Skocz do zawartości
Gość

So

Rekomendowane odpowiedzi

Nick: So

 

Wiek: 19 (za 6dni)

 

Doświadczenie (w byciu adminem): Brak, ale szybko się uczę. Jestem po maturze, więc na razie mam czas.

 

Znajomość AMXX (W skali 1-10): 5/10(większość komend można znaleźć w amx_help). Komputery to "moja druga tożsamość", jestem programistą, więc opanowanie AMXX nie będzie trudne.

 

Staż w CS-sie: +- 6lat (2 miesiące temu wróciłem do CS'a po długiej przerwie)

 

Steam / NonSteam: Steam

 

Dlaczego TY .!: Nigdy nie lubiłem pisać na temat: "Dlaczego ja" etc. więc będę się streszczał. Lubie utrzymywać porządek(trzymanie się zasad/regulaminu etc.), gdyż umila to grę graczom jak i mnie. Często gram wcześnie rano lub wieczorem, gdy nie ma adminów, więc przydałbym się w tych godzinach. Jestem kulturalny i potrafię trzymać "złość na wodzy". Jeżeli jest jakiś problem to od razu próbuję go rozwiązać zamiast unikać. Mam trochę godzin(118h) przegranych i mam nadzieję, że nie jestem denerwujący:)

 

Czas jaki dziennie poświęcasz na CS-a: różnie, ale przeważnie > +-3h (ostatni tydzień mało grałem, bo byłem zajęty)

 

Kontakt: GG, Steam, Forum, E-Mail

 

 

 

Po za wzorem podania dodam coś od siebie:

 

GameTracker

 

Moim zdaniem jedyny minus to, to, że nie posiadam mikrofonu, gdyż nie lubię rozmawiać na TS etc. i to się niestety nie zmieni.

 

 

 

Edit:

 

Przepraszam, że edytuje swoje podanie ale chcialem dopisać, że jeżeli tak dużo osób wymaga micro to zaczne się rozglądać ale nie wiem kiedy przyjdzie(online szukam)

 

Edit2:

 

Zamówienie na słuchawki i micro złożone, teraz czekać na przesyłkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Bardzo szkoda ze nie posiadasz mikrofonu. Postaraj sie zalatwic obojetnie jaki :) A tak poza tym to jak czasami bylem na serwerze i ty byles to nie bylo z toba problemow. Na razie jestem jak na ta chwile neutral, lecz bardziej na tak. Chetnie porozmawial bym z toba na ts3.

Odnośnik do komentarza