Skocz do zawartości
JAKoB

lekko oszukane :D

Rekomendowane odpowiedzi

Chciałbym poruszyć sprawę kilku spraw dot. serwera

1. Perk Prawa ręka rambo ( +15 do wszystkich statystyk) i sygnet rambo (+10 do stat i +10dmg) dają te same efekty (+15do stat) zamiast sygnet +10 i +10

2. Klasa karabinier w opiszie jest wyrażnie napisane +20% obrażeń  zamiast tego klasa zadaje podówjne obrażenia (czyli tak jakby krytyki 1/1 co daje + ok 38dm więcej niż shooter) skad to wiadome ? zwykłe ak bez perku umiejętności w głowe zabiera 140hp a w klate 38hp 

w przypadku +20%

x-140dmg

y-38dmg

w głowe : 140+ x*1/5 = 168  - Klasa karabinier bije w głowę ok 300hp

38= y*1/5=  45,6 - karabinier zaś w klate bije ok 80hp

zamiast +20% wystarczy dopisać +8dmg z ak i po problemie

3. Namiestnik

staty słabe dmg +30%  z m4

m4 w klate  ok 31hp po dodaniu ok 40hp nie prościej napisać +10dmg i granacik zamiast samego to dac mu tą 1/5 (karabinier 1/4 ale nie ma 2 skoków)

4. Shooter 

+10dmg z ak spokojnie by mu stykło 

zamiast natychmiastowego uleczenia apteczke  (taką jak w mścicielu) to dołoży starań graczy i lekko utrudni wbijanie lvl

5. Czolgista wielka zmora serwera (taki cover potrafił wbić ok 91lvl w ciągu 3-4 map od wejcia na serwer) 

niech ma ten bezlik i 1/20 ale 3 skoki do pompki hmm mniejsze mapy i te 3 skoki to sb stykną na scenariusz z respa do respa i plecuszki niech ma 2 lub wogóle tylko 1 za łątwo jest wbić nim lvl

6. Kapitan - Morze 2 skoki mu oddać :D

7. Mściciel ma apteczke ale 1/8 krytyczne to troszke za mało albo 1/4 -1/5 na krytyczne albo 1/14 z kałasza albo przekształcić go w lekarza apteczka + famas 1/14

8. Może tak klasa archanioł (P.R.E.M.I.U.M)

int. 20

hp:30

wytrz:10

kond:40

Bronie : mp5 , tmp , he 

opis: Klasa posiada 2 apteczki(takie jak u mściciela) i 1/12 z mp5 oraz tpm 2 skoki

nie pisać ze za mocna czy coz w tym rodzaju gdyż  na 301 nie było z nią problemów ( zapalmy świeczke dla cod 301 [*] ) jak się nikomu nie chce to się ja wygeneruje w amxx :D 

9. Elektryk usunąć 1/15 na hs i dac mu 2/3 piorunki ( na innych codach typu 200 jakoś nikt nie robi problemów że 3 pioruny :) a tu 2 stykną)

10.Jescze jedna klasa zwykłą 

int:0

hp:15

wytrz:20

kond:35

bronie scout , dual elity , smoke , flashe

opis: 60+int dmg z scouta ( jest kapitan premium i jest snajper/pantidota więc może być odpowiednik konspiranta w nonpremium )

 

11. A skoro o konspirancie mowa nie można skrócić czasu sterczenia w tych pułapkach do 5 sekund albo zmniejszenie ich liczby do 2 

@MoNt3   @Nodi  @Przemo*_*  i inni :D zapraszam

 

 

 

http://www55.zippyshare.com/v/iPfsgFXb/file.html tu archanioł chyba działa xDDDDD

Edytowane przez JAKoB
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Oto moja odpowiedź nad tą sprawą :).

1.Lepiej by było  to poprawić.

2.Zgadzam się na zmianę, z +20% obrażeń powinno dać się 10%.

3.Zgadzam się tylko z tym żeby Namiestnikowi zmienić granat na 1/4 tak jak ma Karabinier.

4.Nie zgadzam się na zmianę, Shoter to klasa premium i powinna zostać taka jaka jest.

5.Zgadzam się na zmianę, Czolgiście można odebrać 1 skok i zostawić 2 skoki.

6.Zgadzam się na zmianę, Kapitanowi można dodać 2 skoki.

7.Zgadzam się z tym żeby zmienić Mścicielowi szanse na krytyczne z 1/8 na chociaż na 1/5, ale żeby zrobić z niego Lekarza to już przesada to już lepiej stworzyć klasę Lekarz.

8.Można zrobić nową klasę to dobry pomysł żeby dodać na serwer jakąś nową klasę premium :o.

9.Nie zgadzam się na zmianę tej klasy jest dobrze tak jak jest teraz.

10.Można zrobić taką klasę, przydałaby się jakaś nowa normalna klasa :).

11.Zgadzam się aby zmniejszyć czas tych pułapek do 5 sekund lub zmniejszyć ich ilość do 2.

Mam nadzieje że zastanowicie się nad tymi zmianami na serwerze :D.

 

Edytowane przez Przemo*_*
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


1.Nie mam zdania.

2.No Karabinier ładnie bije można by coś wymyśleć.

3.Nie mam zdania nie przyglądałem się namiestnikowi.

4.Shoter hmm no można by zmienić na to 5-10dmg chociaż dużo to nie zmieni ale uleczenie bym zostawił tak jak jest.

5.Nic bym nie ruszał.

6.Jak najbardziej.

7.Nie mam zdania.

8.Z nową klasą bedzie trochę zachodu ale 1/12 z mp5 ? Wiesz jak z tego siadają banie to masakra 1/20 jak już.

9.Oj nie pamiętam jak ktoś grał elektrykiem miał duży lvl i z pioruna brał tyle co ja z rakietki praktycznie. I skoro on dostaje 3pioruny to ja na rusku chce 3 rakietki tak jak Morderca ma 3 miny i będzie okej.

10. Łowca myśli jest ;)

11.No tu się zgodzę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


1. Dobrze jest jak jest

2. Myślę że jest ok dosyć został osłabiony

3. Namiestnik jest też w normie klasa

4. Co do dmg to 10 starczy ale co do dodania apteczki takiej jak u mściciela to przesada tera z 1 razowym natychmiastowym leczeniem trzeba zadać  600 hp żeby shotera zabić  pomyśl co piszesz co to by było taki shoter na 300 - 400 lvl z apteczką taką jak mściciel tera na małym lvl "dobrze się gra".

5. No trochę mocna klasa wiem bo nią grałem i to 5% dobrze siada.

6. Nawet bez 2 skoków jest dobrą klasą

7. Mściciel nie mam zdania nie grałem

8. Czemu nie nowa klasa [Premium] mile widziana

9. Na cod 200 inna sprawa tam maż ograniczoną inteligencje a tu daj 3 pioruny to po co komu Premka jak nie będzie miała szans z elektrykiem  wiem bo grałem konspirantem a gracz Winio elektrykiem i ginąłem  co runde od pioruna  a co dopiero będzie na 3 o rusku już nie wspomnę 3 rakiety KOSMOS.

10. Zbędna 

11.Co do pułapek się nie zgadzam bo w nie wejdziesz ale nie zginiesz jak od miny  tyle z mojej strony.

Edytowane przez Nodi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Nie czepiajmy się klas premium w końcu ktoś wydaje pieniądze żeby zagrać taką klasą a nie inną i w pewnym sensie czegoś wymaga od danej klasy. A z drugiej strony widzę coraz więcej tematów dotyczących shotera.

Co do tych 2 perków które napisałeś w pkt. 1 zobaczę czy taka sytuacja ma miejsce.Jeżeli tak to postaram się to zmienić.

Archanioł taka lepsza wersja amadeusza, zabrałbym jeszcze jedną apteczkę i zamiast granata he dałbym flashbang. Mieszane uczucia co do nowej klasy.

Klasa nonpremium zbędna i tak mamy klasy którymi nikt nie gra a dodatkowa przerobiona kopia innej klasy raczej też nie wejdzie.

Elektryk zostaje taki jaki jest.

A z namiestnikiem zobaczymy.

Pułapki można odrobinę zmniejszyć czas ich działania,ale nie przesadzajmy.

 

Temat zamykam,bo nie widzę zbytnio dużego zainteresowania.Gdyby ktoś s@ chciał wypowiedzieć się na ten temat to zapraszam. :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...