: 900 WYT: 200 KON: 900 Klasa: Amadeusz- Git Bronie: MP5, FIVESEVEN OPIS: MP5[+8% INT DMG]m FIVESEVEN[+100 DMG] INT: 1200 HP: 500 WYT: 0 KON: 300 Klasa: Szpieg- 1/10 trochę słabe na resp może lepiej 1/7? Bronie: M4A1, USP, GLOCK OPIS: Ubranie Wroga, 1/10 na resp u wroga, M4A1[+320 DMG], USP & GLOCK 1/18 na natychmiastowe zabojstwo INT: 500 HP: 500 WYT: 500 KON: 500 Klasa: Strzelec Wyborowy- Git Bronie: AK47, ELITE OPIS: AK47[+380 DMG], 2 Skoki, ELITE[1/20], INT: 0 HP: 700 WYT: 500 KON: 800 Klasa: Kamikadze- Dać 50% na wychuch bo 1/1 to za mocne Bronie: AK47, Granat OPIS: AK47[1/18], Wbudowana Autodestrukcja(ma 1/1), HE[1/6] INT: 200 HP: 500 WYT: 500 KON: 800 Klasa: Grenadier- Git Bronie: All Granaty, MAC10 OPIS: Co 7 sekund dostaje HE, HE[1/10; +4000(+int * 0.3) DMG], MAC10[+100 DMG] INT: 750 HP: 500 WYT: 500 KON: 250 Wszystkie pomysły dobre, jak najbardziej na + ale mogły by być lekkie zmiany takie jak napisałem obok nazw klas. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jasille Napisano 15 Września 2020 #608386 Udostępnij Napisano 15 Września 2020 Strzelec wyborowy nie bedzie wcale grany po co mu 400 dmg z m4a1 w glowe skoro i tak ludzie beda mieli po 20k hp dosc szybko, bardziej jak na jakims zombiemodzie bym sie czul grajac taka klasa strzelajac w inne klasy, ktore maja tyle hp;d, Grenadier tez useless, co do Amadeusza obecnie jest sheminator na serwerze z lepszym kitem tylko nie dzialajacym dmg od inta z mp5, wyrzucenie wszystkich obecnych klas i wrzucenie zupelnie nowych calkiem go zabije i nie bedzie wcale ludzi chetnych do klikania, niektorzy nabijali godziny pod premki, ktore jak czytalem maja przejsc calkowita przebudowe wiec pewnie wyleca wszystkie i zastapisz je nowymi klasymi jak dla mnie sredniawka, lepiej by bylo obecne klasy wzmocnic badz oslabic i dodac kilka nowych klas, perkow czy map + wrzucic plugin z klanami, ktory mialby jakiekolwiek zastosowanie bo ten obecny oprocz wiekszej ilosci monet zdobywanych za zabojstwo nie daje nam zadnych profitow trafienie krytyczne na codzie 45k totalny bezsens tak samo ten wiekszy exp, ktory w zasadzie dziala tak jak normalny ;d Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WolfIDraV Napisano 16 Września 2020 Autor #608448 Udostępnij Napisano 16 Września 2020 W najbliższym czasie przepatrzę klasy które są na codzie i postaram z nich coś też zrobić/przerobić. Klasy premium dostaną najprędzej całkowitą zmiana ale o tym muszę pogadać jeszcze z wyższa bo według mnie ten podział klas premium dla mnie nie ma sensu. Swirusek dodał reakcję 1 @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BlackDeath97 Napisano 17 Września 2020 #608529 Udostępnij Napisano 17 Września 2020 Więc tak Klasa: Komandos + jeśli to klasa zwykła nie premium to nawet spoko tylko polecam zmniejszyć 1/30 na 1/15 nie ukrywam że 3% na takim serwie na zabicie to troche mało polecam 1/15 i jeden dodatkowy skok Bronie: TMP OPIS: Noz[1/1 PPM], AutoBH, TMP[1/30] INT: 0 HP: 650 WYT: 350 KON: 1000 Klasa: Snajper klasa ogólnie spoko tylko ze 2 skoki dodać i bedzie git Bronie: AWP, Deagle, Smokegrenade OPIS: AWP[1/1], Deagle[1/6], Zmniejszona Widocznosc Gdy Stoi(70% mniej) INT: 0 HP: 1400 WYT: 100 KON: 500 Klasa: Wsparcie Strzeleckie szczerze mówiąc +dmg jest bezsensu połączy sie to z takimi nabojami generała i walisz 6-7k lepiej dać jakąś tam szanse na zabicie no i ze 2 skoki Bronie: SCOUT, TMP OPIS: SCOUT[1/2, 200% INT DMG], TMP[+250 DMG] INT: 0 HP: 900 WYT: 200 KON: 900 Klasa: Amadeusz tak samo jak wyżej +dmg jest bezsensu no i znowu nie ma skoków Bronie: MP5, FIVESEVEN OPIS: MP5[+8% INT DMG]m FIVESEVEN[+100 DMG] INT: 1200 HP: 500 WYT: 0 KON: 300 Klasa: Szpieg 1/18 to jakieś 5% na zabójstwo gdzie glock ma 20 ammo no generalnie powodzenia xD Bronie: M4A1, USP, GLOCK OPIS: Ubranie Wroga, 1/10 na resp u wroga, M4A1[+320 DMG], USP & GLOCK 1/18 na natychmiastowe zabojstwo INT: 500 HP: 500 WYT: 500 KON: 500 Klasa: Strzelec Wyborowy znów dmg przez co gra bedzie crashed tak w skrócie Bronie: AK47, ELITE OPIS: AK47[+380 DMG], 2 Skoki, ELITE[1/20], INT: 0 HP: 700 WYT: 500 KON: 800 Klasa: Kamikadze generalnie klasa do śmieci nie daj boże ktoś wtrafi na sekret szpiega czy jak to tam było 50% na pojawienie sie na respie przeciwnika była już ta klasa nie sprawdziła się na upartego można jej ustawić że przez pierwsze 5sec nie może uzyć UM wtedy myślę że bedzie git Bronie: AK47, Granat OPIS: AK47[1/18], Wbudowana Autodestrukcja(ma 1/1), HE[1/6] INT: 200 HP: 500 WYT: 500 KON: 800 Klasa: Grenadier z tą klasą to trochę cieżko aktualnie jest na serwerze podobna klasa która ma 1/2 na zabicie z he 3szt i praktycznie nie jest grana Bronie: All Granaty, MAC10 OPIS: Co 7 sekund dostaje HE, HE[1/10; +4000(+int * 0.3) DMG], MAC10[+100 DMG] INT: 750 HP: 500 WYT: 500 KON: 250 ogólny zarys klas jest git aczkolwiek +int dmg i zwykłe dmg tutaj się nie sprawdzi chyba że masz zamiar połowe perków wyrzucić dodać każdej klasie chociaż jeden skok żeby przyjemniej się grało (do pmów 1/13+ do p90 1/20 m4 ak 1/10-13max pistole 1/8-10) i przywrócenie cpt. price z tego co pamietam miał 60% niewidki 1/20 z p90 3 miny i 2 skoki jak grałem na serwerze to była najczęściej wybierana klasa przez nowych graczy którzy zostawali na dłużej oraz psycholka jeśli go nie ma (nie kojarze czy aktualnie jest na serwerze ale wydaje mi się że nie) dodatkowo zostawić orzełka oraz jedną premke ze scoutem ten serwer głownie na tym sie opiera a przynajmniej moje jest takie zdanie i to wsm tyle Swirusek dodał reakcję 1 @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WolfIDraV Napisano 20 Września 2020 Autor #608701 Udostępnij Napisano 20 Września 2020 Wątek został zamknięty przez moderatora forum.Jeśli się z tym nie zgadzasz skontaktuj się z moderatorem lub administratorem, w celu ponownego otworzenia tematu. Pozdrawiamy, Zespół Multi-Head.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi