Skocz do zawartości
Max

"Kolorowy dialog!" czyli wywiad z kameleonem.

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich serdecznie! Zapraszam do przeczytania kolejnego wywiadu! Proszę o pozostawienie opinii w komentarzu.  :)

 

 

 

Reporter - Max.Bugs
Respondent - kameleon

 

 

 

Witam! Dziękuję serdecznie za chęć wzięcia udziału w wywiadzie. Na samym początku opowiedz coś o sobie w kilku zdaniach, proszę.

Nazywam się Mariusz. Pochodzę ze Słupska, mam 24 lata. Interesuje się informatyką i piłką nożna.

 

Mariusz, czy rozwijasz swoje zainteresowania w życiu codziennym? Pracujesz w jakimś serwisie? Grasz w klubie piłkarskim ?

Aktualnie nie pracuje w swoim zawodzie, poza forum nie rozwijam się bardziej. Na chwile obecną pracuje przy budowie autobusów. W piłkę gram amatorsko ze znajomymi na boisku .

 

Życie jest czasami przewrotne. U mnie sytuacja ma się odwrotnie. Z wykształcenia jestem technikiem mechanikiem a pracuję jako programista.  :)  Proszę, Opowiedz coś więcej o swojej pracy.

Pracuje przy budowie ścian autobusu. Stawiam cała ścianę, wiercę, nituję. Do tego spawam inne części autobusu. Jest u nas wiele działów, odpowiedzialnych za co innego np: ściany, dachy, sufity, podwozie, siedzenia, silnik itp.

 

Podejrzewam, że jest to bardzo ciekawa jak i za razem odpowiedzialna praca. Zapewne wszystkie połączenia spawane jak i nitowane są poddawane późniejszej kontroli i testom wytrzymałościowym? Jak długo trwa produkcja autobusu od podstaw, aż "pod klucz" ?

Oczywiście, że są testy jakości dlatego też mamy trochę ludzi na danym stanowisku. W całej firmie pracuje około 500 osób. Na daną czynność mamy tylko 140 minut a powiedzmy, że cały autobus jest robiony w około 3/4 dni  - czasami więcej.

 

Patrząc jak bardzo złożony jest taki pojazd - to bardzo krótki okres czasu. Życzę sukcesów w pracy! Opowiedz nam coś jeszcze o swoim prywatnym życiu. Czy odnalazłeś już swoją drugą połowę ? :)