FPS_761 Napisano 3 Lutego 2020 #585014 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2020 (edytowane) Tak przy poniedziałku taka propozycja ^^ Nie chodzi mi o zadne kolory tylko zeby był mniej przejrzysty co pokazuje na przykładzie.Myśle ze urozmaici rozgrywke i wyeliminuje troche te idealne skany przez smok. Smoke standardowy(moze u was inaczej wygladać zalezy od ustawien w cfg ja mam tak): Smok po modyfikacji(cs go): Edytowane 3 Lutego 2020 przez FPS_761 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bezzi Napisano 3 Lutego 2020 #585048 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2020 Dla mnie jest dobrze jak jest i nie ma co psuć skany i tak lecą z pamięci, więc tak czy inaczej będą. Rafi_wola dodał reakcję 1 @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
~Czarna~ Napisano 3 Lutego 2020 #585054 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2020 Idealne skany przez smok? :O Skan to skan, żadne nie są idealne. Kwestia farta a nie czy przez smołka czy nie. Skanuje się wiecznie te same miejsca i masz 50/50, że ktoś się tam nadzieje. Pomijając skany to dałabym tu raczej inny przykład jeśli chodzi o SG z GO. Jest ciut mocniejszy ale kwestia dobrego ustawienia się, plui jak ktoś ma monitor większy niż kartka z bloku to tak samo dobrze będzie widział przez niego widział Sam efekt SG? Czemu nie. Myśleliśmy o tym przy zmianie FB ale nie chcieliśmy wszystkiego na raz więc można spróbować. Zawsze to coś innego, nowego Poczekamy tylko co reszta na to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Egzekutor Napisano 3 Lutego 2020 #585059 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2020 Zastanawiam się czy taka zmiana nie wpłynie u części graczy na spadki fps'ów . Shock_Therapy, Born i pogo dodali reakcje 3 @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FPS_761 Napisano 3 Lutego 2020 Autor #585094 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2020 Sprecyzuje wiadomo skan to skan ale chodzilo mi bardziej oto ze ,np z mojej perspektywy ja przeciwinika nie widze a o mnie doskonale bo inaczej sie rozklada ten smoke i dostaje "magiczny" strzał. 3 godziny temu, ~Czarna~ napisał: Jest ciut mocniejszy ale kwestia dobrego ustawienia się, plui jak ktoś ma monitor większy niż kartka z bloku to tak samo dobrze będzie widział przez niego widział Testowałem to i ten smok utrzymuje dluzej ten mocny efek dopiero pod sam koniec sie tak jakby rozmywa.Jak staniesz w tym smoku tez nie widac modelu. Zawsze tez mozna przetestowac kilka dni i usunac jak sie nie sprawdzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rafi_wola Napisano 4 Lutego 2020 #585260 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2020 To jest kwestia wyczucia i intuicji. Przez smoke nie skanujesz bo nie idzie mniejsze dmg :p. Za chęci i pomysł plus ale nie gram w go właśnie przez te ich wymysły więc nie chciałbym widzieć ich w 1.6. Co pasuje tam to pasuje tam, co tu to tu:p Shock_Therapy dodał reakcję 1 @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gunia Napisano 13 Lutego 2020 #586245 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2020 Jak dla mnie byłoby to niepotrzebne wprowadzenie czegoś z CS GO. Piszesz, że te smoke wyeliminują idealne skany, a według mnie nic się nie zmieni, bo każdy wie gdzie ma skanować i wątpię, że akurat jaki by nie był ten smoke, to w czymś skanującym przeszkodzi. Ale może się mylę, aczkolwiek jak dla mnie jest dobrze jak jest. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
joolz Napisano 13 Lutego 2020 #586246 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2020 Nie wiem czy masz swiadomosc ale jak ustawisz sobie centerplayername to i tak patrzac w sg bedziesz widzial nazwe gracza, ktory stoi w sg. Mimo wszystko uwazam,ze sg z csgo nie przejdzie bo tu raczej ma byc serwer z uderzeniem w klasyka. Zadnych udziwien. Mysle,ze taka opcje lepiej byloby zastosowac na CSGO Mod serwerze , a nie na D2 only. Ustaw sobie maxsmokepuffs na wieksza wartosc skoro za slaby smoke dla Ciebie pogo i FPS_761 dodali reakcje 1 1 @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kain Napisano 13 Lutego 2020 #586249 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2020 Tak jak zauważył kolega wyżej to bardziej klasyk DD2 i tak ma zostać. Przy 32 slotach tonęli byśmy w chmurach a efekt uzyskali byśmy przeciwny od zamierzonego bo trzeba będzie tylko skanować , większą część rozgrywki nic nie będzie widać. Zostaje jak jest! FPS_761, sypkilopez, Reejku i 1 inny dodali reakcje 2 1 1 @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kain Napisano 13 Lutego 2020 #586250 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2020 Wątek został zamknięty przez moderatora forum.Jeśli się z tym nie zgadzasz skontaktuj się z moderatorem lub administratorem, w celu ponownego otworzenia tematu. Pozdrawiamy, Zespół Multi-Head.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi