FunnyPuma Napisano 4 Sierpnia 2017 #464882 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2017 Witam. Mam propozycje dotyczące rakiet i min. Otóż wydaje mi się, że na aspirancie z max int biją trochę za dużo, bo aż 262, a gdy dochodzą do tego perki na int, czy też np. wyposażenie wsparcia to już w ogóle. A większość graczy grających klasami z rakietkami czy też minami, tylko nimi gra. A jeśli chodzi o miny to one i tak są praktycznie nie widoczne, zależy od miejsc na mapie, to taki saper je stawia blisko siebie i wiadomo że ma fraga. Zmniejszył bym trochę dmg z tych rakietek do jakoś 200 na max int, gdyż uważam, że one mają tylko pomagać a nie, że jak dostaniesz z rakietki to nie masz 3/4 hp... To samo się tyczy min. Ewentualnie w przypadku sapera usunąć np. 1 minę. Wpadłem także na pomysł na nowe perki: -Moc Frosta - 1/5-8 na zamrożenie przeciwnika -Czapka niewidka - 1 hp i praktycznie pełna niewidka -Szczęściarz - 1 hp i 1/2-5 z każdej broni -Zestaw Czołgisty - dostajesz xm1014 i 1/3-6 z niego -Tajemnica Szturmowca - niewidka na kosie oraz 1 bądź 2 dodatkowe skoki Bonusy tych perków jak i same perki są oczywiście propozycją. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JAKoB Napisano 4 Sierpnia 2017 #464941 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2017 Co ty chcesz od tych rakiet. Może by it o było dobrą propozycją ale Wtedy klasy te miałby nikłe szanse z np shoterem czy szturmowcem. Jak już chcesz osłabiać klasy to właśnie te dwie gdyż sam wczoraj stwierdziłeś że nie wspomniałem o zwinnym żołnierzu bo nim grałem a ty dlaczego nie wspomnisz o Szturmowcu niewidka na kosie 3 skoki gra nim wygląda mniej więcej tak ze na niewidce lecisz przez całą mapę idziesz na resp wroga i bijesz każdego od pleców Mój pomysł na szturmowca : INT: 0 HP:30 WYTRZ: 40 KOND :35 OPIS : Ma M4 i AK-47 + 15dmg 1/3 z HE , 3 skoki I eliminator rozrzutu (aktywowany na E którego długość zależy od inteligencji na początku 5 sekund a potem 10int = 1 sekunda dłużej co da nam 25 sekund eliminatora ) i Shotera INT; 10 HP:20 WYTRZ: 40 KOND : 20 AK +10 DMG 2 skoki 1/3 HE 1/7 Na trafienie krytyczne KreatywnyAli dodał reakcję 1 @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SirBartek Napisano 4 Sierpnia 2017 #464952 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2017 Dobre JAKoB Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FunnyPuma Napisano 5 Sierpnia 2017 Autor #464997 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2017 @JAKoB ten twój szturmowiec jest lepszy od tego co jest aktualnie... Szturmowiec aktualnie nic takiego w sobie nie ma poza tą niewidką - nie umiesz z niej korzystać - klasa nie jest dla cb, a klasa powinna coś oferować, skoro się za nią płaci, czyż nie? Twojego shotera można przemyśleć, jednak wydaje mi się, że lepszą opcją będzie dodanie apteczki stawianej. A co do tych rakiet te osłabienie do 200 jest przykładowe. Bo teraz to biją za dużo, jak gość użyje rakiety i 3/4 hp nie masz.. A ty @SirBartek nie spamuj, bo twój post nie wnosi nic do tematu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RYBSON Napisano 5 Sierpnia 2017 #465009 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2017 Co do perków Moc Frosta - no jak dla mnie niby spoko pomysł, ale to jest jeszcze większa szansa na zamrożenie kogoś niż sama klasa na. Trochę oporowy byłby ten perk Czapka niewidka - Było taki coś na cod 200 (Nanosuit) działało identycznie tak samo jednak wycofali go, gdyż dało się go bugować i kupować sobie hp w sklepie. Szczęściarz - No jak dla mnie pomysł spoko, niby mało hp ale dla klasy która ma jakąś szybkostrzelną broń będzie bardzo fajny Zestaw czołgisty - Mamy to samo na cod 200 i jest tam 1/6 na natychmiastowe zabicie, perk nawet spoko Tajemnica Szturmowca - Zależnie od niewidki perk byłby nawet spoko z tymi perkami Co do klas nie wypowiadam się bo to temat tabu jak dla mnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Opiekun Sieci Born Napisano 5 Sierpnia 2017 #465010 Opiekun Sieci Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2017 Są już granaty zamrażające, była propozycja z perkiem 1/x od Wolfiego, także te niektóre perki zbędne są. Co do reszty jestem neutralny. Jeżeli chodzi o miny to grających saperem jest mało w przeciwieństwie do grających mordercą, także według mnie odpada ten pomysł z usunięciem jednej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WolfIDraV Napisano 5 Sierpnia 2017 #465013 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2017 Perk Moc Frosta będzie można zrobić na zasadzie nowego Frosta czyli nie blokuje ataku a blokuje tylko ruch u gracza. A co do pozostałych perków nie widzę przeciw wskazań do tego. Saperem mało osób gra to odpada usunięcie tej 1 miny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nodi Napisano 22 Sierpnia 2017 #468675 Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2017 co do rakiet i min nie ruszał bym ich perki super można by dodać tylko @WolfIDraV musiał by je stworzyć Dnia 4.08.2017 o 22:14, JAKoB napisał: Mój pomysł na szturmowca : INT: 0 HP:30 WYTRZ: 40 KOND :35 OPIS : Ma M4 i AK-47 + 15dmg 1/3 z HE , 3 skoki I eliminator rozrzutu (aktywowany na E którego długość zależy od inteligencji na początku 5 sekund a potem 10int = 1 sekunda dłużej co da nam 25 sekund eliminatora ) i Shotera INT; 10 HP:20 WYTRZ: 40 KOND : 20 AK +10 DMG 2 skoki 1/3 HE 1/7 Na trafienie krytyczne Ja bym shotera i szturmowca nie ruszał na razie w sumie szturmowiec by mógł być trochę zmieniony ale shoter nie widze potrzeby Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi