Przemo*_* Napisano 6 Maja 2017 #448184 Udostępnij Napisano 6 Maja 2017 (edytowane) Witajcie Oto moja propozycja na nowe Klasy i Perki. Na serwerze przydałoby się coś nowego, mam nadzieje że coś z tego wyjdzie. Klasy: 1. Klasa: (Premium) Szturmowiec Inteligencja: 0 Zdrowie: 40 Wytrzymałość: 25 Kondycja: 30 Bronie: ak47,m4a1,glock Dodatkowy opis: Niewidzialny z nożem, +8 DMG z ak47 i m4a1, 3 skoki Typ klasy: Premium 2. Klasa: (Premium) Ghost Inteligencja: 40 Zdrowie: 20 Wytrzymałość: 20 Kondycja: 20 Bronie: m4A1,deagl,hegrenade Dodatkowy opis: Zadajesz 5(+int) obrażeń więcej, ubranie wroga, 2skoki oraz 1/3 z HE Typ klasy: Premium 3. Klasa: (Premium) Łucznik Inteligencja: 0 Zdrowie: 30 Wytrzymałość: 20 Kondycja: 50 Bronie: łuk,deagl Dodatkowy opis: Posiada łuk +15dmg z niego, deagla 1/5 oraz 3 skoki Typ klasy: Premium 4. Klasa: (Premium) Zabójca Inteligencja: 0 Zdrowie: 40 Wytrzymałość: 15 Kondycja: 40 Bronie: ak47,deagl Dodatkowy opis: Posiada ak47+10dmg, deagla, kosa 1/1 oraz 3 noże do rzucania +3dmg(zależne od zdrowia) Typ klasy: Premium 5. Klasa: Losownik Inteligencja: 0 Zdrowie: 35 Wytrzymałość: 20 Kondycja: 30 Bronie: Wybiera losowo spośród każdej broni oraz posiada glock Dodatkowy opis: Dostaje co rundę losową broń i losowy +dmg(1-20) oraz posiada 2skoki Typ klasy: Ofensywna 6. Klasa: Medyk Inteligencja: 0 Zdrowie: 40 Wytrzymałość: 20 Kondycja: 30 Bronie: famas,usp Dodatkowy opis: Posiada 2 apteczki, +10 dmg z famasa Typ klasy: Wsparcie 7. Klasa: Lekarz Inteligencja: 0 Zdrowie: 35 Wytrzymałość: 25 Kondycja: 35 Bronie: aug,ssp Dodatkowy opis: Może wskrzeszać, regeneruje 30 HP co 5 sekund Typ klasy: Wsparcie 8. Klasa: Złodziej Inteligencja: 0 Zdrowie: 35 Wytrzymałość: 20 Kondycja: 35 Bronie: galil,glock,flashbang,hegrenade,smokgrenade Dodatkowy opis: Ma zmniejszoną widoczność oraz 1/4 szansy na zabranie perka swojej ofierze Typ klasy: Ofensywne 9. Klasa: Bojownik Inteligencja: 0 Zdrowie: 40 Wytrzymałość: 20 Kondycja: 30 Bronie: famas,usp Dodatkowy opis: 40hp oraz pełen magazynek za każde zabójstwo Typ klasy: Ofensywne 10. Klasa: Frost Inteligencja: 0 Zdrowie: 30 Wytrzymałość: 20 Kondycja: 25 Bronie: m4a1,Usp Dodatkowy opis: 1/5 szansy na zamrożenie wroga oraz +8 dmg z M4A1 Typ klasy: Defensywne 11. Klasa: Cowboy Inteligencja: 0 Zdrowie: 30 Wytrzymałość: 20 Kondycja: 35 Bronie: dual elites,deagl Dodatkowy opis: Z dual elites 1/7 i deagl 1/4 na natychmiastowe zabójstwo Typ klasy: Wsparcie 12. Klasa: (Premium) Zeus Inteligencja: 45 Zdrowie: 30 Wytrzymałość: 15 Kondycja: 20 Bronie: m4a1,mp5,usp Dodatkowy opis: Posiada 3 pioruny (dmg zależne od int), 2skoki oraz +7dmg do m4a1 i mp5 Typ klasy: Premium Perki: 1. Nazwa perku: Pierścień Stalkera Dodatkowe informacje: Masz 5hp oraz jesteś cały niewidzialny (widać tylko cień) 2. Nazwa perku: Granat zamrażający Dodatkowe informacje: Granat zamraża na 5s oraz zadaje obrażenia od inteligencji 3. Nazwa perku: Kamuflaż Dodatkowe informacje: Dostajesz niewidzialność od 30 do 80 4. Nazwa perku: Nano Kamizelka Dodatkowe informacje: Jesteś odporny każdą umiejętność klasy (rakiety,miny,HE,itp...) 5. Nazwa perku: Tajemnica Szpieg Dodatkowe informacje: Posiada przebranie wroga i ma 1/3 na zrespienie się na respie wroga 6. Nazwa perku: Sprzęt Czołgisty Dodatkowe informacje: Dostajesz od 1/4-8 z auto pompy oraz 25 wytrzymałości 7. Nazwa perku: Zbroja obrońcy Dodatkowe informacje: Dostajesz 60hp oraz 100 pancerza 8. Nazwa perku: Złoty deagl Dodatkowe informacje: Złoty deagl - Dostajesz deagla z której masz 1/4 na natychmiastowe zabójstwo 9. Nazwa perku: Diamentowe naboje Dodatkowe informacje: Zadajesz od 38-46 obrażeń więcej 10. Nazwa perku: Strusie nogi Dodatkowe informacje: Dostajesz 100kondycji 11. Nazwa perku: Księga expa Dodatkowe informacje: Dostajesz losowo od 200-600expa 12. Nazwa perku: Inżynier Dodatkowe informacje: Można postawić 1 działko na rundę 13. Nazwa perku: Weteran noża Dodatkowe informacje: 10 DMG (+int) obrażeń z kosy 14. Nazwa perku: Noże Zabójcy Dodatkowe informacje: Dostajesz 5 noży do rzucania z których masz +3dmg(zależne od zdrowia) 15. Nazwa perku: Naboje Generała Dodatkowe informacje: Zadajesz 15+(int) obrażeń więcej Poprawa perków: 1. Nazwa perku: Buty Majora Opis problemu: Gdy spadasz nie powinno odbierać hp, a odbiera (do naprawy) 2. Nazwa perku: Narzędzia Achmeda Opis problemu: Rozbrajasz/Podkładasz bombę natychmiastowo (Rozbrajanie działa ale podkładanie bomby nie, do naprawy) 3. Nazwa perku: Zestaw Alkaida Opis problemu: Dostajesz AK47 oraz 1/3 z HE, nie słychać Twoich kroków.. (granat 1/3 nie działa, do naprawy) Edytowane 6 Maja 2017 przez Przemo*_* Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JAKoB Napisano 6 Maja 2017 #448201 Udostępnij Napisano 6 Maja 2017 Dodaje kilka swoich prpozycji edycji klas już dostępnych an serwerze : 1. Zwiadowca Inteligencjia : 20 Zdrowie : 30 Wytrzymałosć:10 Kondycja:20 *scout DMG 60+inteligencja przebranie wroga Dual Elites +5dmg 2.Żołnierz Militarny Inteligencjia : 0 Zdrowie : 15 Wytrzymałosć:30 Kondycja: 30 * +10Dmg z Mac-10 i +5Dmg z M4 1/5 Na spowolnienie 3.Telegrafista Inteligencjia : 0 Zdrowie : 30 Wytrzymałosć:15 Kondycja: 30 *Skoro telegrafista to wbudowany Radar i +5Dmg z P90/MP5 (BRak zmniejszonej widocznosci i grawitki) 4.Strzelec Wyborowy: Inteligencjia : 0 Zdrowie : 30 Wytrzymałosć:0 Kondycja: 0 M4A1 + bezlik ammo tak jak było kiedyś 5.Strzelec Wsparcia Inteligencjia : 15 Zdrowie : 0 Wytrzymałosć:25 Kondycja: 30 *M3 1/4-5 z niej niewidzialny na kucaku 6.Saper : Inteligencjia : 30 Zdrowie : 0 Wytrzymałosć:0 Kondycja: 35 Natychmiast podkłada\rozbraja pake 2Miny, +10Dmg z P90 (?a nie 10% -.-) odblokujcie mu możliwość kożystania z perku Notatki Sapera bo nie może 7.Namiestnik Inteligencjia : 0 Zdrowie : 25 Wytrzymałosć:0 Kondycja:40 M4A1 +20DMG (Tak jak teraz będzie miał karabinier) i 2 Skoki 8.Konspirant(PREMIUM) Inteligencjia : 0 Zdrowie : 20 Wytrzymałosć:40 Kondycja: 40 3Pułapki (po 5 a nie 10 sekund) 1/1 z scouta Zwiększony dmg z M3 9.Amadeusz" Inteligencjia :0 Zdrowie : 15 Wytrzymałosć:0 Kondycja: 40 3(+int) Dmg z mp5 10.Trucuciel- Nikt tym nie gra:P usunąć najlepiej tylko zalega 11. Mściciel: Inteligencjia :10 Zdrowie : 30 Wytrzymałosć:25 Kondycja:0 * Apteczka 1/4 Na krytyczne uderzenie z AK-47 12. Łowca Myśli: Inteligencjia : 0 Zdrowie : 0 Wytrzymałosć:30 Kondycja: 40 1/2 Z scouta Zmniejszona widoczność 2 skoki 13.Terminator: Inteligencjia : -40 Zdrowie : -30 Wytrzymałosć:60 Kondycja:0 M3 1/4 ( Jak terminator no to wytrzymały musi być i on raczej z Shotgunó strzelał :D) 14.Mędrzec - zmienić na Lunatyk Inteligencjia :0 Zdrowie :30 Wytrzymałosć:15 Kondycja: 25 Tp co 10 sekund 1/3 że nie musi przeładowywać AUG 15.Fliper Inteligencjia : 15 Zdrowie :30 Wytrzymałosć:0 