Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich. Chciałbym przedstawić parę swoich propozycji, a oto one:

1. Zwiększyć minimalną ilość godzin w podaniu o admina do minimum 60 bo przez te 30 godzin nie da się nikogo poznać i te 30 godzin to w 4 dni da się nabić.

2. Aspirant- ta klasa ma problem z rakietą. U mnie na przykład nie ma rakiety w pierwszej rundzie jak się wejdzie na serwer. A i można by dodać mu bh.

3. Zmienić dym smoke granatu (da się to zrobić) chodzi mi dokładniej aby granat pokrywał większy  obszar i aby nie było przez niego tak łatwo widać. Bo tego granatu do rozbijania min się używa.

4. Dodać perk NABOJE PUŁKOWNIKA perk działał na podobnej zasadzie co tytanki.

5. Dodać pare klas (pewnie nie ma komu tego zrobić):

Kucak bądź Kucacz: ma dgla +20dmg, słaby cień podczas kucania na kosie(niewidka tylko na kosie podczas kucania), staty do ustalenia

Szpieg: broń tmp, ma 1/6 na zrespienie się na respie wroga na początku rundy

To tyle ode mnie. Pozdrawiam cieplutko

@aquax a kiedy nastąpi ta zmiana silnika serwera o ile można spytać?

Edytowane przez A3ro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1. Dałbym 40 minimum

2. Nie wypowiem się bo nie grałem tą klasą.

3. Mój laptop z drewna tego nie przezyje :( mi to lotto.

4. Ja bym zamienił tytany za pułki, mi się to podoba (moze dlatego że pułki miały +10 dmg +int :ricardo:)

Co do klas jak najbardziej za, ja bym dodal perka, który ma 1/4 zrespienie nas na respie wroga, posiadamy też przebranie wroga, no i dodatkowe punkty w regulaminie zwiazane z nim ;)

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

5. Klasa: Skoczek

Int 0

Zdrowie 40

Kondycja 30

Wytrzymałość 10

Broń: mp5 lub tmp +10/15

Umiejętność: Moduł odrzutowy, autobh, linka (wciskając E pojawiała by się linka w miejscu gdzie się celuje i przyciągała by nas w to miejsce)

Nekromanta

Int 0

Zdrowie 50

Kondycja 25

Wytrzymałość 25

Broń: AUG

Umiejętność: Możliwość wskrzeszenia osób ze swojego teamu przytrzymując nad ciałem E i zjadanie zwłok przeciwnej drużyny w zamian za exp lub żeby działało na zasadzie perku defibrylator, że 1/? na to, że się odrodzą osoby ze swojego teamu. Posiada 2 apteczki/ odnawia się hp co ileś sec.

 

Inżynier

Int 30

Zdrowie 30

Kondycja 10

Wytrzymałość 15

Broń: m4

Umiejętność: Może postawić działko, które pod wpływem inteligencji zadaje więcej obrażeń oraz jest bardziej wytrzymałe na zniszczenie.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest za dużo klas a wy chcecie dodawać nowe? 

Trzeba zająć się tymi co nie są grywalne. 

Wszystkie takie rzeczy co tu napisaliście będą robione przy zmianie silnika na nowy więc możecie powoli zgłaszać swoje propozycje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, aquax napisał:

Jest za dużo klas a wy chcecie dodawać nowe? 

Trzeba zająć się tymi co nie są grywalne. 

Wszystkie takie rzeczy co tu napisaliście będą robione przy zmianie silnika na nowy więc możecie powoli zgłaszać swoje propozycje.

Nie to żeby coś ale jest dużo nie potrzebnych klas bo ludzie nimi nie grają i byłbym za tym żeby je usunąć i dodać jakieś inne.

 

6 godzin temu, A3ro napisał:

Witam wszystkich. Chciałbym przedstawić parę swoich propozycji, a oto one:

1. Zwiększyć minimalną ilość godzin w podaniu o admina do minimum 60 bo przez te 30 godzin nie da się nikogo poznać i te 30 godzin to w 4 dni da się nabić.

2. Aspirant- ta klasa ma problem z rakietą. U mnie na przykład nie ma rakiety w pierwszej rundzie jak się wejdzie na serwer. A i można by dodać mu bh.

3. Zmienić dym smoke granatu (da się to zrobić) chodzi mi dokładniej aby granat pokrywał większy  obszar i aby nie było przez niego tak łatwo widać. Bo tego granatu do rozbijania min się używa.

4. Dodać perk NABOJE PUŁKOWNIKA perk działał na podobnej zasadzie co tytanki.

5. Dodać pare klas (pewnie nie ma komu tego zrobić):

Kucak bądź Kucacz: ma dgla +20dmg, słaby cień podczas kucania na kosie(niewidka tylko na kosie podczas kucania), staty do ustalenia

Szpieg: broń tmp, ma 1/6 na zrespienie się na respie wroga na początku rundy

To tyle ode mnie. Pozdrawiam cieplutko

@aquax a kiedy nastąpi ta zmiana silnika serwera o ile można spytać?

Co do 1 Dałbym tak jak @elo elo 350 do 40 minimum.

2.Nie wiem nie grałem tą klasą

3.No przydało by się bo ten smoke zasłania bardziej wysokość niż szerokość.

4.No można by było ale coś do tych naboi pułkownika coś dodać jeszcze.

6.To już zależy od @aquax.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1. Dla chcącego nic trudnego wbić 30h także można zwiększyć wymaganą liczbę godzin.

3. Na NIE

4. Jak dla mnie "Tytanowe naboje" wystarczą 

5. Nowe klasy i tak nie przejdą. Warto zająć się obecnymi na serwerze i je poprawić :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem maksymalnie powinno być około 30 klas

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1. Można zwiększyć do 40-50 godzin 

2. nw jak to działa nie wypowiadam się 

3. W sumie to są plusy i minusy minus taki że cała mapa by ze smoków była i totalnie ciemo strasznie fps by spadały a plusy że zawsze to jakoś utrudni gre 

4. Naboje pułkownika za dobre by  były na nie 

5. Nie dodadzą nie ma co próbować nawet 

Tyle odemnie pozdrawiam serdecznie 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, -Damian- napisał:

To usunąć te klasy zwykłe co są teraz i myśleć już teraz nad dodaniem nowych. 

Bardziej otworzyć temat z dodaniem nowych klas i które będą dobre według aquaxa do można je dodac

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

1. Zgadzam się

2. Na nie lepiej usunąć

3. Jestem za

4. NABOJE PUŁKOWNIKA ale ja bym dał że np 1/4 na zamrożenie tak jak w klasie frost jest Albo np. 20 % (może być mniej lub wiecej procent to jest tylko propozycja) na zabicie z dowolnej broni tak jak w czołgiście.

5. Lepiej usunąć i zająć się obecnymi by w miarę wyglądało na balans.

 

Klasy do usunięcia bo nikt nie gra / albo słabo zbalansowane według mnie to ;

Telegrafista

Marszałek

Aspirant

Amadeusz w sumie nie wiem po co on jak lepsza wersja jest zwiadowca

Zołmież wsparcia to samo co amadeusz 

Truciciel 

Łowca myśli

Złodziej wsparcia

Złodziej

Ewentualnie okulista ale ja tom klasę bym zostawił bo jako jedyna ma umiejętność widzenia min i niewidzialnych oprócz premki strażnika.

Propozycja do ulepszenia klasy obecnej Okulista 

OKULISTA ;

Widzi miny oraz niewidzialnych , P90 + 9 DMG , UMP , 1/17 na spowolnienie

Bronie P90 , UMP

Staty do ustalenia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No, ale i tak jak sporo klas zostanie usuniętych to na ich miejsce będzie trzeba dać nowe klasy. Więc wskazane są nowe propozycje klas.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.03.2020 o 16:42, -Damian- napisał:

Nekromanta

Int 0

Zdrowie 50

Kondycja 25

Wytrzymałość 25

Broń: AUG

Umiejętność: Możliwość wskrzeszenia osób ze swojego teamu przytrzymując nad ciałem E i zjadanie zwłok przeciwnej drużyny w zamian za exp lub żeby działało na zasadzie perku defibrylator, że 1/? na to, że się odrodzą osoby ze swojego teamu. Posiada 2 apteczki/ odnawia się hp co ileś sec.

Jestem za tym żeby to wprowadzić ale żeby nie zabijać drużyny przeciwnej, przydałoby się więcej hp i wytrzymałości a co do broni to dałbym aug jak jest wymienione i mp5.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli dobrze pamiętam na tym serwerze była klasa podobna do nekromanty nazywał się sanitariusz a została usunięta bo nikt tym nie grał.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pomyslcie jeszcze nad kalsami bo moze sie pozmienia niektore. Wrzuccie swoje pomysly poczekam jeszcze 3 dni i zamykam temat. @Wicevil gralem gdzies na camp meter i zdawalo egzamin. Co do klas fajne sa mozna pomyslec cos do premek zamienic nwm czy cokolwiek bylo zmieniane.

Moje propozycje: 

Rewolwerowiec: 

Bronie: usp,deagle 

Umiejetnosc: szansa na  zabicie 1/4 z deagla, 1/6 z usp 

Przemytnik wojenny:

Bronie: rozne

umiejetnosc : posiada rozne bronie i umiejetnosci

 

Edytowane przez Roy Keane

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobra to ja podrzucam swoje propozycje może coś z tego trafi:

1.Kucak- broń dgl 

Umiejętności: leciutki cień pod nogami podczas kucania na kosie coś jak skryto,oraz +20dmg z dgla, 1/2-3z kosy

Staty: 0inty, 30hp,5wytrzymki i 25 kondycji

2.Inżynier-damian już napisał co ma ja bym dał jeszcze dmg z he + inta

3. Stalker(premium)- bronie aug i łuk

Staty:/do ustalenia

Umiejętności: łuk zadaje obrazenia od inty, trujące granaty nwm czy da się zrobić

4. Grenadier- broń tmp i ump

Umiejętności: ma 1/4 z he i ten granat co 5 s oraz +10dmg z ump

Staty: do ustalenia

5. Ghost (kiedyś zdrowy duch)- bronie m4 i krieg 550

Umiejetności: przenika przez ściany 10s, +10dmg do kriga, zestaw granatów

Staty: można jak kiedyś czyli 10inty, 70hp, 20 wytrzymki i -20kondycji 

 

@JugoL^^ na twoje propozycje powiem tak:

Ninja odpada jest assasin

Narkoman średnia ta klasa

Ciężki żołnierz też słaby

Powolny du*y nie urywa i ten dmg byłby przesadzony z g3  tajką serwera

Lodowy samuraj odpada zbyt op poza tym jest już frost

Antyczny i ćpun słabe

Fireman odwrotność frosta, ale ta klasa najlepiej wygląda z tych co podałeś

Ps. Staty za duże podałeś to nie jest cod 800

@pemeqqna twoje klasy powiem tak, propki lepsze ale dodał bym tylko Rambo, Venom, Hacker

@-Damian- dobry wsumie pomysł aby dodać defke vipowi a zamiast straty hp z wysokości dodał bym spadochron. A co do czołga to bezlik w xmie wystarczy

@Nodi na twoje klasy powiem tak: Dracula fajny pomysł z kadkradzieżą życia, można by dodać ale z inną bronią np. Partyzantka, Piromanowi dać koktail molotova i śmigał by, Twardziel mi się nie podoba, a kombinator z rusherem 1/4 i też gites., skaner też mnie nie przekonuje

Edytowane przez A3ro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ninja (premium)

inteligencja 100

zdrowie 150

wytrzymałość 50

kondycja 100

bronie: M4A1, ak i deagle

umiejętnosci: Niewidka na nożu, nie słychać jego kroków i 1/2 na odrodzenie drużyny i przebranie wroga.

 

Narkoman

inteligencja 40

zdrowie 100

wytrzymałość 10

kondycja 50

bronie ak, deagle

granat he

umiejętności 1/3 na otrucie przeciwnika i lekka niewidka

Ciężki żołnierz
Inteligencja 10
Zdrowie 50
Kondycja 25
Wytrzymałość 25
Bronie: Ak, deagle +10 DMG
Granaty: 1 HE
Umiejętność: może ustawić tryb serii na każdej broni, oprócz scout i awp.

 

Powolny
Inteligencja 0 
Zdrowie 45
Kondycja 35
Wytrzymałość 25
Bronie: XM1014, G3/SG-1 +15 DMG
Granaty: 2x he
Opis klasy: Ma 1/4 szansę na spowolnienie wroga i podczas, gdy spowolni innych graczy zadaje im 2x obrażenia.

 

Lodowy Samuraj (Premium)

inteligencja 20

zdrowie 130

wytrzymalosc 20

kondycja 50

Bronie ak, uzi i deagle

Granat He

Umiejętność ma 1/2 szans na zamrożenie przeciwnika i 1/3 lub 1/2 na zabranie 200 expa.

 

Antyczny żołnierz
Inteligencja 0
Zdrowie 40
Kondycja 40
Wytrzymałość 10
Bronie: M249, Glock
Granaty: 2x FB
Opis klasy: Posiada 3 "magiczne" wspomagacze, które jak się postawi obok siebie i będzie się w ich zasięgu zwiększają się zadawane obrażenia i zwiększona zostaje odporność na obrażenia od innych graczy. Odporny na wybuchy i flesze.

 

Fireman
Inteligencja 25
Zdrowie 35
Kondycja 15
Wytrzymałość 15
Bronie: m4, P228
Granaty: 1HE, 1HE, który po rzuceniu działa jak koktajl Mołotowa.
Opis klasy: Ma 1/8 na podpalenie obrażenia zależne od ilości inteligencji, posiada 1 lub 2 miny podpalające.

 

Ćpun
Inteligencja 0
Zdrowie 50
Kondycja 30
Wytrzymałość 0
Broń: p90, tmp
Granaty: 1FB
Opis klasy: Ma 1/8 na naćpanie przeciwnika ( efekt wizualny taki jak przy perku naćpane naboje) i jak jest bardzo blisko wrogiego gracza klikając E może odwrócić ekran do góry nogami dzięki czemu może zdezorientować przeciwnika.

 

@A3ro Powiem ci tak spadochron odpada bo sam sados mówił że go nie będzie

Edytowane przez JugoL^^

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Parę zmian wprowadziłem myślę że się spodobają 

 

1. Awanturnik
bronie : AK i deagl
Umiejętność :Posiada szybko strzelność,
1/3 na pełny magazynek po zabójstwie, przebranie wroga

Staty do ustalenia

2. S.W.A.T (premium)
bronie : m4 + 10 dmg,mp7 +5dmg, deagl 1/4,
Umiejętność : szybsze podkład ani i rozbraja nie paki , 1/3 z he, 2 skoki,
Staty do ustalenia

3. Rambo
bronie : AK , elitki
Umiejętność : szybkie przeładowanie broni , +5 dmg z AK , 1/3 z he, przebranie
1/2 z kosy ubranie wroga
Staty do ustalenia

4. Karzeł
bronie : aug, mp7,zestaw granatów
umiejętnośc : 1/2 z he, + 5-15 dmg z aug, +8dmg z mp7
Staty do ustalenia

5. Replikant
bronie : mp7 + 7dmg
Umiejętności : możliwość postawienia 1 repliki na rundę która podczas strzelania w nią odbijają by pociski
Staty do ustalenia

6. Spectre
bronie : m4 +5dmg, aug+5dmg, zestaw granatów
Umiejętności : lekka niewidka podczas kucania, 1/8 na podpalenie wroga, 1/3 z he
Staty do ustalenia

7. Hacker
Bronie : AK +5 dmg, he
Umiejętność : podczas kucania eliminator rozrzutu, 1/20 na zabicie podczas kucania
Staty do ustalenia

8. Mysliwy
Bronie : uzi +5 dmg(+int), tmp +5dmg(+int)
Umiejętność : 1/6 na ukrycie celownika przeciwnika , 1 pułapka (jak konspirant), 1/6 na otrucie przeciwnika
Staty do ustalenia

9. Venom(premium)
Bronie : m4 +7dmg, usp +15 dmg
Umiejętności : 3 skoki, 1/8 szansa na oślepienie przeciwnika, przebranie wroga, 1/1 z kosy,
Staty do ustalenia

10. Pancernik
Bronie : krowa+10 dmg, elitki +5 dmg (+int) , XM1014 +5 dmg
Umiejętności : 1/6 na zniwelowanie dmg z pioruna, rakiety, miny, szybkie przeładowanie, kewlar na start każdej rundy
Staty do ustalenia

11. Betoniarz
Bronie : uzi + 5 dmg(int),
Umiejętność : co rundę możliwość użycia betonowego ciała na 5 sekund (do zabicia tylko w głowę podczas trwania umiejętności ), szybkie przeładowanie
Staty do ustalenia

12. Skoczek
Bronie: aug +10dmg, elitki
Umiejętność: 4 lub 5 skoków, auto bh, ubranie wroga, zmniejszona widoczność

 

 

 

 

 

 

Edytowane przez pemeqq

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

S.T.A.L.K.E.R. :) Zamieniłbym go za skryto ;)

Opis:

Aug, p90 +10 dmg z tych broni, deagle

opis: Zamiast kosy mamy łuk, który strzela trucizną zadajacą dmg od int, posiada przebranie wroga i autonaprowadzający granat 1/2-/3 co 8 sekund.

Lekarz/Medyk

Opis:

SG553 +10 dmg, all granaty, 

3 Apteczki, możiwość wskrzeszania swoich, 2 skoki.

Edytowane przez elo elo 350

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
23 godziny temu, JugoL^^ napisał:

Ninja (premium)

inteligencja 100

zdrowie 150

wytrzymałość 50

kondycja 100

bronie: M4A1, ak i deagle

umiejętnosci: Niewidka na nożu, nie słychać jego kroków i 1/2 na odrodzenie drużyny i przebranie wroga.

 

Narkoman

inteligencja 40

zdrowie 100

wytrzymałość 10

kondycja 50

bronie ak, deagle

granat he

umiejętności 1/3 na otrucie przeciwnika i lekka niewidka

 

Ciężki żołnierz
Inteligencja 10
Zdrowie 50
Kondycja 25
Wytrzymałość 25
Bronie: Ak, deagle +10 DMG
Granaty: 1 HE
Umiejętność: może ustawić tryb serii na każdej broni, oprócz scout i awp.

 

Powolny
Inteligencja 0 
Zdrowie 45
Kondycja 35
Wytrzymałość 25
Bronie: XM1014, G3/SG-1 +15 DMG
Granaty: 2x he
Opis klasy: Ma 1/4 szansę na spowolnienie wroga i podczas, gdy spowolni innych graczy zadaje im 2x obrażenia.

 

Lodowy Samuraj (Premium)

inteligencja 20

zdrowie 130

wytrzymalosc 20

kondycja 50

Bronie ak, uzi i deagle

Granat He

Umiejętność ma 1/2 szans na zamrożenie przeciwnika i 1/3 lub 1/2 na zabranie 200 expa.

 

Antyczny żołnierz
Inteligencja 0
Zdrowie 40
Kondycja 40
Wytrzymałość 10
Bronie: M249, Glock
Granaty: 2x FB
Opis klasy: Posiada 3 "magiczne" wspomagacze, które jak się postawi obok siebie i będzie się w ich zasięgu zwiększają się zadawane obrażenia i zwiększona zostaje odporność na obrażenia od innych graczy. Odporny na wybuchy i flesze.

 

Fireman
Inteligencja 25
Zdrowie 35
Kondycja 15
Wytrzymałość 15
Bronie: m4, P228
Granaty: 1HE, 1HE, który po rzuceniu działa jak koktajl Mołotowa.
Opis klasy: Ma 1/8 na podpalenie obrażenia zależne od ilości inteligencji, posiada 1 lub 2 miny podpalające.

 

Ćpun
Inteligencja 0
Zdrowie 50
Kondycja 30
Wytrzymałość 0
Broń: p90, tmp
Granaty: 1FB
Opis klasy: Ma 1/8 na naćpanie przeciwnika ( efekt wizualny taki jak przy perku naćpane naboje) i jak jest bardzo blisko wrogiego gracza klikając E może odwrócić ekran do góry nogami dzięki czemu może zdezorientować przeciwnika.

Odnosnie lodowego samuraja, ja znam tą klasę z innej sieci i nie powiem jest fajna,ale teoretycznie jest frost i on ma bodajże m4 i też możliwość zamrożenia, po co dublować klasy? Ja bym premek nowych nie dodawała jak na ten moment, a skupiła się bardziej na tych klasach, które interesują większość graczy, czyli klasy darmowe. :)

 

 

edit: Co do perkow

Jestem za dodaniem nabojów pułkownika, ale wywaliła bym tytanki.

Edytowane przez Wredna.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem z tego co zauważyłem to większość zwykłych klas na start ma za mało HP przez co ciężko cokolwiek ugrać, więc proponuję zwiększyć HP w klasach.

Proponuję dodać Super VIP gdzie byłyby wszystkie uprawnienia jak u zwykłego Vipa + 3 lub 2 skoki na każdej klasie, Niekończący się magazynek amunicji (tak, żeby nie trzeba było dokupywać w /sklep), defuse, odporność na upadek z wysokości oraz jakiś model postaci (oczywiście taki, żeby nie utrudniał gry) 

Ewentualnie dodać chociaż do obecnego vipa defuse i odporność na upadek z wysokości.

Proponuję klasie Czołgista dodać ogólny bezlik amunicji, żeby działał na każdej posiadanej broni, a nie tylko na shotgunie. Np. dropnie fajny perk jak zestaw pułkownika to fajnie byłoby jakby działał bezlik wbudowany w klasę.

Edytowane przez -Damian-

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

co do klas ;

Klasa Dracula 

Bronie; + 8 dmg P90  ,UMP 

Opis; + 15 hp za trafienie 1/12 na nacpanie przeciwnika

staty do ustalenia

Klasa Piroman

Bronie; hegrenade , m4a1

Opis; 1/6 na podpalenie oraz 2 miny podpalające 

Klasa Twardziel 

Bronie; ak47

Opis; Za strzał w głowę dostajesz 25 - 75 hp , autobh , 1/7 na wyrzucenie broni przeciwnika

Klasa Kombinator

Bronie; hegrenade , fiveseven ,m3

Opis; 1/5 na natychmiastowe zabicie z M3 , 1/4 szans na oślepienie

Klasa Skaner

Bronie; AUG , XM1014

Opis; widzi niewidzlanych , granaty samonaprowadzajace co 2 sec 1/3 na krytyczne obrażenia z granata.

Edytowane przez Nodi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podrasował bym poczciwego snajpera bo na full incie nie zadaje takich obrażeń aby na strzała zdejmować co niektóre klasy z full hp (nie mówiąc tu już o vipach), ponadto  hs z awp zadaje takie same obrażenia jak strzał w dowolną część ciała co jest trochę dziwne biorąc pod uwagę że tropiciel też ma dmg od int i nie ma takiej przypadłości.  Mógł by też być odrobine szybszy ale nie chce wybrzydzać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1. Co do godzin zgadzam się w 100 % warto było by je zwiększyć 

3. Na NIE

4. Stanowcze NIE tytanowe naboje w zupełności wystarczą 

5. Moim zdaniem fajnie by było wycofać znaczną część klas i powprowadzać nowe ponieważ te klasy już się "przejadły" zrobić całkiem nowe klasy jak zwykłe tak i premium 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...