JAKoB Napisano 19 Lutego 2017 #427359 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2017 Witam chciałbym przedstawić moje propozycje zmiany i dodania kilku klas Z GÓRY SOORRY ZA ORTOGRAFIĘ ALE PISAŁEM TO NA TELEFONIE 1. Amadeusz Staty poczatkowe są dobre ale na większe lvl dmg jest no takie 2/10 wdg mnie bardziej sprawdziłby się 3+int obrażeń z mp5 ( co skutkowałoby lekkim podniesieniem stat poczatkowych na po +5 do wszystkiego oprócz int.) Namiestnik; Jest to swego rodzaju odpowiednik karabiniera i mimo iż jego dmg jest tez zwiekszony to z karabinierem szanse ma małe rozważyłbym podniesienie stat początkowych gdyż taki karabinier nie dość że ma większe dmg to staty początkowe też są bdb ( w tym przypadku po +10 do wszystkiego i wyzerowanie inteligencji i może dodanie 1/5. Z he zamiast zwykłego) Saper no klasa ogólnie dobra no ale skoro saper to może albo natychmiast podkłada / rozbraja pake albo def po stronie ct i tylko 1 broń Dodanie klas; Pancernik: Int:0 Hp:0 Wytrzy:55 Kond:0 Bronie; Auto pompa( strzelba xmx) - posiada 1/4 na odbicie pocisku Tropiciel: Int:10 Hp:15 Wytrz:20 Kond:20 Bronie: scout (60 + int dmg z scouta) i 1/15 z p250 smoke i flash Kret/Szpieg (P.R.E.M.I.U.M) int:15 Hp:30 Wytrzy: 30 Kond:45 Bronie: Tmp +10dmg i 1/5 na krytyczne i ciche kroki Terrorysta Int;0 Hp;20 Wytrzy;10 Kond:30 Bronie: posiada ak47 1/5 na krytyczne uderzenie i 1/4 że wybuchnie po śmierci zabijając (odległość +int) I jescze edycja Elektryk: Int:30 Hp:30 Wytrz:20 Kond:40 Bronie: ma m4a1 i krowe oraz. 2-3pioruny ( gdyż jeden to ewidentnie za mało aspirant ma 1 rakietę ale jak walnie raz to zabije nawet kilka osób a piorun działa na pohedyncze osoby a 1/15 na hs to troszke bez sensu moim zdaniem) Mściciel: Statystyki zostaną ale dmg na wyższe lvl zwykle ak bierze na full wytrzymałosci 10hp a krtytczne jest 1/8 możeby tak ustawić krytyki 1/4 albo dać klasie 1+int dmg z ak oraz 1/5 z he Kapitan 2skoki dla klasy? Shooter: Zmora serwerowa dla mnie i nie tylko dmg tej klasy jest za duży spokojnie wystarczyłoby +8dmg (A Nodiemu można dać bana na grę tą klasą xD) Sztabowy: Int:0 Hp:15 Wytrz:10 Kond:20 Bronie : Ak47 i p90 i albo ma ona ogranicznik rozrzutu z 1/20 z broni lub zwykły eliminator rozrzutu Pppperki: Pilny uczeń: +50 int i + 5-15 dmg z broni Sekret mędrca: ogranicznik rozrzutu i +10dmg Księga wiedzy: +30 do statystyk Tajemnica Serwera : +25dmg +20hp +50wytrz Granaty zamrażające : po trafienuu przeciwnik zamarza na 5s Fart Nodiego: 1/13 na hs Jescze wrócę do klas ;D Inżynier: Int: 20 Hp:15 Wytrz:20 Kond:30 Bronie: P90 i mac10 zamiast kosy ma klucz którym 1 raz na rundę może postawić działko Archanioł (P.R.E.M.I.U.M) int:20 Hp:30 Wytrz:30 Kond:40 Bronie: Mp5 i Tmp 1/10 2apteczki podwójny skok Anioł śmierci (P.R.E.M.I.U.M) int:0 Hp;25 Wytrz:30 Kond:30 Aug i mp5 + 1/4 na krytyczne 2 skoki Jumper Int ;0 Hp;30 Wytrz:30 Kond:20 AUG wbudowany eliminator rozrzutu co 5s może wykonać skok jak Mędrzec Zabijaka Int;0 Hp:0 Wytrz:0 Kond:30 Ma m4a1 +5dmg 1 minę i bh i regeneracja 5hp co 1s Johny Rambo (P.R.E.M.I.U.M) Int;0 Hp:50 Wytrz:30 Kond:25 Bronie; ma Krowe + 10dmg Granadier Int;0 Hp;15 Wytrz;10 Kond:10 Bronie : Ma mac10 i 1/4 na krytyczne i HE co 6s Iron Man Int;-30 Hp; -80 Wytrz: 100 Kond: -40 Bronie: Ma mp5 i 1 rakietę Czytajcie i opinie wyrażajcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MeGusta Napisano 19 Lutego 2017 #427376 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2017 Polecam wpisanie na serwerze /klasy i zobacz jakie klasy już są, kolejną rzeczą są klasy premium itd. , jest dużo klas i bezsensowne jest dodawanie nowych klas ponieważ, nikt nimi nie pogra bo nawet starymi nie każdy gra, osłabienie , wzmocnienie klas? Bezsensowne ponieważ klasy już były osłabiane i wzmacniane , starczy tych. ,,boleści , płakania'' że klasa za mocna czy za słaba , są osoby lepsze i słabsze daną klasą . Tyle w temacie.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nodi Napisano 20 Lutego 2017 #427399 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2017 Rzadko to robię ale zgadzam się z wypowiedzią MeGusty Jest dużo klas nie ma co dodawać nowych jeśli ktoś umie grać klasą to nie widzi problemu. Johny Rambo (P.R.E.M.I.U.M) : Widziałem tą klase na innym serwerze ale miała do tego 2 predatory. Czekam na innych wypowiedzi ,ale raczej premek jest sporo nie widze sensu dodawać Co do perków: Granaty zamrażające zamraża na 10 sec spoko by perk był.Tylko dać granaty co 5-15 sec tak jak w palcach rękawiczki. Jeśli Fart Nodiego to czemu nie granat 1.1 Co do starych klas to bym je już zostawił w spokoju. Już wystarczająco były osłabiane i wzmacniane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 20 Lutego 2017 #427400 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2017 (edytowane) Shoter Ty to lepiej idź podrywać Multi-head'owiczki Bo ostatnio TY i serwer to 2 różne tematy A co do tematu,dajmy spokój obecnym klasom na serwerze. Amadeusz to jest dobra klasa moim zdaniem w niej nic nie trzeba zmieniać,a z tego co zrozumiałem chcesz żeby miała obrażenia zależne od int? szczerze,to nie wróży nic dobrego. Kolejna klasa elektryk, dlaczego Twoim zdaniem 1/15 na hs jest bez sensu? Taka potocznie mówiąc krowa ma 200 czy tam 100 pocisków w magazynku,więc 1/15 hs jest przydatne.Druga sprawa piorun,fakt jest tylko jeden i nie jest to broń masowego rażenia ale jak do tej pory nie było jakiś problemów co do tej umiejętności. Klasa Iron Man i jej statystyki,ta klasa byłaby trudna do rozwinięcia Ale zastanowiłbym się nad perkami: Księga wiedzy i Fart Nodiego @JAKoB + dla Ciebie za propozycje trochę napisać się musiałeś Edytowane 20 Lutego 2017 przez Gość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MoNt3 Napisano 20 Lutego 2017 #427424 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2017 Zabijaka Int;0 Hp:0 Wytrz:0 Kond:30 Ma m4a1 +5dmg 1 minę i bh i regeneracja 5hp co 1s Klasa nie do zabicia auto bh + kondycja to ucieknie i naładuje hp a 5hp co sekunde to jest za dużo Archanioł (P.R.E.M.I.U.M) int:20 Hp:30 Wytrz:30 Kond:40 Bronie: Mp5 i Tmp 1/10 2apteczki podwójny skok Bedzie to samo co shoter nie do zabicia + 1/10 na 200+lvl bedzie dostawał po 1000dmg i będzie stał jak było z shoterem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JAKoB Napisano 20 Lutego 2017 Autor #427439 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2017 Na 300 archanioł problemów nie robił :3 Tropiciel to też spoko klasa zamiast awp scout.dmg + int Z tego co wiem to szpiegiem pograłoby kilka osób (w tym ja ;D) Mściciel 1/8 krytyczne to za malo Nonpremki z eliminatorem nie ma wiec sz3abowy mógłby być ;3 Można zrobić zakładkę nr 5 pt. Nowe i sprawdzić czy gracze będą chcieli zagrac takimi klasami jeśli będą grywalne można je zostawic jeśli nie to po prostu usunąć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MaaSteer Napisano 21 Lutego 2017 #428038 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2017 Co do klas zgadzam sie z @MoNt3 i do tego amadeusz jest wystarczająco silną klasą ( wiem bo grałem i polecam ) a jak by mu dac 3 dmg+int to byłby zbyt op Następna klasa to ta z tym scoutem 60dmg +int.. Chłopie troche inty i zabijasz jak 1/1 co jest bez sensu bo jest konspirant (odpada) Iron man to jest to samo co aspirant tylko zamiast m4 ma mp5 (odpada) Zabijaka to w ogóle klasa z kosmosu i jakby była to jakaś super premium za 40 zł (odpada) Jumper to ulepszona śmierć (odpada) Sztabowy kolejna jakaś imitacja śmierci (odpada) Mściciel i kapitan jak dla mnie są okej ( jak dla mnie ta zmiana odpada) Elektryk.. kiedyś kiedyś o ile dobrze pamiętam miał on 2 albo 3 pioruny i ludzie płakali, że był za mocny więc też odpada ( był chyba pod nazwą inkwizytor) Terrorysta i kret byłyby za mocne klasy (odpada) Pancernik nawet mi się podoba (jestem za) A co do perków: Fart Nodiego perk naprawde fajny tylko zmieniłbym nazwe bo @Nodi jest typowym "nołskilowcem" i tylko ta nazwa odstrasza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi