Skocz do zawartości
Procentowy

[ADMIN]xDoGeK

Rekomendowane odpowiedzi

Nick: xDoGeK

 

Wiek: 16

 

Doświadczenie (w byciu adminem): Spore, miałem ok. 5/6 Adminów.

 

Znajomość AMXX (W skali 1-10): 7(8)/10

 

Staż w CS-sie: Gram od 8 roku życia, więc 8 lat.

 

Steam / NonSteam: Steam.

 

Dlaczego TY .!: A więc, zbliżają się Wakację, co oznacza więcej graczy, jak i cheaterów. Będę grać częściej i o wiele, wiele więcej. Zdarzają się momenty kiedy nie ma żadnego Admina, lecz może być tak, że ja będę w tym czasie, i mogę ogarnąć serwer. Mam spore doświadczenie w ocenianiu cheaterów. Jak sami wiecie, jestem już w Unban team, i nie popełniam błędów dotyczących cheaterów. No i coś jeszcze o sobie. Mam spore doświadczenie w byciu Adminem, więc wydaję mi się, że spokojnie ogarnę Serwer. Komendy dotyczące admina znam, wszystkie. Mam nadzieję, że pomogę, ponieważ lubię pomagać graczom, jak i poznawać nowe znajomości. Pozdrawiam

 

Czas jaki dziennie poświęcasz na CS-a: Tym czasowo ok. 2 godzin, Lecz w Wakację, będzie ok. 6-7 Dziennie.

 

Kontakt: GG, G-mail, Skype, TeamSpeak, Steam ( \/ )

 

 

 

 

 

Jeżeli chodzi o moje przegrane godziny na serwerze. CHodzi mi o to, że mam już przegrane ok 430h, licząc czas który mam teraz. Miałem 400h, przed resetem GT. Dzięki, i pozdrawiam.

 

 

 

Kryteria :

 

 

 

- Wchodzenia raz dziennie na forum, - Oczywiście :)

 

- Posiadanie mikrofonu, - Mam

 

- Znajomość regulaminów serwera, forum jak i admina oraz przestrzeganie ich, - Znajomość wysoka.

 

- Dawanie dobrego przykładu graczom, szczególnie tym młodszym oraz bycie bezkonfliktowy, - Raczej, nie powinno być z tym problemów.

 

- Admin musi być wzorem i świecić przykładem dodatkowo być lubianym na serwerze, - Wydaję mi się, że nie mam wrogów, i jestem lubiany.

 

- Minimum 30h przegrane na serwerze, - Mam ok.430h

 

- Obowiązkowo aktywne konto steam, - TAK

 

- Minimum 16 lat. - Mam