Skocz do zawartości
aquax

Gry

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Guest

Ukończyłem każdą cześć z serii GTA, Mafia, The sims(dżołk) i wiele innych gier. W gierki gram od małolata, coraz mniej, jednak czasem bywa, że siądę na dłużej przy konsoli. Moim osiągnięciem(którym raczej nie powinienem się chwalić) było to, że przegrałem ponad 3000 godzin na jednym serwerze w Gta San Andreas Multiplayer no i 30lvl w lolu co jest rzadkim osiągnięciem w tego typu grach(nie jestem fanem gier mmo).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Gość Guest

A ja przeszedłem painta ;) .... Sadzę że mam największe osiągnięcie z was wszystkich :D

 

a tak na serio to przeszedłem : Worms-y, Gothica I,II , Heros-ów IV i V , GTA Vice City i SA.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Gość Guest

Nie wiem czy to jest jakieś osiągnięcie, ale przeszłam rpgi Dragon Age I oraz II i jestem z tego powodu bardzo zadowolona, bo gry trafiły w moje upodobania :heart: I teraz wyczekuję kolejnej części.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Gość Guest

przeszedlem tam jakies czesci gta asassina 2 i zaczolem grac w cs'a :P i w nic innego juz nie gralem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Gość Guest

Sporo życia zmarnowałem przez gry. Wymienię tę które najbardziej pokochałem zaczynając dla mnie od najlepszej gry wszech czasów: Final Fantasy VII z tej serii również VIII, IX, XIII. Całą serie Call of duty (polecam zwłaszcza MW 1 i 2), Mass Efecta 1,2,3