Gość Guest Napisano 12 Czerwca 2013 #42063 Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2013 Nick: So Wiek: 19 (za 6dni) Doświadczenie (w byciu adminem): Brak, ale szybko się uczę. Jestem po maturze, więc na razie mam czas. Znajomość AMXX (W skali 1-10): 5/10(większość komend można znaleźć w amx_help). Komputery to "moja druga tożsamość", jestem programistą, więc opanowanie AMXX nie będzie trudne. Staż w CS-sie: +- 6lat (2 miesiące temu wróciłem do CS'a po długiej przerwie) Steam / NonSteam: Steam Dlaczego TY .!: Nigdy nie lubiłem pisać na temat: "Dlaczego ja" etc. więc będę się streszczał. Lubie utrzymywać porządek(trzymanie się zasad/regulaminu etc.), gdyż umila to grę graczom jak i mnie. Często gram wcześnie rano lub wieczorem, gdy nie ma adminów, więc przydałbym się w tych godzinach. Jestem kulturalny i potrafię trzymać "złość na wodzy". Jeżeli jest jakiś problem to od razu próbuję go rozwiązać zamiast unikać. Mam trochę godzin(118h) przegranych i mam nadzieję, że nie jestem denerwujący:) Czas jaki dziennie poświęcasz na CS-a: różnie, ale przeważnie > +-3h (ostatni tydzień mało grałem, bo byłem zajęty) Kontakt: GG, Steam, Forum, E-Mail Po za wzorem podania dodam coś od siebie: GameTracker Moim zdaniem jedyny minus to, to, że nie posiadam mikrofonu, gdyż nie lubię rozmawiać na TS etc. i to się niestety nie zmieni. Edit: Przepraszam, że edytuje swoje podanie ale chcialem dopisać, że jeżeli tak dużo osób wymaga micro to zaczne się rozglądać ale nie wiem kiedy przyjdzie(online szukam) Edit2: Zamówienie na słuchawki i micro złożone, teraz czekać na przesyłkę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...