Wolves Napisano 25 Kwietnia 2018 #511074 Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2018 (edytowane) Witam. Chciałbym przedstawić rzeczy, które należałoby poprawić oraz naprawić mam też również parę propozycji dotyczących perków. Większość rzeczy które tutaj opiszę zostały skonsultowane z graczami z serwera. Klasy Perki Komendy RS'y Bot Muzyczny Ad.1. Klasy zwykłe: Aspirant - Klasa posiadająca rakietę, auto bh oraz niewidkę. Oba te bonusy powodują że jak na zwykłą klasę jest ona przesadzona. Proponuję usunąć auto bh lub niewidkę. Komendant - Osłabiony Saper, do wyrzucenia. Kapral - Darmowa klasa, która posiada auto-kampe, apteczkę, twardy baniak oraz 1/4 szansy na odrodzenie po śmierci. Po zdobyciu perku Betonowe Ciało staje się niepodatny na pociski jedyną szansą zostaje kosa, a nie każdy gra speedhackerem lub assasinem. Proponuję usunąć bezgłowie. Duch kapitana - Nie dostaje granatu, z którego ma dmg +int, do poprawy. Klasy premium ✩: Zeus - Głównym problemem tej klasy są pioruny, które trafiają gracza nieważne za iloma ścianami by stał. Nie trzeba celować w przeciwnika aby użyć pioruna tak jak w przypadku elektryka co według mnie jest zdecydowanie za mocne, proponowałbym to poprawić. Zmniejszenie obrażeń jest niepotrzebne moim zdaniem w końcu to klasa premium. Niszczyciel - Klasa, której nawet nie da się zakupić, nie grywalna. Myślę, że do usunięcia. Śmierć - Nie owijając w bawełnę klasa ciut za mocna z powodu posiadania naćpanych naboi oraz dwóch broni w tym Sg552 (+10dmg), w tym przypadku proponuję zmniejszyć szansę na naćpanie lub usunąć je całkowicie + usunąć Sg552. W zamian za to dodać +10dmg do m4. Konspirant - Klasa na którą narzeka spora ilość graczy z powodu jej łatwości i mocy jaką prezentuje. Proponuję ją usunąć lub zwiększyć cenę zakupu, ponieważ na aktualną jest zdecydowanie za mocna. Skrytobójca - otrzymuje do standardowego damage 20 dodatkowych obrażeń przy maksymalnej inteligencji. Jednak już przy 1lvl klasa ma dodatkowe 6dmg. Końcowy dmg skrytobójcy omija wytrzymałość i obrażenia w wysokości od 70-90 to zdecydowanie za dużo przy tak celnej broni jak mp5. Dodatkowo jeżeli wyrzucimy jakąkolwiek z naszych broni przed zostaniem niewidzialnym (mając niej niż 85HP według opisu), możemy ją podnieść i jako duch zabijać z niej. Ad.2. Naboje Pułkownika i Tytanowe - przydałoby się zmniejszyć w tych perkach przeliczniki bo 90-100dmg (przy pułkownikach) 60-70dmg (przy tytankach) z jednego hit'a to zdecydowanie za dużo. Zawodowy Rusher - jeden z najmocniejszych i najbardziej pożądanych perków na serwerze, w których wypadałoby usunąć możliwość posiadania na nim szansy 1/2 i pozostawić na stałe 1/3 gdyż przy trafieniu z 1/2 istnieje bardzo duże prawdopodobieństwo że zabijemy nawet 3/4 osoby na raz. Gracz który ma już nawet 100lvl po zdobyciu perka jest praktycznie nie do zabicia. Tajemnica Śmierci, a Morfina - W tym przypadku proponowałbym usunięcie Morfiny ponieważ nie jest ona zbyt użyteczna jak i używana. Od Tajemnicy Śmierci różni się jedynie brakiem 2 dodatkowych skoków. Zręczność Skoczka = Moc Komandosa - identyczne perki jeden z nich do usunięcia. Deagle Generała - 2 takie same perki o tej samej nazwie różnią się jedynie wartością w tym przypadku proponuję usunąć jeden z nich i dodać szansę na lepsze lub gorsze wartości. Maksymalne skupienie, Księga expa, Łowca Headów - Skupienie oraz Łowca Headów perki, które każdy wyrzuca i licząc na dropnięcie Księgi Expa, proponuję resztę usunąć. Adrenalina i Moc Czołgisty - To samo z tym że moc czołgisty dodaje nam dodatkowo pełen magazynek za zabójstwo. Arabian Boots - Perk do usunięcia. Tarcza szpiega - Do usunięcia. Termowizja Miki - Kolejny perk do usunięcia. Propozycje nowych perków: Zestaw czołgisty - 1/7 na zabicie z pompy (xm1014). Piorunochron - Zmniejszone obrażenia z pioruna o połowę lub całkowita odporność na nie (według uznania). Buty Assasina - Dodatkowe 60 kondycji oraz auto bh. Ad.3. Proponowałbym dodać blokadę użycia komendy /reset w trakcie gdy jesteśmy żywi tj. moglibyśmy z niej skorzystać jedynie po śmierci i tylko wtedy. Usunięcie komendy /spec /back ponieważ dzięki owej komendzie admin może uniknąć Nuke'a z ks'ów. Ad.4. Pytałem graczy i wpadli na pomysł nowych RS'ów ponieważ stare im się "przejadły" i chcieli by coś nowego. Listę nowych muzyczek mogę przygotować wspólnie z graczami. Ad.5. Na serwerze czasem bywa "sucho" i zdarza mi się że puszczę muzykę, która umila grę większości grających. Już jakiś czas temu razem z byłym adminem i paroma aktualnymi adminami wpadłem na pomysł Muzycznego Bota. Miałby on działać mniej więcej jak HLTV, oczywiście istniała by możliwość wyciszenia takiego bota gdyby ktoś nie miał ochoty słuchać muzyki pod komendą /mute. Playliste do owego bota mógłbym przygotować ja oczywiście przy pomocy graczy, wiadomo w końcu to im ma się grać i słuchać przy okazji lubianych przez nich kawałków. Nazwy utworów wraz z ich zmianą ukazywały by się na czacie w razie gdyby komuś spodobała się dana piosenka i chciałby jej sam posłuchać. Zapraszam do wypowiedzi @BorN #URLOP @HardeQ @Nodi @FunnyPuma @Wicevil @sebastian87 @Kula @Surim Samuraj Charemu @SUNN. #URLOP @Ania ;) @VisTeR.' @DzikuXD @Master @eXizoo @!@!@!@!@! EDYCJA Proponuje dodać również komendę /regulamin aby każdy gracz nowy i stały który nie zna regulaminu wiedział za co zgłaszać na u@ oraz czego ma się przestrzegać aby nie otrzymać owego bana. Edytowane 26 Kwietnia 2018 przez Wolves Master, Kula, Wicevil i 2 innych dodali reakcje 3 1 1 @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kula Napisano 26 Kwietnia 2018 #511075 Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2018 (edytowane) co do tego "Usunięcie komendy /spec /back ponieważ dzięki owej komendzie admin może uniknąć Nuke'a z ks'ów." jestem niestety na nie nie zawsze jestes zabity i zeby kogos spreawdzic bardzo czesto uzywam tej komendy "Pytałem graczy i wpadli na pomysł nowych RS'ów ponieważ stare im się "przejadły" i chcieli by coś nowego. Listę nowych muzyczek mogę przygotować wspólnie z graczami." jestem zaa te stare rsy juz sa nudne co do muzycznego bota jestem w sumie jak najbardziej zaa lecz moim zdaniem nasz niestabilny serwer to zabardzo obciazy i bedzie sie sypal czesciej badz moze nie wyrabiac {lagi} co do perkow jestem w 100% zgodny z Toba a co do klas poczekam rowniez na wypowiedzi innych i wtedy sie wypowiem Edytowane 26 Kwietnia 2018 przez Kula Wolves dodał reakcję 1 @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Administrator VisTeR.' Napisano 26 Kwietnia 2018 Donator Premium #511076 Administrator Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2018 1. Do zrobienia. 2. Do zrobienia. 3. Edycja pluginu i bd git. 4. Mogę wam wrzucić paczkę od zaraz. 5. Lepiej radio w tle odpalić serwer Ci podziękuje. Jak znajdziecie kogoś kto ma czas,ogarnie klasy i perki to reszta to tylko pierdoły. Z resztą większość do dodanie zabranie wiec z tym nie ma dużego problemu. Czekam na dyskusje to się dowiem co i jak bo ja nie w temacie :D Kula i Wolves dodali reakcje 2 @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eXizoo Napisano 26 Kwietnia 2018 Premium #511082 Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2018 (edytowane) Co tu dużo mówić, perki i klasy są w sumie z mojego tematu, ja jedynie chciałbym się odnieść do: Zestaw czołgisty. Na śmierci i samym czołgiście perk będzie o wiele za dobry, przemyślałbym jeszcze raz tą propozycję. Komenda /spec i /back. Fakt, jest to komenda przydatna dla adminów, aczkolwiek częściej używa się jej do uciekania przed nuke. Uważam że jest to swego rodzaju nadużywanie uprawnień, które powinny służyć do ułatwienia pracy adminom a nie dla własnej korzyści. Podsumowując, jeżeli nie usunąć, to może wyciągać konsekwencje? Brakuje mi tutaj Tajemnicy serwera. Perk moim zdaniem do wyrzucenia. Platynowe naboje wystarczą w zupełności. :) Snajper oraz Tropiciel Snajper jest to klasa, która posiada awp od inteligencji, a Tropiciel scouta. Uważam, że jak już tak kombinować to wypadałoby zbalansować te klasy między sobą. Awp jest cięższe do opanowania, a mimo to Tropiciel posiada broń na krótki dystans (TMP) oraz elitki z szansą na zabicie 10%. Uważam, że Tropkowi trzeba znerfić damage na takie, które odpowiadałoby scoutowi jako broni względem AWP. To znaczy, że przy maxymalnej inteligencji tropiciel bił by około 270 do 280 dmg, a nie 365 jak snajper. @WicevilKonspira nie nerfić, tylko wy1eb4c na zbity pysk. :) Tu nie chodzi o to czy ktoś potrafi celować czy nie, tylko o to że tą klasą zabijają osoby które nie potrafią celować (I !!!!UWAGA!!!! najlepszym przykładem takiej osoby jestem JA, kompletne raczysko ze scouta, a i tak robie najlepsze moje staty właśnie na Konserwie). To jest za OP i zaobserwować można, że po części przez konspirantów ludzie zniechęcają się do gry, ponieważ ta klasa jest za bardzo Pay to Win i gra przeciwko niej jest bezsensowna. @Hastu Ja jestem na prawdę w stanie zrozumieć to, że takie raczki jak ty (XD) inną klasą prawdopodobnie sobie nie poradzą (XD#2), ale zrozum że to dla dobra serwera. :C Przełam się! Kałach w dłoń i ucz się strzelać! Edytowane 27 Kwietnia 2018 przez eXizoo Wolves i Kula dodali reakcje 2 @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HardeQ Napisano 26 Kwietnia 2018 #511092 Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2018 /spec - /back powinno zostać, po prostu używanie w inny sposób niż chęć obadania czegoś niezgodnego z regulaminem powinna być w jakikolwiek sposób karana. Jest to ultra przydatne do sprawdzania, bez tej funkcji wyglądało to gorzej i zabierało więcej czasu. Reszta (stosunkowo, nie ze wszystkim się do końca zgadzam, lecz raczej przez subiektyw) stosunkowo okej, prócz sekretu czołgisty - nie powiększajmy 1/x na serverze, bo zaraz się zrobi z tego RNG hearthstone. Pozdrawiam. Wolves i Kula dodali reakcje 2 @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wicevil Napisano 26 Kwietnia 2018 #511153 Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2018 (edytowane) Klasy zwykłe jak najbardziej, tylko zostawić konspira, bo jak ktoś potrafi celować, nie znaczy, że trzeba od razu nerfić. Perki: zestaw zamiast szansy dać +5dmg i powinno być git. Buty assasina to dawne adidaski, tylko że był problem z BH. /spec /back zostawić, jak wyżej mówili, nałożyć jakieś ostrzeżenia za to. Z /reset się zgadzam. RS'y do wymiany, zgadzam się. @VisTeR.' Wolvesa może nie być, a też serwer chciałby sobie coś posłuchać. Spróbuj coś zdziałać w tym kierunku albo załatw osobę, która mogłaby coś zrobić. Oczywiście jak nie dasz rady to zrozumiem. Ode mnie tyle. Edit: @VisTeR.' ale mi chodzi o tego bota muzycznego, a nie o RS'y xD Edytowane 26 Kwietnia 2018 przez Wicevil Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Administrator VisTeR.' Napisano 26 Kwietnia 2018 Donator Premium #511156 Administrator Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2018 7 minut temu, Wicevil napisał: Klasy zwykłe jak najbardziej, tylko zostawić konspira, bo jak ktoś potrafi celować, nie znaczy, że trzeba od razu nerfić. Perki: zestaw zamiast szansy dać +5dmg i powinno być git. Buty assasina to dawne adidaski, tylko że był problem z BH. /spec /back zostawić, jak wyżej mówili, nałożyć jakieś ostrzeżenia za to. Z /reset się zgadzam. RS'y do wymiany, zgadzam się. @VisTeR.' Wolvesa może nie być, a też serwer chciałby sobie coś posłuchać. Spróbuj coś zdziałać w tym kierunku albo załatw osobę, która mogłaby coś zrobić. Oczywiście jak nie dasz rady to zrozumiem. Ode mnie tyle. Ja mam pełno paczek. Tylko musicie dać mi znać czy 15-17 sekundowe czy 16-19 czy 18-20 :D Takie mam wybory :D Wgranie to 2 minuty roboty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Meltor Napisano 26 Kwietnia 2018 #511171 Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2018 (edytowane) naprawic kapkowi he 1/3 bo nie dzialaja bym proponowal wrzucic konspirantowi scouta na 1/1.5 tropkowi jak pan powyzej napisal poprawic regulamin bo po wlamie na MH juz nikt nie pamieta Edytowane 26 Kwietnia 2018 przez Meltor Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hastu Napisano 26 Kwietnia 2018 #511207 Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2018 3 godziny temu, Meltor napisał: bym proponowal wrzucic konspirantowi scouta na 1/1.5 to po co go kupować ? jak można zagrać tropicielem i dalej zabijać na hita dodając full w inteligencje. Rs jak najbardziej taaak xD już wyłączyłem nawet muzykę , ażeby tego nie słyszeć . Perki również powtarzają się pod innymi nazwami, dodają w zasadzie to samo, to po co ich aż tyle. Zestaw czołgisty, na Czołgiście przy Bezliku na tej broni jest zdecydowanie za mocny. Premki do poprawy, oprócz konspiranta xD Wolves dodał reakcję 1 @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eXizoo Napisano 27 Kwietnia 2018 Premium #511300 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2018 Taka sobie zabawa konserwą. :) Pozdro dla tych, którzy bronią tej klasy. Wcale nie za mocna :D https://www50.zippyshare.com/v/do93PLMr/file.html Sorki za lagi, od 2 dni mnie tak zacina czasami ;-; #Brajlem slaby snajper #Brajlem nie kampi bo jest dobrą konserwą #Szaka carry, Szaka kozak #SzakiraRakZeScouta #Dzik na wejściu wyjaśniony :D Wolves dodał reakcję 1 @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tayen Napisano 28 Kwietnia 2018 #511514 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2018 Ja ci dam raka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi