Skocz do zawartości

Propozycje dotyczące klas i perków


aquax

Rekomendowane odpowiedzi

  • Administrator

Dodawajcie tutaj wszystkie propozycje dotyczące nowych, starych klas oraz perków jak byście je widzieli.

Prosił bym by każda osoba, która napisze swój post i wymyśli coś później skorzystała z opcji edycji swojego posta bym później nie musiał szukać nie wiadomo ile.

Przykładowe wzory:

nr 1:

  • edycja klasy: Kapitan
  • co zmienić: Dodać mu +10 hp, zabrać 20 wytrzymałości, dać 1/2 z AWP

nr 2:

  • usunięcie klasy : Kapitan
  • dlaczego: nikt nią nie gra

nr 3:

  • nowa klasa: Terminator
  • umiejętności: 1/4 z famasa, teleport na nożu, +20 hp za zabójstwo

Z perkami robicie identycznie jak z klasami

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Edycja klasy: Czołgista

Co zmienić: Dodać bezlik na każdą broń lub ewentualnie dodać też tego drugiego shotguna, bo nim lepiej zabić na większą odległość (oczywiście też z wbudowanym bezlikiem) Jak da radę trochę zmniejszyć rozrzut. Za zabicie dodać, że dostaje się granaty.

 

Edycja klasy: Amadeusz

Co zmienić: Zwiększyć HP i kondycję, ponieważ ta klasa ma się skupić głównie na inteligencji oraz lekko zwiększyć obrażenia (+int). 

 

Edycja klasy: Złodziej

Co zmienić: Dać możliwość zniszczenia komuś perku po zabiciu przeciwnika.

 

Edycja klasy: Assassin

Co zmienić: Zmienić na 1/2-3 z noża ponieważ i tak jest to dobra klasa niewidka nadrabia wszystko lub zostawić 1/1 ale zwiększyć widoczność. Zablokować perk betonowe ciało i narzędzia achmeda. 

 

Edycja klasy: Śmierć 

Co zmienić: Zabrać m4 i zostawić jedną broń i zmniejszyć do +5 DMG z tej jednej broni. Usunąć 1/1 z noża, bo to w ogóle nie pasuje do tej klasy lub ewentualnie zrobić 1/2.

 

 

 

 

Edycja Perku: Elektromagnes militarny

Co zmienić: Żeby działał całą rundę oraz wtedy, gdy zginiemy.

 

Edycja Perku: Morfina

Co zmienić: dać szansę na odrodzenie 1/1 5 razy w jednej rundzie

 

Edycja Perku: Akumulator24V

Co zmienić: Dodać minimalnie mniejszy rozrzut

 

Edycja Perku: Defibrylator

Co zmienić: Zmienić na stałe 1/2 (To i tak jest rzadko używany przez graczy perk to niech będzie chociaż od razu 1/2)

 

Edycja Perku: Wykradacz HP 

Co zmienić: Zwiększyć do 25 HP

 

 

 

 

 

---------------------------------------------------

Nowe Klasy

Klasa: Skoczek

Int 0

Zdrowie 40

Kondycja 30

Wytrzymałość 10

Broń: mp5 lub tmp +10/15

Umiejętność: Moduł odrzutowy, autobh, linka (wciskając E pojawiała by się linka w miejscu gdzie się celuje i przyciągała by nas w to miejsce.

 

Nekromanta

Int 0

Zdrowie 50

Kondycja 25

Wytrzymałość 25

Broń: AUG

Umiejętność: Wskrzeszenie za pomocą przytrzymania E wraz z ilością powodzenia w % na wskrzeszenie oraz zjadanie zwłok z przeciwnego teamu tak samo przytrzymując E. Za to otrzymywało by się exp. Lub ewentualnie druga opcja na zasadzie perku defibrylator, że miałoby się 1/? na ożywienie losowej ilości osób ze swojego teamu po zabiciu wroga. Dodatkowo posiada apteczki lub/i ewentualnie odnawialne HP co ileś sekund. 

