Jump to content
FunnyPuma

[ZAMKNIĘTY]Kilka propozycji

Recommended Posts

1. Nowa klasa: 

Stalker - nazwa przykładowa (Premium)

Inteligencja: 20

Zdrowie: 40

Wytrzymałość: 20

Kondycja: 30

Bronie: p90, aug, 2 fb, he, smoke

Opis klasy: Posiada łuk z trutką, odporny na hs'y, granaty samo naprawadzające co 10/15 sek, +10DMG z P90, +5/10DMG do AUG (opcjonalnie), ubranie wroga, 2 skoki

2. Ulepszenie Starszego Szeregowca (Premium)

Staty zostają

Opis klasy: Posiada 1/3-4 na wybuch po śmierci, 2 apteczki, 1/15 z MACa i 1/15 z TMP, 2 skoki

3. Perki

-Sekret Szpiega - 1/1-/4 na odrodzenie się u wroga oraz ubarnie wroga

-Zestaw czołgisty - 1/6 na zabicie z pompy (xm1014)

-Tajemnica Szturmowca - Posiadasz niewidkę na kosie, podobną jak u szturmowca

-Katalizator Boga - Masz 1hp oraz 1/2 z każdej broni

4.Proponuję, aby mapy były wybierane przez serwer, to co się czasami dzieje to jest tragedia, zmiana np z westa na wetsa biga albo z np z dusta2 na dusta

Zapraszam do wypowiedzi @Nodi @Maja. @Surim Samuraj Charemu @Wicevil @Kula @Kanron aka Sextasy @CH3RY @~Tazor~ @Assaseall @HardeQ @EvO
 

Link to comment
Share on other sites


1. Zabrałbym stalkerowi odporność na hsy (prawdę mówiąc ta umiejętność jest w csie bez sensu, nic nie cieszy tak bardzo jak strzał między oczy) i dmg z jednej z broni, wydaje się, że to za dużo. Reszta okej.

2. Może być (może zyska większą popularność?)

3. Sekret maksymalnie do 1/2. Wydaje mi się, że 1/1 mimo wszystko (patrząc na tajemnicę śmierci) byłby zbyt mocny.

Zestaw - 1/6-1/8 i gitara.

Tajemnica szturmowca - niby w porządku, ale perspektywa assasina albo speedhackera z tym perkiem nie napawa optymizmem.

Katalizator - 1hp byłoby dobre przy niewidzialności, zasugerowałbym na przykład bazowe 100hp i 1/3 z każdego rodzaju pistoletu.

4. Myślę, że dużo płaczu byłoby w stylu "admin, zmień mapę, na tym nie da się grac" albo "co za gó**o, nie gram tutaj". Niech ten wybór map zostanie, nawet jak big zmienia zwykłego westa to mimo wszystko wybrali gracze.

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites


Na nie. 

Katalizator to zbyt dobry perk, tajemnica szpiega w rekach assaina, zeusa, konspira to istna rzeź i pół teamu wycięta w pierwszych sekundach rundy, niewidka szturmowca, niech zostanie na szturmowcu, :-zawsze byłem przeciwny perkom z niewidzialnością, stalker po prostu mi się nie podoba.

Na tak.

Punkt 4. W razie gdyby graczom się nie podobała mapa admin zawsze może votować.

Nie mam głosu w sprawie starszego ponieważ tym nie grałem.

Edited by Dr.eXizoo
Link to comment
Share on other sites


1. Zabrał bym dwa skoki,granaty, a zamiast tego dał 1/x szansy na zrespienie się u wroga na respie.

2. Można spróbować, może ktoś zacznie grać tą klasą ;)

3. Perki można dodać, lecz nie robić aż takiej mocnej niewidki jak szturmowiec. Proponuje zrobić taką ciut mniejszą by było bardziej nas widać na tym perku.

4. Niech zostanie tak jak jest, to nie jest jakiś 4fun czy coś takiego, cod to cod ;)

Link to comment
Share on other sites


1. Może być tylko ta odporność na hs trochę przesada.

2.Tak , klasa mało grywalna, może takie ulepszenie to zmieni.

3.Tajemnica i katalizator moim zdaniem za mocne reszta spoko.

4.Myślę że wybór mapy graczy to lepsza opcja.

 

Link to comment
Share on other sites


Do map wybieranych przez serwer jestem za.
Klasa  czy jest sens robić kolejną klasę? Myślę że jest tych klas od groma a jest grane i tak paroma tylko.

Sekret szpiega na tak, sam mówiłem że brakuje tego tutaj na innych codach jest.  Ale wtedy dodac zapis do regulaminu że minimum 5s po starcie nie można nic puścić na niego.

Zestaw Czołgisty myślę że 1/6 - 1/7 było by dobre do perku ale nie  np 1/4 bo zrobi się  Egzekutor xxl z 80K.

Starszy Szeregowiec myślę że te 1/3 można by mu dać  na spokojnie.

Katalizator Boga  perk spoko  1hp trochę mało. Ale przy większej ilości hp było by to zbyt OP. Neutral w sumie

 


 

 

Link to comment
Share on other sites


Do ulepszenia szeregowca za, stalker to jak reszta - zabrać mu HS.

Co do perków, można by wprowadzić coś takiego, że niektóre perki są po prostu rzadziej zdobywane.

Zestaw trochę za mocny mi się wydaje, osłabić i powinno być git

Sekret szpiega 1/2-4 1/1 będzie zbyt OP

A tajemnica szturmowca to ewentualnie zmniejszyć minimalnie niewidke i też powinno być git

Link to comment
Share on other sites


1. Odpada ewentualnie wywalić jakąś klasę typu strażnik a tą dodać

2. Jestem za bo tera to zwykły szeregowiec jest lepszy 

3.

22 godziny temu, FunnyPuma napisał:

-Sekret Szpiega - 1/1-/4 na odrodzenie się u wroga oraz ubarnie wroga

-Zestaw czołgisty - 1/6 na zabicie z pompy (xm1014)

-Tajemnica Szturmowca - Posiadasz niewidkę na kosie, podobną jak u szturmowca

-Katalizator Boga - Masz 1hp oraz 1/2 z każdej broni

1. odpada jakbym taki perk na assasinie dorwał to by był płacz

2. może być 

3. taka niewidka na assasinie aż chce się grać

4. Za mocny by był 

 

4. Nie podoba mi się ten pomysł lepiej zostawić jak jest. Będą gracze spamić żę ch...... itd.

Link to comment
Share on other sites


1 Stalker - jest mozliwy do wykonania w miejsce innej klasy, ale lekko bym go modyfikował, ze względu na podobieństwo do tego z cod 200.

2. Starszy został ulepszony.

4. Propozycja z mapami odpada to z pewnością nie spodoba się graczom, rzeczą naturalną jest wybór map przez nich, praktycznie rzadko gdzie spotyka się teraz serwery z góry narzuconą mapą (szczególnie cody)

3 Perki 

O sekrecie szpiega było mówione już w temacie Kanrona, na chwile obecną takowy nie wejdzie. Assasin, skryto konspir, robiliby zbyt dużą furore.

Zestaw czołgisty można wprowadzić

tajemnica szturma - ostatnio została dodana peleryna kucacza + tak jak wcześniej było mówione, assasin speedhacker czy rakieciarze z taką niewidką, ojojoj nie byłoby ciekawie

Co do katalizatora w sumie nie mam zdania, jest to opcja do przemyślenia. 

Link to comment
Share on other sites


Guest
This topic is now closed to further replies.


  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...