JAKoB Napisano 22 Marca 2017 #435803 Udostępnij Napisano 22 Marca 2017 (edytowane) Chciałbym poruszyć sprawę kilku spraw dot. serwera 1. Perk Prawa ręka rambo ( +15 do wszystkich statystyk) i sygnet rambo (+10 do stat i +10dmg) dają te same efekty (+15do stat) zamiast sygnet +10 i +10 2. Klasa karabinier w opiszie jest wyrażnie napisane +20% obrażeń zamiast tego klasa zadaje podówjne obrażenia (czyli tak jakby krytyki 1/1 co daje + ok 38dm więcej niż shooter) skad to wiadome ? zwykłe ak bez perku umiejętności w głowe zabiera 140hp a w klate 38hp w przypadku +20% x-140dmg y-38dmg w głowe : 140+ x*1/5 = 168 - Klasa karabinier bije w głowę ok 300hp 38= y*1/5= 45,6 - karabinier zaś w klate bije ok 80hp zamiast +20% wystarczy dopisać +8dmg z ak i po problemie 3. Namiestnik staty słabe dmg +30% z m4 m4 w klate ok 31hp po dodaniu ok 40hp nie prościej napisać +10dmg i granacik zamiast samego to dac mu tą 1/5 (karabinier 1/4 ale nie ma 2 skoków) 4. Shooter +10dmg z ak spokojnie by mu stykło zamiast natychmiastowego uleczenia apteczke (taką jak w mścicielu) to dołoży starań graczy i lekko utrudni wbijanie lvl 5. Czolgista wielka zmora serwera (taki cover potrafił wbić ok 91lvl w ciągu 3-4 map od wejcia na serwer) niech ma ten bezlik i 1/20 ale 3 skoki do pompki hmm mniejsze mapy i te 3 skoki to sb stykną na scenariusz z respa do respa i plecuszki niech ma 2 lub wogóle tylko 1 za łątwo jest wbić nim lvl 6. Kapitan - Morze 2 skoki mu oddać 7. Mściciel ma apteczke ale 1/8 krytyczne to troszke za mało albo 1/4 -1/5 na krytyczne albo 1/14 z kałasza albo przekształcić go w lekarza apteczka + famas 1/14 8. Może tak klasa archanioł (P.R.E.M.I.U.M) int. 20 hp:30 wytrz:10 kond:40 Bronie : mp5 , tmp , he opis: Klasa posiada 2 apteczki(takie jak u mściciela) i 1/12 z mp5 oraz tpm 2 skoki nie pisać ze za mocna czy coz w tym rodzaju gdyż na 301 nie było z nią problemów ( zapalmy świeczke dla cod 301 [*] ) jak się nikomu nie chce to się ja wygeneruje w amxx 9. Elektryk usunąć 1/15 na hs i dac mu 2/3 piorunki ( na innych codach typu 200 jakoś nikt nie robi problemów że 3 pioruny a tu 2 stykną) 10.Jescze jedna klasa zwykłą int:0 hp:15 wytrz:20 kond:35 bronie scout , dual elity , smoke , flashe opis: 60+int dmg z scouta ( jest kapitan premium i jest snajper/pantidota więc może być odpowiednik konspiranta w nonpremium ) 11. A skoro o konspirancie mowa nie można skrócić czasu sterczenia w tych pułapkach do 5 sekund albo zmniejszenie ich liczby do 2 @MoNt3 @Nodi @Przemo*_* i inni zapraszam http://www55.zippyshare.com/v/iPfsgFXb/file.html tu archanioł chyba działa xDDDDD Edytowane 22 Marca 2017 przez JAKoB Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Przemo*_* Napisano 22 Marca 2017 #435818 Udostępnij Napisano 22 Marca 2017 (edytowane) Oto moja odpowiedź nad tą sprawą . 1.Lepiej by było to poprawić. 2.Zgadzam się na zmianę, z +20% obrażeń powinno dać się 10%. 3.Zgadzam się tylko z tym żeby Namiestnikowi zmienić granat na 1/4 tak jak ma Karabinier. 4.Nie zgadzam się na zmianę, Shoter to klasa premium i powinna zostać taka jaka jest. 5.Zgadzam się na zmianę, Czolgiście można odebrać 1 skok i zostawić 2 skoki. 6.Zgadzam się na zmianę, Kapitanowi można dodać 2 skoki. 7.Zgadzam się z tym żeby zmienić Mścicielowi szanse na krytyczne z 1/8 na chociaż na 1/5, ale żeby zrobić z niego Lekarza to już przesada to już lepiej stworzyć klasę Lekarz. 8.Można zrobić nową klasę to dobry pomysł żeby dodać na serwer jakąś nową klasę premium . 9.Nie zgadzam się na zmianę tej klasy jest dobrze tak jak jest teraz. 10.Można zrobić taką klasę, przydałaby się jakaś nowa normalna klasa . 11.Zgadzam się aby zmniejszyć czas tych pułapek do 5 sekund lub zmniejszyć ich ilość do 2. Mam nadzieje że zastanowicie się nad tymi zmianami na serwerze . Edytowane 26 Marca 2017 przez Przemo*_* Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MoNt3 Napisano 23 Marca 2017 #435843 Udostępnij Napisano 23 Marca 2017 1.Nie mam zdania. 2.No Karabinier ładnie bije można by coś wymyśleć. 3.Nie mam zdania nie przyglądałem się namiestnikowi. 4.Shoter hmm no można by zmienić na to 5-10dmg chociaż dużo to nie zmieni ale uleczenie bym zostawił tak jak jest. 5.Nic bym nie ruszał. 6.Jak najbardziej. 7.Nie mam zdania. 8.Z nową klasą bedzie trochę zachodu ale 1/12 z mp5 ? Wiesz jak z tego siadają banie to masakra 1/20 jak już. 9.Oj nie pamiętam jak ktoś grał elektrykiem miał duży lvl i z pioruna brał tyle co ja z rakietki praktycznie. I skoro on dostaje 3pioruny to ja na rusku chce 3 rakietki tak jak Morderca ma 3 miny i będzie okej. 10. Łowca myśli jest 11.No tu się zgodzę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nodi Napisano 23 Marca 2017 #435887 Udostępnij Napisano 23 Marca 2017 (edytowane) 1. Dobrze jest jak jest 2. Myślę że jest ok dosyć został osłabiony 3. Namiestnik jest też w normie klasa 4. Co do dmg to 10 starczy ale co do dodania apteczki takiej jak u mściciela to przesada tera z 1 razowym natychmiastowym leczeniem trzeba zadać 600 hp żeby shotera zabić pomyśl co piszesz co to by było taki shoter na 300 - 400 lvl z apteczką taką jak mściciel tera na małym lvl "dobrze się gra". 5. No trochę mocna klasa wiem bo nią grałem i to 5% dobrze siada. 6. Nawet bez 2 skoków jest dobrą klasą 7. Mściciel nie mam zdania nie grałem 8. Czemu nie nowa klasa [Premium] mile widziana 9. Na cod 200 inna sprawa tam maż ograniczoną inteligencje a tu daj 3 pioruny to po co komu Premka jak nie będzie miała szans z elektrykiem wiem bo grałem konspirantem a gracz Winio elektrykiem i ginąłem co runde od pioruna a co dopiero będzie na 3 o rusku już nie wspomnę 3 rakiety KOSMOS. 10. Zbędna 11.Co do pułapek się nie zgadzam bo w nie wejdziesz ale nie zginiesz jak od miny tyle z mojej strony. Edytowane 23 Marca 2017 przez Nodi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BobSON Napisano 1 Kwietnia 2017 #438068 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2017 @Ania ;) #URLOP @happy Coś będzie ruszane? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 16 Kwietnia 2017 #441907 Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2017 Nie czepiajmy się klas premium w końcu ktoś wydaje pieniądze żeby zagrać taką klasą a nie inną i w pewnym sensie czegoś wymaga od danej klasy. A z drugiej strony widzę coraz więcej tematów dotyczących shotera. Co do tych 2 perków które napisałeś w pkt. 1 zobaczę czy taka sytuacja ma miejsce.Jeżeli tak to postaram się to zmienić. Archanioł taka lepsza wersja amadeusza, zabrałbym jeszcze jedną apteczkę i zamiast granata he dałbym flashbang. Mieszane uczucia co do nowej klasy. Klasa nonpremium zbędna i tak mamy klasy którymi nikt nie gra a dodatkowa przerobiona kopia innej klasy raczej też nie wejdzie. Elektryk zostaje taki jaki jest. A z namiestnikiem zobaczymy. Pułapki można odrobinę zmniejszyć czas ich działania,ale nie przesadzajmy. Temat zamykam,bo nie widzę zbytnio dużego zainteresowania.Gdyby ktoś s@ chciał wypowiedzieć się na ten temat to zapraszam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi