Skocz do zawartości
JAKoB

zmiany w klasach

Rekomendowane odpowiedzi

I. Chciałbym znowu poruszyć temat zmian w klasach gdyż nie są one zbalansowane ( np. różnica między karabinierem ( dobre staty początkowe + 20dmg + 1/4 he) a zwiadowcą ( mp5 +autobh) jest ogromna i taki zwiadowca nie ma szans z karabinierem) oto kilka propozycji, niestety nie mamy OP więc na razie nie ma co tych klas pisać na gotowca do wgrania jak będzie zielona światełko to się kopnie w tyłem @WolfIDraV żeby pomógł albo sam się nimi zajmę oto propozycje

 

1. Żołnierz militarny 

INT: 10

HP:20

WYTRZ:25

KOND :25

M4 i MAC10

+5DMG i 1/4 na spowolnienie

 

Zwiadowca

int :40

Hp: 0

wytrz :0

Kond :60

Ciche kroki niewidka zmniejszona do 90 Mp5 +5dmg 2flashe i smok'e

 

3.Strzelec Wyborowy

INT : 5

HP: 40

WYTRZ: 20

KOND :10

M4 + bezlik ammo , Widzi miny i pułapki

 

4.Strzelec Wsparcia

INT : 15

HP: 10

WYTRZ: 30

KOND : 20

M3 i 1/5 z niej + niewidka gdy kuca

 

6.Pandionita - klasą zupełnie nikt nie gra proponuje ją zastąpić Tropicielem 

Tropiciel

int :0

hp:0

wytrz:0

kond:40

Scout 60+inteligencja dmg + elitki 1/16

 

7.Truciciel - tez nikt nim nie gra nowa klasa : Kamikadze

INT : 0

HP: 30

WYTRZ: 30

KOND : 0

M4 i 2 tomahowki 60+inteligencja obrażeń , 1/7 na wybuch po śmierci

 

 

8. Mściciel

int: 20

hpp: 10

wytrz: 30

kond : 30

Apteczka + AK i 1/7 na natychmiastowe zabójstwo z broni

 

9. Szeregowiec

int : 30

hp :10

wytrz : 30

kond : 35

Mac 10 i 1/13 z niego ( BEZ APTECZKI)

 

10.Terminator

int:0

hp:0

wytrz:10

kond:30

Mac 10 i TMP + 10 dmg z nich 2 skoki 

 

11. Okulista

int : 30

hp :0

wytrz : 40

kond :10

Galil + 15 dmg ( jak m4 + 8dmg ) widzi miny i niewidzialnych 

 

12. Żołnierz Wsparcia

int :0 

hp:50

wytrz : 10

kond : 10

Mp5 i 1/8 na krytyczne uderzenie i autoBH

 

13. Frost _ myślę że poprawiony będzie wgrany od resetu cnie @WolfIDraV

 

 

Teraz Perki:

(z cod mod 301)

Twarda Ręka - glock i 1/2-5 z niego

Tajemnica Wsparcia- Glock +30dmg i usp + 20dmg

Vampiryc Scepters + 32-10 Wampirycznych obrażeń

Invilurerabiti - od 3 do 15 sekund całkowitej nieśmiertelnośći( perk niszczy się po użyciu)

Portal - od 1-5 razy możesz sie teleportować

Moc Mędrca - ogranicznik rozrzutu + 10-20 dmg z broni 

 

 

 

 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


1. Żołnierz militarny - słaba ta obecna lepsza jest

2. Zwiadowca - czemu by nie będzie szansa z premkami

3. Strzelec Wyborowy - O sam bym tym pograł ciekawa klasa by była

4. Strzelec Wsparcia - całkiem spoko

6. Pandionita - klasą zupełnie nikt nie gra proponuje ją zastąpić Tropicielem 

Tropiciel -  mi to obojętne raz grają raz nie w sumie można by dać w zamian tego tropiciela

7. Truciciel - tez nikt nim nie gra nowa klasa : Kamikadze - nowości mile widziane ludzi przyciągają

8. Mściciel - nwm czy 1/7 na zwykłej klasie nie za mocna by była proponuję 1/10-15

9. Szeregowiec - to nie osłabi tej klasy ?

10. Terminator - z bezik ammo lepszy jest ja bym nie ruszał

11. Okulista - fajna opcja widzi niewidzialnych szczególnie że powstała klasa szturmowiec

12. Żołnierz Wsparcia - czemu by nie spoko klasa wyjdzie

 Co do perków :

Twarda Ręka - jak najbardziej Za

Tajemnica Wsparcia - Za 

Vampiryc Scepters - trochę podchodzi pod zombi moda raczej przeciw jestem

Invilurerabiti - pamiętam ten perk zmora serwera aż przypomniała mi się pewna klasa Gold 

Portal - Jest już teleport to po co kolejny perk

Moc Mędrca - za nie widzę przeciwwskazań 

To moja ocena ciekaw jestem innych co na to :D

Edytowane przez Nodi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Strzelec wyborowy - nie wiem wgl co to za pułapki więc tego nie zrobię, przynajmniej na razie

Tropiciel - jak dmg ze scouta ma sie zmieniac przy wzroscie int? 1:1? 

Kamikadze - co to tomahowki

Okulista - m4 czy czy galil? Czy oba?

Wybaczcie te pytania dawno nie mialem do czynienia z codami.

W załączniku te klasy które zrobiłem. 

codclass_Kamikadze.sma

codclass_msciciel.sma

codclass_strzwsparcia.sma

codclass_szeregowiec.sma

codclass_zwiadowca.sma

codclass_Terminator.sma

codclass_zolnierzwsp.sma

@Edit: amxx nie wrzucałem bo to chyba nie problem przekompilować ale jak bedzie trzeba to moge

Edytowane przez klqs
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


@klqs Nie wiem kim jesteś i jak trafiłeś do tego tematu ale wyręczyłeś mnie i wolfidrav w robocie xDDDD

 

1. Pułapki to jak miny tylko one są w klasie konspirant że łapią cię i przytrzymują przez bodajże 10 sekund

2.Dmg z scouta tak jak na snajperze 1:1 innego sensu nie ma w sumie 60 to chyba nawet za mało 60 było na cod 301 tutaj +100

3. Tomahowki ( Takie siekierki :D )to coś jak pioruny tylko dłuzej leca i jakby się nad tym zastanowić to może 100+inta bo ciężko nimi będzie trafić i one były zamiast noża a nie pod 'E' 

4. Galil to w nawiasie to ze wtedy bedzie brał mniej więcej jak m4 +8dmg

5. Jeszcze raz dzięki resztę klas chyba zrobię xDD Aczkolwiek już hohoihohoho nie miałem do czynienia z perkami jeszcze raz dzięki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Wiekszośc zmian w klasach jest dobrych. Poza tymi.

Msciciel - 1/7 ak to troche przesada na normalna klase

Szeregowiec- zmiana nie potrzebna, z apteczka lepsza klasa

Terminator- z bezlikiem duzo lepiej niz z tymi zmianiami.

Co do perkow: 

Twarda reka- sadze ze 1/2-5 to jest przesada np z racji tego ze jest perk talibowskie naboje i jest max 1/4 z usp.

Tajemnica wsparcia- nie mam nic przeciwko

Vampiryc Scepters- jakos nie bardzo mi to pasuje na cod moda.

Invilurerabiti-nie mam nic przeciwko

portal- zbędny ( jest teleport )

moc mędrca- czemu nie, sadze ze 10-15dmg w tym perku zdecydowanie by wystarczyło

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...