Jump to content
Morderca

 zamknięty Poprawki/poprawienie jakości gry.

Recommended Posts

Witam serdecznie mam Parę propozycji aby Polepszyć warunki gry jak i zatrzymać i ściągnąć większą ilość graczy ;)

1. Proponował bym dodać nieskończoność magazynków - ( tak wiem klasy co maja automatyczne przeładowanie mogły by robić miazgę) tak więc albo ten wariant ryzykowny lub. dodać. np do sklepu opcje dokupienia na full magazynków za 1 tysiaka lub 3... Dla vip można dodać np. opcję ze za zabójstwo dostaje się magazynek.. .. Skąd taki pomysł ? od paru dni obserwuje ze sporo osób gra na dużym lvl i zaczyna być to z deka męczące jak ktoś np. zabija 2 osoby i z 3 się strzela która ma skoki/niewidkę/dużo wytrzymałość i używa na nich np. 3 magazynki i zostaje mu mało amunicji co raczej skazuje na przegraną.

Dlatego też taka propozycja aby poprawić ten wariant :)

2. Gram sam więc uważam ze coś jest w tym co teraz napiszę (prosił bym bez płaczu)

Klasa :Assassin jak każdy wie Niewidzialna z 100 lvl staje się zabójcza 300-310vip szybkości mało widzialna robi pogrom na serwerze + Borykamy się teraz jeszcze z Paczką legalna/nielegalna pod Hotkey na dodatkowe turbo działa jak ma się full kondycję ( Możemy podziękować Panu Mohamedowi.. który owy dodatek wrzucił na forum i jest teraz jeden wielki cyrk i zamieszanie) ponieważ ciężko jest to weryfikować jak co druga osoba z tego korzysta... Wiadomo usunąć klasy raczej nie można ponieważ jest dochodowa. Lecz można ją zmienić.. Nie koniecznie robić bardziej widoczną.. uważam ze max 200 kondy + blokada perków na przyrost kondycji to najlepsze rozwiązanie na obecną chwilę...

Tak wiem zaraz będzie fala ze już był osłabiany i tp.. Lecz piszę ten post dlatego że sam gram czasami tą klasą i wiem ze raczej odstrasza niż przyciąga/ jak też na obecną chwilę jak ktoś dostanie perk np. zmodyfikowany żołnierz czy buty komandosa i tp. to potrafi być nawet 400 kondycji gdzie w tedy ta klasa jest praktycznie niezauważalna. Dlatego proponuję wprowadzić zmiany zaproponowane aby jednak serwer się rozwiał i zatrzymywał graczy. Ostatnio zauważyłem ze dużo ludzi pisze/ lub od razu wychodzi jak biega 2-3 assassinów bo  nowe osoby są bez szans a osoby z wyższymi lvl jak nie mają skoków to tez sa skazani na przegraną... Jedyna klasa która ma szanse to strażnik bo nawet jeśli nie zauważy to ma 33% na odbicie i zabije na 2 podejścia .. Okulista jest bez szans chyba ze ma perk do dmg..

3. Chciał bym aby ogarnąć również dmg zadawane z min/rakiet oraz błyskawic.  Edit: odnosząc się do waszych postów/ i nowych informacji

- rozumiem ze mina + krytyczne 1/3 czy coś ok.. ale często gęsto coś się buguje i np saper 1 miną potrafi zabić 1/1. (prosił bym o sprawdzenie czy nic się nie nakłada na siebie)

-co do rakiet raczej  chyba jest wszystko okey.

-Błyskawice tu zaczyna się problem.. EDIT :: !!! > odnoszę się do postów ze zależy gdzie się trafi to różne dmg.. prosił bym o przemyślenie tego aby dmg było zawsze stałe.. w co się nie trafi... ponieważ??? !!! >> jak ma bić przykładowo 200 to w nogę za 200 uderzy a w głowę nagle dostaję się często 1/1. . więc uważam ze to trochę jest nie sprawiedliwe.

4. Proponuję dodać komendę /odblokuj ponieważ gra dużo konspirantów. a pobyt w pułapce 5s + to masakra.. zrobić albo z 2-3s albo tą komendę dodać która za razem pomogła by jak się ludzie buguja teleportami i tp.

 

 

Dziękuje każdemu kto poświeci czas i to przeczyta. Jak też nie piszę tego po to aby pogorszyć coś tylko po to aby polepszyć byt. Pozdrawiam

Edited by Morderca

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co do 1 propozycji jestem na tak, a do 2 zgodzę się z tobą co do słowa.

Edit. Co do błyskawic się zgodzę, ponieważ przekonałem się na własnej skórze mając 330hp piorun zabił mnie na 1. A co do komendy /odblokuj jestem za.

 

 

 

Edited by remciu

Share this post


Link to post
Share on other sites

1 proponuje dodać w sklepie  możliwość dokupienia amunicji oraz dla vipa za zabójstwo pełen magazynek.

2.Jestem za assasin z perkiem niezniszczalny jest ;) 

3. z tego co wiem to na mordercy jest kryt 1/3 to przyznam się czasem za ok 500 dmg siądzie ^^ a jeśli rozchodzi sie o pioruny zależy jak nim trafisz jak w głowe to nawet za 400 zabija w inne miejsca mniej. Co do sapera niektórzy kładą mine na mine dlatego zabija na raz choć pokozauje np 200 dmg.

4. Jestem za nie raz proponowałem dodanie tej komendy "/odblokuj"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Halko hej :hi:

1. Propozycja całkiem spoko 
2. Tutaj to chyba 99% osób się zgodzi z tym co pisałeś 
3.  Hmm tutaj Miny to tak jak napisał @Nodi, że postawi się 2 mimo że pisze dmg jednorazowo, błyskawice to samo :D
4. Jeśli komenda /odblokuj to tylko do bugowania się teleportem :D  Pułapki po to są ;) jak posiedzisz te 5-7 sekund nic się nie stanie :) a co to da jak 2-3,  jeśli ktoś by używał /odblokuj z pułapki to konspiranta zmienić żeby coś za pułapki miał :)  Wiem że plugin który jest wgrywany z tą komendą działa też na pułapki  ale tutaj wspomnę * cod'a200 *  jeśli ktoś użył /odblokuj z pułapki to kick lub ban 5min :P chyba że zmienicie konspiranta ;D   

Share this post


Link to post
Share on other sites

dokladnie tak jak Nodi napisal assassin z perkiem jest niezniszczalny ;/ co do opcji 1,2 jestem jak najbardziej za spoko opcja  

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. Dobry pomysł

2. W sumie dobry pomysł

4. Taka komenda była by dobra jakby ktoś teleportu źle użył.

EDIT: Prosiłbym aby naprawiono notatki kapitana. Jest to tak zbugowany perk że nie da sie z nim grać, niby pisze że odbija 5 strzałów to schodze na jeden strzał kapitanowi I konspirantowi. Proszę o naprawienie tego perku. A jak już pisze to wspomne o ulepszeniu klas o których dawno była mowa: dodać SNAJPEROWI replike, dodać CICHEGO ZABÓJCE. To tyleco mam do powiedzenia pozdrawiam ^^

Edited by A3ro

Share this post


Link to post
Share on other sites

1.Dobry pomysł można było by dodać do sklepu

2. Oczywiście za :P

4.Można było by to dodać, tylko tak żeby nie działało podczas uwolnienia z pułapki bo jaki sens był by wtedy umiejętności klasy Konspirant.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1 git pomysł

2 moim zdaniem przywrócić starego assasyna było by lepiej bo i był widoczny i był fun z gry nim 

3 pioruny zmniejszyć dmg po prostu pułapki do 3 sec dać i będzie cacy

Share this post


Link to post
Share on other sites

W sumie to fajne propozycje

1.tak

2.tak

3. i tutaj też bym zrobił żeby było tak jak u zeusa że trzeba nacelować tym piorunem w gracza i ciągle biło tyle samo dmg

oraz właśnie z tym celowaniem bo tak to może być że se biegnie klika e i koles z du*y dostaje dmg.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. Wprowadzimy do sklepu zakup magazynka ammo za cene 3000$

3.  Zrobimy żeby błyskawice biły tyle samo niezależnie od miejsca trafienia, a dmg wynosiło na max inteligencji 200.

4. Opcji /odblokuj bo to działa również na pułapki, chyba że Klqs ogarnie jakoś tak żeby na pułapki to nie działało.

@klqs ogarniesz to do 26 października?  ( na ten dzień planuje reset ) :D 

 

Teraz najtrudniejsza kwestia co zrobić z assasinem, bo nie każdemu wszystko zawsze będzie pasować bo za dobry bo za słaby...

Macie tutaj jakieś konkretne propozycje co do tej zmiany assasina? @Nodi ?? Ty grałeś dużo starym assasinem z bh i robiłeś terror, więc na jakąś konkretną propozycje od Ciebie liczę. @Morderca Ty teraz grywałeś assasinem dosyć sporo, to może masz coś konkretnego? 

Jeżeli nie chcecie niewidki zwiększać znów to ja mogę zaproponować zmniejszenie kondycji do 20-30 na początek, ale to na moje trochę odstraszy na początku ludzi do tej klasy, z racji ze ona zabija głownie nożem co znaczy ze musi podejść do przeciwnika.

Punkty 1,3,4 zostawcie już w spokoju bez robienia zbędnego syfu tutaj, teraz czekam na jakieś konkrety co do assasina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ediit: Ogólnie zgadzam sie z Toba @Bludoggo lecz jak będzie mało widoczny.. to nie może mieć broni automatycznych/dlaczego ? dlatego że robi plecy zmienia na bron np jak teraz + perk  i robi oro jak sie kończy amunicja obraca się i w 2s. go nie ma i go nikt nie dogoni.. Więc ciężko zrobić tak aby było dobrze.. napisałem Wyżej że to taka luźna oferta --- można wszystko zmienić.. bo ciężko jest dobrze to zrobić aby sytuacja się nie powtarzała ;/                               

 

 EDIT 2..  @Nodi zgodzę się z Tobą i twoja propozycja w sumie jak jeszcze zaproponujsz jakiś zamiennik za mp5. Bo jak bd miec 250 kondy mp5 i z perku coś do dmg znowu życia nie będzie.

Edit : Ostatecznie po rozmowie z Nodi jesteśmy tego samego.. Aby  zrobić  40 speeda i Mocą komandosa +wywaleniem mp5  a zostawić 2 bery i usp/glock.   i zobaczymy czy to w miarę wyrówna szanse, reszta zostaje bez zmian

@Nodi

@Vix33nek!

Edited by Morderca

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moim zdaniem assasin bez bh to klasa uboga bo to powinna być to klasa top tier w mobilności nie róbmy z assasina speedhackera na koksie 

Mógłby być stary assasyn z silniejszą niewidką lecz zmniejszyc mu maksymalne hp do 180-190 może nawet mniej ,wytrzymałość tez mogła by dostać nerfa żeby max wytrzymka nie była za duża 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak wiele razy wspominałem assasin bazuje na kondycji i niewidce ,niewidke bym zostawił bo ona jest ok problem tkwi w kondycji ja bym ją zmniejszył do 40 , 50 na start bo 75 + vip 85 za dużo assasin jest mocny jak to nie pomoże dodać assasinowi moc komandosa co sprawi , że nie będzie tak mocno mobilny (trudniej nim się poruszać na mapie) przez co stanie się klasą mocno skomplikowaną ;) 

@Bludoggo stary assasin był fajny tylko z 1 względu miał auto BH , lecz niewidke którą wtedy miał to były jaja jakieś zwykłe klasy miały 2 x lepszą ^^ przez co nikt nią nie grał , tera jest nie do zabicia na większym lvl. Jakby zabrać kondycji trochę więcej nie będzie już taki op.

@Morderca ja takim grałem chyba na pochylni XD.

EDIT. @Morderca wywalić to mp5 nie potrzebne ono jest zostawić 2 bery i usp/glock.

Edited by Nodi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak więc w assasinowi zmniejszymy  kondycje do 40 i dodamy tą moc komandosa oraz zmienimy mp5 na berety i usp.

@klqs daj znać na steam jak coś jak stoisz z tymi zmianami, plus zaraz oznaczę Cie w reszcie tematów.

Zamykam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

watekzamkniety.png
 

Wątek został zamknięty przez moderatora forum.
Jeśli się z tym nie zgadzasz skontaktuj się z moderatorem lub administratorem, w celu ponownego otworzenia tematu.

Pozdrawiamy,
Zespół Multi-Head.pl

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...