Madara. Napisano 28 Czerwca 2015 #10075 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2015 Nick: Madara. Wiek: 17 lat. Doświadczenie (w byciu adminem): Niestety nie mam doświadczenia w byciu adminem, jednak bardzo szybko się uczę ^^ Znajomość AMXX (W skali 1-10): 0, nigdy wcześniej się z tym nie spotkałem ponieważ niedawno zacząłem grac w cs'a Staż w CS-sie: 3-4 miesiące Steam / NonSteam: NonSteam Dlaczego Ty: Ponieważ widać bardzo mało aktywnych adminów, cheaterzy bardzo często atakują nasz serwer, na co pozwolić nie można, cala grę niszczą. Lubie pomagać graczom, potrafię rozpoznać cheaterow, chce aby serwer był w pełni czysty od cheaterow, jednym słowem chciałbym pomoc utrzymać nasz serwer w dobrym stanie. Czas jaki dziennie poświęcasz na CS-a: Na serwerze cod mod 45k, spędzam cały swój wolny czas, 5-6 h dziennie. Kontakt GG: 53901279 Skype: zkenpa Link do GameTracker'a: Przed profil: http://www.gametracker.com/server_info/80.72.40.110:27027/top_players/?query=Madara. Profil: http://www.gametracker.com/player/Madara./80.72.40.110:27027/ Dziękuję za uwagę, pozdrawiam Madara. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Guest Napisano 28 Czerwca 2015 #10211 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2015 Moim Zdaniem Madara Powinien Zostać Adminem Ponieważ: 1.Jest Bardzo Miły i Sympatyczny Do Innych 2.Zna Się Na Rzeczy 3.Poważny i Spokojny Chłopak 4. Nie Owija w Bawełnę Pozdrawiam DrOeY Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OGI Napisano 28 Czerwca 2015 #10179 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2015 popieram go w 100 procentach, najlepszy przykład na admina Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Guest Napisano 28 Czerwca 2015 #10138 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2015 Oczywiscie ze tak ogarniety chłop , sumpatycczny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...