A3ro Napisano 26 Marca 2020 #591646 Udostępnij Napisano 26 Marca 2020 (edytowane) Witam wszystkich. Chciałbym przedstawić parę swoich propozycji, a oto one: 1. Zwiększyć minimalną ilość godzin w podaniu o admina do minimum 60 bo przez te 30 godzin nie da się nikogo poznać i te 30 godzin to w 4 dni da się nabić. 2. Aspirant- ta klasa ma problem z rakietą. U mnie na przykład nie ma rakiety w pierwszej rundzie jak się wejdzie na serwer. A i można by dodać mu bh. 3. Zmienić dym smoke granatu (da się to zrobić) chodzi mi dokładniej aby granat pokrywał większy obszar i aby nie było przez niego tak łatwo widać. Bo tego granatu do rozbijania min się używa. 4. Dodać perk NABOJE PUŁKOWNIKA perk działał na podobnej zasadzie co tytanki. 5. Dodać pare klas (pewnie nie ma komu tego zrobić): Kucak bądź Kucacz: ma dgla +20dmg, słaby cień podczas kucania na kosie(niewidka tylko na kosie podczas kucania), staty do ustalenia Szpieg: broń tmp, ma 1/6 na zrespienie się na respie wroga na początku rundy To tyle ode mnie. Pozdrawiam cieplutko @aquax a kiedy nastąpi ta zmiana silnika serwera o ile można spytać? Edytowane 26 Marca 2020 przez A3ro T3@M dodał reakcję 1 @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
elo elo 350 Napisano 26 Marca 2020 Premium #591648 Udostępnij Napisano 26 Marca 2020 1. Dałbym 40 minimum 2. Nie wypowiem się bo nie grałem tą klasą. 3. Mój laptop z drewna tego nie przezyje :( mi to lotto. 4. Ja bym zamienił tytany za pułki, mi się to podoba (moze dlatego że pułki miały +10 dmg +int ) Co do klas jak najbardziej za, ja bym dodal perka, który ma 1/4 zrespienie nas na respie wroga, posiadamy też przebranie wroga, no i dodatkowe punkty w regulaminie zwiazane z nim ;) Pozdrawiam. T3@M dodał reakcję 1 @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
-Damian- Napisano 26 Marca 2020 #591683 Udostępnij Napisano 26 Marca 2020 5. Klasa: Skoczek Int 0 Zdrowie 40 Kondycja 30 Wytrzymałość 10 Broń: mp5 lub tmp +10/15 Umiejętność: Moduł odrzutowy, autobh, linka (wciskając E pojawiała by się linka w miejscu gdzie się celuje i przyciągała by nas w to miejsce) Nekromanta Int 0 Zdrowie 50 Kondycja 25 Wytrzymałość 25 Broń: AUG Umiejętność: Możliwość wskrzeszenia osób ze swojego teamu przytrzymując nad ciałem E i zjadanie zwłok przeciwnej drużyny w zamian za exp lub żeby działało na zasadzie perku defibrylator, że 1/? na to, że się odrodzą osoby ze swojego teamu. Posiada 2 apteczki/ odnawia się hp co ileś sec. Inżynier Int 30 Zdrowie 30 Kondycja 10 Wytrzymałość 15 Broń: m4 Umiejętność: Może postawić działko, które pod wpływem inteligencji zadaje więcej obrażeń oraz jest bardziej wytrzymałe na zniszczenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Administrator aquax Napisano 26 Marca 2020 #591688 Administrator Udostępnij Napisano 26 Marca 2020 Jest za dużo klas a wy chcecie dodawać nowe? Trzeba zająć się tymi co nie są grywalne. Wszystkie takie rzeczy co tu napisaliście będą robione przy zmianie silnika na nowy więc możecie powoli zgłaszać swoje propozycje. elo elo 350 dodał reakcję 1 @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JugoL^^ Napisano 26 Marca 2020 #591748 Udostępnij Napisano 26 Marca 2020 3 godziny temu, aquax napisał: Jest za dużo klas a wy chcecie dodawać nowe? Trzeba zająć się tymi co nie są grywalne. Wszystkie takie rzeczy co tu napisaliście będą robione przy zmianie silnika na nowy więc możecie powoli zgłaszać swoje propozycje. Nie to żeby coś ale jest dużo nie potrzebnych klas bo ludzie nimi nie grają i byłbym za tym żeby je usunąć i dodać jakieś inne. 6 godzin temu, A3ro napisał: Witam wszystkich. Chciałbym przedstawić parę swoich propozycji, a oto one: 1. Zwiększyć minimalną ilość godzin w podaniu o admina do minimum 60 bo przez te 30 godzin nie da się nikogo poznać i te 30 godzin to w 4 dni da się nabić. 2. Aspirant- ta klasa ma problem z rakietą. U mnie na przykład nie ma rakiety w pierwszej rundzie jak się wejdzie na serwer. A i można by dodać mu bh. 3. Zmienić dym smoke granatu (da się to zrobić) chodzi mi dokładniej aby granat pokrywał większy obszar i aby nie było przez niego tak łatwo widać. Bo tego granatu do rozbijania min się używa. 4. Dodać perk NABOJE PUŁKOWNIKA perk działał na podobnej zasadzie co tytanki. 5. Dodać pare klas (pewnie nie ma komu tego zrobić): Kucak bądź Kucacz: ma dgla +20dmg, słaby cień podczas kucania na kosie(niewidka tylko na kosie podczas kucania), staty do ustalenia Szpieg: broń tmp, ma 1/6 na zrespienie się na respie wroga na początku rundy To tyle ode mnie. Pozdrawiam cieplutko @aquax a kiedy nastąpi ta zmiana silnika serwera o ile można spytać? Co do 1 Dałbym tak jak @elo elo 350 do 40 minimum. 2.Nie wiem nie grałem tą klasą 3.No przydało by się bo ten smoke zasłania bardziej wysokość niż szerokość. 4.No można by było ale coś do tych naboi pułkownika coś dodać jeszcze. 6.To już zależy od @aquax. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lipaaa* Napisano 26 Marca 2020 #591764 Udostępnij Napisano 26 Marca 2020 1. Dla chcącego nic trudnego wbić 30h także można zwiększyć wymaganą liczbę godzin. 3. Na NIE 4. Jak dla mnie "Tytanowe naboje" wystarczą 5. Nowe klasy i tak nie przejdą. Warto zająć się obecnymi na serwerze i je poprawić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Administrator aquax Napisano 26 Marca 2020 #591765 Administrator Udostępnij Napisano 26 Marca 2020 Moim zdaniem maksymalnie powinno być około 30 klas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pemeq Napisano 26 Marca 2020 Donator Opiekun CS 1.6 COD 400 Redaktor VIP #591783 Udostępnij Napisano 26 Marca 2020 1. Można zwiększyć do 40-50 godzin 2. nw jak to działa nie wypowiadam się 3. W sumie to są plusy i minusy minus taki że cała mapa by ze smoków była i totalnie ciemo strasznie fps by spadały a plusy że zawsze to jakoś utrudni gre 4. Naboje pułkownika za dobre by były na nie 5. Nie dodadzą nie ma co próbować nawet Tyle odemnie pozdrawiam serdecznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
-Damian- Napisano 27 Marca 2020 #591811 Udostępnij Napisano 27 Marca 2020 To usunąć te klasy zwykłe co są teraz i myśleć już teraz nad dodaniem nowych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JugoL^^ Napisano 27 Marca 2020 #591833 Udostępnij Napisano 27 Marca 2020 1 godzinę temu, -Damian- napisał: To usunąć te klasy zwykłe co są teraz i myśleć już teraz nad dodaniem nowych. Bardziej otworzyć temat z dodaniem nowych klas i które będą dobre według aquaxa do można je dodac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nodi Napisano 27 Marca 2020 #591863 Udostępnij Napisano 27 Marca 2020 1. Zgadzam się 2. Na nie lepiej usunąć 3. Jestem za 4. NABOJE PUŁKOWNIKA ale ja bym dał że np 1/4 na zamrożenie tak jak w klasie frost jest Albo np. 20 % (może być mniej lub wiecej procent to jest tylko propozycja) na zabicie z dowolnej broni tak jak w czołgiście. 5. Lepiej usunąć i zająć się obecnymi by w miarę wyglądało na balans. Klasy do usunięcia bo nikt nie gra / albo słabo zbalansowane według mnie to ; Telegrafista Marszałek Aspirant Amadeusz w sumie nie wiem po co on jak lepsza wersja jest zwiadowca Zołmież wsparcia to samo co amadeusz Truciciel Łowca myśli Złodziej wsparcia Złodziej Ewentualnie okulista ale ja tom klasę bym zostawił bo jako jedyna ma umiejętność widzenia min i niewidzialnych oprócz premki strażnika. Propozycja do ulepszenia klasy obecnej Okulista OKULISTA ; Widzi miny oraz niewidzialnych , P90 + 9 DMG , UMP , 1/17 na spowolnienie Bronie P90 , UMP Staty do ustalenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
-Damian- Napisano 27 Marca 2020 #591913 Udostępnij Napisano 27 Marca 2020 No, ale i tak jak sporo klas zostanie usuniętych to na ich miejsce będzie trzeba dać nowe klasy. Więc wskazane są nowe propozycje klas. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JugoL^^ Napisano 28 Marca 2020 #592016 Udostępnij Napisano 28 Marca 2020 Dnia 26.03.2020 o 16:42, -Damian- napisał: Nekromanta Int 0 Zdrowie 50 Kondycja 25 Wytrzymałość 25 Broń: AUG Umiejętność: Możliwość wskrzeszenia osób ze swojego teamu przytrzymując nad ciałem E i zjadanie zwłok przeciwnej drużyny w zamian za exp lub żeby działało na zasadzie perku defibrylator, że 1/? na to, że się odrodzą osoby ze swojego teamu. Posiada 2 apteczki/ odnawia się hp co ileś sec. Jestem za tym żeby to wprowadzić ale żeby nie zabijać drużyny przeciwnej, przydałoby się więcej hp i wytrzymałości a co do broni to dałbym aug jak jest wymienione i mp5. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A3ro Napisano 28 Marca 2020 Autor #592030 Udostępnij Napisano 28 Marca 2020 Jeżeli dobrze pamiętam na tym serwerze była klasa podobna do nekromanty nazywał się sanitariusz a została usunięta bo nikt tym nie grał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roy Keane Napisano 29 Marca 2020 #592119 Udostępnij Napisano 29 Marca 2020 (edytowane) pomyslcie jeszcze nad kalsami bo moze sie pozmienia niektore. Wrzuccie swoje pomysly poczekam jeszcze 3 dni i zamykam temat. @Wicevil gralem gdzies na camp meter i zdawalo egzamin. Co do klas fajne sa mozna pomyslec cos do premek zamienic nwm czy cokolwiek bylo zmieniane. Moje propozycje: Rewolwerowiec: Bronie: usp,deagle Umiejetnosc: szansa na zabicie 1/4 z deagla, 1/6 z usp Przemytnik wojenny: Bronie: rozne umiejetnosc : posiada rozne bronie i umiejetnosci Edytowane 31 Marca 2020 przez Roy Keane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A3ro Napisano 29 Marca 2020 Autor #592128 Udostępnij Napisano 29 Marca 2020 (edytowane) Dobra to ja podrzucam swoje propozycje może coś z tego trafi: 1.Kucak- broń dgl Umiejętności: leciutki cień pod nogami podczas kucania na kosie coś jak skryto,oraz +20dmg z dgla, 1/2-3z kosy Staty: 0inty, 30hp,5wytrzymki i 25 kondycji 2.Inżynier-damian już napisał co ma ja bym dał jeszcze dmg z he + inta 3. Stalker(premium)- bronie aug i łuk Staty:/do ustalenia Umiejętności: łuk zadaje obrazenia od inty, trujące granaty nwm czy da się zrobić 4. Grenadier- broń tmp i ump Umiejętności: ma 1/4 z he i ten granat co 5 s oraz +10dmg z ump Staty: do ustalenia 5. Ghost (kiedyś zdrowy duch)- bronie m4 i krieg 550 Umiejetności: przenika przez ściany 10s, +10dmg do kriga, zestaw granatów Staty: można jak kiedyś czyli 10inty, 70hp, 20 wytrzymki i -20kondycji @JugoL^^ na twoje propozycje powiem tak: Ninja odpada jest assasin Narkoman średnia ta klasa Ciężki żołnierz też słaby Powolny du*y nie urywa i ten dmg byłby przesadzony z g3 tajką serwera Lodowy samuraj odpada zbyt op poza tym jest już frost Antyczny i ćpun słabe Fireman odwrotność frosta, ale ta klasa najlepiej wygląda z tych co podałeś Ps. Staty za duże podałeś to nie jest cod 800 @pemeqqna twoje klasy powiem tak, propki lepsze ale dodał bym tylko Rambo, Venom, Hacker @-Damian- dobry wsumie pomysł aby dodać defke vipowi a zamiast straty hp z wysokości dodał bym spadochron. A co do czołga to bezlik w xmie wystarczy @Nodi na twoje klasy powiem tak: Dracula fajny pomysł z kadkradzieżą życia, można by dodać ale z inną bronią np. Partyzantka, Piromanowi dać koktail molotova i śmigał by, Twardziel mi się nie podoba, a kombinator z rusherem 1/4 i też gites., skaner też mnie nie przekonuje Edytowane 31 Marca 2020 przez A3ro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JugoL^^ Napisano 29 Marca 2020 #592131 Udostępnij Napisano 29 Marca 2020 (edytowane) Ninja (premium) inteligencja 100 zdrowie 150 wytrzymałość 50 kondycja 100 bronie: M4A1, ak i deagle umiejętnosci: Niewidka na nożu, nie słychać jego kroków i 1/2 na odrodzenie drużyny i przebranie wroga. Narkoman inteligencja 40 zdrowie 100 wytrzymałość 10 kondycja 50 bronie ak, deagle granat he umiejętności 1/3 na otrucie przeciwnika i lekka niewidka Ciężki żołnierzInteligencja 10Zdrowie 50Kondycja 25Wytrzymałość 25Bronie: Ak, deagle +10 DMGGranaty: 1 HEUmiejętność: może ustawić tryb serii na każdej broni, oprócz scout i awp. PowolnyInteligencja 0 Zdrowie 45Kondycja 35Wytrzymałość 25Bronie: XM1014, G3/SG-1 +15 DMGGranaty: 2x heOpis klasy: Ma 1/4 szansę na spowolnienie wroga i podczas, gdy spowolni innych graczy zadaje im 2x obrażenia. Lodowy Samuraj (Premium) inteligencja 20 zdrowie 130 wytrzymalosc 20 kondycja 50 Bronie ak, uzi i deagle Granat He Umiejętność ma 1/2 szans na zamrożenie przeciwnika i 1/3 lub 1/2 na zabranie 200 expa. Antyczny żołnierzInteligencja 0Zdrowie 40Kondycja 40Wytrzymałość 10Bronie: M249, GlockGranaty: 2x FBOpis klasy: Posiada 3 "magiczne" wspomagacze, które jak się postawi obok siebie i będzie się w ich zasięgu zwiększają się zadawane obrażenia i zwiększona zostaje odporność na obrażenia od innych graczy. Odporny na wybuchy i flesze. FiremanInteligencja 25Zdrowie 35Kondycja 15Wytrzymałość 15Bronie: m4, P228Granaty: 1HE, 1HE, który po rzuceniu działa jak koktajl Mołotowa.Opis klasy: Ma 1/8 na podpalenie obrażenia zależne od ilości inteligencji, posiada 1 lub 2 miny podpalające. ĆpunInteligencja 0Zdrowie 50Kondycja 30Wytrzymałość 0Broń: p90, tmpGranaty: 1FBOpis klasy: Ma 1/8 na naćpanie przeciwnika ( efekt wizualny taki jak przy perku naćpane naboje) i jak jest bardzo blisko wrogiego gracza klikając E może odwrócić ekran do góry nogami dzięki czemu może zdezorientować przeciwnika. @A3ro Powiem ci tak spadochron odpada bo sam sados mówił że go nie będzie Edytowane 31 Marca 2020 przez JugoL^^ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pemeq Napisano 29 Marca 2020 Donator Opiekun CS 1.6 COD 400 Redaktor VIP #592160 Udostępnij Napisano 29 Marca 2020 (edytowane) Parę zmian wprowadziłem myślę że się spodobają 1. Awanturnik bronie : AK i deagl Umiejętność :Posiada szybko strzelność, 1/3 na pełny magazynek po zabójstwie, przebranie wroga Staty do ustalenia 2. S.W.A.T (premium) bronie : m4 + 10 dmg,mp7 +5dmg, deagl 1/4, Umiejętność : szybsze podkład ani i rozbraja nie paki , 1/3 z he, 2 skoki, Staty do ustalenia 3. Rambo bronie : AK , elitki Umiejętność : szybkie przeładowanie broni , +5 dmg z AK , 1/3 z he, przebranie 1/2 z kosy ubranie wroga Staty do ustalenia 4. Karzeł bronie : aug, mp7,zestaw granatów umiejętnośc : 1/2 z he, + 5-15 dmg z aug, +8dmg z mp7 Staty do ustalenia 5. Replikant bronie : mp7 + 7dmg Umiejętności : możliwość postawienia 1 repliki na rundę która podczas strzelania w nią odbijają by pociski Staty do ustalenia 6. Spectre bronie : m4 +5dmg, aug+5dmg, zestaw granatów Umiejętności : lekka niewidka podczas kucania, 1/8 na podpalenie wroga, 1/3 z he Staty do ustalenia 7. Hacker Bronie : AK +5 dmg, he Umiejętność : podczas kucania eliminator rozrzutu, 1/20 na zabicie podczas kucania Staty do ustalenia 8. Mysliwy Bronie : uzi +5 dmg(+int), tmp +5dmg(+int) Umiejętność : 1/6 na ukrycie celownika przeciwnika , 1 pułapka (jak konspirant), 1/6 na otrucie przeciwnika Staty do ustalenia 9. Venom(premium) Bronie : m4 +7dmg, usp +15 dmg Umiejętności : 3 skoki, 1/8 szansa na oślepienie przeciwnika, przebranie wroga, 1/1 z kosy, Staty do ustalenia 10. Pancernik Bronie : krowa+10 dmg, elitki +5 dmg (+int) , XM1014 +5 dmg Umiejętności : 1/6 na zniwelowanie dmg z pioruna, rakiety, miny, szybkie przeładowanie, kewlar na start każdej rundy Staty do ustalenia 11. Betoniarz Bronie : uzi + 5 dmg(int), Umiejętność : co rundę możliwość użycia betonowego ciała na 5 sekund (do zabicia tylko w głowę podczas trwania umiejętności ), szybkie przeładowanie Staty do ustalenia 12. Skoczek Bronie: aug +10dmg, elitki Umiejętność: 4 lub 5 skoków, auto bh, ubranie wroga, zmniejszona widoczność Edytowane 30 Marca 2020 przez pemeqq A3ro dodał reakcję 1 @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
elo elo 350 Napisano 29 Marca 2020 Premium #592211 Udostępnij Napisano 29 Marca 2020 (edytowane) S.T.A.L.K.E.R. Zamieniłbym go za skryto Opis: Aug, p90 +10 dmg z tych broni, deagle opis: Zamiast kosy mamy łuk, który strzela trucizną zadajacą dmg od int, posiada przebranie wroga i autonaprowadzający granat 1/2-/3 co 8 sekund. Lekarz/Medyk Opis: SG553 +10 dmg, all granaty, 3 Apteczki, możiwość wskrzeszania swoich, 2 skoki. Edytowane 30 Marca 2020 przez elo elo 350 Wredzioszek., 007., A3ro i 1 inny dodali reakcje 2 1 1 @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wredzioszek. Napisano 30 Marca 2020 Kobieta #592287 Udostępnij Napisano 30 Marca 2020 (edytowane) 23 godziny temu, JugoL^^ napisał: Ninja (premium) inteligencja 100 zdrowie 150 wytrzymałość 50 kondycja 100 bronie: M4A1, ak i deagle umiejętnosci: Niewidka na nożu, nie słychać jego kroków i 1/2 na odrodzenie drużyny i przebranie wroga. Narkoman inteligencja 40 zdrowie 100 wytrzymałość 10 kondycja 50 bronie ak, deagle granat he umiejętności 1/3 na otrucie przeciwnika i lekka niewidka Ciężki żołnierzInteligencja 10Zdrowie 50Kondycja 25Wytrzymałość 25Bronie: Ak, deagle +10 DMGGranaty: 1 HEUmiejętność: może ustawić tryb serii na każdej broni, oprócz scout i awp. PowolnyInteligencja 0 Zdrowie 45Kondycja 35Wytrzymałość 25Bronie: XM1014, G3/SG-1 +15 DMGGranaty: 2x heOpis klasy: Ma 1/4 szansę na spowolnienie wroga i podczas, gdy spowolni innych graczy zadaje im 2x obrażenia. Lodowy Samuraj (Premium) inteligencja 20 zdrowie 130 wytrzymalosc 20 kondycja 50 Bronie ak, uzi i deagle Granat He Umiejętność ma 1/2 szans na zamrożenie przeciwnika i 1/3 lub 1/2 na zabranie 200 expa. Antyczny żołnierzInteligencja 0Zdrowie 40Kondycja 40Wytrzymałość 10Bronie: M249, GlockGranaty: 2x FBOpis klasy: Posiada 3 "magiczne" wspomagacze, które jak się postawi obok siebie i będzie się w ich zasięgu zwiększają się zadawane obrażenia i zwiększona zostaje odporność na obrażenia od innych graczy. Odporny na wybuchy i flesze. FiremanInteligencja 25Zdrowie 35Kondycja 15Wytrzymałość 15Bronie: m4, P228Granaty: 1HE, 1HE, który po rzuceniu działa jak koktajl Mołotowa.Opis klasy: Ma 1/8 na podpalenie obrażenia zależne od ilości inteligencji, posiada 1 lub 2 miny podpalające. ĆpunInteligencja 0Zdrowie 50Kondycja 30Wytrzymałość 0Broń: p90, tmpGranaty: 1FBOpis klasy: Ma 1/8 na naćpanie przeciwnika ( efekt wizualny taki jak przy perku naćpane naboje) i jak jest bardzo blisko wrogiego gracza klikając E może odwrócić ekran do góry nogami dzięki czemu może zdezorientować przeciwnika. Odnosnie lodowego samuraja, ja znam tą klasę z innej sieci i nie powiem jest fajna,ale teoretycznie jest frost i on ma bodajże m4 i też możliwość zamrożenia, po co dublować klasy? Ja bym premek nowych nie dodawała jak na ten moment, a skupiła się bardziej na tych klasach, które interesują większość graczy, czyli klasy darmowe. edit: Co do perkow Jestem za dodaniem nabojów pułkownika, ale wywaliła bym tytanki. Edytowane 30 Marca 2020 przez Wredna. A3ro i elo elo 350 dodali reakcje 1 1 @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
-Damian- Napisano 30 Marca 2020 #592299 Udostępnij Napisano 30 Marca 2020 (edytowane) Moim zdaniem z tego co zauważyłem to większość zwykłych klas na start ma za mało HP przez co ciężko cokolwiek ugrać, więc proponuję zwiększyć HP w klasach. Proponuję dodać Super VIP gdzie byłyby wszystkie uprawnienia jak u zwykłego Vipa + 3 lub 2 skoki na każdej klasie, Niekończący się magazynek amunicji (tak, żeby nie trzeba było dokupywać w /sklep), defuse, odporność na upadek z wysokości oraz jakiś model postaci (oczywiście taki, żeby nie utrudniał gry) Ewentualnie dodać chociaż do obecnego vipa defuse i odporność na upadek z wysokości. Proponuję klasie Czołgista dodać ogólny bezlik amunicji, żeby działał na każdej posiadanej broni, a nie tylko na shotgunie. Np. dropnie fajny perk jak zestaw pułkownika to fajnie byłoby jakby działał bezlik wbudowany w klasę. Edytowane 31 Marca 2020 przez -Damian- A3ro dodał reakcję 1 @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nodi Napisano 30 Marca 2020 #592305 Udostępnij Napisano 30 Marca 2020 (edytowane) co do klas ; Klasa Dracula Bronie; + 8 dmg P90 ,UMP Opis; + 15 hp za trafienie 1/12 na nacpanie przeciwnika staty do ustalenia Klasa Piroman Bronie; hegrenade , m4a1 Opis; 1/6 na podpalenie oraz 2 miny podpalające Klasa Twardziel Bronie; ak47 Opis; Za strzał w głowę dostajesz 25 - 75 hp , autobh , 1/7 na wyrzucenie broni przeciwnika Klasa Kombinator Bronie; hegrenade , fiveseven ,m3 Opis; 1/5 na natychmiastowe zabicie z M3 , 1/4 szans na oślepienie Klasa Skaner Bronie; AUG , XM1014 Opis; widzi niewidzlanych , granaty samonaprowadzajace co 2 sec 1/3 na krytyczne obrażenia z granata. Edytowane 30 Marca 2020 przez Nodi A3ro dodał reakcję 1 @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MamC4NaBaterie Napisano 30 Marca 2020 #592312 Udostępnij Napisano 30 Marca 2020 Podrasował bym poczciwego snajpera bo na full incie nie zadaje takich obrażeń aby na strzała zdejmować co niektóre klasy z full hp (nie mówiąc tu już o vipach), ponadto hs z awp zadaje takie same obrażenia jak strzał w dowolną część ciała co jest trochę dziwne biorąc pod uwagę że tropiciel też ma dmg od int i nie ma takiej przypadłości. Mógł by też być odrobine szybszy ale nie chce wybrzydzać. A3ro i Gormit lowca kotow dodali reakcje 1 1 @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A3ro Napisano 30 Marca 2020 Autor #592317 Udostępnij Napisano 30 Marca 2020 Popieram @MamC4NaBaterie. Sam gram snajperem i takie coś by się przydało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cover Napisano 30 Marca 2020 #592323 Udostępnij Napisano 30 Marca 2020 1. Co do godzin zgadzam się w 100 % warto było by je zwiększyć 3. Na NIE 4. Stanowcze NIE tytanowe naboje w zupełności wystarczą 5. Moim zdaniem fajnie by było wycofać znaczną część klas i powprowadzać nowe ponieważ te klasy już się "przejadły" zrobić całkiem nowe klasy jak zwykłe tak i premium A3ro dodał reakcję 1 @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi