Skocz do zawartości
Gość

<span class="ipsBadge ipsBadge_red">ZAMKNIĘTY</span> <span class="ipsBadge ipsBadge_green">UB</span> Wazne Unban :o

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Was Multiheadowicze, oraz Team Multiheada

 

 

 

Proszę o odbanowanie  gracza ;o i przywrócenie Mu praw Administratora.Dlaczego?

 

 

 

 

 

Gram z tym panem nie od dziś na tym serwerze.Gracz ;O   na tym samym poziomie gra co Ja. Uważam i potwierdzam,ze nie używał żadnych cheatow oraz wspomagaczy w grze.Vip z  oraz steam pomaga w strzelaniu ,,headshotow "Mnie tez ludzie wyzywają od cheatow chociaż w życiu nie miałem żadnego wspomagacza w Csie.

 

po prostu jesteśmy za dobrzy i dlatego ludzie piszą skargi,ze latamy odpaleni. Jeśli UB Team  twierdzi,ze był odpalony jest w błędzie chociaż kwestionować nie Mogę tego bo Admini maja zawsze racje.Ja wyczuwam cheata i to się sprawdza w min 95% ze lata odpalony nawet nie patrząc jak gra bo gram w Csa od 9 roku zycia i wiem o co chodzi :cool: Proszę o rozpatrzenie wniosku i subiektywna odpowiedz na ten temat.Co do blacklisted są nie profesjonalni z własnego doświadczenia.

 

 

 

 

 

Z poważaniem 

 

 

 

Top1 gracz DmDD2 |PDG|Podgrubapl

 

 

 

 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


yhy? Myślałem że jest na urlopie albo grać nie może :o

 

 

 

Grube UBT, gratuluję fantastycznych umiejętności po raz kolejny.

 

W tym wypadku mnie też musicie zbanować bo gramy we dwóch tak samo.

 

 

 

 

 

W tym całym UBT nadawała się aż jedna osoba, której z resztą jak widzę już nie ma ^^

 

Niestety tylko ssy potraficie ocenić ( z resztą też nie zawsze).

 

 

 

Nie potraficie oceniać demek, po banowaliście tylu dobrych graczy za coś co w ogóle nie miało miejsca że aż łeb pęka od takich pierdół.

 

 

 

Nie wiem który taki mądry stwierdził że to odpał, jak możesz to podrzuć mi na pw tą jakże fascynującą rozpiskę przez którą gość dostał bana.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach