Skocz do zawartości
Dzej

[PRZYJĘTY]Dzej Dzej R

Rekomendowane odpowiedzi

Nick: Dzej Dzej R

 

Wiek:20

 

Doświadczenie (w byciu adminem):brak doświadczenia

 

Znajomość AMXX (W skali 1-10):1

 

Staż w CS-sie:4/5

 

Steam / NonSteam: steam

 

Link do gametracker.com z przegranymi godzinami: http://www.gametracker.com/player/Dzej%20Dzej%20R/80.72.40.110:27008/

 

Dlaczego TY .!: Chiałbym spróbować, nauczyć się, aby móc wesprzeć kolegów Adminów jak i pomagać graczom by grało się jeszcze lepiej :)  Nie mam doświadczenia ale wiem, że jak dostałbym szanse to dałbym z siebie 100% i podołał wyzwaniu :)

 

Czas jaki dziennie poświęcasz na CS-a: staram się jak najwięcej, gdy mam wolne. Średnio 4/5h

 

Kontakt:GG,TS,steam,FB

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Jestem na Tak.

 

Odnośnie do AMX i doświadczenia, każdy od czegoś zaczynał.

 

Osoba trzyma poziom i jest rozgarnięta. Dodatkowo admini zaświadczają, że jest aktywny na u@ co może być dowodem na wyżej wymienione rozgarnięcie.

 

Pozdrawiam.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Również jestem na tak. Miałem przyjemność zamienić z Tobą 2 słowa. Na serverze jesteś aktywną osobą, zgłaszasz cziterów, nie wdajesz się w zbędne dyskusje. Uważam, że admin na próbę 14 dni, wydaje się najlepszą opcją. :)

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Jestem na tak

 

 

 

Jak jeszcze grałem to bym miły nie osadzał bezpodstawnie nikogo o czity

 

- Wiek

 

- Szczerosc

 

 

 

Jeżeli będziesz miał problemy jakieś dotyczące amx pisz na steam to pomogę;).

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


WItam.

 

Jestem na TAK. Potrafi się zachowywać na serwercze, posiada kulturę. Nie płacze na ogólnym sayu na potencjalnych cheaterów, tylko zgłasza do odpowiednich osób..

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Oczywiście tak ! można powiedzieć zero zastrzeżeń no poza jednym ;d szybko wbija lvl i mnie bije :(