Skocz do zawartości
Teez.

Może ja też się przerzucę na FFA ? :D Nocny wywiad z Kubą.

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie! Dzisiejszy wywiad przeprowadzę z osobą, która osiągnęła wiele na MH. Odszedł, ale po czasie wrócił i dalej odnosi sukcesy. Poznajmy go, miłego czytania!

 

 

 

- Siema. Zgłosiłeś się na przeprowadzenie wywiadu, więc zaczynajmy! Na początku, jak zawsze przedstaw się, napisz ile masz lat, gdzie mieszkasz i opowiedz Nam coś o Swojej osobie.

 

 

No cześć! Jestem SLODZIAK, a na imię mam Kuba. Mam 19 lat (ostatnie miesiące bycia nastolatkiem)

Pochodzę z Tychów, w których się urodziłem gdzie chodziłem też do szkoły i gdzie mam wielu znajomych, a mieszkam w Piasku (wieś obok Pszczyny), aczkolwiek teraz siedzę głównie w akademiku w Gliwicach

. Interesuję się w szczególności sportem, ale jestem przy tym studentem i dość dużo muszę się uczyć. Lubię sobie pograć w cs'a i chociaż przydarzają mi się przerwy (co już mogliście zauważyć), to zawsze wracam, bo mam ogromny sentyment do tej gry.

 

- A na co dzień co robisz Jakubie ?

 

 

Na co dzień siedzę w akademiku i studiuję. Wiadomo jak to na studiach od czasu do czasu jakaś impreza, alkohol (btw. serdecznie zapraszam np. na zbliżające się Igry) i oczywiście nauka. Spotykam się z dziewczyną chociaż ona dojeżdża i częściej się widujemy w weekendy, które różnie spędzam. Ogólnie nie będę opisywać Ci mojego dnia, bo to różnie bywa, ale poza tym co już napisałem, to grywam w cs'a i chodzę na siłownię czy też staram się uprawiać jakieś sporty.

 

 

- Chodzisz na siłownie ? Może pokażesz Nam Swój kaloryfer.