Skocz do zawartości

porzadek w perkach


DzikuXD

Rekomendowane odpowiedzi

1.Bezlik ammo: ok
2.Eagle Eye: ok
3.Twardy Baniak: ok
4.Bunt: spoko ale dajcie 20dmg zamiast 10dmg
5.Dezercja: to samo 20dmg zamiast 10dmg
6.notki saper: ok
7.płonoce naboje: dajcie 1/2-1/4 pokaźcie ile zadje dmg podpalenie np 10dmg w 5s
8.sekret krowy: ok
9.tytanowe: ok
10.wtrenowany wetera: dajcie mu stałem 150 i nie odbierajcie kondycji
11.zestaw alkaidy: do wyrzucenia
12.buty snajpera: dajcie im 60 kondy
13.krytyczne nabije: ok
14.palce rekawiczki: zmiejszyc cd dać stałe 5s
15.porażające: zwiekszyć wytrzymke do 20-30
16.eliminator: ok
17.apteczka: można było by zaimplementować takie coś że jak masz 20%hp uzywa sie automatycznie???
18.AWP snajper: ok
19.buty komandosa: dają +1skok i 80kondy
20.deagle genareała: zwiększyć wytrzymke do 15-20
21.buty szturmowego: dodać 30 kondy
22.mistrz scouta: ok
23.notki kapitana: ustawić 3-5 i ustawić by działały na awp
24.platynowe: ok
25.podręcznik szpiega: usunąć
26.radar telagrafisty: dadać mu +10 wytrzymki +20inty
27.sztuka dezorienatcji: usunąć
28.tajemnica generala: ok
29.tajemnica kapitana: usunąć
30.wyposazenie wsparcia: ok
31.teleport: dać do 2 użyć na runde
32.betonowe cialo: usunąć(zbyt silne szczególnie na małych mapach)
33.Zawodowy rusher: ustawić 1/3do1/4
34.akumulator 24v: ununąć
35.snajperaka zolnierza:ok
36.wykradacz hp ustawić: 20-25 na hit
37.kameleon: usunąć
38.kanionier: dodać 20dmg z agu
39.szturm: +30 wszytskich statystyk +10dmg(ogólnie)
40.elektromagnes:ok
41.móźg genareała: +80inty
42.AWP scope: usunąć
43.łowca hedów: dać 30% większe dmg w głowe
44.duch kapitana: ok ( moim zdaniem zbedny i do usunięcia)
45.Prawa ręka rabo: +20do statystyk i auto przeładowanie
46.autodestrukcja: ok
47.Naboje Ninjy:usunąć
48.defiblirator: usunąć
49.naboje kapitana: dać 50% ale jednocześnie 50% wiecej otrzymujemy
50.wyrzucenie broni: usunąc sa porażające
51.nardzedzia achemda: naprawić lub usunąć
52.tajka smierci:ok
53.zrecznosc skoczka:ok
54.moc kradzieja: ustawić ze dostaje perka pierwszej zabitej osoby
55.adrenalina: usunąc
56.deagle generala: ok
57.maksymalne skupienie: naprawić by dawało  tego ekspa bo nie daje sprawdzałem i zwiększyć z 100do200
58.moc czolgisty: usunąć
59.moc komadosa: ok
60.modul odrzutowy. ok
61.pancerz nemexowy: dać stałe 1/3
62.Tajemnica gromu: 30 wytrzymki i 50hp
63.talibowskie naboje: dać im 1/2-1/4
64.tarcza szpierga: zmienic zazwe na tarcza i dać redukuje 20obrażeń od pocisku od frontu i 50hp( niechodzi mi tak ja u stali)
65.kara sapera: zamiast widzieć miny dać odpornośc na nie i he
66.wyszkolenie medyczne: dać co 1s 20 albo co 2s 30
67.wytrzymala kamizaelka dać 100wytrzymki
68.zestaw pułkownika: ok
69.tremowizja miki: dać tam prawdziwe wh co widzi przez ściany i naprawić bo nie każdemu działa albo usunąć.
70.elficka kamizelka: usunąć
71.mroczne kule: usunąć
72.Mistrzowskie naboje: dodać im +10-15dmg
73.rozbłysk: usunąć
74.stalowa obrona: można dać 25%
75.szał: zamiast do 50hp dajcie 50%hp
76.kosa assasyna: dajcie stałe 1/1
77.złote deagle: dać im 1/2-1/4 oraz +30hp
78.zbroja obrońcy: +100hp 50wytrzymki
79.tajka serwera: ok
80.pilny uczen: stałe 15dmg
81.ksiega wiedzy wszystkich statystyk +50
82.granat zamrażający: ok
83.zmodyfikowan żołnierz: usunąć
84.anihilacja: ok
85.naćpane naboje: zwiększyć efekt można sie szybko przyzwyczaić do niego i dać 20hp i wytrzymki
86.tajemnica gloca: ok
87.pelerynka kucacza: +50hp
88.buny hop: 20kondy
nowe:
piorunochron: odpornośc na pioruny
zamrażające pociski: 1/3-1/6
kolczuga: odporność na nóż 60%-80%
tytan: redukuje kondycje do 0 daje 250hp i 150wytrzymki
trutka: dmg od trucizny +inta (2paczki)
rozprówacz: zabójstwo noże oddaje ci 100% twojego hp oraz +50kondy gdy masz wybrany noż

 

zapraszam do wypowiedzi: @elo elo 350@A3ro@Vix33nek!@PodajeHazloOkon@Kempes # i każdego gracza cod400

abu ale teraz jest grane max 6-8perków bo inne nie maja racji bytu

Edytowane przez DzikuXD
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja osobiście bym nic nie zmieniał, a najlepiej to wrócił do dobrego CODa sprzed roku. Tu już tyle zostało na kombinowane, że zamiast przybywać graczy to ich brakuje. I to nie tylko moje zdanie, bo gracze którzy grali w moim okresie (jak zaczynałem ta przygodę) mają podobne. 

Pozdro. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podzielam zdanie ziomka u góry, jeszcze rok temu grał tu cały serwer, a teraz 8 osób o godzinie 17 to jest dramat (8 osob max xD)

Przez te zmiany w klasach, perkach i co najważniejsze w EXPIE, ludzie nie chcą tu grać i ja im się nie dziwie, skoro ostatni 400 poziom został wbity chyba w październiku XDD Ja rozumiem, resetów co 2 tygodnie czy co miesiąc sie nie chce robić, ale no come on, wątpię, że teraz jest więcej graczy niż bylo.

Co do samych zmian w tym poście, to trzeźwy chyba dziku nie byłeś :)

4, 5 Cię coś boli? 15 dać, albo nie ruszać wgl,

6 +/-

10 XDDDDDDD już sobie wyobrażam losika z wytrenowanym 150 XD albo innego śmieszgo 100% Czołgiste. Dać 100 i zostawić zabieranie kondy.

14. Kapitan, Rusek i inne co mają 1/x lub zwiększone dmg. Już sobie to wyobrazam XD na NIE

25. Ciebie serio coś piecze XD zostawić to

27 ZOSTAWIĆ

32 Chyba Cię pogrzało od słonca na dworze. Zostawić 

33. 1/3 Starczy

34. Puk puk, jest tam kto? Chyba nie.

38. 15 max. 10 jest dobre

39 Nie

43. Nie

44 Ok jest

49. nie

50 Perk jest ok

51. Wolf coś mial zrobic. Perk dobry.

54 nie

55 Nie

61, 63 NIE

64 +/-

69 Pojebało?

73 nie

74 Nie

75 Nie

76 NIE

77 Nie

81 NIE

85 Tak

Reszta spoko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przywrócić cod 400 dobra opcja. Nie grałem jeszcze tutaj rok temu ale zawsze widziałem że serwer jest pełny. Teraz to jest tylko marzenie. Źle dodane perki, klasy, usuniecie dobrych klas itd. 

Co do perków elo elo już się wypowiedział nie będę dodawać więcej od siebie bo jest potrzebnych kilka słabszych perków żeby serwer jakoś funkcjonował a nie będzie 4 tak jak na 800 i później w ogóle serwer przestanie istnieć. Trzeba zachęcić graczy tzn: polepszyć exp nwm dlaczego w ogóle go zmniejszyli, dodać usunąć klasy i kilka innych przemyślanych propozycji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to co ja o tym sądzę:

1. Bezlkik ammo: ok
2.Eagle Eye: ok
3.Twardy Baniak: ok
4.Bunt: spoko ale dajcie 20dmg zamiast 10dmg- na Niie zbyt mocne by było
5.Dezercja: to samo 20dmg zamiast 10dmg- też na Nie
6.notki saper: ok
7.płonoce naboje: dajcie 1/2-1/4 pokaźcie ile zadje dmg podpalenie np 10dmg w 5s- git propozycja
8.sekret krowy: ok
9.tytanowe: ok
10.wtrenowany wetera: dajcie mu stałem 150 i nie odbierajcie kondycji- zostawić jak jest
11.zestaw alkaidy: do wyrzucenia- wywalić
12.buty snajpera: dajcie im 60 kondy- ok
13.krytyczne nabije: ok
14.palce rekawiczki: zmiejszyc cd dać stałe 5s- zostawić jak jest
15.porażające: zwiekszyć wytrzymke do 20-30- git propozycja
16.eliminator: ok
17.apteczka: można było by zaimplementować takie coś że jak masz 20%hp uzywa sie automatycznie???- zostawić jak jest nie zmieniać
18.AWP snajper: ok
19.buty komandosa: dają +1skok i 80kondy- git propozycja
20.deagle generała: zwiększyć wytrzymke do 15-20- git opcja
21.buty szturmowego: dodać 30 kondy- dodać konde
22.mistrz scouta: ok
23.notki kapitana: ustawić 3-5 i ustawić by działały na awp- git propozycja
24.platynowe: ok
25.podręcznik szpiega: usunąć- Zostawić
26.radar telagrafisty: dadać mu +10 wytrzymki +20inty- zostawić jak jest
27.sztuka dezorienatcji: usunąć- wywalić
28.tajemnica generala: ok
29.tajemnica kapitana: usunąć- Zostawić
30.wyposazenie wsparcia: ok
31.teleport: dać do 2 użyć na runde- zostawić
32.betonowe cialo: usunąć(zbyt silne szczególnie na małych mapach)- na NIE
33.Zawodowy rusher: ustawić 1/3
34.akumulator 24v: ununąć- zostawić
35.snajperaka zolnierza:ok
36.wykradacz hp ustawić: 20-25 na hit- na Nie
37.kameleon: usunąć
38.kanionier: dodać 15 dmg z agu
39.szturm: +30 wszytskich statystyk +10dmg(ogólnie)- git
40.elektromagnes:ok
41.móźg genareała: +80inty- dodać 50 bo 80 za dużo
42.AWP scope: usunąć- zostawić
43.łowca hedów: dać 30% większe dmg w głowe- git
44.duch kapitana: ok ( moim zdaniem zbedny i do usunięcia)- zostawić
45.Prawa ręka rabo: +20do statystyk i auto przeładowanie- git opcja
46.autodestrukcja: ok
47.Naboje Ninjy:usunąć
48.defiblirator: usunąć
49.naboje kapitana: dać 50% ale jednocześnie 50% wiecej otrzymujemy
50.wyrzucenie broni: usunąc sa porażające- wywalić
51.nardzedzia achemda: naprawić lub usunąć- naprawić
52.tajka smierci:ok
53.zrecznosc skoczka:ok
54.moc kradzieja: ustawić ze dostaje perka pierwszej zabitej osoby- tak ustawić
55.adrenalina: usunąc
56.deagle generala: ok
57.maksymalne skupienie: naprawić by dawało  tego ekspa bo nie daje sprawdzałem i zwiększyć z 100do200- git opcja
58.moc czolgisty: usunąć- zostawić
59.moc komadosa: ok
60.modul odrzutowy. ok
61.pancerz nemexowy: dać stałe 1/3-git
62.Tajemnica gromu: 30 wytrzymki i 50hp- git
63.talibowskie naboje: dać im 1/2-1/4
64.tarcza szpierga: zmienic nazwe na tarcza i dać redukuje 20obrażeń od pocisku od frontu i 50hp( niechodzi mi tak ja u stali)- git opcja
65.kara sapera: zamiast widzieć miny dać odpornośc na nie i he- na Nie
66.wyszkolenie medyczne: dać co 1s 20 albo co 2s 30- na Nie
67.wytrzymala kamizaelka dać 100wytrzymki- na Nie
68.zestaw pułkownika: ok
69.tremowizja miki: dać tam prawdziwe wh co widzi przez ściany i naprawić bo nie każdemu działa albo usunąć.- na NIE xD
70.elficka kamizelka: usunąć
71.mroczne kule: usunąć
72.Mistrzowskie naboje: dodać im +10-15dmg- git
73.rozbłysk: usunąć- zwiększyć zasięg
74.stalowa obrona: można dać 25%- zostawić
75.szał: zamiast do 50hp dajcie 50%hp- zmienić na od 70
76.kosa assasyna: dajcie stałe 1/1- gut
77.złote deagle: dać im 1/2-1/4 oraz +30hp- na NIE
78.zbroja obrońcy: +100hp 50wytrzymki- ok
79.tajka serwera: ok
80.pilny uczen: stałe 15dmg- git
81.ksiega wiedzy wszystkich statystyk +50- 40 a nie 50
82.granat zamrażający: ok
83.zmodyfikowan żołnierz: usunąć
84.anihilacja: ok
85.naćpane naboje: zwiększyć efekt można sie szybko przyzwyczaić do niego i dać 20hp i wytrzymki- na Nie
86.tajemnica gloca: ok
87.pelerynka kucacza: +50hp- ok
88.buny hop: 20kondy- git
nowe:
piorunochron: odpornośc na pioruny- na tak
zamrażające pociski: 1/3-1/6- dać 1/7
kolczuga: odporność na nóż 60%-80%- na tak
tytan: redukuje kondycje do 0 daje 250hp i 150wytrzymki- NIE
trutka: dmg od trucizny +inta (2paczki)- git
rozprówacz: zabójstwo noże oddaje ci 100% twojego hp oraz +50kondy gdy masz wybrany- Na nie bo assasin i speedhacker byli by za mocni

Pozdrawiam Kakashi  +/-

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.Bezlik ammo: ok
2.Eagle Eye: ok
3.Twardy Baniak: ok
4.Bunt: spoko ale dajcie 20dmg zamiast 10dmg- ok
5.Dezercja: to samo 20dmg zamiast 10dmg- ok
6.notki saper: ok
7.płonoce naboje: dajcie 1/2-1/4 pokaźcie ile zadje dmg podpalenie np 10dmg w 5s
8.sekret krowy: ok
9.tytanowe: ok
10.wtrenowany wetera: dajcie mu stałem 150 i nie odbierajcie kondycji - dać stałe 150 ale coś za coś kondycja musi uciekać
11.zestaw alkaidy: do wyrzucenia
12.buty snajpera: dajcie im 60 kondy - maks 35 bo to będzie wtedy to samo co buty komandosa
13.krytyczne nabije: ok
14.palce rekawiczki: zmiejszyc cd dać stałe 5s - Kapitan i RUsek z takimi palącymi 5s to jest op lepiej jak jest 5 i 15
15.porażające: zwiekszyć wytrzymke do 20-30
16.eliminator: ok
17.apteczka: można było by zaimplementować takie coś że jak masz 20%hp uzywa sie automatycznie??? - To nie byłoby zbyt dobre
18.AWP snajper: ok
19.buty komandosa: dają +1skok i 80kondy - +1 skok ale kondycji cały czas 50
20.deagle genareała: zwiększyć wytrzymke do 15-20
21.buty szturmowego: dodać 30 kondy - ok
22.mistrz scouta: ok
23.notki kapitana: ustawić 3-5 i ustawić by działały na awp - notki działają na AWP przynajmniej u mnie 
24.platynowe: ok
25.podręcznik szpiega: usunąć - nie
26.radar telagrafisty: dadać mu +10 wytrzymki +20inty - perk zapychacz ale zostawić jak jest
27.sztuka dezorienatcji: usunąć - zostawić
28.tajemnica generala: ok
29.tajemnica kapitana: usunąć
30.wyposazenie wsparcia: ok
31.teleport: dać do 2 użyć na runde - właśnie jak dla mnie jest aktualnie dobrze
32.betonowe cialo: usunąć(zbyt silne szczególnie na małych mapach) - ta propozycja jest nie na miejscu, bez tego perku niektórzy gracze na niższych lvl nie mieliby kompletnie żadnych szans z wysokimi
33.Zawodowy rusher: ustawić 1/3do1/4 - rusherowi dałbym stałe 1/3 albo 1/2 byłoby łatwiej
34.akumulator 24v: ununąć - nie
35.snajperaka zolnierza:ok
36.wykradacz hp ustawić: 20-25 na hit - ustawiłbym zakres 10-18 maks
37.kameleon: usunąć
38.kanionier: dodać 20dmg z aug - Ok
39.szturm: +30 wszytskich statystyk +10dmg(ogólnie) - zwiększyłbym tutaj tylko dmg
40.elektromagnes:ok
41.móźg genareała: +80inty - Maks 60 inty 
42.AWP scope: usunąć
43.łowca hedów: dać 30% większe dmg w głowe
44.duch kapitana: ok ( moim zdaniem zbedny i do usunięcia) - Zostawić
45.Prawa ręka rabo: +20do statystyk i auto przeładowanie
46.autodestrukcja: ok
47.Naboje Ninjy:usunąć
48.defiblirator: usunąć - zdecydowanie na nie
49.naboje kapitana: dać 50% ale jednocześnie 50% wiecej otrzymujemy - taka opcja jest absolutnie bez sensu nie po to możemy zadać więcej, żeby również więcej otrzymywać
50.wyrzucenie broni: usunąc sa porażające - ok
51.nardzedzia achemda: naprawić lub usunąć - naprawić
52.tajka smierci:ok
53.zrecznosc skoczka:ok
54.moc kradzieja: ustawić ze dostaje perka pierwszej zabitej osoby - ustawiłbym 1/3 
55.adrenalina: usunąc - nie
56.deagle generala: ok
57.maksymalne skupienie: naprawić by dawało  tego ekspa bo nie daje sprawdzałem i zwiększyć z 100do200 - 150
58.moc czolgisty: usunąć - NIE
59.moc komadosa: ok
60.modul odrzutowy. ok
61.pancerz nemexowy: dać stałe 1/3
62.Tajemnica gromu: 30 wytrzymki i 50hp
63.talibowskie naboje: dać im 1/2-1/4 - Na 1/4 to już jest dobry perk maks 1/3-1/5 ustawić
64.tarcza szpierga: zmienic zazwe na tarcza i dać redukuje 20obrażeń od pocisku od frontu i 50hp( niechodzi mi tak ja u stali) - perk byłby zbyt mocny
65.kara sapera: zamiast widzieć miny dać odpornośc na nie i he - zostawić jak jest
66.wyszkolenie medyczne: dać co 1s 20 albo co 2s 30 - jest dobrze aktualnie
67.wytrzymala kamizaelka dać 100wytrzymki - ustawić zakres od 50-80
68.zestaw pułkownika: ok
69.tremowizja miki: dać tam prawdziwe wh co widzi przez ściany i naprawić bo nie każdemu działa albo usunąć. - ok
70.elficka kamizelka: usunąć - NIE
71.mroczne kule: usunąć
72.Mistrzowskie naboje: dodać im +10-15dmg
73.rozbłysk: usunąć
74.stalowa obrona: można dać 25%
75.szał: zamiast do 50hp dajcie 50%hp - zdecydowanie na NIE
76.kosa assasyna: dajcie stałe 1/1 - Zakres 1/1-1/3 ustawić
77.złote deagle: dać im 1/2-1/4 oraz +30hp
78.zbroja obrońcy: +100hp 50wytrzymki
79.tajka serwera: ok
80.pilny uczen: stałe 15dmg
81.ksiega wiedzy wszystkich statystyk +50 - tak jak jest jes dobrze
82.granat zamrażający: ok
83.zmodyfikowan żołnierz: usunąć
84.anihilacja: ok
85.naćpane naboje: zwiększyć efekt można sie szybko przyzwyczaić do niego i dać 20hp i wytrzymki
86.tajemnica gloca: ok
87.pelerynka kucacza: +50hp
88.buny hop: 20kondy - jeżeli umie się w bunnyhop to konda nie jest potrzebna NIE
nowe:
piorunochron: odpornośc na pioruny
zamrażające pociski: 1/3-1/6
kolczuga: odporność na nóż 60%-80% - Jeżeli już tworzyć coś z odpornością to był tutaj perk TAJEMNICA ANTYTERRORYSTY który dawał całkowitą odporność na nóż
tytan: redukuje kondycje do 0 daje 250hp i 150wytrzymki - Zdecydowanie NIE PERK ZBYT OP
trutka: dmg od trucizny +inta (2paczki)
rozprówacz: zabójstwo noże oddaje ci 100% twojego hp oraz +50kondy gdy masz wybrany noż - O jezu raj dla Assasinów NIE po prostu perk zbyt OP

Pamiętaj serwera nie można opierać tylko na dobrych perkach bo co to by była za gra gdybyś co perk dostawał coś OP, musi być też trochę zapychaczy, żeby te najlepsze nie wypadały tak często. Pozdrawiam
P.S. Moje adnotacje to wszystko po "-". Jeżeli z czymś się zgadzam nie pisałem nic 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do perków to na razie niech zostaną jak są i nic nie usuwajmy.

Jeszcze kwestia starego expa.

@aquax damy radę jakoś zwiększyć exp?  O połowę tego co jest chociaż by się przydało. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Perków raczej bym nie ruszał,  jedynie to rushera można dac na 1/3-1/4, bo 1/2 to praktycznie zawsze za pierwszym wbija i palące dac tylko 5. 

Jeszcze sprawa z tym expem, fajnie jakby był zwiększony bo to co się teraz dzieje z wbijaniem lvla to jest tragedia. Może żeby nie był taki jak kiedyś, bo z tego co pamiętam to z vipem w tydzień 400 miałem, ale ten obecny odpycha nowych graczy z serwera, kiedyś cały czas full serwer, a teraz jak jest połowa slotow zajęta to max.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 months later...
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...