Gość Guest Napisano 28 Grudnia 2014 #248307 Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2014 Mam Propozycje dodania nowej klasy klasa nazywala by sie Antyterrorysta klasa posiadalaby m4 i deagla 2 rakietki 1/9 z all broni i była by klasa premium #include #include #include #include #include #include #include #include new const nazwa[] = ""; new const opis[] = ""; new const bronie = (1< new const zdrowie = 0; new const kondycja = 0; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; new sprite_blast; new ilosc_rakiet_gracza[33]; new poprzednia_rakieta_gracza[33]; new skoki[33]; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety"); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Rakiety", 1); register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ"); } public plugin_precache() { sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr"); precache_model("models/rpgrocket.mdl"); } public client_disconnect(id) { new entRakiety = find_ent_by_class(0, "rocket"); while(entRakiety > 0) { if(entity_get_edict(entRakiety, EV_ENT_owner) == id) remove_entity(entRakiety); entRakiety = find_ent_by_class(entRakiety, "rocket"); } } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) { client_print(id, print_chat, "[] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } ilosc_rakiet_gracza[id] = 2; give_item(id, "weapon_hegrenade"); ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public cod_class_skill_used(id) { if (!ilosc_rakiet_gracza[id]) { client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!"); } else { if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime()) { client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!"); } else { if (is_user_alive(id)) { poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime()); ilosc_rakiet_gracza[id]--; new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3]; entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle); entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin); new Ent = create_entity("info_target"); entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket"); entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl"); vAngle[0] *= -1.0; entity_set_origin(Ent, Origin); entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle); entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2); entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX); entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY); entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id); VelocityByAim(id, 1000 , Velocity); entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity); } } } } public fwSpawn_Rakiety(id) { if(is_user_alive(id)) ilosc_rakiet_gracza[id] = 2; } public DotykRakiety(ent) { if (!is_valid_ent(ent)) return; new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner); new Float:fOrigin[3]; entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin); new iOrigin[3]; for(new i=0;i<3;i++) iOrigin = floatround(fOrigin); message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin); write_byte(TE_EXPLOSION); write_coord(iOrigin[0]); write_coord(iOrigin[1]); write_coord(iOrigin[2]); write_short(sprite_blast); write_byte(32); write_byte(20); write_byte(0); message_end(); new entlist[33]; new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32); for (new i=0; i < numfound; i++) { new pid = entlist; if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid)) continue; cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24)); } remove_entity(ent); } public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle) { if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id]) return FMRES_IGNORED; new flags = pev(id, pev_flags); if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id]) { skoki[id]--; new Float:velocity[3]; pev(id, pev_velocity,velocity); velocity[2] = random_float(265.0,285.0); set_pev(id, pev_velocity,velocity); } else if(flags & FL_ONGROUND) skoki[id] = 3; return FMRES_IGNORED; } public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){ if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 9) != 1 ) return HAM_IGNORED; cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE); SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1)); return HAM_HANDLED; } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MemesiO Napisano 28 Grudnia 2014 #248341 Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2014 Ale to chyba nie ten dział ;D Na jaki serwer? Poza tym klasa mi się za bardzo nie podoba, nie jestem fanem COD, czasem zagram, ale jak wchodzi jakiś vip z 1/9 i tak co 2 kulka zabija zawsze to wkurzające jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Teez. Napisano 28 Grudnia 2014 #248344 Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2014 Podaj na jakim serwerze to przeniosę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Guest Napisano 28 Grudnia 2014 #248350 Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2014 to co ja zrozumiałem to chyba chodzi o forum i na wszystkie serwery, ale mogłem źle zrozumieć to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MemesiO Napisano 28 Grudnia 2014 #248379 Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2014 Raczej nie na wszystkie serwery bo do niektórych to nie pasuje ;> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Procentowy Napisano 28 Grudnia 2014 #248628 Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2014 Napisz to w prawidłowym dziale. Nie będę się domyślał gdzie chciałaś temacik umieścić. Koszyk. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Procentowy Napisano 28 Grudnia 2014 #248629 Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2014 [Wiadomość wygenerowana automatycznie] Temat został przeniesiony z "Propozycje i uwagi na temat Multi-Head" do "Kosz". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi