Skocz do zawartości

    Salutek

    Użytkownik

    2 obserwujących

    O Salutek

    • Ranga
      Debiutant
    • Urodziny 20.06.2001

    Ostatnio na profilu byli

    853 wyświetleń profilu
    1. Salutek

      Odwołuje się od bana tego co ty mi sunn dałeś bo z tego powodu dostałem bana AB
    2. Twój nick podczas gry: PowracaLegenda Godzina, data zdarzenia:Nie pamietam Mapa:nie pamietam STEAM_ID / IP:#14 "!MaxioR!" 4225 STEAM_6:0:153665802 0 00:18 25 0 Uzasadnienie:dostalem bana od SUNN bez powodu wyjasniam: poniewaz zbanowalem typa ktory byl na txt i dal mi degradacje chyba sun na 45klvl poniewaz chwilowo zajolem miejsce kolegi jako opiekun innego serwera na 4dni. zauwazylem ze lamie regulamin typ to po co mam mu dawac lamac regulamin jak mam admina. wiec postanowilem go zbanowac wchodze 2 godziny pozniej okazuje sie nagle ze ban z powodem''nadurzywasz funkcij admina'' z jakiej to parafi??? jak zbanowalem typa slusznie? prosze sunn o wyjasnienie tego jak nie masz wyjasnien to prosilbym o unbana
    3. Salutek

      jestem na wielkie tak takie mordy to zawsze beda mieli na tak :* wszystko na +
    4. Nick:Powraca Legenda Wiek:16 Doświadczenie (w byciu adminem):sporawe mam admina na 45klv Znajomość AMXX (W skali 1-10):7-8/10 Staż w CS-sie:kilkanascie lat nie pamietam ile doklaadnie ;d Steam / NonSteam:steam Dlaczego Ty:poniewaz niektorzy gracze nie maja kultury a admina nie ma i musze zglaszac Czas jaki dziennie poświęcasz na CS-a:bardzo duzo moge powiedziec ze jestem no-life jak to niektorzy uznaja Kontakt:gg/steam/forum/fb/ts/nr tel Link do GameTracker'a:http://www.gametracker.com/player/Powraca Legenda/80.72.34.124:27034/ kultura mi sie bardzo juz poprawila
    5. Data zdarzenia:PRZED chwila Nick gracza:Lovers STEAM_0:0:159005909 Dowody:ss http://www7.zippyshare.com/v/Orq5qxOw/file.html Świadkowie:ss'y Uzasadnienie:obraza gracz wiec postanowilem to zglosic prosilbym o bana na 1 dzien bo to dziecko wgl nie umie sie zachowac wejdzie na serwer i odrazu obraza
    6. Data zdarzenia:PRZED chwila Nick gracza:Lovers STEAM_0:0:159005909 Dowody:ss http://www5.zippyshare.com/v/zu6J8TIm/file.html Świadkowie:ss'y Uzasadnienie:obraza gracz wiec postanowilem to zglosic
    7. Salutek

      nooo aquax sie popisal polewal wodke !!! oby tak dalej tylko w kieliszkki a nie w garnek moze na kolejny zlot wpadne ^^
    8. WIELKIE NIE http://www.gametracker.com/player/VR/80.72.43.106:27022/ TWOJ CZAS TO 400MINUT NABIJ GODZIN I SPROBUJ PONOWNIE ;P
    9. Na duze tak:* Amx+ +byles adminem +gt Witaj mordo na 45k:D
    10. Salutek

      Wielkie nie:) 1.Grozilas mi strata admina 2.od kilku dni Nie widzialem cię na serwie 3.zdaza ci sie Lamac regulamin ale zwracalem ci tylko uwage
    11. Nick:Powraca Legenda Wiek:16 Doświadczenie (w byciu adminem):bardzo duze Znajomość AMXX (W skali 1-10):7/10 Staż w CS-sie:6-7lat Steam / NonSteam:Steam Dlaczego Ty:Chcialbym pomoc obecnym naszym kochanym admina ktorzy wykonuja duzo roboty I mysle ze pomocna dlon by sie przydala Czas jaki dziennie poświęcasz na CS-a:4-6h Kontakt:ts najczesciej I steam I forum Link do GameTracker'a:http://www.gametracker.com/player/Powraca Legenda/80.72.43.106:27022/ -10h ranga premium^^ POZDRAWIAM Legenda
    12. Nick:Powraca Legenda Data ( Od kiedy do Kiedy ): od dzis nwm do kiedy max miesiac Powód:problemy rodzinne Opiekun: @happy @Ania ;) #URLOP @Inte Tillgänglig Danke:* @SUNN.
    13. Data zdarzenia:kilka minut temu Nick gracza:[NSKgaming] Redi Dowody:http://www25.zippyshare.com/v/4lScgKB8/file.html mina w przejsciu i tak ciagle bylo i jest teraz ale nie moge go zlapac. jak stawia. Świadkowie:po co swiadkowie dowod jest ;p Uzasadnienie:prosilbym o zbanowanie tego gracza bardzo dziekuje
    14. Nick:Powraca Legenda Wiek:16 Doświadczenie (w byciu adminem):duze mam adma na 45k Znajomość AMXX (W skali 1-10):7/10 jak nie wiecej potrafie wgrywac pluginy itd ;p Staż w CS-sie:Steam / NonSteam:steam Dlaczego Ty:poniewaz nie ma admina kiedy jest potrzebny Czas jaki dziennie poświęcasz na CS-a:2-6h Kontakt:gg/skype/ts/fb/nr tel Link do GameTracker'a:http://www.gametracker.com/player/Powraca Legenda/80.72.34.124:27034/ DZIEKUJE POZDRAWIAM ADMINISTRACJE I LUDZI KTORZY BEDA SIE WYPOWIADAC BUZIACZKI W GRZE :*
    ×