Meltor Napisano 20 Lutego 2018 #498191 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2018 W pierwszym zdaniu chcialem poruszyc temat ze jest najslabsza premka , kapitan jest fajna klasa ale cos w tej klasie brakuje ma te awp 1/1,1/3 he oraz m4 z niewiadomym dmg bo roznie od 15 do 40 dmg wchodzi, jak patrzac na inne premki to sie za glowe zlapac jakie inne klasy premim maja dodatki rozwazcie to dobrze. Zapewne Ania sie wypowie ze nie trzeba bo kazdy post na temat kapka sie tak wypowiadala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FunnyPuma Napisano 20 Lutego 2018 #498202 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2018 Ja bym proponował dodać jakiś dmg do tej m4 albo skoki czy coś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Meltor Napisano 20 Lutego 2018 Autor #498204 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2018 ja bym zaproponowal sygnalizatory co kapek rostawia < a dokladniej jak jakis gracz by wszedl w zasiegu 4-10 krokow od niej za sygnalizowal by na mapce teamuy gdzie ktos jest> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HardeQ Napisano 20 Lutego 2018 #498209 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2018 Kapitan jest aktualnie "niedoinwestowaną" klasą, jednakże właściwie nie wiadomo co mu dodać. Możliwością byłoby dać eliminator rozrzutu na awkę (lepsze rokowania na bliskich odległościach) - tylko, że to nie jest taki pierwszorzędny pomysł. Można kapciowi dać jakieś dmg z m4, jednak to nie sprawi, że klasa będzie porównywalna do konspiranta albo innych czołowych premek. Klasa mogłaby mieć przenikanie przez ściany parę sekund na rundę (szybka ucieczka i dojście do oponenta). Też nie uważam to za coś specjalnego. To jest właśnie ten problem z kapitanem, nie wiadomo co mu dodać, aby było okej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eXizoo Napisano 21 Lutego 2018 #498222 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2018 (edytowane) Damage z m4, ciut lepsze statystyki i poza tym nie ma nic do zmiany. Te sygnalizatory w sumie to nie jest głupi pomysł niech ma z 5 takich sygnalizatorów. Edytowane 21 Lutego 2018 przez Szakira Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nodi Napisano 21 Lutego 2018 #498236 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2018 Ja bym mu dodał podwójny skok i więcej wytrzymałości lepsze rozwiązanie. Sygnalizatory też są spoko ale za dużo nie dadzą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MaaSteer Napisano 21 Lutego 2018 #498324 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2018 Przecież Kapitan jest moim zdaniem jedną z lepszych premek i wystarczy troche umieć grać z awp i nie ma na niego mocnych No ale jak już tak każdy narzeka to moim zdaniem podwójny skok by w zupełności wystarczył Taka propozycja ode mnie Albo polecieć grubo i tak jak ma kapral zrobić mu takie coś, że nie można go zabić w głowe ikz' dodał reakcję 1 @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CH3RY Napisano 21 Lutego 2018 #498328 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2018 Jestem również za ulepszeniem kapitana, ponieważ jak latają ludzie na innych klasach premium co walą po 257 DMG z pioruna i mają po +300 HP to nie da się zabić... Proponuję dać mu 1/6 na odbicie pocisku który od razu zabija, albo dodatkowy skok i ogranicznik broni lub ewentualnie dodatkowy skok i większe DMG z M4. Niektóre klasy są w ogóle zbalansowane, dla tego kapitana trzeba trochę ulepszyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Surim Samuraj Charemu Napisano 21 Lutego 2018 #498346 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2018 Kapitan jest bardzo dobry taki jaki jest. Jednak z racji tego że prawie nikt nim nie gra można mu dodać 2 skoki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ikz' Napisano 22 Lutego 2018 #498545 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2018 Jeżeli ktoś potrafi operować lufą to kapitan wtedy jest bestią, no ale jak tak bardzo chcecie go ulepszyć to 2 skoki w zupełności powinny wystarczyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Meltor Napisano 22 Lutego 2018 Autor #498547 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2018 bardziej by sie dmg do m4 przydal i ogranicznik do awki niz 2 skoki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MaaSteer Napisano 22 Lutego 2018 #498548 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2018 (edytowane) 17 godzin temu, Meltor napisał: bardziej by sie dmg do m4 przydal i ogranicznik do awki niz 2 skoki Wtedy kapitan to by musiał być by jakąs super/premium/ekstra klasa Jakbyś dodał ogranicznik do awp/dmg do m4 to gra by nie miała sensu bo by było za łątwo i każdy by grał kapitanem dwa skoki mozna dodać, nie wiecej @edit@Szakira Ja wyrażam tylko swoje zdanie, nie musisz sie z nim zgadzać Grałem każdą klasą premium na tym serwerze i dlatego takie mam zdanie Edytowane 23 Lutego 2018 przez MaaSteer Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eXizoo Napisano 22 Lutego 2018 #498556 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2018 24 minuty temu, MaaSteer napisał: Wtedy kapitan to by musiał być by jakąs super/premium/ekstra klasa Jakbyś dodał ogranicznik do awp/dmg do m4 to gra by nie miała sensu bo by było za łątwo i każdy by grał kapitanem dwa skoki mozna dodać, nie wiecej Wejdź na serwer i popatrz na konspirantów. Nie gadaj takich bzdur, bo 10 dmg do m4 z kapitana super klasy nie zrobi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
EvO Napisano 26 Lutego 2018 #499447 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2018 Kapitan jest klasą mocną samą w sobie, jeśli tylko ktoś go ogarnia, ale dobra w takim wypadku postaram się do resetu wykonać od nowa wersje z dwoma skokami, wydaje się to słabym ulepszeniem, ale wierzcie bądź nie swoje daje. Jeśli dalej będą jakieś problemy wówczas pomyślimy co jeszcze da się zrobić. CH3RY i MaaSteer dodali reakcje 1 1 @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi