Skocz do zawartości

[ZAMKNIĘTY]Propozycje od Danke:*

Inte Tillgänglig Danke:*

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Mam takie 2 małe propozycje. Sądzę, że będą one bardzo przydatne (szczególnie dla adminów).

1. Proponowałabym wgrać taki plugin, by admin (siedząc na spekcie, nieżyjąc) widział co piszą inni gracze :). Jak wiadomo nie wszystkich graczy kultura jest na wysokim poziomie, a my jako admini chcielibyśmy pilnować porządku i widzieć co piszą do siebie gracze, czy się nie wyzywają, czy nie przeklinają nadmiernie itp :). Myślę, że bardzo przydatne dla adminów.

2. Drugą propozycją o której napisze są "zabrane HP" (nie znam się na pluginach itp, więc nie wiem jak to nazwać :D).

Dobrze byłoby, gdyby został wgrany plugin, który będzie pokazywał na ekranie kto ile zabrał komu hp, gdy ta osoba ZGINIE.

Np ja jako adminka chciałabym widzieć kto i ile zabrał mi HP. Jak podczas rundy ktoś "zeskanuje" mnie tak, że nawet bym się tego nie spodziewała to chciałabym zobaczyć kto tak "skanował", kto zabrał mi tyle a tyle HP (co miałoby właśnie pokazywać po śmierci na ekranie) i będę wiedzieć, a wtedy mogę wejść na specta i sprawdzić takową osobę, czy przypadkiem nie odpala.

Myślę, że również bardzo przydatne, ale tym razem nie tylko dla adminów :).

Mam nadzieję, że propozycje jakoś pozytywnie zostaną rozpatrzone :P.

Pozdrawiam :).

Pierwsza propozycja jest jak najbardziej korzystna i jestem za wgraniem takiego pluginu. Ułatwi Nam to (adminom) banowanie graczy za obrazę/wyzwiska itp. :)

Druga również się przyda. I od razu będziemy mogli sprawdzać daną osobę, która podejrzanie Nas zeskanowała, lub gracze zgłaszać takie osoby na u@. 

Podsumowując, fajnie @Danke:* to wymyśliłaś  :).

Również jestem za tym, żeby pierwsza jak i druga propozycja została wgrana na serwer. Pierwsza propozycja ułatwiłaby utrzymanie kultury na serwerze. Druga to nawet z samej ciekawości czasami myślę kto i ile mnie zeskanował, więc myślę, że to dobry byłby pomysł z tym pluginem. ;)