Banan564 Napisano 19 Sierpnia 2015 #319854 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2015 Nick: Bananowy ;] Wiek: 18 Doświadczenie (w byciu adminem): Nigdy nie bylem adminem Znajomość AMXX (W skali 1-10): 1 Staż w CS-sie: gram od 11 roku zycia Steam / NonSteam: NS Dlaczego Ty: Kilka osób namawiało mnie do złożenia podania, chciałbym wkońcu nauczyć sie obslugi AMX i nabrać doświadczenia Czas jaki dziennie poświęcasz na CS-a:od 2 godzin w góre Kontakt: GG 11189244 Link do GameTracker'a: http://www.gametracker.com/server_info/80.72.40.110:27027/top_players/?query=Bananowy+%3B%5D ______________________________________________________________ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kodi Napisano 19 Sierpnia 2015 #319856 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2015 wiesz co dam ci na TAK ale okres próbny 14 dni. +Wiek +Kultura +W miarę ogarnięty +/- amx szybko ogarniesz . +Link gt -Steam Każdemu trzeba dać szanse, Pozdro Kodi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OGI Napisano 19 Sierpnia 2015 #319857 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2015 jestem na Tak, +wiek +kultura +zglasza na u@ +aktywnosc +wprowadza milą atmosferę -amxx, ale chłopak młody , szybko się nauczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Swirusek Napisano 19 Sierpnia 2015 #319958 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2015 Myśle ze na okres probny mozna Cie wziąć Wiek Kultura Widuje Cie zglaszasz na U@ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jasille Napisano 19 Sierpnia 2015 #319960 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2015 Zerowe doświadczenie, amx leży i kwiczy, adminów jest już jak mrówek tutaj, dlatego też jestem na nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...