(Byc może inni by twierdzili, że ta klasa jest bezsensu, ale mi na przykład sprawiało by frajdę ożywienie innych osób)

 

Inżynier

Int 30

Zdrowie 30

Kondycja 10

Wytrzymałość 15

Broń: m4

Umiejętność: Może postawić działko, które pod wpływem inteligencji zadaje więcej obrażeń, zwiększa się szybkostrzelność oraz jest bardziej wytrzymałe na zniszczenie. Jak źle postawi działko i potrze nożem o ścianę pojawia się opcja, żeby działko zniknęło.

 

Kowboj 

Int 0 

Zdrowie 25

Wytrzymałość 30

Kondycja 35

Bronie: dual berettas + 25

Opis klasy: Posiada linke którą może przemieszczać się naciskając E oraz moduł odrzutowy co 2 sec. Posiada pułapki, które wyglądają jak te paczki jak kogoś zabijemy lub paczki /ks i po wpadnięciu w nie przeciwnik traci HP.

 

Nazwa (?)

Inteligencja 15

Zdrowie 45

Kondycja 25

Wytrzymałość 25

Bronie: m4 deagle +5

Umiejętność: Ma 1/? że wyrzuci przeciwnika w powietrze podczas strzelania i wtedy jak przeciwnik będzie w powietrzu będzie się zadawać większe obrażenia.

 

Heros (Premium)

Inteligencja 20

Zdrowie 60

Kondycja 30

Wytrzymałość 25

Bronie:G3/SG-1 +10, fiveseven

Umiejętność: Odporny lub zwiększona odporność na obrażenia zadawane w plecy oraz nogi. Może stać się całkowicie nieśmiertelny na 3-4 sec. 2 skoki.

 

Nazwa (?)

Inteligencja 0

Zdrowie 50

Kondycja 20

Wytrzymałość 20

Bronie: Gail +5 , Glock

Granaty: 1 HE

Umiejętność: Posiada 15% po trafieniu z broni, że przeciwnikowi zaczną się zmieniać bronie w bardzo szybkim tempie na kilka sekund. 

 

Złodziej życia/Wampir

Inteligencja 0

Zdrowie 40

Kondycja 35

Wytrzymałość 35

Broń: m4, Ak

Umiejętność: Z każdym trafionym strzałem kradnie 10 HP przeciwnikowi, a za zabicie w głowę odnawia mu się całkowicie HP. Nie słychać kroków.

 

 

 

--------------------------------------------------------------

Ogólnie jeszcze wielu zwykłym klasom potrzeba zwiększyć HP, ponieważ ciężko jest cokolwiek ugrać na małym levelu. A przede wszystkim na klasach gdzie bardziej kluczowe jest dawanie czegoś innego niż HP.

 

--------------------------------------------------------------

Nowe Perki

 

Perk: Antyperk

Opis: Można zniszczyć komuś perk. Znika po użyciu.

 

Perk: Elitarna Morfina (VIP)

Opis: 1/1 odrodzenie po śmierci 10 razy w ciągu rundy

 

Perk: Stoper

Opis: 1/5 Szansa na unieruchomienie przeciwnej drużyny na początku rundy na kilka sekund.



Edytowane przez -Damian-
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Edycja klasy: Skrytobójca

Co zmienić:Dać więcej kondycji i wytrzymałości i do tego jeszcze jeden lub dwa skoki.

 

 

Ninja (premium)

inteligencja 100

zdrowie 150

wytrzymałość 50

kondycja 100

bronie: M4A1, ak i deagle

umiejętnosci: Niewidka na nożu, nie słychać jego kroków i 1/2 na odrodzenie drużyny i przebranie wroga.

 

Narkoman

inteligencja 40

zdrowie 100

wytrzymałość 10

kondycja 50

bronie ak, deagle

granat he

umiejętności 1/3 na otrucie przeciwnika i lekka niewidka

Ciężki żołnierz
Inteligencja 10
Zdrowie 50
Kondycja 25
Wytrzymałość 25
Bronie: Ak, deagle +10 DMG
Granaty: 1 HE
Umiejętność: może ustawić tryb serii na każdej broni, oprócz scout i awp.

 

Powolny
Inteligencja 0 
Zdrowie 45
Kondycja 35
Wytrzymałość 25
Bronie: XM1014, G3/SG-1 +15 DMG
Granaty: 2x he
Opis klasy: Ma 1/4 szansę na spowolnienie wroga i podczas, gdy spowolni innych graczy zadaje im 2x obrażenia.

 

Lodowy Samuraj (Premium)

inteligencja 20

zdrowie 130

wytrzymalosc 20

kondycja 50

Bronie ak, uzi i deagle

Granat He

Umiejętność ma 1/2 szans na zamrożenie przeciwnika i 1/3 lub 1/2 na zabranie 200 expa.

 

Antyczny żołnierz
Inteligencja 0
Zdrowie 40
Kondycja 40
Wytrzymałość 10
Bronie: M249, Glock
Granaty: 2x FB
Opis klasy: Posiada 3 "magiczne" wspomagacze, które jak się postawi obok siebie i będzie się w ich zasięgu zwiększają się zadawane obrażenia i zwiększona zostaje odporność na obrażenia od innych graczy. Odporny na wybuchy i flesze.

 

Fireman
Inteligencja 25
Zdrowie 35
Kondycja 15
Wytrzymałość 15
Bronie: m4, P228
Granaty: 1HE, 1HE, który po rzuceniu działa jak koktajl Mołotowa.
Opis klasy: Ma 1/8 na podpalenie obrażenia zależne od ilości inteligencji, posiada 1 lub 2 miny podpalające.

 

Ćpun
Inteligencja 0
Zdrowie 50
Kondycja 30
Wytrzymałość 0
Broń: p90, tmp
Granaty: 1FB
Opis klasy: Ma 1/8 na naćpanie przeciwnika ( efekt wizualny taki jak przy perku naćpane naboje) i jak jest bardzo blisko wrogiego gracza klikając E może odwrócić ekran do góry nogami dzięki czemu może zdezorientować przeciwnika.

Edytowane przez JugoL^^
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Edycja klasy: Zeus

Co zmienić: Dodać mu jeden skok, jest to najsłabsza premka aktualnie.

Nowa klasa: S.T.A.L.K.E.R

Opis: To co miał stary stalker z coda 200, łuk, he namierzające i przebranie wroga, twardy baniak i regeneracje hp przy zadawaniu obrażeń.

Nowy (stary) perk: Naboje Pułkownika, można je ew. z tytanami zamienić

Opis: +10 dmg od inty

Edycja klasy: Śmierć

Co zmienić: Odjąć 1 skok, jest zbyt mobilna z 3-ma.

Usunięcie klasy: Starszy Szeregowiec

Powód: Nikt nim nie gra od dawna, tylko @Vix33nek! nią grał XD

Nowa klasa: Szpieg

Opis: Posiada 1/4 na zrespienie się na spawnie wroga, przebranie wroga, tmp i uzi +7dmg z obu broni, deagle +5

// Zmniejszyć ilość killi z noza tak jak normalnie w stattracku na 50, 100 itd, 1k killi na pierwszy skin to przesada.

Będzie może więcej :p

 

Edytowane przez elo elo 350
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Edycja klasy Śmierć: Zmienić całkowitą eliminacje rozrzutu na ogarniczoną, w zamian dodać np. punkty w życie/szybkość, ew zmniejszyć grawitke
Edycja klasy Rusek : zrównać cd rakiet z cd błyskawicy u zeusa- w końcu rakietą razisz większą ilość przeciwników

nowa klasa- zabójca(Premium): 1/2 kosa, średnia  niewidka, m4a4 +15dmg, ograniczony teleport na nożu


 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Edycja klasy : telegrafista

Co zmienić? : dodać mu 2 skoki 

 

Edycja klasy : marszałek 

Co zmienić? : dodać +5dmg do famasa

 

Edycja klasy : kapitan 

Co zmienić? : dodać cevlara 

 

Usunąć klasę : Amadeusz 

Powód : mało grywalna, jest lepsza klasa zwiadowca 

 

Edycja klasy : śmierć 

Co zmienić? :usunąć m4

 

Edycja klasy :okulista 

Co zmienić?: zamiast 1/15 na osłupienie to 1/12

 

Edycja klasy :skrytobójca

Co zmienić : znikanie dopiero podczas tego gdy zostanie mu poniżej 70 hp

 

Edycja klasy : zeus 

Co zmienić : ośle pienię z 1/13 zwiększyć na 1/15 i dodać 2 skoki

 

Usunięcie klasy : Starszy szeregowiec 

Powód : mała grywalność

 

Edycja klasy : złodziej 

Co zmienić : zamienić galila na tmp +10 dmg 

 

Usunięcie klasy :żołnierz wsparcia 

Powód : nie pamiętam kiedy ostatni raz ktoś nią grał 

 

 

 

 

 

 

 

 

NOWA KLASA :Awanturnik 

bronie : AK i deagl 

Umiejętność :Posiada szybko strzelność, 

1/3 na pełny magazynek po zabójstwie, przebranie wroga

Staty do ustalenia 

 

NOWA KLASA :S.W.A.T (premium) 

bronie : m4 + 10 dmg,mp7 +5dmg, deagl 1/4, 

Umiejętność : szybsze podkład ani i rozbraja nie paki , 1/3 z he, 2 skoki, 

Staty do ustalenia

 

NOWA KLASA :Rambo

bronie : AK , elitki

Umiejętność : szybkie przeładowanie broni , +5 dmg z AK , 1/3 z he, przebranie 

1/2 z kosy ubranie wroga

Staty do ustalenia 

 

NOWA KLASA :Karzeł 

bronie : aug, mp7,zestaw granatów

umiejętnośc : 1/2 z he, + 5-15 dmg z aug, +8dmg z mp7

Staty do ustalenia 

 

NOWA KLASA :Replikant 

bronie : mp7 + 7dmg 

Umiejętności : możliwość postawienia 1 repliki na rundę która podczas strzelania w nią odbijają by pociski 

Staty do ustalenia 

 

NOWA KLASA :Spectre 

bronie : m4 +5dmg, aug+5dmg, zestaw granatów

Umiejętności : lekka niewidka podczas kucania, 1/8 na podpalenie wroga, 1/3 z he 

Staty do ustalenia 

 

NOWA KLASA :Hacker

Bronie : AK +5 dmg, he 

Umiejętność : podczas kucania eliminator rozrzutu, 1/20 na zabicie podczas kucania 

Staty do ustalenia 

 

W ZAMIAN ZA (ŁOWCĘ MYŚLI)Mysliwy 

Bronie : uzi +8 dmg, scout 150(+int) 

Umiejętność : 1/6 na ukrycie celownika przeciwnika , 1 pułapka (jak konspirant), 1/6 na otrucie przeciwnika, ubranie wroga 

Staty do ustalenia 

 

NOWA KLASA :Venom(premium) 

Bronie : m4 +10dmg, usp +15 dmg 

Umiejętności : 3 skoki, 1/8 szansa na oślepienie przeciwnika, przebranie wroga, 1/1 z kosy, 

Staty do ustalenia

 

NOWA KLASA :Pancernik 

Bronie : krowa+10 dmg, elitki +5 dmg (+int) , XM1014 +5 dmg

Umiejętności : 1/6 na zniwelowanie dmg z pioruna, rakiety, miny, szybkie przeładowanie, kewlar na start każdej rundy 

Staty do ustalenia 

 

NOWA KLASA :Betoniarz 

Bronie : uzi + 5 dmg(int), 

Umiejętność : co rundę możliwość użycia betonowego ciała na 5 sekund (do zabicia tylko w głowę podczas trwania umiejętności ), szybkie przeładowanie 

Staty do ustalenia 

 

NOWA KLASA :Skoczek 

Bronie: aug +10dmg, elitki 

Umiejętność: 4 lub 5 skoków, auto bh, ubranie wroga, zmniejszona widoczność

Edytowane przez pemeqq
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to tak:

DO DODANIA: 

·Kucak- broń dgl 

Umiejętności: leciutki cień pod nogami podczas kucania na kosie coś jak skryto,oraz +20dmg z dgla, 1/2-3 z kosy

Staty: 0inty, 30hp,5wytrzymki i 25 kondycji

·Inżynier- @-Damian-- już napisał co ma ja bym dał jeszcze dmg z he + inta

·Stalker- @elo elo 350napisał co miał

·Grenadier- broń ump

Umiejętności: ma 1/4 z he i ten granat co 5 s oraz +10dmg z ump

Staty: do ustalenia

·Ghost (kiedyś zdrowy duch)- bronie m4 i krieg 550

Umiejetności: przenika przez ściany 10s, +10dmg do kriga, zestaw granatów

Staty: można jak kiedyś czyli 10inty, 70hp, 20 wytrzymki i -20kondycji

·Major- broń famas, dgl

Umiejętności: posiada 2 apteczki czasowe przywracające max 200hp każda. +5dmg z famasa

DO USUNIĘCIA:

·Żołnierz wsparcia- nikt tym nie gra

·Starszy szeregowiec- nikt tym nie gra

·Tropiciel albo łowca mysli- jedna klasa ze scoutem wystarczy

·Mściciel- proponuję go wyrzucić a dodać jego apteczkę karabinierowi w zamian za granat

EDYCJA KLASY: 

·Śmierć- zabrać jeden skok

·Karabinier- zabrać he a dać mu apteczkę mściciela

·Rusek- dać takie same cd jak pioruny u zeusa

·Snajper- tutaj jest pare poprawek zwiększyć podstawowe statystyki, zmienić mu ten dmg z inty bo na max inty nie ma na hita ludzi z full hp a nie mówiąc o vipie i zmienić dmg w heda bo bije tyle samo w nogi co w głowę

PERKI:

EDYCJA PERKU:

·Tajemnica serwera- ten perk jest zdecydowanie za silny, zamienił bym na 25 dmg i 25hp

·Sekret szpiega- dać na stałe 1/1  że zada 100dmg +inta

·Łowca hedów-dać więcej expa za trafienie w głowę

·Kosa assasina- dać 1/1-2

·Buty szturmowca- do cichych kroków dodać 20 kondycji

NOWE PERKI:

·Kosa komandosa- masz 1/1 z kosy i jak stoisz w miejscu leczysz się 15hp na sekunde

·Fałszywa paka- stawiasz na mapie fałszywą pakę kto wdepnie umiera działa na przeciwników

·Tajemnica szpiega- masz 1/4 na odrodzenie się na respie wroga na początku rundy

 

Edytowane przez A3ro
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

EDYCJA KLASY:
Szeregowiec: Przypisać broń osobistą na stałe bo przy zmianie teamu lub wyrzuceniu perku zostaje jedynie z uzi, dodać jeden skok
Fliper: Przypisać broń osobistą jak wyżej
Zauważyłem coś takiego jedynie przy tych klasach ale może występować i w jakiejś innej a bywa to problematyczne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OKULISTA 

Ulepszenie; Widzi miny oraz niewidzialnych , P90 + 9 DMG , UMP , 1/17 na spowolnienie

 

Kapitan 

Ulepszenie; dodać mu 100 - 150 wytrzymałości , można również dodać 10 dmg do m4a1

 

Nowa Klasa Dracula 

Bronie; + 8 dmg P90  ,UMP 

Opis; + 15 hp za trafienie 1/12 na nacpanie przeciwnika

 

Nowa Klasa Piroman

Bronie; hegrenade , m4a1

Opis; 1/6 na podpalenie oraz 2 miny podpalające 

 

Nowa Klasa Twardziel 

Bronie; ak47

Opis; Za strzał w głowę dostajesz 25 - 75 hp , autobh , 1/7 na wyrzucenie broni przeciwnika

 

Nowa Klasa Kombinator

Bronie; hegrenade , fiveseven ,m3

Opis; 1/5 na natychmiastowe zabicie z M3 , 1/4 szans na oślepienie

 

Nowa Klasa Skaner

Bronie; AUG , XM1014

Opis; widzi niewidzlanych , granaty samonaprowadzajace co 2 sec 1/3 na krytyczne obrażenia z granata.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Edycja perku: Kosa Assasina.

Co zmienić: zablokować ten perk na szturmowcu.

Edycja klasy: Skrytobójca

Co zmienić: dodać 2 skoki

Edycja klasy: Smierć

Co zmienić : eliminator rozrzutu zamienić na ograniczony rozrzut.

Nowa klasa: Oligarcha

Bronie: m4+10 dmg, beretki,he 1/3

Opis: 3 apteczki, 15hp za kill, 2 skoki, auto bh

@Nemezis ada no beka w uj naprawdę :AngryCat:

 

 

 

 

 

 

Edytowane przez oo7
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...