Skocz do zawartości
FPS_761

 zamknięty Smoke z cs go.

Rekomendowane odpowiedzi

Tak przy poniedziałku taka propozycja ^^ Nie chodzi mi o zadne kolory tylko zeby był mniej przejrzysty co pokazuje na przykładzie.Myśle ze urozmaici rozgrywke i wyeliminuje troche te  idealne skany przez smok.

 

Smoke standardowy(moze u was inaczej wygladać zalezy od ustawien w cfg ja mam tak):

de-dust20036.png de-dust20026.png de-dust20027.png de-dust20028.png de-dust20024.png de-dust20033.png

 

Smok po modyfikacji(cs go):

de-dust20014.png de-dust20015.png de-dust20018.png de-dust20019.png de-dust20020.png de-dust20021.png de-dust20022.png

 

 

Edytowane przez FPS_761
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Idealne skany przez smok? :O  Skan to skan,  żadne nie są idealne. Kwestia farta a nie czy przez smołka czy nie. Skanuje się wiecznie te same miejsca i masz 50/50, że  ktoś się tam nadzieje. Pomijając skany to dałabym tu raczej inny przykład jeśli chodzi o SG z GO. Jest ciut mocniejszy ale kwestia dobrego ustawienia się, plui jak ktoś ma monitor większy niż kartka z bloku to tak samo dobrze będzie widział przez niego widział ;)  Sam efekt SG? Czemu nie. Myśleliśmy o tym przy zmianie FB ale nie chcieliśmy wszystkiego na raz więc można spróbować. Zawsze to coś innego, nowego :) Poczekamy tylko co reszta na to :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Sprecyzuje wiadomo skan to skan ale chodzilo mi bardziej oto ze ,np z mojej perspektywy ja przeciwinika nie widze a o mnie doskonale bo inaczej sie rozklada ten smoke i dostaje "magiczny" strzał.

 

3 godziny temu, ~Czarna~ napisał:

Jest ciut mocniejszy ale kwestia dobrego ustawienia się, plui jak ktoś ma monitor większy niż kartka z bloku to tak samo dobrze będzie widział przez niego widział

 Testowałem to i ten smok utrzymuje  dluzej  ten mocny efek dopiero pod sam koniec sie tak jakby rozmywa.Jak staniesz w tym smoku tez nie widac modelu.

Zawsze tez mozna przetestowac kilka dni i usunac jak sie nie sprawdzi.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


To jest kwestia wyczucia i intuicji. Przez smoke nie skanujesz bo nie idzie mniejsze dmg :p. Za chęci i pomysł plus ale nie gram w go właśnie przez te ich wymysły więc nie chciałbym widzieć ich w 1.6. Co pasuje tam to pasuje tam, co tu to tu:p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Jak dla mnie byłoby to niepotrzebne wprowadzenie czegoś z CS GO. Piszesz, że te smoke wyeliminują idealne skany, a według mnie nic się nie zmieni, bo każdy wie gdzie ma skanować i wątpię, że akurat jaki by nie był ten smoke, to w czymś skanującym przeszkodzi. Ale może się mylę, aczkolwiek jak dla mnie jest dobrze jak jest. 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Nie wiem czy masz swiadomosc ale jak ustawisz sobie centerplayername to i tak patrzac w sg bedziesz widzial nazwe gracza, ktory stoi w sg. Mimo wszystko uwazam,ze sg z csgo nie przejdzie bo tu raczej ma byc serwer z uderzeniem w klasyka. Zadnych udziwien. Mysle,ze taka opcje lepiej byloby zastosowac na CSGO Mod serwerze , a nie na D2 only. Ustaw sobie maxsmokepuffs na wieksza wartosc skoro za slaby smoke dla Ciebie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Tak jak zauważył kolega wyżej to bardziej klasyk DD2 i tak ma zostać. Przy 32 slotach tonęli byśmy w chmurach a efekt uzyskali byśmy przeciwny od zamierzonego bo trzeba będzie tylko skanować , większą część rozgrywki nic nie będzie widać. Zostaje jak jest!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


watekzamkniety.png
 

Wątek został zamknięty przez moderatora forum.
Jeśli się z tym nie zgadzasz skontaktuj się z moderatorem lub administratorem, w celu ponownego otworzenia tematu.

Pozdrawiamy,
Zespół Multi-Head.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...