Administrator aquax Napisano 1 Kwietnia 2020 #592603 Administrator Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2020 Dodawajcie tutaj wszystkie propozycje dotyczące nowych, starych klas oraz perków jak byście je widzieli. Prosił bym by każda osoba, która napisze swój post i wymyśli coś później skorzystała z opcji edycji swojego posta bym później nie musiał szukać nie wiadomo ile. Przykładowe wzory: nr 1: edycja klasy: Kapitan co zmienić: Dodać mu +10 hp, zabrać 20 wytrzymałości, dać 1/2 z AWP nr 2: usunięcie klasy : Kapitan dlaczego: nikt nią nie gra nr 3: nowa klasa: Terminator umiejętności: 1/4 z famasa, teleport na nożu, +20 hp za zabójstwo Z perkami robicie identycznie jak z klasami A3ro, elo elo 350 i -Damian- dodali reakcje 3 @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
-Damian- Napisano 1 Kwietnia 2020 #592605 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2020 (edytowane) Edycja klasy: Czołgista Co zmienić: Dodać bezlik na każdą broń lub ewentualnie dodać też tego drugiego shotguna, bo nim lepiej zabić na większą odległość (oczywiście też z wbudowanym bezlikiem) Jak da radę trochę zmniejszyć rozrzut. Za zabicie dodać, że dostaje się granaty. Edycja klasy: Amadeusz Co zmienić: Zwiększyć HP i kondycję, ponieważ ta klasa ma się skupić głównie na inteligencji oraz lekko zwiększyć obrażenia (+int). Edycja klasy: Złodziej Co zmienić: Dać możliwość zniszczenia komuś perku po zabiciu przeciwnika. Edycja klasy: Assassin Co zmienić: Zmienić na 1/2-3 z noża ponieważ i tak jest to dobra klasa niewidka nadrabia wszystko lub zostawić 1/1 ale zwiększyć widoczność. Zablokować perk betonowe ciało i narzędzia achmeda. Edycja klasy: Śmierć Co zmienić: Zabrać m4 i zostawić jedną broń i zmniejszyć do +5 DMG z tej jednej broni. Usunąć 1/1 z noża, bo to w ogóle nie pasuje do tej klasy lub ewentualnie zrobić 1/2. Edycja Perku: Elektromagnes militarny Co zmienić: Żeby działał całą rundę oraz wtedy, gdy zginiemy. Edycja Perku: Morfina Co zmienić: dać szansę na odrodzenie 1/1 5 razy w jednej rundzie Edycja Perku: Akumulator24V Co zmienić: Dodać minimalnie mniejszy rozrzut Edycja Perku: Defibrylator Co zmienić: Zmienić na stałe 1/2 (To i tak jest rzadko używany przez graczy perk to niech będzie chociaż od razu 1/2) Edycja Perku: Wykradacz HP Co zmienić: Zwiększyć do 25 HP --------------------------------------------------- Nowe Klasy Klasa: Skoczek Int 0 Zdrowie 40 Kondycja 30 Wytrzymałość 10 Broń: mp5 lub tmp +10/15 Umiejętność: Moduł odrzutowy, autobh, linka (wciskając E pojawiała by się linka w miejscu gdzie się celuje i przyciągała by nas w to miejsce. Nekromanta Int 0 Zdrowie 50 Kondycja 25 Wytrzymałość 25 Broń: AUG Umiejętność: Wskrzeszenie za pomocą przytrzymania E wraz z ilością powodzenia w % na wskrzeszenie oraz zjadanie zwłok z przeciwnego teamu tak samo przytrzymując E. Za to otrzymywało by się exp. Lub ewentualnie druga opcja na zasadzie perku defibrylator, że miałoby się 1/? na ożywienie losowej ilości osób ze swojego teamu po zabiciu wroga. Dodatkowo posiada apteczki lub/i ewentualnie odnawialne HP co ileś sekund. (Byc może inni by twierdzili, że ta klasa jest bezsensu, ale mi na przykład sprawiało by frajdę ożywienie innych osób) Inżynier Int 30 Zdrowie 30 Kondycja 10 Wytrzymałość 15 Broń: m4 Umiejętność: Może postawić działko, które pod wpływem inteligencji zadaje więcej obrażeń, zwiększa się szybkostrzelność oraz jest bardziej wytrzymałe na zniszczenie. Jak źle postawi działko i potrze nożem o ścianę pojawia się opcja, żeby działko zniknęło. Kowboj Int 0 Zdrowie 25 Wytrzymałość 30 Kondycja 35 Bronie: dual berettas + 25 Opis klasy: Posiada linke którą może przemieszczać się naciskając E oraz moduł odrzutowy co 2 sec. Posiada pułapki, które wyglądają jak te paczki jak kogoś zabijemy lub paczki /ks i po wpadnięciu w nie przeciwnik traci HP. Nazwa (?) Inteligencja 15 Zdrowie 45 Kondycja 25 Wytrzymałość 25 Bronie: m4 deagle +5 Umiejętność: Ma 1/? że wyrzuci przeciwnika w powietrze podczas strzelania i wtedy jak przeciwnik będzie w powietrzu będzie się zadawać większe obrażenia. Heros (Premium) Inteligencja 20 Zdrowie 60 Kondycja 30 Wytrzymałość 25 Bronie:G3/SG-1 +10, fiveseven Umiejętność: Odporny lub zwiększona odporność na obrażenia zadawane w plecy oraz nogi. Może stać się całkowicie nieśmiertelny na 3-4 sec. 2 skoki. Nazwa (?) Inteligencja 0 Zdrowie 50 Kondycja 20 Wytrzymałość 20 Bronie: Gail +5 , Glock Granaty: 1 HE Umiejętność: Posiada 15% po trafieniu z broni, że przeciwnikowi zaczną się zmieniać bronie w bardzo szybkim tempie na kilka sekund. Złodziej życia/Wampir Inteligencja 0 Zdrowie 40 Kondycja 35 Wytrzymałość 35 Broń: m4, Ak Umiejętność: Z każdym trafionym strzałem kradnie 10 HP przeciwnikowi, a za zabicie w głowę odnawia mu się całkowicie HP. Nie słychać kroków. -------------------------------------------------------------- Ogólnie jeszcze wielu zwykłym klasom potrzeba zwiększyć HP, ponieważ ciężko jest cokolwiek ugrać na małym levelu. A przede wszystkim na klasach gdzie bardziej kluczowe jest dawanie czegoś innego niż HP. -------------------------------------------------------------- Nowe Perki Perk: Antyperk Opis: Można zniszczyć komuś perk. Znika po użyciu. Perk: Elitarna Morfina (VIP) Opis: 1/1 odrodzenie po śmierci 10 razy w ciągu rundy Perk: Stoper Opis: 1/5 Szansa na unieruchomienie przeciwnej drużyny na początku rundy na kilka sekund. Edytowane 9 Kwietnia 2020 przez -Damian- MajkelO i A3ro dodali reakcje 2 @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JugoL^^ Napisano 1 Kwietnia 2020 #592607 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2020 (edytowane) Edycja klasy: Skrytobójca Co zmienić:Dać więcej kondycji i wytrzymałości i do tego jeszcze jeden lub dwa skoki. Ninja (premium) inteligencja 100 zdrowie 150 wytrzymałość 50 kondycja 100 bronie: M4A1, ak i deagle umiejętnosci: Niewidka na nożu, nie słychać jego kroków i 1/2 na odrodzenie drużyny i przebranie wroga. Narkoman inteligencja 40 zdrowie 100 wytrzymałość 10 kondycja 50 bronie ak, deagle granat he umiejętności 1/3 na otrucie przeciwnika i lekka niewidka Ciężki żołnierzInteligencja 10Zdrowie 50Kondycja 25Wytrzymałość 25Bronie: Ak, deagle +10 DMGGranaty: 1 HEUmiejętność: może ustawić tryb serii na każdej broni, oprócz scout i awp. PowolnyInteligencja 0 Zdrowie 45Kondycja 35Wytrzymałość 25Bronie: XM1014, G3/SG-1 +15 DMGGranaty: 2x heOpis klasy: Ma 1/4 szansę na spowolnienie wroga i podczas, gdy spowolni innych graczy zadaje im 2x obrażenia. Lodowy Samuraj (Premium) inteligencja 20 zdrowie 130 wytrzymalosc 20 kondycja 50 Bronie ak, uzi i deagle Granat He Umiejętność ma 1/2 szans na zamrożenie przeciwnika i 1/3 lub 1/2 na zabranie 200 expa. Antyczny żołnierzInteligencja 0Zdrowie 40Kondycja 40Wytrzymałość 10Bronie: M249, GlockGranaty: 2x FBOpis klasy: Posiada 3 "magiczne" wspomagacze, które jak się postawi obok siebie i będzie się w ich zasięgu zwiększają się zadawane obrażenia i zwiększona zostaje odporność na obrażenia od innych graczy. Odporny na wybuchy i flesze. FiremanInteligencja 25Zdrowie 35Kondycja 15Wytrzymałość 15Bronie: m4, P228Granaty: 1HE, 1HE, który po rzuceniu działa jak koktajl Mołotowa.Opis klasy: Ma 1/8 na podpalenie obrażenia zależne od ilości inteligencji, posiada 1 lub 2 miny podpalające. ĆpunInteligencja 0Zdrowie 50Kondycja 30Wytrzymałość 0Broń: p90, tmpGranaty: 1FBOpis klasy: Ma 1/8 na naćpanie przeciwnika ( efekt wizualny taki jak przy perku naćpane naboje) i jak jest bardzo blisko wrogiego gracza klikając E może odwrócić ekran do góry nogami dzięki czemu może zdezorientować przeciwnika. Edytowane 1 Kwietnia 2020 przez JugoL^^ elo elo 350 dodał reakcję 1 @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
elo elo 350 Napisano 1 Kwietnia 2020 Premium #592608 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2020 (edytowane) Edycja klasy: Zeus Co zmienić: Dodać mu jeden skok, jest to najsłabsza premka aktualnie. Nowa klasa: S.T.A.L.K.E.R Opis: To co miał stary stalker z coda 200, łuk, he namierzające i przebranie wroga, twardy baniak i regeneracje hp przy zadawaniu obrażeń. Nowy (stary) perk: Naboje Pułkownika, można je ew. z tytanami zamienić Opis: +10 dmg od inty Edycja klasy: Śmierć Co zmienić: Odjąć 1 skok, jest zbyt mobilna z 3-ma. Usunięcie klasy: Starszy Szeregowiec Powód: Nikt nim nie gra od dawna, tylko @Vix33nek! nią grał XD Nowa klasa: Szpieg Opis: Posiada 1/4 na zrespienie się na spawnie wroga, przebranie wroga, tmp i uzi +7dmg z obu broni, deagle +5 // Zmniejszyć ilość killi z noza tak jak normalnie w stattracku na 50, 100 itd, 1k killi na pierwszy skin to przesada. Będzie może więcej :p Edytowane 1 Kwietnia 2020 przez elo elo 350 A3ro i CukierkowyMario dodali reakcje 1 1 @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adikill Napisano 1 Kwietnia 2020 #592609 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2020 Edycja klasy Śmierć: Zmienić całkowitą eliminacje rozrzutu na ogarniczoną, w zamian dodać np. punkty w życie/szybkość, ew zmniejszyć grawitke Edycja klasy Rusek : zrównać cd rakiet z cd błyskawicy u zeusa- w końcu rakietą razisz większą ilość przeciwników nowa klasa- zabójca(Premium): 1/2 kosa, średnia niewidka, m4a4 +15dmg, ograniczony teleport na nożu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pemeq Napisano 1 Kwietnia 2020 Donator Opiekun CS 1.6 COD 400 Redaktor VIP #592610 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2020 (edytowane) Edycja klasy : telegrafista Co zmienić? : dodać mu 2 skoki Edycja klasy : marszałek Co zmienić? : dodać +5dmg do famasa Edycja klasy : kapitan Co zmienić? : dodać cevlara Usunąć klasę : Amadeusz Powód : mało grywalna, jest lepsza klasa zwiadowca Edycja klasy : śmierć Co zmienić? :usunąć m4 Edycja klasy :okulista Co zmienić?: zamiast 1/15 na osłupienie to 1/12 Edycja klasy :skrytobójca Co zmienić : znikanie dopiero podczas tego gdy zostanie mu poniżej 70 hp Edycja klasy : zeus Co zmienić : ośle pienię z 1/13 zwiększyć na 1/15 i dodać 2 skoki Usunięcie klasy : Starszy szeregowiec Powód : mała grywalność Edycja klasy : złodziej Co zmienić : zamienić galila na tmp +10 dmg Usunięcie klasy :żołnierz wsparcia Powód : nie pamiętam kiedy ostatni raz ktoś nią grał NOWA KLASA :Awanturnik bronie : AK i deagl Umiejętność :Posiada szybko strzelność, 1/3 na pełny magazynek po zabójstwie, przebranie wroga Staty do ustalenia NOWA KLASA :S.W.A.T (premium) bronie : m4 + 10 dmg,mp7 +5dmg, deagl 1/4, Umiejętność : szybsze podkład ani i rozbraja nie paki , 1/3 z he, 2 skoki, Staty do ustalenia NOWA KLASA :Rambo bronie : AK , elitki Umiejętność : szybkie przeładowanie broni , +5 dmg z AK , 1/3 z he, przebranie 1/2 z kosy ubranie wroga Staty do ustalenia NOWA KLASA :Karzeł bronie : aug, mp7,zestaw granatów umiejętnośc : 1/2 z he, + 5-15 dmg z aug, +8dmg z mp7 Staty do ustalenia NOWA KLASA :Replikant bronie : mp7 + 7dmg Umiejętności : możliwość postawienia 1 repliki na rundę która podczas strzelania w nią odbijają by pociski Staty do ustalenia NOWA KLASA :Spectre bronie : m4 +5dmg, aug+5dmg, zestaw granatów Umiejętności : lekka niewidka podczas kucania, 1/8 na podpalenie wroga, 1/3 z he Staty do ustalenia NOWA KLASA :Hacker Bronie : AK +5 dmg, he Umiejętność : podczas kucania eliminator rozrzutu, 1/20 na zabicie podczas kucania Staty do ustalenia W ZAMIAN ZA (ŁOWCĘ MYŚLI)Mysliwy Bronie : uzi +8 dmg, scout 150(+int) Umiejętność : 1/6 na ukrycie celownika przeciwnika , 1 pułapka (jak konspirant), 1/6 na otrucie przeciwnika, ubranie wroga Staty do ustalenia NOWA KLASA :Venom(premium) Bronie : m4 +10dmg, usp +15 dmg Umiejętności : 3 skoki, 1/8 szansa na oślepienie przeciwnika, przebranie wroga, 1/1 z kosy, Staty do ustalenia NOWA KLASA :Pancernik Bronie : krowa+10 dmg, elitki +5 dmg (+int) , XM1014 +5 dmg Umiejętności : 1/6 na zniwelowanie dmg z pioruna, rakiety, miny, szybkie przeładowanie, kewlar na start każdej rundy Staty do ustalenia NOWA KLASA :Betoniarz Bronie : uzi + 5 dmg(int), Umiejętność : co rundę możliwość użycia betonowego ciała na 5 sekund (do zabicia tylko w głowę podczas trwania umiejętności ), szybkie przeładowanie Staty do ustalenia NOWA KLASA :Skoczek Bronie: aug +10dmg, elitki Umiejętność: 4 lub 5 skoków, auto bh, ubranie wroga, zmniejszona widoczność Edytowane 1 Kwietnia 2020 przez pemeqq A3ro, Nodi i CukierkowyMario dodali reakcje 2 1 @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A3ro Napisano 1 Kwietnia 2020 #592616 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2020 (edytowane) No to tak: DO DODANIA: ·Kucak- broń dgl Umiejętności: leciutki cień pod nogami podczas kucania na kosie coś jak skryto,oraz +20dmg z dgla, 1/2-3 z kosy Staty: 0inty, 30hp,5wytrzymki i 25 kondycji ·Inżynier- @-Damian-- już napisał co ma ja bym dał jeszcze dmg z he + inta ·Stalker- @elo elo 350napisał co miał ·Grenadier- broń ump Umiejętności: ma 1/4 z he i ten granat co 5 s oraz +10dmg z ump Staty: do ustalenia ·Ghost (kiedyś zdrowy duch)- bronie m4 i krieg 550 Umiejetności: przenika przez ściany 10s, +10dmg do kriga, zestaw granatów Staty: można jak kiedyś czyli 10inty, 70hp, 20 wytrzymki i -20kondycji ·Major- broń famas, dgl Umiejętności: posiada 2 apteczki czasowe przywracające max 200hp każda. +5dmg z famasa DO USUNIĘCIA: ·Żołnierz wsparcia- nikt tym nie gra ·Starszy szeregowiec- nikt tym nie gra ·Tropiciel albo łowca mysli- jedna klasa ze scoutem wystarczy ·Mściciel- proponuję go wyrzucić a dodać jego apteczkę karabinierowi w zamian za granat EDYCJA KLASY: ·Śmierć- zabrać jeden skok ·Karabinier- zabrać he a dać mu apteczkę mściciela ·Rusek- dać takie same cd jak pioruny u zeusa ·Snajper- tutaj jest pare poprawek zwiększyć podstawowe statystyki, zmienić mu ten dmg z inty bo na max inty nie ma na hita ludzi z full hp a nie mówiąc o vipie i zmienić dmg w heda bo bije tyle samo w nogi co w głowę PERKI: EDYCJA PERKU: ·Tajemnica serwera- ten perk jest zdecydowanie za silny, zamienił bym na 25 dmg i 25hp ·Sekret szpiega- dać na stałe 1/1 że zada 100dmg +inta ·Łowca hedów-dać więcej expa za trafienie w głowę ·Kosa assasina- dać 1/1-2 ·Buty szturmowca- do cichych kroków dodać 20 kondycji NOWE PERKI: ·Kosa komandosa- masz 1/1 z kosy i jak stoisz w miejscu leczysz się 15hp na sekunde ·Fałszywa paka- stawiasz na mapie fałszywą pakę kto wdepnie umiera działa na przeciwników ·Tajemnica szpiega- masz 1/4 na odrodzenie się na respie wroga na początku rundy Edytowane 1 Kwietnia 2020 przez A3ro Nodi, Adikill, elo elo 350 i 1 inny dodali reakcje 2 1 1 @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MamC4NaBaterie Napisano 2 Kwietnia 2020 #592695 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2020 EDYCJA KLASY: Szeregowiec: Przypisać broń osobistą na stałe bo przy zmianie teamu lub wyrzuceniu perku zostaje jedynie z uzi, dodać jeden skok Fliper: Przypisać broń osobistą jak wyżej Zauważyłem coś takiego jedynie przy tych klasach ale może występować i w jakiejś innej a bywa to problematyczne CukierkowyMario dodał reakcję 1 @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nodi Napisano 2 Kwietnia 2020 #592733 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2020 OKULISTA Ulepszenie; Widzi miny oraz niewidzialnych , P90 + 9 DMG , UMP , 1/17 na spowolnienie Kapitan Ulepszenie; dodać mu 100 - 150 wytrzymałości , można również dodać 10 dmg do m4a1 Nowa Klasa Dracula Bronie; + 8 dmg P90 ,UMP Opis; + 15 hp za trafienie 1/12 na nacpanie przeciwnika Nowa Klasa Piroman Bronie; hegrenade , m4a1 Opis; 1/6 na podpalenie oraz 2 miny podpalające Nowa Klasa Twardziel Bronie; ak47 Opis; Za strzał w głowę dostajesz 25 - 75 hp , autobh , 1/7 na wyrzucenie broni przeciwnika Nowa Klasa Kombinator Bronie; hegrenade , fiveseven ,m3 Opis; 1/5 na natychmiastowe zabicie z M3 , 1/4 szans na oślepienie Nowa Klasa Skaner Bronie; AUG , XM1014 Opis; widzi niewidzlanych , granaty samonaprowadzajace co 2 sec 1/3 na krytyczne obrażenia z granata. pemeq, A3ro i CukierkowyMario dodali reakcje 3 @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
007. Napisano 3 Kwietnia 2020 #592833 Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2020 (edytowane) Edycja perku: Kosa Assasina. Co zmienić: zablokować ten perk na szturmowcu. Edycja klasy: Skrytobójca Co zmienić: dodać 2 skoki Edycja klasy: Smierć Co zmienić : eliminator rozrzutu zamienić na ograniczony rozrzut. Nowa klasa: Oligarcha Bronie: m4+10 dmg, beretki,he 1/3 Opis: 3 apteczki, 15hp za kill, 2 skoki, auto bh @Nemezis ada no beka w uj naprawdę Edytowane 5 Kwietnia 2020 przez oo7 CukierkowyMario dodał reakcję 1 @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Administrator aquax Napisano 14 Kwietnia 2020 Autor #594292 Administrator Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2020 Dziękujemy każdemu co się wypowiedział w temacie. Za niedługo pojawi się kolejny temat z koncepcją całego silnika jak i innych rzeczy związanych z cod modem 400. -Damian- i elo elo 350 dodali reakcje 2 @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Administrator aquax Napisano 14 Kwietnia 2020 Autor #594293 Administrator Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2020 Wątek został zamknięty przez moderatora forum.Jeśli się z tym nie zgadzasz skontaktuj się z moderatorem lub administratorem, w celu ponownego otworzenia tematu. Pozdrawiamy, Zespół Multi-Head.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi