Kvasek Napisano 10 Czerwca 2020 #601212 Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2020 Ogolnie to mam lekki bol du*y do tej klasy. Ta klasa ma praktycznie wszystko i psuje rozgrywke innym gracza. Aktualnie co ta klasa posiada to: 1. Luk (strzaly co 15 sekund) oslepiajace i trujace 2. samonaprowadzające granaty (40 sekund) 3. Brak dmg w glowe 4. Ubranie wroga No to co tu mozna powiedziec? Wladujcie jeszcze w ta klase regeneracje hp i awp 1/1. Taki sarkazm jakby ktos nie wiedizal. Jezeli ten serwer ma isc w lepsza strone no to chyba potrzebny jest balans klas Moja propozycja to : 1 . Luk moze zostac 2. Granat, zmienic na 15 sekund lecz moze je miec max 2 na runde. 3 Wyrzucic ten brak glowy 4 Zostawic ubranie wroga Nie oszukujmy sie ale jak jest full serwer to ta klasa robi pogrom na serwerze, w sumie jak jest 6 graczy to tez. Mam nadzieje ze wiecej osob sie wypowie i doda cos od siebie co mozna zmienic w tej klasie zeby byla zbalansowana. StiCo i Ryuu dodali reakcje 2 @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryuu Napisano 10 Czerwca 2020 #601214 Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2020 Zgadzam się z powyższym, tylko granat ustawiłbym co 30 sekund ale również z ograniczeniem 2 na rundę (ewentualny 3 z ks'a). StiCo dodał reakcję 1 @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bene Napisano 10 Czerwca 2020 #601216 Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2020 Hmm - można by pomyśleć nad lekką modyfikacją, np. zmienić max 2 granaty na rundę (co 30 sekund) a baniak np odbija/niweluje od 1 do 3 strzałów jedynie? Klasa jest dosyć mocna, ale główną bronią jest przecież AUG. femarix dodał reakcję 1 @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
StiCo Napisano 10 Czerwca 2020 #601217 Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2020 Zgadzam się co do usunięcia braku obrażeń w głowę oraz 2 granaty na rundę łuk może zostać. Ewentualnie to co bene napisał, że zrobić żeby odbijał 1-3 strzały w głowę coś w stylu notatek kapitana. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MrLuCaS4Fun Napisano 10 Czerwca 2020 #601218 Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2020 Sama glowa moim zdaniem jest za OP jezeli chodzi o to mozna mu te granaty dac zeby mial szybciej ale mniej razy tak do 2 ale jezeli zmieniac cos z glowa to ewentualnie na to co ma Ghost i dac mu 1 pocisk ale glowa to jest zbyt duzo prawie nie da sie tej postaci zoutskillowac jeszcze jak ktos zaczyna to abusowac na niektorych cornerach czy slapach StiCo dodał reakcję 1 @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Carmel Napisano 10 Czerwca 2020 #601222 Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2020 Moim zdaniem STALKER nie jest OP i nie psuje rozgrygrywki innym poniewaz kazda klase mozna skontrowac jakas inna klasa, wystarczy wyprobowac jakies inne klasy niz te na ktrorych gramy na co dzien. A to ze ktos zrobi "pogrom" grajac STALKEREM to nie znaczy odrazu ze ta klasa jest do nerfa. To tez zalezy kto jak ogarnia daną klase i na jakim poziomie gra. A wiec jestem za tym aby klasa zostala bez zmian i przypominam ze ta klasa jest PREMIUM i gra nia moze 3-4 graczy na serwie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Don Mateuko Napisano 10 Czerwca 2020 #601223 Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2020 Pograłem trochę tą klasą i powiem tak. Granat jest jak najbardziej okej, 40 sek wysiedzieć na codzie nie jest wcale tak łatwo, no chyba, że ktoś kampi. 2 granaty grając normalnie(bez kampienia, w końcu to cod mod) to jest dużo. Głowa? Zwróć uwagę na jego hp, nie jest go wcale trudno zabić ładując w ciało. Dodatkowo delay jaki jest między zmianą z łuku na auga też wpływa na grę i trzeba dobrze wyczuć moment do zmiany broni. Nie zapominajmy, że jest to klasa premium i ludzie za nią płacą żeby nią grać. Ja osobiście bym jej nie zmieniał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
M.E.L.O.N ^ ^ P.L Napisano 10 Czerwca 2020 #601225 Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2020 Na nie jest wiele klas na kontre stalkera, graj obrońcą który zabije pestka w głowę stalkera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryuu Napisano 10 Czerwca 2020 #601228 Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2020 To w kontrofensywie powiem, że nie powinno być takiej sytuacji, gdzie gracz jest zmuszany do grania konkretną klasą żeby kontrować inną (a zwłaszcza premium). Klasa może wyciąć 3/4 drużyny przeciwnej samym tym, że zagazuje jedno przejście i zmusi resztę drużyny przeciwnej aby poszła w kierunku w który on chce i bam, flash i wchodzi ace (hiperbolizuję oczywiście). Wystarczy, że stalker da trochę w kondycje i już nie idzie go trafić bo odruchowo staramy się strzelać w głowę a on w tym czasie nas zabija biegając na prawo i lewo. Jeśli już chcecie go zachować w takiej postaci to powinien być klasą "Mega Premium" bo jeżeli "w końcu to cod mod" to na tym trybie zwykła klasa premium nie powinna mieć tyle udogodnień gdy np. snajper (podaje z własnego doświadczenia grania nim) nadal jest nikim i skoro i tak bije po 107,108,112 itp. to nie zabiję go strzelając w głowę - bo uwaga - nie ma jej. Nie bądźmy zmuszani do grania klasami innymi niż chcemy, tylko po to by kontrować klasę premium. P2W is bad guys. MrLuCaS4Fun dodał reakcję 1 @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MrLuCaS4Fun Napisano 10 Czerwca 2020 #601229 Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2020 4 minuty temu, Ryuu napisał: To w kontrofensywie powiem, że nie powinno być takiej sytuacji, gdzie gracz jest zmuszany do grania konkretną klasą żeby kontrować inną (a zwłaszcza premium). Klasa może wyciąć 3/4 drużyny przeciwnej samym tym, że zagazuje jedno przejście i zmusi resztę drużyny przeciwnej aby poszła w kierunku w który on chce i bam, flash i wchodzi ace (hiperbolizuję oczywiście). Wystarczy, że stalker da trochę w kondycje i już nie idzie go trafić bo odruchowo staramy się strzelać w głowę a on w tym czasie nas zabija biegając na prawo i lewo. Jeśli już chcecie go zachować w takiej postaci to powinien być klasą "Mega Premium" bo jeżeli "w końcu to cod mod" to na tym trybie zwykła klasa premium nie powinna mieć tyle udogodnień gdy np. snajper (podaje z własnego doświadczenia grania nim) nadal jest nikim i skoro i tak bije po 107,108,112 itp. to nie zabiję go strzelając w głowę - bo uwaga - nie ma jej. Nie bądźmy zmuszani do grania klasami innymi niż chcemy, tylko po to by kontrować klasę premium. P2W is bad guys. Zacznijmy od tego ze coraz wiecej ludzi gra nim na glowe jezeli ustawi sie za przeszkoda ktora nie jest skanowalna nie masz szans nawet 1/1 z scouta czy awp go zabic bo tylko glowa wystaje wiec aktualnie nie ma kontry bo przez czas jaki bd mierzyli w jeg ocialo zeby wylapac ten maly kawalek badz go zrashujemy to nas zabije Ryuu dodał reakcję 1 @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Carmel Napisano 10 Czerwca 2020 #601234 Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2020 26 minut temu, Ryuu napisał: To w kontrofensywie powiem, że nie powinno być takiej sytuacji, gdzie gracz jest zmuszany do grania konkretną klasą żeby kontrować inną (a zwłaszcza premium). Klasa może wyciąć 3/4 drużyny przeciwnej samym tym, że zagazuje jedno przejście i zmusi resztę drużyny przeciwnej aby poszła w kierunku w który on chce i bam, flash i wchodzi ace (hiperbolizuję oczywiście). Wystarczy, że stalker da trochę w kondycje i już nie idzie go trafić bo odruchowo staramy się strzelać w głowę a on w tym czasie nas zabija biegając na prawo i lewo. Jeśli już chcecie go zachować w takiej postaci to powinien być klasą "Mega Premium" bo jeżeli "w końcu to cod mod" to na tym trybie zwykła klasa premium nie powinna mieć tyle udogodnień gdy np. snajper (podaje z własnego doświadczenia grania nim) nadal jest nikim i skoro i tak bije po 107,108,112 itp. to nie zabiję go strzelając w głowę - bo uwaga - nie ma jej. Nie bądźmy zmuszani do grania klasami innymi niż chcemy, tylko po to by kontrować klasę premium. P2W is bad guys. Przypominam ze snajper ma 1/3 na natychmiastowe zabicie z AWP a co do tych granatów z gazem to z wlasnego doswiadczenia powiem ze mozna na spokojnie przejsc przez nie bez utraty nie wiadomo ile hp. Don Mateuko, femarix i Bene dodali reakcje 3 @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryuu Napisano 10 Czerwca 2020 #601235 Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2020 14 minut temu, Carmel napisał: Przypominam ze snajper ma 1/3 na natychmiastowe zabicie z AWP a co do tych granatów z gazem to z wlasnego doswiadczenia powiem ze mozna na spokojnie przejsc przez nie bez utraty nie wiadomo ile hp. No tak ale jeśli zacznie ktoś do Ciebie strzelać w tym gazie to dostajesz obrażenia i z tego i z tego. Snajpera podałem tylko jako przykład, naliczyłem setki razy kiedy nie zabiłem przez te tylko 33%. Ale wracając do tematu, nie ma co się z wami upierać większość osób tylko wyśmiewa zwyczajną propozycje rebalansu postaci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
femarix Napisano 10 Czerwca 2020 #601236 Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2020 (edytowane) S.T.A.L.K.E.R zostanie zmieniony ale nie w takim stopniu aby był niegrywalny , wkrótce więcej info damy pod /klasy jak go przerobimy dziękuje wszystkim za dyskusje. Pozdrawiam. Edytowane 10 Czerwca 2020 przez femarix Bene i elo elo 350 dodali reakcje 2 @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
femarix Napisano 10 Czerwca 2020 #601238 Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2020 Wątek został zamknięty przez moderatora forum.Jeśli się z tym nie zgadzasz skontaktuj się z moderatorem lub administratorem, w celu ponownego otworzenia tematu. Pozdrawiamy, Zespół Multi-Head.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi