Skocz do zawartości

Perki i klasy.


eXizoo

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Chciałbym poruszyć temat wszystkich klas, perków na naszym serwerze cod mod, co moim zdaniem wypadałoby zmienić, dodać oraz usunąć. Każdy swój typ postaram się odpowiednio uzasadnić, mam nadzieję że każdy przyłączy się do dyskusji :)

Zacznijmy od perków.

Na serwerze w chwili obecnej znajduje się dokładnie 100 perków, wspomnę tylko o tych, które wypadałoby usunąć lub zmodyfikować.

Na pierwszy ogień idą perki do damage.

Naboje Pułkownika i Tytanowe

Każdy doskonale wie, co potrafią te naboje zdziałać na serwerze w rękach osoby, która ma 200 punktów rozdanych w inteligencję. Nie chcąc kogokolwiek oszukiwać, wydaje mi się że one dodają od 60 do 85 dodatkowego damage. Uważam że to jest za dużo i proponuję jeden perk usunąć, a drugi osłabić tak, by dodawał on 35 damage.

Tajemnica serwera.

Perk, który został wrzucony na siłę. Zapytacie dlarczego? Ponieważ mamy już perk, który nazywa się Platynowe naboje dodający nam od 25 do 32 damage. Uważam, że nie ma sensu zapychać serwer perkami, które działają na podobnych zasadach. Nie lepiej za ten perk wrzucić coś nowego?

Zawodowy rusher

Perk który sieje grozę na serwerze. Można zdobyć takowy perk z szansą na zabicie 1/2 lub 1/3. Uważam że lepiej byłoby ustawić na tym perku stałą wartość 1/3 gdyż jest to broń która jednym strzałem potrafi zranić (w tym przypadku zabić) nawet do 3 osób.

Wyrzucenie broni, Porażające naboje

Perki o identycznym zastosowaniu, różniące się jedynie wartościami. Proponuję jeden usunąć a drugi naprawić ponieważ podejrzewam że nie działają :D.

Tajemnica śmierci

Perk który głównie wykorzystywany jest do expienia na innych graczach. Obeznany kozak totalny na serwerze podrzuca owy perk jakiemuś noobkowi po czym idzie na resp nabijać exp oraz nuke. Uważam ze morfina w 100% wystarczy.

Zręczność skoczka oraz Moc komandosa

Praktycznie to samo, jeden perk do wyrzucenia.

2 razy Deagle generała

Na serwerze są 2 perki o tej samej nazwie, właściwościach lecz innych wartościach. Proponuję 1 wyrzucić.

(!) O perkach z doświadczeniem tz. maksymalne skupienie, księga expa, łowca headów i tym podobne evo już wspominał wcześniej, ja chciałbym tylko to dorzucić do tego tematu.

Adrenalina i Moc czołgisty.

To samo z tym że moc czołgisty dodaje nam dodatkowo pełen magazynek za zabójstwo.

Termowizja Miki.

Perk zagadka. Nikt nie wie do czego to służy, prawdopodobnie nawet nie działa. Raczej do wyrzucenia.

Pilny Uczeń oraz Mózg generała.

Mózg dodaje 40 inteligencji a Uczeń 60 z dodatkowym damage. Uważam że w tym wypadku obydwa perki moglibyśmy wyrzucić.

 

Przejdźmy do klas:

 

Aspirant.

Klasa posiadająca rakietę, auto bh oraz niewidkę. Klasa jak na zwykłą przez samą niewidkę i bh wydaje się za mocna, ponieważ mimo wszystko te 2 bonusy są bardzo mocne na serwerach typu cod. Proponuję zamiast tego wrzucić stare, dobre, niezawodne wsparcie ogniowe.

Karabiner.

Klasa, która poprzez swój damage z kalacha jest niemalże kopią klasy premium jaką jest shoter. Uważam że możnaby zabrać 7 damage z kałacha oraz wynagrodzić to jakimś innym bonusem typu 20 hp za zabójstwo.

Partyzant.

Najnormalniejsza podróbka aspiranta. Uważam że to powinno być wyrzucone.

Komendant.

Gorszy saper. Do wyrzucenia.

Msciciel oraz Zolnierz wsparcia.

Praktycznie to samo, proponuję zolnierza usunąć.

Snajper oraz Tropiciel.

Snajper jest to klasa, która posiada awp od inteligencji, a Tropiciel scouta. Uważam, że jak już tak kombinować to wypadałoby zbalansować te klasy między sobą. Awp jest cięższe do opanowania, a mimo to Tropiciel posiada broń na krótki dystans (TMP) oraz elitki z szansą na zabicie 10%. Uważam że Tropkowi trzeba znerfić damage na takie, które odpowiadałoby scoutowi jako broni względem AWP. To znaczy, że przy maxymalnej inteligencji tropiciel biłby około 270 do 280 dmg, a nie 365 jak snajper.

Duch kapitana.

Nie dostaje granata, z którego ma damage od inteligencji :D

Kapral.

Klasa jest darmowa a posiada Auto sukę, twardy baniak, apteczke oraz 1/4 bodajże na zrespienie się po śmierci. Proponuję usunąć mu bezgłowie.

Pora na  Premium.

Niszczyciel.

Kompletnie nie grana klasa która sama w sobie jest dziwna xd. Proponuję ją przebudować lub usunąć.

Zeus.

Klasa do nerfa (osobny temat).

Śmierć.

Opis: Posiada sg552 (+10 dmg), m4a1, eliminator rozrzutu, kosę 1/1, naćpane naboje oraz 3 skoki w powietrzu.

Nie jest to klasa lepsza od zeusa, aczkolwiek jest i tak za dobra. Proponuję usunąć całkowicie naćpane naboje, oraz Sg552 a damage podnieść na m4 o 10 punktów, lub usunąć damage i dodać zamiast sg UMP lub uzi.

Skrytobojca.

Opis: Posiada damage int do mp5 (podobno dodatkowe 20 przy maxie), oraz tą umiejętność z repliką. Uważam że damage ma o wiele za duże jak na tak celną broń. Proponuję zmniejszyć przelicznik o jakieś 10 obrażeń, by nie biło po 50, a maxymalnie po 40.

Konspirant.

W dalszym ciągu uważam że to jest klasa, która powinna wylecieć. Mimo nerfu z pułapkami (coś co i tak nie miało kompletnie wpływu na grę) dalej jest zbyt mocna.

(!)(!)(!)(!)(!)(!)(!)(!)(!)(!)(!)(!)(!)(!)(!)(!)(!)(!)(!)(!)(!)(!)(!)(!)(!)(!)(!)(!)(!)(!)(!)(!)(!)(!)(!)(!)(!)(!)(!)(!)(!)(!)(!)(!)(!)(!)

Dodatkowo proponowałbym zmienić w Vipie 30 dodatkowego hp, na coś innego lub usunąć ten bonus gdyż sam po sobie widzę, że to daje ciut za dużego kopa.

 

@Kanron aka Sextasy @Wicevil @Nodi @Surim Samuraj Charemu @FunnyPuma @Kula @Maja. @Assaseall @HardeQ @CH3RY

@EvO

 

Edytowane przez Dr.eXizoo
Dodanie 2 klas premium.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musiałem się zmusić żeby to przeczytać :D

Pułki i tytanki - przelicznik inta na połowę i będzie gitarka.

Tajemnica serwera - bardzo mocny perk, właściwie to ugrywa sam mapę, usunąć nie - ale może znerfić?

Rusher - absolutnie op, już kiedyś o tym wspominałem. 1/2 zamieniłbym na 1/4, a 1/3 zostawił w spokoju.

Reszta perków może być tak jak wspomniałeś, aczkolwiek wywalanie pilnego ucznia (lub perków podobnych) to błąd. Muszą być takie zapychacze, aby każdy co mapę nie dostawał platynek albo innych pułkowników.

 

Klasy zwykłe bez większych zastrzeżeń.

Niszczyciel do usunięcia (nie ma co przebudowywać). Można wymyślić coś nowego.

Zeus i tak został już znerfiony. Po prawdzie to zbugowane pioruny świadczą o jego sile, więc wydaje mi się, że po prostu trzeba jakoś je naprawić.

Śmierć - Sg można zabrać i wtedy dać dmg do m4 jak najbardziej, aczkolwiek naćpane bym zostawił. O to chodziło aby ta klasa miała dedykowaną umiejętność. Najwyżej można zmniejszyć jeszcze szansę do 1/20 na przykład.

 

Vip - nie mam zdania.

@Dr.eXizoo zmiana krowy na inną broń też może być. Jestem nawet za. :)

Edytowane przez HardeQ
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to tak:

Perki:

1. Pulki i tytanki - wystarczyć zmniejszyć przelicznik i powinno być okej.

2. Tajemnica serwera - ten perk jest lepszy od platynek... Platynki dodają tylko DMG a tajka serwa jeszcze bonus do hp. To są dwa różne perki, nie widzę powodów aby ten perk usuwać, ani żeby nerfić (przynajmniej na razie).

3. Rusher - jestem za 1/2 to wchodzi praktycznie za każdym strzałem, jest zbyt op, więc jak najbardziej do nerfa

4. Usunąć wyrzucenie broni.

5. Tajemnica śmierci - jest to dobry perk, który oprócz szansy na odrodzenie daje bonus +50 hp oraz dodatkowy skok. Perk lepszy od morfiny, częściej używany, więc nie widzę powodów, żeby go usunąć.

6. Zręczność skoczka i moc komandosa... - co do tych perków pozostanę neutralny

7. Deagle generała - może być tak jak napisałeś

8. Adrenalina i moc czołgisty - no nie wiem... Niby podobne, ale jednak inne - neutral

9. Termowizja miki - działa z tym, że częściej jest nie przydatny. Można usunąć, jednak muszą być też słabsze perki, żeby cały czas same dobre nie wypadały. Neutral.

10. Ja bym usunął prędzej mózg generała niż pilnego ucznia. Mimo to zostawiłbym jednak oba te perki.

 

Klasy:

1. Aspirant - zabrać mu niewidkę i chyba starczy na razie.

2. Karabiner jest ogólnie lepszy od shotera. xD Jestem za nerfem, ta klasa ma zbyt duży DMG. Proponuję dać mu bonus do obrażeń między +5/10. Ewentualnie zabrać mu DMG i dać jakieś inne bonusy i powinno być okej.

3. Partyzant nie ma nic wspólnego z aspirantem, po za tym, że obie te klasy mają zmniejszoną widoczność. Partyzantem mało kto gra, nie ma co go na razie ruszać.

4. Komendant - nikt nim nie gra, więc można usunąć.

6. Mściciel i żołnierz wsparcia... To są dwie różne klasy, m. in. mają dwie różne bronie. Prędzej bym je zmodyfikował niż usuwał.

7.  Snajper i tropiciel - tutaj się zgodzę, tropiciel jest trochę za mocny względem snajpera. Zmniejszyć DMG ze scouta przy full int i na razie chyba starczy.

8. Duch kapitana - do sprawdzenia i ewentualnej naprawy

9. Kapral - można mu zabrać twardy baniak i apteczkę bym mu zabrał. Wydaję mi się, że sama auto lama wystarczy na tej klasie.

10. Niszczyciel - wydaje mi się, że można usunąć, klasa jest dobra tylko wtedy, gdy są wysokie lvl'e, tylko wtedy się do czegoś nadaje.

11. Zeus - napisałem w temacie

12. Śmierć - z tego co zauważyłem, a gram tą klasa ostatnio, to te 1/15 naćpane nie wchodzą aż tak często. Na razie mogą zostać. Co do broni... Faktycznie ma dwie bronie, aczkolwiek nie zapominaj albo być może nie wiesz, ale w tej klasie się ammo niweluje, tzn jak strzelam z sg552, to tym samym tracę ammo w m4... Więc te +10 do jednej broni aż tak dużo nie daje. Myślę, że lepszą opcją by było zamienić np sg552 na inną broń, żeby nie było wspólnego ammo.

 

VIP - VIP jest dobry i nie ma potrzeby zmieniać go.

Edytowane przez FunnyPuma
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@HardeQ zeus jest po przeróbce, ale nie mogę się z Tobą zgodzić, że to był nerf. Krowę chcę aby tej klasie odebrano, ze względu na ogranicznik rozrzutu, dzięki któremu trafić kogoś to nie problem a dodatkowo krowa ma 100 ammo w magazynku. Okej, niech ma dwie bronie, ale zamiast krowy niech dostanie na przykład ump. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...