Kondycja: 10 TMP +5Dmg i 1/5 na kryttyczne Apteczka i AutoBH (w sumie zmienione jest tylko krytyczne ) 16.Starszy Szeregowiec (PREMIUM) Inteligencjia :20 Zdrowie :20 Wytrzymałosć:10 Kondycja: 35 1 Apteczka 2 Skoki 1/12 z mac10 1/5 na Allah Akbar 17. Archanioł (Premium) Inteligencjia : 0 Zdrowie : 40 Wytrzymałosć:30 Kondycja:40 1/11 Z MP5 i TMP Apteczka i 2x skok 18.Lekarz Inteligencjia : 15 Zdrowie : 0 Wytrzymałosć:30 Kondycja: 25 1/13 z Famasa i Apteczka 19.Komendant Inteligencjia : 20 Zdrowie : 30 Wytrzymałosć:20 Kondycja: 20 Skoro saper ma miny ten niech ma 2 Pułapki i +10dmg z AUG 20.Anioł Śmierci(Premium) Inteligencjia :0 Zdrowie :20 Wytrzymałosć:20 Kondycja:40 1/4 na krytyczne z AUG i MP5 oraz 2 skoki dodatkowo na serwer wgrane są do wyboru 2 klasy okulista (takie same) Perki: Zestaw Antyterrorysty 1/10 z m4 Zestaw Terrorysty 1/10 z AK Tajemnica Serwera +35DMG +30HP Granat autonamierzający : Dostajesz 2 Autonamierzające Granaty 1/3 (Tak jak Granadier miał na cod 301) Mina magnetyczna Po wejściu na nią odbiera broń - nie puszcza do końca rundy Księga Wiedzy - +30 do wszystkich statystyk Pilny Uczeń - +60int i + 5-15 dmg Ogranicznik rozrzutu : Ogranicza rozrzut (nie całkiem) i + 1-10 dmg Torba Granatów- Dostajesz od 1-5 Granatów Invilurerabity- od 3-15 Sekund całkowitej nieśmiertelnosć ( nie działają miny rakiety /ks kosy itd) Morfina 1/1-3 n odrodzenie Defibrylatro 1/1-4 na reanimacje członka grupy +30 wytrzymałosci za Reanimacje +50-300XP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JAKoB Napisano 7 Maja 2017 #448404 Udostępnij Napisano 7 Maja 2017 @WolfIDraV @Demon95 @Nodi @S0B0T4 @Nejten c; @Malutka_22 @SirJunior @DanieleeQ Wy tutaj patrzcie edycja niektórych klas już będących na serwerze ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 7 Maja 2017 #448413 Udostępnij Napisano 7 Maja 2017 (edytowane) Perki: Zestaw Alkaida,Narzędzia Achmeda,Buty Majora zostaną poprawione. Żeby się nie rozpisywać bo tu dużo jest tego wszystkiego: Perki: 1 - Odpada! 2 - Zastanowię się. 3 - Odpada 4 - Jeżeli uda się zrobić to będzie,bo już był taki perk ale odmawiał współpracy. 5 - Odpada! 6 - Odpada. 7 - Do zrobienia. 8 - Do zrobienia. 9 - Nad tym się zastanowię. 10 - Odpada! 11 - Do zrobienia. 12 - Odpada! 13 - Odpada! 14 - Odpada! 15 - Odpada! Klasy: 1 - Odpada,nie będzie klasy z pełną niewidką. 2 - Odpada klasa zbyt mocna będzie przez te obrażenia. 3 - Odpada 4 - Odpada. 5 - Odpada. 6 - Odpada. 7 - Zastanowię się. 8 - Klasa ciekawa,tylko dajmy na to,że posiadasz perk to nadal kradnie? bo jak tak to troszkę bez sensu. /napisz na pw jak to widzisz. 9 - Zastanowię się. 10 - Zastanowię się. 11 - Odpada. 12 - Odpada. Propozycja JAKoB-a Zacznę od perków: Zestaw Antyterrorysty - Odpada Zestaw Terrorysty - Odpada. Tajemnica Serwera - Zobaczy się. Granat autonamierzający - Odpada. Mina magnetyczna - Odpada. Księga Wiedzy - Zobaczy się. Pilny Uczeń - Zobaczy się. Ogranicznik rozrzutu - Odpada. Torba Granatów - Odpada Invilurerabity - Powtarza się propozycja wyżej. Morfina - Odpada. Defibrylatro - Odpada. Co do klas nie widziałem,żeby były jakieś skargi na te klasy to nie ma co ich na razie ruszać. Trucieciel zapewne zostanie zastąpiony nową klasą a co do okulisty to zostanie to poprawione i zostanie tylko jeden. Edytowane 7 Maja 2017 przez Gość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi