Skocz do zawartości
sermistrz

[POZYTYWNE]sermistrz

Rekomendowane odpowiedzi

Twój nick podczas gry: sermistrz 

Godzina, data zdarzenia:  koło 17:40 1 czerwiec 2017

Mapa: de_dust 2

STEAM_ID / IP:  

STEAM_1:0:1134166205
SteamCommunity ID 76561200228598138

Adres IP 

' 91.231.246.239 ' 

Uzasadnienie: Brak mi uzasadnienia nie wiem za co dostałem bana , gram gram i raptownie ban od 

Spanish Inquisition 

 Nie wiem co może być tego przyczyną , że kilka razy dobrze mi poszło i w kilka dni się wybiłem chociaż trochę bo byłem nawet 20 , proszę o unbana jest to fajny serw i chciałbym jeszcze na nim pograć szczególnie na tym deadmatchu 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


to pytanie gdzie to demko bo ani ss'ów nie zrobiono a ja jestem w tym zielony pierwszy raz sie odwołuję od bana , nie wiadomo ile nie gram w cs'a tylko sporadzycznie po pracy itp itd 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Sprawa wygląda tak, chłop ma 600ms pingu patrzy w ścianę i do tego sadzi głowy :D. Ale demeczko jakieś tam jest. Tylko 10sek przepraszam UBT ale tak też czynię kiedy mam 100% pewność że odpał.

http://www3.zippyshare.com/v/HpIg7Wly/file.html

Admin kazał nie zamykać tematu , ponieważ za kilka minut doda , oraz rozpiszę on demko z HLTV. /Aureox
 

Edytowane przez :.Aureox:.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach