Wojtyś Napisano 6 Lipca 2018 #521009 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2018 (edytowane) Siema, przydałoby się poprawić kilka klas, tym niegrywalnym coś dodać, a te za mocne lekko osłabić. Zacznijmy od tego, że jak dla mnie Karabinier i Okulista za dużo biją (+15dmg). Nie oszukujmy się, jest to sporo na klasy nonpremium, gdy premki, dla przykładu szturmowiec czy strażnik mają po +8/10 dmg. Można obniżyć ten dmg do 8/10 tak jak jest to w przypadku premek. Kolejna sprawa to klasa Złodziej i Łowca myśli, które są praktycznie niewidzialne! Złodziej ma lepszą niewidkę od assasina. Klasie Szeregowiec dac 1/15-1/18 z mac10 bo 1/13 przy tak szybkostrzelnej broni jaką jest uzi to porażka. Sam to dzisiaj sprawdzalem, praktycznie w każdym zabójstwie wchodzi. Dodatkowo ten szeregowiec ma lepszą szansę na wejscie 1/x niż Starszy szeregowiec, który jest premką i ma 1/15. Żołnierz Militarny zamiast +10%dmg dać +20 bo to stanowczo za mało, żeby przebić się przez namiestnika/aspiranta. Klasie Mędrzec dać inteligencje na 0. Klasie Smierć zabrać kose 1/1 albo skoki. Klasie Zeus obniżyć inteliencje, bo 40 na klasie, która ma błyskawice to sporo. Fliperowi zamiast 5dmg dać 1/18-1/20, bo przy większej wytrzymałości przeciwnika to nic nie bije z tego tmp. Klasie truciciel przywrócić starą trutkę tylko żeby szybciej się ładowała, bo obecna się nie sprawdza. Aspirantowi lekko osłabić niewidkę. I zauważyłem dzisiaj błąd grając klasą Skrytobójca, po tym jak zejdzie nam już niewidka to dostajemy bronie, tylko problem jest taki, że deagle wraca tylko z jednym magazynkiem. Edit: Kosa także nie wraca, gdy skończy nam się niewidka na Skrytobójcy. Edytowane 7 Lipca 2018 przez Wojtyś HardeQ dodał reakcję 1 @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 7 Lipca 2018 #521161 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2018 (edytowane) 1. Karabiner i Okulista - karabinerowi osłabić dmg, bo to jest porażka, gdyż jest to klasa non premium a bije więcej i wgl jest aktualnie lepszy od shotera (premki). Natomiast okuliście zmniejszył bym lekko dmg i osłabił szansę na wyrzucenie broni, gdyż aktualnie za często siada. 2. Zgadzam się. Złodziejowi i łowcy myśli osłabić niewidkę. Assasinowi natomiast dać lepszą niewidkę. 3. Jestem tego samego zdania. 4. +20%dmg powinno być okej. 5. Tutaj nie mam zdania. 6. Jeśli chodzi o śmierć... Aktualnie w tej klasie i tak nie działa 1/1 z kosy, więc albo to naprawić albo po prostu usunąć to z opisu klasy i powinno być okej. 7. W zasadzie aktualnie te pioruny na full int aż tak dużo nie biją (ok 200), nie ma chyba aż takiej potrzeby by zmniejszać jej inteligencję, ewentualnie można jej ją zmniejszyć do 30 i powinno wystarczyć. 8. Jestem tego samego zdania. 9. Jeśli chodzi o truciciela, to wydaję mi się, że nie trzeba go zmieniać aktualnie zmieniać. 10. U aspiranta można trochę zmniejszyć tę niewidkę. 11. U skrytobójcy ten błąd jest od początku, także można by było coś z tym zrobić. 12. Jeszcze ważna rzecz... Saper ma w opisie +9dmg, które nie działa... Przydałoby by się dodać te +9dmg, z racji, że saper ma niekiedy takie małe szansę, przy innych klas z dużym dmg... Poniekąd nadrabia minami, ale jednak dobrze by było, żeby miał te +9dmg, które jest w opisie. 