Skocz do zawartości
p$ilent

 zamknięty klasy, Miny, rakiety oraz 1/X, /ks

Rekomendowane odpowiedzi

Przychądzę z propozycją osłabienia rakiet i min, aktualnie jak ma się max inty to miny zadają ~20k dmg, proponuję zmienić przelicznik na 50% niższy, aby miny/rakiety zadawaly ~10k dmg.

Oraz usunięcie/naprawe perku  anihilacja, m4a1 shoot, ak shoot ponieważ te perki powodują że zamiast np 1/11 z perka czy 1/10 z klasy siada jakieś 1/3

Lekki buff sentry guna, zadaje on aktaulnie 100 dmg w porówaniu do rakiety zadającej 10k ... Proponuję aby zadawał on 5% dmg z inty (około 1k dmg)

 

Edytowane przez p$ilent
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


1. rakiety zadaja bazowo 10k , miny 17k z perkiem rakiety zadaja 17k miny 27k +- więc czemu ktoś miał by je nerfic? Żeby ktoś ze scoutem mógłbyc nie zabijalny a zwłaszcza przez nowych graczy ? Głupi pomysł zrobiony pod siebie

2 znany temat 

3  ja to bym go całkiem usunął.. to się nie nadaje na cody z taka ilością hp po prostu 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Punkt 1 do kosza, jak kolega wyżej, punkt 2 pozwolę sobie ominąć, ale punkt 3 mi się podoba, żeby np zwiększyć dmg sg, niekoniecznie od inta ale np stałe 1k/ 1,5k +-. 

  

12 godzin temu, Rudaaaa napisał:

Też pozwolę wyrazić swoją opinię mimo iż praktycznie nie gram. Jestem za 1 na wielkie tak. Gram czasami, ale zazwyczaj wychodzę dość szybko, bo zwyczajnie w świecie denerwuje mnie jak biega sobie gracz saperem z anihilacją lub sadistickiem i są  trzy opcje: albo zabije mnie mina, albo gracz z p90 na max 5 hitów lub jeszcze gracz z rakietami. Jak już to naprawicie to chętnie zacznę grać częściej xd 

Co do 2 to M4 i AK bym zostawiła tak jak jest. Z anihilacją zrobicie co chcecie, tu nie mam zdania.

Jeśli chodzi o 3 to mam takie mieszane uczucia, bo 1k to może być za dużo jak na SG, ale teraz dość szybko da się go zniszczyć. 

 

 

Sg teraz używane jest głownie do spowolnienia osób i zabicie ich ze scouta, a fajnie by było żeby było zbalansowane jak np. predator, którym można zabić.

Edytowane przez PoRuCzNiK
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Też pozwolę wyrazić swoją opinię mimo iż praktycznie nie gram. Jestem za 1 na wielkie tak. Gram czasami, ale zazwyczaj wychodzę dość szybko, bo zwyczajnie w świecie denerwuje mnie jak biega sobie gracz saperem z anihilacją lub sadistickiem i są  trzy opcje: albo zabije mnie mina, albo gracz z p90 na max 5 hitów lub jeszcze gracz z rakietami. Jak już to naprawicie to chętnie zacznę grać częściej xd 

Co do 2 to M4 i AK bym zostawiła tak jak jest. Z anihilacją zrobicie co chcecie, tu nie mam zdania.

Jeśli chodzi o 3 to mam takie mieszane uczucia, bo 1k to może być za dużo jak na SG, ale teraz dość szybko da się go zniszczyć. 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Ja się wypowiem tak 

Dla mnie 1 punkt może zostac bez zmian jednak gracze którzy graja sadisticem czy bombardierem mają jakąś szanse na zabicie 

2 pkt do nerva ponieważ klasy się baguja i wchodzi za często 

Oraz wychodze z propozycją dodania perku co daje bh oraz 2 skoki np 

3 punkt jak dla mnie na + ponieważ sg jest wykorzystywane jako spowalniacz i nazwę wh na daną część mapy (widać dmg jak ktoś dostaje) I wiadomo gdzie jest gracz 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


1. Zostaje jak jest.

2.  Wymyślę coś innego co do tych perków bo na razie nie mam opcji blokady perków w klasach.

3. Zwiększyłem DMG działka zobaczymy po resecie jak będzie działać. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


watekzamkniety.png
 

Wątek został zamknięty przez moderatora forum.
Jeśli się z tym nie zgadzasz skontaktuj się z moderatorem lub administratorem, w celu ponownego otworzenia tematu.

Pozdrawiamy,
Zespół Multi-Head.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...