Skocz do zawartości
Teez.

Vipo, pogromca bandytów!

Rekomendowane odpowiedzi

.:Vipo:. 

- Cichy, poważny, z dystansem do świata.

 

            Chcesz poznać go bliżej? Nie czekaj i

 

            zaczynaj czytać! Miłej lektury.

 

 

 

[align=center] [/align]

 

[align=center] [/align]

 

[align=center]- Witaj Vipo! Zgodziłeś się na przeprowadzenie wywiad, więc zaczynajmy bo niedługo zapadanie noc :x. Tradycyjnie zaczynając, przybliż nam Swoją osobę.

[/align]

 

[align=center] [/align]

 

[align=center]Cześć, mam na imię Mateusz. Mam 15 lat, mieszkam w Radomsku. Interesuję się piłką nożną, gram w nią od 6 roku życia. Kibicuję FC Barcelonie. Więcej jakiś szczególnych zainteresowań nie mam, no może lubię pograć w cs`a :P.

[/align]

 

[align=center] [/align]

 

[align=center]- Ty z Radomska, ja z Radomia. Jakie były Twoje pierwsze wrażenia na temat sieci Multi-Head.pl?

[/align]

 

[align=center] [/align]

 

[align=center]Bardzo dobre, sieć od razu mi się spodobała, a szczególnie serwer DD2 na którym obecnie adminuje.

[/align]

 

[align=center] [/align]

 

[align=center]- Chyba większość "MultiHedowiczów" trafiła tutaj poprzez serwer DD2, który kipi popularnością. Co robiłeś, gdy nie znałeś Multi-Head`a?

[/align]

 

[align=center] [/align]

 

[align=center]Hmm... Trudno powiedzieć, chyba o ile dobrze pamiętam grałem na serwerze miejskim, który założył mój kumpel i tak właściwie zaczęła się moja przygoda z Cs`em.

[/align]

 

[align=center] [/align]

 

[align=center]- Czyli jedno pytanko z głowy :>. Miałeś kiedyś taką myśl, aby napisać pożegnanie i odejść z sieci na zawsze?

[/align]

 

[align=center] [/align]

 

[align=center]Nie, nigdy nie miałem. Tak jak pisałem sieć bardzo mi się podoba, panuje miła atmosfera. Ja mam dużo wolnego czasu, co pozwala mi grywać na MH.

[/align]

 

[align=center] [/align]

 

[align=center]- Jesteś już kilka miesięcy na Mh. Poznałeś dotychczas ludzi których mógłbyś darzyć ogromną sympatią?

[/align]