13. Kolejna rzecz... Strażnik - problem tkwi w statystykach początkowych, tzn ma tylko 7 kondy na start, przy czym już klasy non premium mają więcej kondy od tej premki... Proponuję tak: Int: 10 HP: 30 Wytrz: 20 Konda: 20 Bonusy bez zmian. Edytowane 7 Lipca 2018 przez FunnyPuma Wojtyś dodał reakcję 1 Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtyś Napisano 7 Lipca 2018 Autor #521167 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2018 @FunnyPumaCo do sapera to nie mam zdania, bo jednak ma dwie bronie i miny, a o strażniku zapomniałem wspomnieć. Statystyki w tej klasie to śmiech na sali bo 3/4 zwykłych klas ma więcej punktów rozdane na start, więc przydałoby się to zmienić, te twoje wyglądają dobrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nodi Napisano 7 Lipca 2018 #521187 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2018 Zgadzam się z @Wojtyś co do szeregowca dać mu 1/15 a premce można dać to 1/13 bo nie grywalna jest wogule zresztą najsłabsza z premek jest.Tak samo assasin powinien dostać lepszą niewidke bo z klasą zeus , rusek czy śmierć nie ma to sensu/szans poza tym zwykłe klasy mają lepszą niewidke. Co do sapera nie mam zdania. Shooterowi przywrócić tą starą apteczke bo też szału nie ma. Wojtyś dodał reakcję 1 @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HardeQ Napisano 8 Lipca 2018 #521211 Udostępnij Napisano 8 Lipca 2018 (edytowane) Zacznę od końca: -Nad skrytobójcą pracuje Wolf, mówi, że coś tam nie wychodzi i szuka błędu. - Aspirant został osłabiony, na moje wystarczy -Moim zdaniem truciciel jest w porządku -Przemyślę sprawę, wydaje mi się, że 1/19 byłoby okej -Zeus był naprawiany, na razie zobaczymy jak się to sprawdza, potem pomyślimy o ewentualnych korektach -Śmierć również była osłabiana, na razie wystarczy -Zobaczę co da się zrobić -Możliwe, że masz rację. Tak jak wyżej. -Szeregowiec będzie osłabiony, starszy jakoś wzmocniony (możliwe, że większe dmg albo ładowanie XD) -Raczej trzeba pomyśleć o assasinie, łowca i złodziej to i tak niezbyt atrakcyjne klasy. -Zasugeruję obniżenie do +10dmg. @FunnyPuma saper był zgłoszony, będzie naprawiany (o ile już nie jest) strażnik w zamyśle miał mieć więcej hp i wytrzymałości przy małej kondzie, sama nazwa mówi - on broni i pilnuje, a nie atakuje @Wojtyś tropiciel już od jakiegoś czasu jest w kolejce do robienia. @Wojtyś #2 - ze skrytobójcą wolf walczy, aczkolwiek co mu nie wskakuje. Edytowane 10 Lipca 2018 przez HardeQ Wojtyś dodał reakcję 1 @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtyś Napisano 8 Lipca 2018 Autor #521231 Udostępnij Napisano 8 Lipca 2018 (edytowane) Można też zmniejszyć przelicznik inta/dmg u Tropiciela bo na full int klasa ma praktycznie 1/1 ze scouta. Mógłby ktoś jeszcze sprawdzić czy w klasie Okulista nie ma jakiegoś błędu? Bo coś za często siada 1/17 na wyrzucenie broni. @Meltor co do kapcia to potwierdzam, bo sam dzisiaj to sprawdzałem i nic z he nie weszło. @Morderca @Sesio @Wicevil @Bludoggo @Kempes # @cover Halo odbiór, co wy na to, bo temat już stoi kilka dni, a odzew słaby. Mam dodatkowo małą propozycję zmiany shotera, którym nikt nie gra bo obecna apteczka to jakis kabaret. Mozna mu zabrać apteczke, a dodać jeden skok I dac niewidke taką jak ma obecny aspirant. Edytowane 10 Lipca 2018 przez Wojtyś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Modek Napisano 8 Lipca 2018 #521241 Udostępnij Napisano 8 Lipca 2018 26 minut temu, Wojtyś napisał: Można też zmniejszyć przelicznik inta/dmg u Tropiciela bo na full int klasa ma praktycznie 1/1 ze scouta. No i o to chodzi Wojtyś dodał reakcję 1 @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Meltor Napisano 9 Lipca 2018 #521378 Udostępnij Napisano 9 Lipca 2018 (edytowane) panie adminie kapek znowu nie ma 1/3 he wyzucilem ok 20 he i zaden nie wszedl Edytowane 9 Lipca 2018 przez Meltor Wojtyś dodał reakcję 1 @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wicevil Napisano 10 Lipca 2018 #521494 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2018 Nie ma mnie zbytnio na serwie bo wyjazdy mam, ale powiem co teraz wiem: Z tym karabinerem się zgadzam, przesadzony, proponuje +10dmg dla niego. O złodzieju mi nic nie wiadomo. Szeregowiec na pewno nerf, czasem wchodzi to jak 1/7... 20% powinno być git. Mi się wydaje, że ten int można zostawić i tak rzadko kto tym gra. Były naćpane ostatnio zabierane, jest dobrze tak jak jest, ewentualne kose zabrać, ale to już jak konieczne będzie. O zeusie też nie za bardzo wiem. O fliperze nie mam zdania. Co do truciciela jest dobrze i sprawdza się moim zdaniem. Aspirant już bez BH taki silny nie jest, więc można go zostawić. I pasuje ogarnąć te błędy u skryto, sapera i strażnika. Wojtyś dodał reakcję 1 @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtyś Napisano 10 Lipca 2018 Autor #521497 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2018 (edytowane) Powiem tak zabranie bh u aspiranta tak na prawdę nic nie dało(bo nie oszukujmy się, mało kto go potrafił używać XD). Obecnie razem z karabinierem jest najbardziej obleganą klasą, osłabienie niewidki u aspiranta(bh można przywrócić) i zmniejszenie dmg u karabiniera to jedyna opcja, aby dac szansę wybić się innym klasą. @HardeQ Przydałoby się także zmniejszyć przelicznik int/dmg u skryto bo przy full int to troche za mocno bije, dla przykladu dzisiaj dostalem w noge za +/- 80 dmg. Edytowane 10 Lipca 2018 przez Wojtyś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 10 Lipca 2018 #521527 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2018 W dniu 8.07.2018 o 12:33, Wojtyś napisał: Mam dodatkowo małą propozycję zmiany shotera, którym nikt nie gra bo obecna apteczka to jakis kabaret. Mozna mu zabrać apteczke, a dodać jeden skok I dac niewidke taką jak ma obecny aspirant. Ten obecny shoter jest za słaby jak na premium, od niego już jest lepszy karabiner czy mściciel, a są to klasy non premium. Jestem jak najbardziej za. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nodi Napisano 11 Lipca 2018 #521549 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2018 Ja bym wolał już żeby przywrócić tą apteczkę stawianą bo jak zacznie przerabiać klase to znowu pełno błędów będzie . 9 godzin temu, FunnyPuma napisał: W dniu 8.07.2018 o 12:33, Wojtyś napisał: Mam dodatkowo małą propozycję zmiany shotera, którym nikt nie gra bo obecna apteczka to jakis kabaret. Mozna mu zabrać apteczke, a dodać jeden skok I dac niewidke taką jak ma obecny aspirant. Ten obecny shoter jest za słaby jak na premium, od niego już jest lepszy karabiner czy mściciel, a są to klasy non premium. Jestem jak najbardziej za. Co do scrto strasznie mocny jest dmg na serwerze jeden gracz na 100 lvl bije po 80 , 90 coś nie tak jak klasy z perkiem tyla biją. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtyś Napisano 15 Lipca 2018 Autor #521910 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2018 @HardeQCo z tematem, bo już kilka dni stoi i już nikt się nie wypowiada. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HardeQ Napisano 15 Lipca 2018 #521928 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2018 Biorę pod uwagę wszystkie poprawki z tą korektą, którą zarzuciłem parę postów wyżej. Nałożę teraz propozycję innych i wyślę listę do Wolfa (zrobi jak będzie miał czas). Dzięki za rozpiskę. Wojtyś i RYBSON dodali reakcje 2 @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HardeQ Napisano 15 Lipca 2018 #521929 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2018 Wątek został zamknięty przez moderatora forum.Jeśli się z tym nie zgadzasz skontaktuj się z moderatorem lub administratorem, w celu ponownego otworzenia tematu. Pozdrawiamy, Zespół Multi-Head.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi