Skocz do zawartości
JAKoB

Może jakieś zmiany :3

Rekomendowane odpowiedzi

Witam chciałbym przedstawić moje propozycje zmiany i dodania kilku klas :) Z GÓRY SOORRY ZA ORTOGRAFIĘ ALE PISAŁEM TO NA TELEFONIE :)

 

1. Amadeusz

Staty poczatkowe są dobre ale na większe lvl dmg jest no takie 2/10 wdg mnie bardziej sprawdziłby się 3+int obrażeń z mp5 ( co skutkowałoby lekkim podniesieniem stat poczatkowych na po +5 do wszystkiego oprócz int.)

Namiestnik;

Jest to swego rodzaju odpowiednik karabiniera i mimo iż jego dmg jest tez zwiekszony to z karabinierem szanse ma małe rozważyłbym podniesienie stat początkowych gdyż taki karabinier nie dość że ma  większe dmg to staty początkowe  też są bdb ( w tym przypadku po +10 do wszystkiego i wyzerowanie inteligencji i może dodanie 1/5.  Z he zamiast zwykłego)

Saper no klasa ogólnie dobra no ale skoro saper to może albo natychmiast podkłada / rozbraja pake albo def po stronie ct i tylko 1 broń 

Dodanie klas;

Pancernik:

Int:0

Hp:0

Wytrzy:55

Kond:0

Bronie; Auto pompa( strzelba xmx) - posiada 1/4 na odbicie pocisku

Tropiciel:

Int:10

Hp:15

Wytrz:20

Kond:20

Bronie: scout (60 + int dmg z scouta) i 1/15 z p250 smoke i flash

Kret/Szpieg (P.R.E.M.I.U.M)

int:15

Hp:30

Wytrzy: 30

Kond:45

Bronie: Tmp +10dmg i 1/5 na krytyczne i ciche kroki 

Terrorysta

Int;0

Hp;20

Wytrzy;10

Kond:30

Bronie: posiada ak47 1/5 na krytyczne uderzenie i 1/4 że wybuchnie po śmierci zabijając (odległość +int)

I jescze edycja

Elektryk:

Int:30

Hp:30

Wytrz:20

Kond:40

Bronie: ma m4a1 i krowe oraz.    2-3pioruny ( gdyż jeden to ewidentnie za mało aspirant ma 1 rakietę ale jak walnie raz to zabije nawet kilka osób a piorun działa na pohedyncze osoby a 1/15 na hs to troszke bez sensu moim zdaniem)

Mściciel:

Statystyki zostaną ale dmg na wyższe lvl zwykle ak bierze na full wytrzymałosci 10hp a krtytczne jest 1/8 możeby tak ustawić krytyki 1/4 albo dać klasie 1+int dmg z ak oraz 1/5 z he

Kapitan :D

2skoki dla klasy?

Shooter:

Zmora serwerowa dla mnie i nie tylko dmg tej klasy jest za duży spokojnie wystarczyłoby +8dmg (A Nodiemu można dać bana na grę tą klasą xD)

Sztabowy:

Int:0

Hp:15

Wytrz:10

Kond:20

Bronie : Ak47 i p90 i albo ma ona ogranicznik rozrzutu z 1/20 z broni lub zwykły eliminator rozrzutu

Pppperki:

Pilny uczeń: +50 int i + 5-15 dmg z broni

Sekret mędrca: ogranicznik rozrzutu i +10dmg

Księga wiedzy: +30 do statystyk

Tajemnica Serwera : +25dmg +20hp +50wytrz

Granaty zamrażające : po trafienuu przeciwnik zamarza na 5s

Fart Nodiego: 1/13 na hs

 

Jescze wrócę do klas ;D

Inżynier: 

Int: 20

Hp:15

Wytrz:20

Kond:30

Bronie: P90 i mac10 zamiast kosy ma klucz którym 1 raz na rundę może postawić działko

Archanioł (P.R.E.M.I.U.M)

int:20

Hp:30

Wytrz:30

Kond:40

Bronie: Mp5 i Tmp 1/10 2apteczki podwójny skok

 

Anioł śmierci (P.R.E.M.I.U.M)

int:0

Hp;25

Wytrz:30

Kond:30

Aug i mp5 + 1/4 na krytyczne 2 skoki

Jumper

Int ;0

Hp;30

Wytrz:30

Kond:20

AUG wbudowany eliminator rozrzutu co 5s może wykonać skok jak Mędrzec

 

Zabijaka

Int;0

Hp:0

Wytrz:0

Kond:30

Ma m4a1 +5dmg 1 minę i bh i regeneracja 5hp co 1s

 

Johny Rambo (P.R.E.M.I.U.M)

Int;0

Hp:50

Wytrz:30

Kond:25

Bronie; ma Krowe + 10dmg 

 

Granadier 

Int;0

Hp;15

Wytrz;10

Kond:10

Bronie : Ma mac10 i 1/4 na krytyczne i HE co 6s

 

Iron Man

Int;-30

Hp; -80

Wytrz: 100

Kond: -40

Bronie: Ma mp5 i 1 rakietę

Czytajcie i opinie wyrażajcie 

 

 

 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Polecam wpisanie na serwerze /klasy i zobacz jakie klasy już  są,  kolejną rzeczą  są  klasy premium itd.  , jest dużo  klas i bezsensowne jest dodawanie nowych klas ponieważ,  nikt nimi nie pogra bo  nawet starymi nie każdy  gra,  osłabienie  , wzmocnienie klas?  Bezsensowne ponieważ  klasy już  były  osłabiane i wzmacniane , starczy tych. ,,boleści  , płakania'' że  klasa za mocna czy za słaba , są  osoby lepsze i słabsze  daną  klasą ;) . Tyle w temacie.. :)

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rzadko to robię ale zgadzam się z wypowiedzią MeGusty ;) Jest dużo klas nie ma co dodawać nowych jeśli ktoś umie grać klasą to nie widzi problemu.

Johny Rambo (P.R.E.M.I.U.M) : Widziałem tą klase na innym serwerze ale miała do tego 2 predatory. Czekam na innych wypowiedzi ,ale raczej premek jest sporo nie widze sensu dodawać :D

Co do perków:

Granaty zamrażające  zamraża na 10 sec spoko by perk był.Tylko dać granaty co 5-15 sec tak jak w palcach rękawiczki.

Jeśli Fart Nodiego to czemu nie granat 1.1B|

Co do starych klas to bym je już zostawił w spokoju. Już wystarczająco były osłabiane i wzmacniane.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Shoter Ty to lepiej idź podrywać Multi-head'owiczki ;) Bo ostatnio TY i serwer to 2 różne tematy :)

A co do tematu,dajmy spokój obecnym klasom na serwerze.

Amadeusz to jest dobra klasa moim zdaniem w niej nic nie trzeba zmieniać,a z tego co zrozumiałem chcesz żeby miała obrażenia zależne od int? szczerze,to nie wróży nic dobrego.

Kolejna klasa elektryk, dlaczego Twoim zdaniem 1/15 na hs jest bez sensu? Taka potocznie mówiąc krowa ma 200 czy tam 100 pocisków w magazynku,więc 1/15 hs jest przydatne.Druga sprawa piorun,fakt jest tylko jeden i nie jest to broń masowego rażenia ale jak do tej pory nie było jakiś problemów co do tej umiejętności.

Klasa Iron Man i jej statystyki,ta klasa byłaby trudna do rozwinięcia :D

Ale zastanowiłbym się nad perkami:

Księga wiedzy i Fart Nodiego :D

@JAKoB + dla Ciebie za propozycje  trochę napisać się musiałeś ;)

Edytowane przez Gość

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zabijaka

Int;0

Hp:0

Wytrz:0

Kond:30

Ma m4a1 +5dmg 1 minę i bh i regeneracja 5hp co 1s

Klasa nie do zabicia auto bh + kondycja to ucieknie i naładuje hp a 5hp co sekunde to jest za dużo

Archanioł (P.R.E.M.I.U.M)

int:20

Hp:30

Wytrz:30

Kond:40

Bronie: Mp5 i Tmp 1/10 2apteczki podwójny skok

 

Bedzie to samo co shoter nie do zabicia + 1/10 na 200+lvl bedzie dostawał po 1000dmg i będzie stał jak było z shoterem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na 300 archanioł problemów nie robił :3 

Tropiciel to też spoko klasa zamiast awp scout.dmg + int

Z tego co wiem to szpiegiem pograłoby kilka osób (w tym ja ;D) 

Mściciel 1/8 krytyczne to za malo

Nonpremki z eliminatorem nie ma wiec sz3abowy mógłby być ;3

Można zrobić zakładkę nr 5 pt. Nowe i sprawdzić czy gracze będą chcieli zagrac takimi klasami jeśli będą grywalne można je zostawic jeśli nie to po prostu usunąć

 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do klas zgadzam sie z @MoNt3 i do tego amadeusz jest wystarczająco silną klasą ( wiem bo grałem i polecam ) a jak by mu dac 3 dmg+int to byłby zbyt op :)

Następna klasa to ta z tym scoutem 60dmg +int.. Chłopie troche inty i zabijasz jak 1/1 co jest bez sensu bo jest konspirant :) (odpada)

Iron man to jest to samo co aspirant tylko zamiast m4 ma mp5 :) (odpada)

Zabijaka to w ogóle klasa z kosmosu i jakby była to jakaś super premium za 40 zł :) (odpada)

Jumper to ulepszona śmierć (odpada)

Sztabowy kolejna jakaś imitacja śmierci (odpada) 

Mściciel i kapitan jak dla mnie są okej :) ( jak dla mnie ta zmiana odpada)

Elektryk.. kiedyś kiedyś o ile dobrze pamiętam miał on 2 albo 3 pioruny i ludzie płakali, że był za mocny więc też odpada ( był chyba pod nazwą inkwizytor) 

Terrorysta i kret byłyby za mocne klasy (odpada)

Pancernik nawet mi się podoba :) (jestem za)

 

A co do perków:

Fart Nodiego perk naprawde fajny tylko zmieniłbym nazwe bo @Nodi jest typowym "nołskilowcem" i tylko ta nazwa odstrasza :):)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...