Skocz do zawartości
WolfIDraV

 zamknięty Zmiany Częśc 1

Rekomendowane odpowiedzi

Chcę przedstawić wam propozycje 1 części zmian na serwerze

 

1) Wymiana silnika na silnik z coda 400( w celu ułatwienia późniejszego pluginu klanów)

Z tego powodu każda statystyka miała by po tyle samo punktów czyli około 22,5k

2) Zarys pierwszych 8 klas na serwerze

 

Klasa: Komandos
Bronie: TMP
OPIS: Noz[1/1 PPM], AutoBH, TMP[1/30]
INT: 0
HP: 650
WYT: 350
KON: 1000

Klasa: Snajper 
Bronie: AWP, Deagle, Smokegrenade
OPIS: AWP[1/1], Deagle[1/6], Zmniejszona Widocznosc Gdy Stoi(70% mniej)
INT: 0
HP: 1400
WYT: 100
KON: 500

Klasa: Wsparcie Strzeleckie
Bronie: SCOUT, TMP
OPIS: SCOUT[1/2, 200% INT DMG], TMP[+250 DMG]
INT: 0
HP: 900
WYT: 200
KON: 900

Klasa: Amadeusz
Bronie: MP5, FIVESEVEN
OPIS: MP5[+8% INT DMG]m FIVESEVEN[+100 DMG]
INT: 1200
HP: 500
WYT: 0
KON: 300

Klasa: Szpieg
Bronie: M4A1, USP, GLOCK
OPIS: Ubranie Wroga, 1/10 na resp u wroga, M4A1[+320 DMG], USP & GLOCK 1/18 na natychmiastowe zabojstwo
INT: 500
HP: 500
WYT: 500
KON: 500

Klasa: Strzelec Wyborowy
Bronie: AK47, ELITE
OPIS: AK47[+380 DMG], 2 Skoki, ELITE[1/20],
INT: 0
HP: 700
WYT: 500
KON: 800

Klasa: Kamikadze
Bronie: AK47, Granat
OPIS: AK47[1/18], Wbudowana Autodestrukcja(ma 1/1), HE[1/6]
INT: 200
HP: 500
WYT: 500
KON: 800

Klasa: Grenadier
Bronie: All Granaty, MAC10
OPIS: Co 7 sekund dostaje HE, HE[1/10; +4000(+int * 0.3) DMG], MAC10[+100 DMG]
INT: 750
HP: 500
WYT: 500
KON: 250

Jeśli nie pasuje wam coś w klasach proszę pisać śmiało 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Godzinę temu, mufaj napisał:

Jak dla mnie do zmiany są wartości snajpera XXL i elitę w elitkach 1/3 i 1/4 to przesada 

 

Pisałem w innym temacie, że premki przejdą całkowitą przemianę.

Pomału będę dawał propozycje na forum by zobaczyć kto ma i jakie na to spojrzenie a później to wszystko będę wykonywał 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


1.  Komandosowi bym dał w tmp zamiast 1/30 na 1/20

2. Sniper jest ok, ale tą niewidkę bym dał podczas kucania

3. Wsparcie Strzeleckie ok

4. Amadeusz też ok ale fivesevena bym wywalił z klasy

5. Szpiega ja bym dał większą szansę na pojawienie sie u wroga z 1/10 na 1/7, m4 może być, ale pistoleciki zwiększyłbym szansę na zabicie z 1/18 na 1/12

6. Strzelcowi bym zwiększył szansę na zabicie z elite na 1/13

7. Kamikadze z autodestrukcją uważam, że Zbyt OP, tu bym dał 1/2 lub 1/3 na wybuch

8. Grenadier ok ale 1/10 to troszeczkę przesada. Ja tu bym dał 1/8

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


No to tak: 

Klasa: Komandos- Podoba mi się ta klasa ale to tmp to trochę słabizna lepiej Wolf dać 1/18 albo 1/20
Bronie: TMP
OPIS: Noz[1/1 PPM], AutoBH, TMP[1/30]
INT: 0
HP: 650
WYT: 350
KON: 1000

Klasa: Snajper- Też fajny pomysł ale zamiast stała taką niewidkę lepiej dać taką możę podczas kucania?
Bronie: AWP, Deagle, Smokegrenade
OPIS: AWP[1/1], Deagle[1/6], Zmniejszona Widocznosc Gdy Stoi(70% mniej)
INT: 0
HP: 1400
WYT: 100
KON: 500

Klasa: Wsparcie Strzeleckie- Git
Bronie: SCOUT, TMP
OPIS: SCOUT[1/2, 200% INT DMG], TMP[+250 DMG]
INT: 0
HP: 900
WYT: 200
KON: 900

Klasa: Amadeusz- Git
Bronie: MP5, FIVESEVEN
OPIS: MP5[+8% INT DMG]m FIVESEVEN[+100 DMG]
INT: 1200
HP: 500
WYT: 0
KON: 300

Klasa: Szpieg- 1/10 trochę słabe na resp może lepiej 1/7?
Bronie: M4A1, USP, GLOCK
OPIS: Ubranie Wroga, 1/10 na resp u wroga, M4A1[+320 DMG], USP & GLOCK 1/18 na natychmiastowe zabojstwo
INT: 500
HP: 500
WYT: 500
KON: 500

Klasa: Strzelec Wyborowy- Git
Bronie: AK47, ELITE
OPIS: AK47[+380 DMG], 2 Skoki, ELITE[1/20],
INT: 0
HP: 700
WYT: 500
KON: 800

Klasa: Kamikadze- Dać 50% na wychuch bo 1/1 to za mocne
Bronie: AK47, Granat
OPIS: AK47[1/18], Wbudowana Autodestrukcja(ma 1/1), HE[1/6]
INT: 200
HP: 500
WYT: 500
KON: 800

Klasa: Grenadier- Git
Bronie: All Granaty, MAC10
OPIS: Co 7 sekund dostaje HE, HE[1/10; +4000(+int * 0.3) DMG], MAC10[+100 DMG]
INT: 750
HP: 500
WYT: 500
KON: 250 

Wszystkie pomysły dobre, jak najbardziej na + ale mogły by być lekkie zmiany takie jak napisałem obok nazw klas.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Strzelec wyborowy nie bedzie wcale grany po co mu 400 dmg z m4a1 w glowe skoro i tak ludzie beda mieli po 20k hp dosc szybko, bardziej jak na jakims zombiemodzie bym sie czul grajac taka klasa strzelajac w inne klasy, ktore maja tyle hp;d, Grenadier tez useless, co do Amadeusza obecnie jest sheminator na serwerze z lepszym kitem tylko nie dzialajacym dmg od inta z mp5, wyrzucenie wszystkich obecnych klas i wrzucenie zupelnie nowych calkiem go zabije i nie bedzie wcale ludzi chetnych do klikania, niektorzy nabijali godziny pod premki, ktore jak czytalem maja przejsc calkowita przebudowe wiec pewnie wyleca wszystkie i zastapisz je nowymi klasymi jak dla mnie sredniawka, lepiej by bylo obecne klasy wzmocnic badz oslabic i dodac kilka nowych klas, perkow czy map + wrzucic plugin z klanami, ktory mialby jakiekolwiek zastosowanie bo ten obecny oprocz wiekszej ilosci monet zdobywanych za zabojstwo nie daje nam zadnych profitow trafienie krytyczne na codzie 45k totalny bezsens tak samo ten wiekszy exp, ktory w zasadzie dziala tak jak normalny ;d

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


W najbliższym czasie przepatrzę klasy które są na codzie i postaram z nich coś też zrobić/przerobić.

Klasy premium dostaną najprędzej całkowitą zmiana ale o tym muszę pogadać jeszcze z wyższa bo według mnie ten podział klas premium dla mnie nie ma sensu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Więc tak

Klasa: Komandos + jeśli to klasa zwykła nie premium to nawet spoko tylko polecam zmniejszyć 1/30 na 1/15 nie ukrywam że 3% na takim serwie na zabicie to troche mało polecam 1/15 i jeden dodatkowy skok
Bronie: TMP
OPIS: Noz[1/1 PPM], AutoBH, TMP[1/30]
INT: 0
HP: 650
WYT: 350
KON: 1000

Klasa: Snajper klasa ogólnie spoko tylko ze 2 skoki dodać i bedzie git
Bronie: AWP, Deagle, Smokegrenade
OPIS: AWP[1/1], Deagle[1/6], Zmniejszona Widocznosc Gdy Stoi(70% mniej)
INT: 0
HP: 1400
WYT: 100
KON: 500

Klasa: Wsparcie Strzeleckie szczerze mówiąc +dmg jest bezsensu połączy sie to z takimi nabojami generała i walisz 6-7k lepiej dać jakąś tam szanse na zabicie no i ze 2 skoki
Bronie: SCOUT, TMP
OPIS: SCOUT[1/2, 200% INT DMG], TMP[+250 DMG]
INT: 0
HP: 900
WYT: 200
KON: 900

Klasa: Amadeusz tak samo jak wyżej +dmg jest bezsensu no i znowu nie ma skoków
Bronie: MP5, FIVESEVEN
OPIS: MP5[+8% INT DMG]m FIVESEVEN[+100 DMG]
INT: 1200
HP: 500
WYT: 0
KON: 300

Klasa: Szpieg 1/18 to jakieś 5% na zabójstwo gdzie glock ma 20 ammo no generalnie powodzenia xD 
Bronie: M4A1, USP, GLOCK
OPIS: Ubranie Wroga, 1/10 na resp u wroga, M4A1[+320 DMG], USP & GLOCK 1/18 na natychmiastowe zabojstwo
INT: 500
HP: 500
WYT: 500
KON: 500

Klasa: Strzelec Wyborowy znów dmg przez co gra bedzie crashed tak w skrócie 
Bronie: AK47, ELITE
OPIS: AK47[+380 DMG], 2 Skoki, ELITE[1/20],
INT: 0
HP: 700
WYT: 500
KON: 800

Klasa: Kamikadze generalnie klasa do śmieci nie daj boże ktoś wtrafi na sekret szpiega czy jak to tam było 50% na pojawienie sie na respie przeciwnika była już ta klasa nie sprawdziła się na upartego można jej ustawić że przez pierwsze 5sec nie może uzyć UM wtedy myślę że bedzie git

Bronie: AK47, Granat
OPIS: AK47[1/18], Wbudowana Autodestrukcja(ma 1/1), HE[1/6]
INT: 200
HP: 500
WYT: 500
KON: 800

Klasa: Grenadier z tą klasą to trochę cieżko aktualnie jest na serwerze podobna klasa która ma 1/2 na zabicie z he 3szt i praktycznie nie jest grana 
Bronie: All Granaty, MAC10
OPIS: Co 7 sekund dostaje HE, HE[1/10; +4000(+int * 0.3) DMG], MAC10[+100 DMG]
INT: 750
HP: 500
WYT: 500
KON: 250

 

ogólny zarys klas jest git aczkolwiek +int dmg i zwykłe dmg tutaj się nie sprawdzi chyba że masz zamiar połowe perków wyrzucić dodać każdej klasie chociaż jeden skok żeby przyjemniej się grało (do pmów 1/13+ do p90 1/20 m4 ak 1/10-13max pistole 1/8-10)

i przywrócenie cpt. price z tego co pamietam miał 60% niewidki 1/20 z p90 3 miny i 2 skoki jak grałem na serwerze to była najczęściej wybierana klasa przez nowych graczy którzy zostawali na dłużej oraz psycholka jeśli go nie ma (nie kojarze czy aktualnie jest na serwerze ale wydaje mi się że nie) 

 dodatkowo zostawić orzełka oraz jedną premke ze scoutem ten serwer głownie na tym sie opiera a przynajmniej moje jest takie zdanie  i to wsm tyle 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


watekzamkniety.png
 

Wątek został zamknięty przez moderatora forum.
Jeśli się z tym nie zgadzasz skontaktuj się z moderatorem lub administratorem, w celu ponownego otworzenia tematu.

Pozdrawiamy,
Zespół Multi-Head.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...