Skocz do zawartości

    Nemezis ad

    Donator

    4 obserwujących

    O Nemezis ad

    • Ranga
      Debiutant II
    • Urodziny 01.10.1994

    Informacje

    • Imię
      MIchał
    • Płeć
      Mężczyzna
    • Miejscowość
      Piotrków trybunalski

    Ostatnio na profilu byli

    2 407 wyświetleń profilu
    1. Nemezis ad

      4, 14, 24 , 34, 10 ,2
    2. Nemezis ad

      Jak dla mnie to okres próbny nic nie mogę więcej dodać @[email protected] #@Malutka zapraszam do wypowiedz Adminów oraz graczy którzy dobrze znają ten serwer i osoby na nim grające do wypowiedzenia się w tym temacie @Gormit lowca kotow @Losikadmini mogą decydować ale też głosy graczy się liczą
    3. Nemezis ad

      Hambuger-Hill - Predator-Mod

      Wersja 1.0.0

      0 pobrań

      Przedstawiam wam świetną modyfikację działającą również pod cs 1.6link do oryginalnego tematuhttp://forums.allied...ead.php?t=67305Jest to modyfikacja dość nowa, świeża, mało znana, dlatego chce przestawić ją większości i uprościć użytkowanie, przez wyjaśnienia + pomoc, a z mojej strony przetlumaczenie calego pluginu:Wstęp* Są 2 drużyny, Predator (TT) i marines (CT). Zasada jest prosta: predator musi zabić wszystkich marines w jego rundzie (wtedy może wybrać dodatkową bonusową runde lub zrezygnować), marines musi przetrwać lub zabić predatora. Jedyną pomocą dla marines jest symbol radiacji, wskazujący na obecność predatora.Demko na youtubie:http://www.youtube.c...MCCelzUL4&hl=plDownload modeli PredMod.rar 5,36 MB 918 Ilość pobrańZamiescilem plik .sma wiec trzeba go skompilowac na .amxx, mozemy to zrobic na 2 sposoby, albo wchodzac na strone http://amxx.pl/kompilator/albo kompilujac po prostu lokalnie na kompieinstalacja pluginów tu -> http://amxx.pl/viewtopic.php?t=20Skille predatora* pazury, granaty, harpun (marines widzą laser z harpunu!)* wspinanie się po ścianach* prawie niewidzialny gdy chodzi, zupełnie niewidzialny gdy stoi* szybszy bieg* wyższe skoki* specjalny wizjer by śledzić wrogów (takie mini WH)* życie i armor równy 250* cichy chód, nie skoki* może popychać marinesMarines-Skills* scout ... jest szybszy i wyżej skacze* dogfight ... ma flash'e* infantry ... ma automatyczny spadochron* sniper ... pół przeźroczysty* rearcover ... ma smoke'aCVar'y (0 oznacza że nie ma limitu)* pm_max_scout ... maksymalna ilość graczy o tej klasie* pm_max_dogfight ... maksymalna ilość graczy o tej klasie* pm_max_infantry ... maksymalna ilość graczy o tej klasie* pm_max_sniper ... maksymalna ilość graczy o tej klasie* pm_max_rearcover ... maksymalna ilość graczy o tej klasie* pm_time_start ... czas rundy dla predatora* pm_time_claw ... czas dodawany do rundy za zabicie pazurami* pm_time_speargun ... czas dodawany do rundy za zabicie harpunem* pm_time_nade ... czas dodawany do rundy za zabicie granatem* pm_time_jostle ... czas dodawany do rundy za zabicie popchnięciem* pm_time_sucide ... tyle czasu zostanie dodane gdy ktoś popełni samobójstwo* pm_bot_quota ... 0 - lepiej nie zmieniać (dotyczy botów)* pm_help_url ... ta strona zostanie otworzona gdy ktoś wpisze /help//cvary dodane przeze mnie* pm_predator_health ... ilosc HP ustawianego predatorowi (trzeba pamietac ze hl nie moze pokazac wiecej niz 255 hp, i jezeli powiedzmy ustawimy wiecej, powiedzmy 256, to pokaze mu '0' i bedzie problem z chodzeniem, ustawimy 257, to pokaze mu 1, niedlugo dopisze kodzik zeby pokazywalo predatorowi dokladnie ile ma hp* pm_predator_armor ... ilosc armoru ustawianego predatorowi (tu jest dowolnosc od 1 do 999 (hl moze pokazac max 999 armora)Jak grać predatorem* By włączyć harpun wpisz /settings i ustaw. By użyć tryb podstępu wciśnij 'f'. By wspinać się po ścianach przytrzymaj 'e' a później stojąc przy ścianie naciśnij szybko 2x skok. Predator przyczepi się do ściany. Każde powtarzanie skoków powoduje wspinanie się predatora. By zregenerować energię przytrzymaj "g" (drop). By popchnąć wroga podejdz blisko niego i wciśnij 'e' (use). By daleko skakać wciśnij po prostu szybko 2x skok. Włącz noktowizor by zobaczyć gdzie są twoi wrogowie.Pare uwag i wskazówek ogólnychPREDATOR* Granat odnawia się co pare sekund* Predator moze rzucic max. 4 granaty* By zabić marines trzeba nie 2, ale 3 mocnych uderzeń ponieważ mają armor (chyba ze headshot sie uda )* Ładując energię i używając harpunu jestes kompletnie widzialny. Uważaj więc gdzie i kiedy to robisz. Laser z harpunu też jest widzialny* Predator nigdy spadając nie traci życia, więc można spokojnie skakać gdzie się chce* Tryb podkradania się, to inaczej tryb w którym mamy harpun. Jeżeli go mamy czyli tryb podkradania się jest włączony jesteśmy widzialni. Jeżeli chcesz spowrotem być niewidzialny musisz zmienić broń na inną niż harpun i wcisnąć 'f' by znowu stać się niewidzialnym* Gdy Harpun jest włączony, tryb podkradania się nie jest aktywowany samoistnie, Predator musi wcisnąć 'f' za każdym razem kiedy chce być niewidzialny. Gdy jest widzialny ikonka tarczy po lewej stronie miga na czerwono, jeżeli jest niewidzialny, jest zielona* Posiadając harpun, celuj laserem, przybliżyć celownik możesz wciskając PPM* Energia - jest podstawowym wymogiem by używać wszystkich mocy predatora, niewidzialność, superskok, wspinanie się po ścianach. Gdy mamy jej zero wszystkie funkcje razem z niewidzialnością są wyłączone. Do superskoku potrzebujemy 5 energii, do wspinania się po ścianach, jakiś 1 punkt energii na 2 sekundyMARINES* Bronie w każdej klasie:~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~$ scout ... standardowo mp5navy + deagle$ dogfight ... standardowo shotgun + deagle + 2 flash'e$ infantry ... standardowo aug(bullop) + deagle$ sniper ... standardowo awp + deagle$rearcover ... standardowo minigun + smoke~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~* Radiacja - jest to dość duża ikonka po lewej stronie zmieniająca kolor w zależności od odległości między nami a predatorem. Jeżeli jest dosc sporo od nas ikonki wcale nie będzie, jeżeli się zbliży, pojawi się słabo zielona, w miarę malejącej odległości radiator zmienia kolor z zielonego na jasno zielony, jasnożółty, ciemnożółty, pomarańczowy, aż do czerwonego, co oznacza że albo nie żyjemy, albo właśnie patrzymy się oko w oko z bestią * Klasa infantry dostaje automatyczny spadochron, to znaczy że nie trzeba wciskać 'e' za każdym razem gdy spadamy, spadochron otworzy się samoistnie. Jedynie gdy wysokość nie jest zbyt duża spadochron się nie zdąży otworzyć, jednak nie stracimy ani 1 HP* Jeżeli dobrze odczytałem skrypt, predator nie może, powtarzam NIE MOŻE zostać trafiony w głoweObjaśnienia* Po wpisaniu /settings mamy 4 opcje do wyboru (jako marines, ponieważ jako predator wyłącza nam sie opcja czy mamy mieć tryb podkradania się czy nie)1. voice-system - parenaście albo parędziesiąt dodatkowych dźwięków podczas gry2. wybór predatora - jeżeli wyłączymy tą opcję nie zostaniemy nigdy predatorem (coś dla tych którzy np nie będą lubili nim grać3. jako marines wyglądam jak dziewczyna - no to co pisze będziemy wyglądać jak niezła dzi(e)weczka 4. automatyczne używanie niewidzialności - jak jest włączone zawsze będziemy niewidzialni jako predator, ale nie mamy harpunu, za to jak wyłączymy tą opcje to będziemy musieli cały czas kontrolować czy mamy włączoną niewidzialność (zielona tarcza po prawo)Jakby ktoś coś chciał, pomoc, ewentualnie przeróbki w kodzie, ale nie jakieś widzimisię nie wiadomo co, to chętnie w miarę możliwości przerobie, np usunięcie custom modeli i zostawienie dla przykładu tylko model predatora, wiadomo że nie każdy chce mieć tylu modeli do ściągnięcia.Powodzenia w graniu i instalowaniu tego wspaniałego dodatkuScreen//poniewaz w oryginale klasa SCOUT ma jako bron mp5navy a jest to troche dupiasta bron postanowilem zmienic kod i dodac zamiast tej broni famasa na dole zalacznik z modelem i instrukcja gdzie wrzucic//poza tym ten mod jak widac wymaga sporo modeli, jezeli bedzie pare prosb moge usunac z kodu all modele (broni, klas) i zostawic jedynie predatora i jego model pazurow by ograniczyc sciaganie//zeby nie bylo niejasnosci, sam jedyny to przerobilem wiec niech nie bedzie pier**lenia o prawach autorskich//wypuscilem wersje bez dodatkowych modeli jednak zostawilem trzy- samego predatora- v_knife_predator- oraz p_speargun & v_speargun Załączone pliki famas.zip 1,76 MB 1455 Ilość pobrań predator.sma 82,3 KB 1577 Ilość pobrań predator.amxx predator_bez_modeli.sma 80,74 KB 1298 Ilość pobrań predator_bez_modeli.amxx
    4. Wersja 1.0.0

      0 pobrań

      Gdyby brakowało modeli itp, proszę pisać na dole. Ja tego Cod Mod'a mam na swoim serwerze i gwarantuję wszystkim że nie ma na nim ani crashy, ani errorów. KLASY: "Admiral [VIP]" Ma podwojny skok, za kazde zabojstwo dostaje 20 hp, 5xp, oraz pelen magazynak . "Zawodowy Deagler [VIP]" Dostaje Deagle z Zoom'em 1/5 z DEAGLE, posiada lekka grawitacje, Podwojny skok. "General Broni [VIP]" Ma Dual Kriss i Dual Deagle oraz wieksze DMG z nich. "Snajper" 150 procent obrazen z AWP(+inteligencja), 1/3 szansy na natychmiastowe zabicie z noza(PPM). "Oficer Brygady" Klasa wybucha po smierci zadajac 90(+intelgencja) obrazen. "Komandos" Natychmiastowe zabicie z noza(PPM). "Sokoli Komandor" Ma latarke dzięki, ktorej moze naswietlic niewidzialnych. "Strzelec Wyborowy" DMG +5 (+inteligencja). "Wyszkolony Kapral" Ma 1 sekunde niesmiertelnosci. Zlote AK47 ,z niej + 5 Dmg. "Obronca" Widzi miny. "Falszywy General" Posiada dwie falszywe paki, ktore po wejsciu wroga wybuchaja i zadaja 80 dmg(+int). "Medyk" Posiada dwie apteczki. "Anty Medyk" Posiada dwie trutki [E], ktore dzialaja jak Apteczki lecz w odwrotna strone. "Wsparcie Ogniowe" Posiada dwie rakiety. "Wsparcie Bombowe" Posiada MP5 i granatnik do niego ktorym mozemy stawiac bomby. (PPM) Detonacja USE. "Saper" Posiada 3 miny. "Wytrenowany Zolnierz" Posiada eliminator rozrzutu. "Zawodowy Szpieg" z M4 jest ubany na Ct a z AK47 na Terro. "Powstaniec" Ma 2 sekundy niesmiertelnosci co runde, dodatkowe 10 procent obrazen z mac10. "Rusher" Nie slychac go jak Biega. "Czolgista" Dostaje Bazuke za GALIL PERKÓW NIE BĘDĘ OPISYWAŁ, ALE JEST ICH 55 MAX LVL 301 (MOŻNA ZMIENIĆ W CODMOD.CFG Dodatkowo w moim Modzie znajduje się: Death Streak (komenda /dh) Menu Admina (komenda /codadmin) Wymiana Perkami (komenda /wymien) Sprzedaż perków zamiast ich wyrzucanie (komenda /drop) Paczki które wypadają z graczy po ich zabiciu (drop: exp, kasa, hp, itp) Vip który ma (+10 w staty, hp za kill, exp za kill, exp za hs, klasy premium) prefixy w say (czyli np: [Snajper: 15lvl] [email protected] say.) Exp za 1 miejsce, 2 miejsce, 3 miejsce pod koniec mapy. Dobrowolne oddanie perku (komenda /daj) sklep (komenda /sklep) EVENTY: 3x wiecej expa za 20DMG na 300 sekund (komenda /eventdmg) 3x wiecej expa za Wygrana Rundę na 400 sekund (komenda /eventwin) 3x wiecej expa za Kill'a na 300 sekund (komenda /eventkill) wygląd: Exp za wszystko. (czyli za: win, bomba, hs, rozbrojenie, ochrona celu, itd.) KillStreak (komenda /ks) oraz: Inne dodawanie Statystyk statystyki klasy (komenda /staty) Zapis SQL Balans Lvl (czyli: gdy na serwerze jest gracz z 80 lvl to gracz z 1 lvl po wejsciu na serwer będzie awansował na 8 lvl inny wygląd HUD Gdy żyjesz: Gdy obserwujemy:
    5. Nemezis ad

       zamknięty

      No witam jak ja tu dawno postu nie wstawiałem . Rywalizacja- gdy zostaje 2 przeciwników czyli 1vs1 to można dodać obstawianie , czyli np tyle ile mamy kasy tyle obstawiamy na danego gracza , np jest tabela : $100 $200 $400 $800 $1000 itd gracze ci co nie żyją obstawiają na daną pulę gracza który w ich przypadku jest lepszy i zabije drugiego gracza , jeśli gracze który obstawili przegranego nie odzyskają kasy można dodać plugin w walce na noże .
    6. Nemezis ad

      Synek ty mnie nie denerwuj, jak odchodzisz to z kim ja będę teraz grał , no weź no zostań służba nie drużba poczeka , ale przynajmniej zajebi... z cb koleś i powodzenia . Gratulacje . Synu.
    7. Nemezis ad

      Dobry gościu
    8. Nemezis ad

      Następny
    9. Nemezis ad

      szczerość najważniejsza
    10. Nemezis ad

      świerzynek
    11. Nemezis ad

      kolejny bot-boy
    12. Nemezis ad

      nie widziałem nigdy na mh
    13. Nemezis ad

      Nick podobny do oreo
    14. Nemezis ad

      Najlepszy motywator na forum
    ×