Skocz do zawartości

[ZAMKNIĘTY]Nowe Perki (Propozycja)


Nodi

Rekomendowane odpowiedzi

1.Chodzi mi po głowie Perk : Nazwa ; Zestaw/Tajemnica Elektryka albo Zestaw/Tajemnica Zeusa ,opis można by dać posiada 2 pioruny które zadają nwm np. 100 dmg + inta  albo auto piorunki np. w promieniu  50-200 m.

2.Granat sapera - natychmiastowe zabicie z granata.

3.Tajemnica złodzieja - 1/4-6 na zabranie perku swojej ofierze

4. Tajemnica Glocka - Dostajesz 30 dmg z glocka i 20 dmg z usp.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Nie, rakietki już są

2.Placz jest o 1/3 z he a tu natychmiastowe ? 

3. Jestem na tak.

4. Na tak.

5. Dodałbym może jakiś perk np odporny na perki czy coś takiego ze np miny rakiety blyski itd nie działają na to albo sa o połowe zmniejszone dmg 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Donator

1. Jestem za, całkiem fajny pomysł

2. Tutaj pozostanę neutralny

3. Czemu nie, na tak

4. Czemu nie, na tak

5. Perk i odporność na miny/rakiety/pioruny? Mógłby być ciekawe, jestem za

6. Proponuję dodać perk Zestaw czołgisty - dostajesz pompę i 1/x na zabójstwo z niej

7. Grenadier - dostajesz granaty samo naprowadzające co 10 sek

Edytowane przez FunnyPuma
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Może być, to coś w stylu wyposażenia wsparcia.

2. Myślę, że tajemnica generała została znerfiona do tego 100+int (bo było kiedyś 1/1) po to żeby osłabić potencjał mega mocnego perku. To byłoby identyko, więc raczej na nie.

3. Kategoryczne i absolutne nie. Czasami ciułasz 15 minut mapy na jakiś fajny perk, męczysz się strasznie żeby go zdobyć i nagle ktoś ci go tak po prostu zabiera kiedy cię zabija. No grać się aż odechciewa. 

4. Wydaje się okej. Nazwę jedynie bym zmienił. :D

5. W sumie za mocna kontra, perk może kontrować jakiś konkret, kontrujący wszystko jest mocny. Jakby zrobić kilka perków i każdy na jakąś jedną rzecz to miałoby sens.

6. Chyba niepotrzebny, już jest jeden perk 1/x z pompą i sieje zniszczenie :D

Ja bym zasugerował ewentualnie perk:

Ekwipunek bohatera - na początku rundy wybierasz sobie dowolną broń i otrzymujesz +10 dmg z niej. (Jeśli oczywiście ktoś umie taką zrobić)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście propozycje do rozważenia więc czekam na dalsze wypowiedzi graczy, nie mniej jednak, trzeba wziąć pod uwagę, że jest już masa perków ii raczej reflektowałbym kilka nowych za kilka starych.

Usuwanie zacząłem już wczoraj wywaliłem 2 perki, które nie do końca działały jak powinny, ale jeśli przyjęłyby się nowe wolałbym usunąć też coś z obecnych, ponieważ jak wspominałem jest ich sporo. 

 

+ Krążyło już kilkanaście wersji perków,m które odbijały miny rakiety itd, jednak żaden z nich nie działał w 100% sprawnie. Tutaj byłbym również ostrożny. 

Edytowane przez EvO
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Sam myślałem o czymś takim, jestem za

2. Płacz tylko by z tego wyszedł, odpada

3. Jak dla mnie odpada, uważam dokładnie tak samo jak Hardeq

4. Jak najbardziej do przyjęcia

5. Zestaw czołgisty - jak dla mnie zbędny perk

6. Co do ekwipunku bohatera, jak dla mnie na codzie zbędny 

Moją propozycją są Trampki: 60 kondycji i auto bh, ewentualnie można jeszcze dodać cichobiegi, chociaż nie wiem czy to nie byłoby za mocne. Brakuje perku z auto bh.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Premium

Z tego wszystkiego jedyny perk jaki bym rozważał to jest ekwipunek bohatera.

1 Za dużo tych piorunów, jak dla mnie na nie.

2 granat sapera w sumie jest spoko dla osób które nie rozdają w int. Wyższe poziomy raczej i tak będą wolały pewne fragi (perki z dmg). Jedyne co mnie przy tym troszeczkę martwi to czy będzie to miało wpływ na airstrike?

3 oraz 4 punkt raczej odpada.

Edytowane przez Szakira
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnie mojego posta - przygotowałem listę perków, których chciałbym się pozbyć, (każda z nich ma swoje uzasadnienie które podam, więc czekam na wypowiedzi na ten temat). 

wsparcie tt i wsparcie tt - jest dezercja, bunt, kameleon, tajemnica skazańca, po prostu dość sporo perków z których otrzymujemy ak/m4, także w moim mniemaniu są zbędne. 

tajemnica zabójce - jest tajemnica kapitana, która również daje 1/2 z awp, zbędne

arabian boots - tak naprawdę nikt nie zwraca na to uwagi, perk zbędny

ciemne okulary - zero korzyści, aa tak naprawdę jeszcze przeszkadza w grze, często, zbędny

tarcza szpiega - jest kilka perków redukujących w jakimś stopniu obrażenia m.in elficka kamizelka, zbroja obrońcy tarcza jest z nich najgorszy ii jest pomijany. zbędny

Maksymalne skupienie - jest łowca headów, oraz ksiega ekspa ii tak jak powyżej ten jest najgorszy z nich wszystkich. zbędny

Morfina - nikt nie zwraca na nią uwagę ponieważ jest tajemnica (ś)mierci, zbędne. 

i ostatnia moja propozycja Sakwa z Kasą, perk ogólnie przydatny (masz pieniądze, żeby kupić następny), ale... podczas wyrzucania go lub sprzedaży idziemy z pieniędzmi na -, jak dla mnie zbędny.

 

Teraz wypowiedzi co do nowych propozycji:

1: prawdę mówiąc jest perk dodający 2 rakietki i 2 miny, jestem sceptycznie nastawiony, co do kolejnego, który daje możliwość zabójstwa na odległość, ale skoro jest przychylność to proponowałbym tylko 1 błyskawicę z dmg zależnym od int.

2: Odpada, obecnie jest podręcznik szpiega i tajemnica generała, która po dodaniu trochę int działa jak 1/1 z he, często jest o to płacz, nie sądzę, że to byłby dobry pomysł.

3: Kolejny perk do którego jestem sceptycznie nastawiony. Jest klasa złodziej, która ma podobne działanie, grało nią 2? 3? osoby ii to niezbyt długo, pewnie zostałoby to pomijane tak samo jak klasa.

4: Tajemnica glocka, dość ciekawa propozycja, myślę, że fajnie można by było się pobawić pistoletami także tu jestem za obiema rękami. 

5: Widziałem już kilka jak nie kilkanaście wersji podobnego pluginu, jednak zawsze były one wadliwe, dlatego to odpada z miejsca. 

6: Sądzę jak @HardeQ zawodowy rusher to jest jeden z najmocniejszych perków, gdyby to szybka pompa miała nieduży 1/x, to gracz byłby pewnie nie do powstrzymania. 

7: Ciekawa propozycja postaram się to ogarnąć na dniach.

8: Ekwipunek bohatera - są perki takie jak bunt dezercja kanonier szturm zestaw pułka itd, które dają różne bronie ii dodatkowe dmg z tego, jednak większość z nich jest pomijana, wydaje mi się, że w tym wypadku będzie podobnie.

9: Trampki/cichobiegi, autobh + speed? ok spoko pomysł jestem za, ale to 60 będzie za dużo, i jeśli coś takiego by się pojawiło, to musiałyby wylecieć butki komandosa, lub snajpera. 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o perki które zostały zaproponowane do usunięcia z większością się zgadzam, lecz arabian boots przydaje się do robienia misji :D, także to bym zostawił.

Trampki mogły by mieć 30-40 kondycji + oczywiście auto bh, i można je wstawić zamiast butów snajpera.

1 błyskawica również wydaje się być rozsądnym pomysłem, jestem za 

Jeśli chodzi o resztę to wypowiedziałem się wyżej, także tyle ode mnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Premium

Co do usuwania perków. Fakt, są one przez graczy omijane, ale tak czy owak spełniają swoją funkcję zapychacza. Działa to na tej zasadzie, że perki są, bo są, ale dzięki nim nie wypadają co chwilę pułki, platyny i inne, więc ja bym jeszcze przemyślał usuwanie ich.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko nawet dobre, mozna by bylo sprobowac i zobaczyc jak sie sprawdza, a na temat perku z odpornoscia to moze inaczej, Odportnosz na umiejetnosci klas to by bylo lepsze i ludzie by nie marudzili ze np, tylko z poioruna padaja rakiet lub min 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do jednego się zgodzę perki które wymienił @EvO mianowicie te nie uzywane , fakt nie sa przydatne i warto je usunąć , lecz dodałbym jakiś ciekawy perk (nie żadne błyskawice) 

a mianowicie coś w stylu : 

Tajemnica Respu : 1/3 na zrespienie się u przeciwnika na respie  na początku rundy .

Peleryna Kucacza : Podczas kucania z nożem jestes bardzo słabo widoczny 

Peleryna Pottera : Gdy stoisz jesteś niewidzialny 

itp. Za Tajemnicą Respu jestem najbardziej na + ! 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tajemnica Respu - jak ktoś ogarnięty dostanie na 200+ to niezły płacz może być, ale jestem na tak

Peleryna Kucacza - nie lubię takich perków, ale jeden można dodać

Peleryna Pottera - odpada jak dla mnie, peleryna kucacza wystarczy 

Tajemnica Szturmowca - na postaciach z kosą 1/1 może być zbyt silna, chyba że nie dawać tak mocnej niewidki jak ma szturmowiec, wtedy może by przeszło

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 26.02.2018 o 08:27, Kanron aka Sextasy napisał:

Tajemnica Respu : 1/3 na zrespienie się u przeciwnika na respie  na początku rundy .

Peleryna Kucacza : Podczas kucania z nożem jestes bardzo słabo widoczny 

Peleryna Pottera : Gdy stoisz jesteś niewidzialny 

1. Jestem na nie dajmy zrespi się tam rusek albo assasin i pozamiatane będzie a jaki płacz by był.

2. Peleryna jestem za czemu nie

3. Też nie widzę problemu żeby dodać

21 godzin temu, FunnyPuma napisał:

Tajemnica Szturmowca - dostajesz niewidkę TYLKO na kosie, taką jaką ma szturmowiec

Assasin na takim perku albo speedhecker  nie do zabicia by byli ;)  chyba żeby zrobić ten perk rzadki do zdobycia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnosząc się do poprzedniej wypowiedzi, oraz do nowych propozycji od Funny i Kanrona. 

Tak jak mówiłem wcześniej z powyższych propozycji póki co zostaną wgrane trzy. Granadier, "adidaski" - propozycja od Surima, oraz Tajemnica Glocka.

Co do ostatnich wypowiedzi. 

Tajemnica respu? Pare lat temu było to dość popularne u nas na cod modach, jednak był ogromny płacz, co byłoby gdyby taki perk otrzymał assasin bądź jakaś klasa z pułkami/tytankami? Obecnie jestem bardzo do tego sceptyczny.

Co do perków z niewidką z trzech propozycji na chwilę obecną wybrałem peleryne kucacza, nie ma co wprowadzać, za dużo podobnych perków (jest to oczywiście próba). 

Cieszy mnie zaangażowanie niektórych osób w temat ii z pewnością będę tutaj powracał w poszukiwaniu świeżych pomysłów, więc nic nie jest przekreślone w 100%. Na chwilę obecną tak jak wspominałem zostaną wprowadzone powyższe perki, które już przygotowałem ii będą dostępne od resetu. Kilka z podanych przeze mnie perków też zniknie, być może nie wszystkie. 

Dziękuję wszystkim za liczne propozycje i jak wspominałem zaangażowanie, owy temat zostaje zamknięty, w razie nowych pomysłów, zapraszam do działu. 

Pozdrawiam.

Edytowane przez EvO
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...