Skocz do zawartości

Nowe Klasy i Perki


Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie

Oto moja propozycja na nowe Klasy i Perki.

Na serwerze przydałoby się coś nowego, mam nadzieje że coś z tego wyjdzie. :)

 

Klasy:

1.
Klasa: (Premium) Szturmowiec
Inteligencja: 0
Zdrowie: 40
Wytrzymałość: 25
Kondycja: 30
Bronie: ak47,m4a1,glock
Dodatkowy opis: Niewidzialny z nożem, +8 DMG z ak47 i m4a1, 3 skoki
Typ klasy: Premium

2.
Klasa: (Premium) Ghost
Inteligencja: 40
Zdrowie: 20
Wytrzymałość: 20
Kondycja: 20
Bronie: m4A1,deagl,hegrenade
Dodatkowy opis: Zadajesz 5(+int) obrażeń więcej, ubranie wroga, 2skoki oraz 1/3 z HE
Typ klasy: Premium

3.
Klasa: (Premium) Łucznik
Inteligencja: 0
Zdrowie: 30
Wytrzymałość: 20
Kondycja: 50
Bronie: łuk,deagl
Dodatkowy opis: Posiada łuk +15dmg z niego, deagla 1/5 oraz 3 skoki
Typ klasy: Premium

4.
Klasa: (Premium) Zabójca
Inteligencja: 0
Zdrowie: 40
Wytrzymałość: 15
Kondycja: 40
Bronie: ak47,deagl
Dodatkowy opis: Posiada ak47+10dmg, deagla, kosa 1/1 oraz 3 noże do rzucania +3dmg(zależne od zdrowia)
Typ klasy: Premium

5.
Klasa: Losownik
Inteligencja: 0
Zdrowie: 35
Wytrzymałość: 20
Kondycja: 30
Bronie: Wybiera losowo spośród każdej broni oraz posiada glock
Dodatkowy opis: Dostaje co rundę losową broń i losowy +dmg(1-20) oraz posiada 2skoki
Typ klasy: Ofensywna

6.
Klasa: Medyk
Inteligencja: 0
Zdrowie: 40
Wytrzymałość: 20
Kondycja: 30
Bronie: famas,usp
Dodatkowy opis: Posiada 2 apteczki, +10 dmg z famasa
Typ klasy: Wsparcie

7.
Klasa: Lekarz
Inteligencja: 0
Zdrowie: 35
Wytrzymałość: 25
Kondycja: 35
Bronie: aug,ssp
Dodatkowy opis: Może wskrzeszać, regeneruje 30 HP co 5 sekund
Typ klasy: Wsparcie

8.
Klasa: Złodziej
Inteligencja: 0
Zdrowie: 35
Wytrzymałość: 20
Kondycja: 35
Bronie: galil,glock,flashbang,hegrenade,smokgrenade
Dodatkowy opis: Ma zmniejszoną widoczność oraz 1/4 szansy na zabranie perka swojej ofierze
Typ klasy: Ofensywne

9.
Klasa: Bojownik
Inteligencja: 0
Zdrowie: 40
Wytrzymałość: 20
Kondycja: 30
Bronie: famas,usp
Dodatkowy opis: 40hp oraz pełen magazynek za każde zabójstwo
Typ klasy: Ofensywne

10.
Klasa: Frost
Inteligencja: 0
Zdrowie: 30
Wytrzymałość: 20
Kondycja: 25
Bronie: m4a1,Usp
Dodatkowy opis: 1/5 szansy na zamrożenie wroga oraz +8 dmg z M4A1
Typ klasy: Defensywne

11.
Klasa: Cowboy
Inteligencja: 0
Zdrowie: 30
Wytrzymałość: 20
Kondycja: 35
Bronie: dual elites,deagl
Dodatkowy opis: Z dual elites 1/7 i deagl 1/4 na natychmiastowe zabójstwo
Typ klasy: Wsparcie

12.
Klasa: (Premium) Zeus
Inteligencja: 45
Zdrowie: 30
Wytrzymałość: 15
Kondycja: 20
Bronie: m4a1,mp5,usp
Dodatkowy opis: Posiada 3 pioruny (dmg zależne od int), 2skoki oraz +7dmg do m4a1 i mp5
Typ klasy: Premium

 

 

 

Perki:

1.

Nazwa perku: Pierścień Stalkera

Dodatkowe informacje: Masz 5hp oraz jesteś cały niewidzialny (widać tylko cień)

2.

Nazwa perku: Granat zamrażający

Dodatkowe informacje: Granat zamraża na 5s oraz zadaje obrażenia od inteligencji

3.

Nazwa perku: Kamuflaż

Dodatkowe informacje: Dostajesz niewidzialność od 30 do 80

4.

Nazwa perku: Nano Kamizelka

Dodatkowe informacje: Jesteś odporny każdą umiejętność klasy (rakiety,miny,HE,itp...)

5.

Nazwa perku: Tajemnica Szpieg

Dodatkowe informacje: Posiada przebranie wroga i ma 1/3 na zrespienie się na respie wroga

6.

Nazwa perku: Sprzęt Czołgisty

Dodatkowe informacje: Dostajesz od 1/4-8 z auto pompy oraz 25 wytrzymałości

7.

Nazwa perku: Zbroja obrońcy

Dodatkowe informacje: Dostajesz 60hp oraz 100 pancerza

8.

Nazwa perku: Złoty deagl

Dodatkowe informacje: Złoty deagl - Dostajesz deagla z której masz 1/4 na natychmiastowe zabójstwo

9.

Nazwa perku: Diamentowe naboje

Dodatkowe informacje: Zadajesz od 38-46 obrażeń więcej

10.

Nazwa perku: Strusie nogi

Dodatkowe informacje: Dostajesz 100kondycji :)

11.

Nazwa perku: Księga expa

Dodatkowe informacje: Dostajesz losowo od 200-600expa

12.

Nazwa perku: Inżynier

Dodatkowe informacje: Można postawić 1 działko na rundę

13.

Nazwa perku: Weteran noża

Dodatkowe informacje: 10 DMG (+int) obrażeń z kosy

14.

Nazwa perku: Noże Zabójcy

Dodatkowe informacje: Dostajesz 5 noży do rzucania z których masz +3dmg(zależne od zdrowia)

15.

Nazwa perku: Naboje Generała

Dodatkowe informacje: Zadajesz 15+(int) obrażeń więcej

 

 

 

Poprawa perków:

1.

Nazwa perku: Buty Majora

Opis problemu: Gdy spadasz nie powinno odbierać hp, a odbiera (do naprawy)

2.

Nazwa perku: Narzędzia Achmeda

Opis problemu: Rozbrajasz/Podkładasz bombę natychmiastowo (Rozbrajanie działa ale podkładanie bomby nie, do naprawy)

3.

Nazwa perku: Zestaw Alkaida

Opis problemu: Dostajesz AK47 oraz 1/3 z HE, nie słychać Twoich kroków.. (granat 1/3 nie działa, do naprawy)

 

 

 

Edytowane przez Przemo*_*
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodaje kilka swoich prpozycji edycji klas już dostępnych an serwerze :

1. Zwiadowca
Inteligencjia : 20  
Zdrowie : 30
Wytrzymałosć:10
Kondycja:20

*scout DMG 60+inteligencja przebranie wroga  Dual Elites +5dmg


2.Żołnierz Militarny
Inteligencjia : 0 
Zdrowie : 15
Wytrzymałosć:30
Kondycja: 30

* +10Dmg z Mac-10 i +5Dmg z M4 1/5 Na spowolnienie


3.Telegrafista
Inteligencjia : 0
Zdrowie : 30
Wytrzymałosć:15
Kondycja: 30

*Skoro telegrafista to wbudowany Radar i +5Dmg z P90/MP5 (BRak zmniejszonej widocznosci i grawitki)

4.Strzelec Wyborowy:
Inteligencjia : 0 
Zdrowie : 30
Wytrzymałosć:0
Kondycja: 0

M4A1 + bezlik ammo tak jak było kiedyś

5.Strzelec Wsparcia
Inteligencjia : 15
Zdrowie : 0
Wytrzymałosć:25
Kondycja: 30
 *M3 1/4-5 z niej niewidzialny na kucaku

6.Saper :
Inteligencjia : 30
Zdrowie : 0
Wytrzymałosć:0
Kondycja: 35

 Natychmiast podkłada\rozbraja pake 2Miny, +10Dmg z P90 (?a nie 10% -.-) odblokujcie mu możliwość kożystania z perku Notatki Sapera bo nie może


7.Namiestnik
Inteligencjia : 0
Zdrowie : 25
Wytrzymałosć:0
Kondycja:40

M4A1 +20DMG (Tak jak teraz będzie miał karabinier) i 2 Skoki

8.Konspirant(PREMIUM)
Inteligencjia : 0 
Zdrowie : 20
Wytrzymałosć:40
Kondycja: 40

3Pułapki (po 5 a nie 10 sekund) 1/1 z scouta Zwiększony dmg z M3

9.Amadeusz"
Inteligencjia :0
Zdrowie : 15
Wytrzymałosć:0
Kondycja: 40

3(+int) Dmg z mp5

10.Trucuciel- Nikt tym nie gra:P usunąć najlepiej tylko zalega

11. Mściciel:
Inteligencjia :10
Zdrowie : 30
Wytrzymałosć:25
Kondycja:0

* Apteczka 1/4 Na krytyczne uderzenie z AK-47

12. Łowca Myśli:
Inteligencjia : 0
Zdrowie : 0
Wytrzymałosć:30
Kondycja: 40
1/2 Z scouta Zmniejszona widoczność 2 skoki

13.Terminator:
Inteligencjia : -40
Zdrowie : -30
Wytrzymałosć:60
Kondycja:0

M3 1/4 ( Jak terminator no to wytrzymały musi być :D i on raczej z Shotgunó strzelał :D)

14.Mędrzec - zmienić na Lunatyk
Inteligencjia :0
Zdrowie :30
Wytrzymałosć:15
Kondycja: 25

Tp co 10 sekund 1/3 że nie musi przeładowywać AUG

15.Fliper
Inteligencjia : 15
Zdrowie :30
Wytrzymałosć:0
Kondycja: 10
TMP +5Dmg i 1/5 na kryttyczne Apteczka i AutoBH (w sumie zmienione jest tylko krytyczne )

16.Starszy Szeregowiec (PREMIUM)
Inteligencjia :20
Zdrowie :20
Wytrzymałosć:10
Kondycja: 35
1 Apteczka 2 Skoki 1/12 z mac10 1/5 na Allah Akbar

17. Archanioł (Premium)
Inteligencjia : 0
Zdrowie : 40
Wytrzymałosć:30
Kondycja:40
1/11 Z MP5 i TMP Apteczka i 2x skok

18.Lekarz
Inteligencjia : 15
Zdrowie : 0
Wytrzymałosć:30
Kondycja: 25

1/13 z Famasa i Apteczka

19.Komendant
Inteligencjia : 20
Zdrowie : 30
Wytrzymałosć:20
Kondycja: 20

Skoro saper ma miny ten niech ma 2 Pułapki i +10dmg z AUG

20.Anioł Śmierci(Premium)
Inteligencjia :0
Zdrowie :20
Wytrzymałosć:20
Kondycja:40
 1/4 na krytyczne z AUG i MP5 oraz 2 skoki


dodatkowo na serwer wgrane są do wyboru 2 klasy okulista (takie same)


Perki:

Zestaw Antyterrorysty 1/10 z m4
Zestaw Terrorysty 1/10 z AK
Tajemnica Serwera +35DMG +30HP
Granat autonamierzający : Dostajesz 2 Autonamierzające Granaty 1/3 (Tak jak Granadier miał na cod 301)
Mina magnetyczna Po wejściu na nią odbiera broń - nie puszcza do końca rundy
Księga Wiedzy - +30 do wszystkich statystyk
Pilny Uczeń - +60int i + 5-15 dmg
Ogranicznik rozrzutu : Ogranicza rozrzut (nie całkiem) i + 1-10 dmg
Torba Granatów- Dostajesz od 1-5 Granatów
Invilurerabity- od 3-15 Sekund całkowitej nieśmiertelnosć ( nie działają miny rakiety /ks kosy itd)
Morfina 1/1-3 n odrodzenie
Defibrylatro 1/1-4 na reanimacje członka grupy +30 wytrzymałosci za Reanimacje +50-300XP

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Perki: Zestaw Alkaida,Narzędzia Achmeda,Buty Majora zostaną poprawione.

Żeby się nie rozpisywać bo tu dużo jest tego wszystkiego:

Perki:

1 - Odpada!

2 - Zastanowię się.

3 - Odpada

4 - Jeżeli uda się zrobić to będzie,bo już był taki perk ale odmawiał współpracy.

5 - Odpada!

6 - Odpada.

7 - Do zrobienia.

8 - Do zrobienia.

9 - Nad tym się zastanowię.

10 - Odpada!

11 - Do zrobienia.

12 - Odpada!

13 - Odpada!

14 - Odpada!

15 - Odpada!

Klasy:

1 - Odpada,nie będzie klasy z pełną niewidką.

2 - Odpada klasa zbyt mocna będzie przez te obrażenia.

3 - Odpada :D 

4 - Odpada.

5 - Odpada.

6 - Odpada.

7 - Zastanowię się.

8 - Klasa ciekawa,tylko dajmy na to,że posiadasz perk to nadal kradnie? bo jak tak to troszkę bez sensu. /napisz na pw jak to widzisz.

9 - Zastanowię się.

10 - Zastanowię się.

11 - Odpada.

12 - Odpada.

 

Propozycja JAKoB-a

Zacznę od perków:

Zestaw Antyterrorysty - Odpada
Zestaw Terrorysty - Odpada.
Tajemnica Serwera - Zobaczy się.
Granat autonamierzający - Odpada.
Mina magnetyczna - Odpada.
Księga Wiedzy - Zobaczy się.
Pilny Uczeń - Zobaczy się.
Ogranicznik rozrzutu - Odpada.
Torba Granatów - Odpada
Invilurerabity - Powtarza się propozycja wyżej.
Morfina - Odpada.
Defibrylatro - Odpada.

Co do klas nie widziałem,żeby były jakieś skargi na te klasy to nie ma co ich na razie ruszać. Trucieciel zapewne zostanie zastąpiony nową klasą a co do okulisty to zostanie to poprawione i zostanie tylko jeden. ;)

Edytowane przez Gość
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...