Teez. Napisano 22 Maja 2014 #156884 Udostępnij Napisano 22 Maja 2014 .:Vipo:. - Cichy, poważny, z dystansem do świata. Chcesz poznać go bliżej? Nie czekaj i zaczynaj czytać! Miłej lektury. [align=center] [/align] [align=center] [/align] [align=center]- Witaj Vipo! Zgodziłeś się na przeprowadzenie wywiad, więc zaczynajmy bo niedługo zapadanie noc . Tradycyjnie zaczynając, przybliż nam Swoją osobę. [/align] [align=center] [/align] [align=center]Cześć, mam na imię Mateusz. Mam 15 lat, mieszkam w Radomsku. Interesuję się piłką nożną, gram w nią od 6 roku życia. Kibicuję FC Barcelonie. Więcej jakiś szczególnych zainteresowań nie mam, no może lubię pograć w cs`a . [/align] [align=center] [/align] [align=center]- Ty z Radomska, ja z Radomia. Jakie były Twoje pierwsze wrażenia na temat sieci Multi-Head.pl? [/align] [align=center] [/align] [align=center]Bardzo dobre, sieć od razu mi się spodobała, a szczególnie serwer DD2 na którym obecnie adminuje. [/align] [align=center] [/align] [align=center]- Chyba większość "MultiHedowiczów" trafiła tutaj poprzez serwer DD2, który kipi popularnością. Co robiłeś, gdy nie znałeś Multi-Head`a? [/align] [align=center] [/align] [align=center]Hmm... Trudno powiedzieć, chyba o ile dobrze pamiętam grałem na serwerze miejskim, który założył mój kumpel i tak właściwie zaczęła się moja przygoda z Cs`em. [/align] [align=center] [/align] [align=center]- Czyli jedno pytanko z głowy :>. Miałeś kiedyś taką myśl, aby napisać pożegnanie i odejść z sieci na zawsze? [/align] [align=center] [/align] [align=center]Nie, nigdy nie miałem. Tak jak pisałem sieć bardzo mi się podoba, panuje miła atmosfera. Ja mam dużo wolnego czasu, co pozwala mi grywać na MH. [/align] [align=center] [/align] [align=center]- Jesteś już kilka miesięcy na Mh. Poznałeś dotychczas ludzi których mógłbyś darzyć ogromną sympatią? [/align] [align=center] [/align] [align=center]Oczywiście, znajdzie się kilka osób . Głównie z serwera DD2, są to ascxw, Joe, n-ty, Aga, Striker, Chudy. Ale o