Smiercionosny321 Napisano 26 Listopada 2019 #575892 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2019 Narkoman(Premium) Inteligencja:30 Zycie:25 Wytrzymałość:20 Kondycja:15 Broń: AK-47 .Glock Umiejętności:Zatruwanie przeciwników 5 obrażeń +inteligencja (Poprzez trafienie przeciwnika i zadając mu obrażenie zatruwa go ) Jestem za usunięciem klas nie grywalnych przez graczy servera takich jak złodziej i zeus Proszę o wypowiedsz innych graczy oraz adminów jakie klasy są nie uzywanę do gry na serverze A3ro dodał reakcję 1 @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
elo elo 350 Napisano 27 Listopada 2019 Premium #575897 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2019 Po co komu nowa premka, skoro jest skillowa klasa assasin, shoter i inne ruski? XD Zeusem nikt nie gra, oprócz mnie, dlaczego? Bo go bardzo skillowi gracze klas wyżej znerfili bo ich zabijałem, a na zeusa dało się grać, nie pozdrawiam :3 Gormit lowca kotow dodał reakcję 1 @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A3ro Napisano 27 Listopada 2019 #575901 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2019 (edytowane) Ja też mam coś do dodania, ale to tylko propozycje. A oto klasy: Do usunięcia: -Mściciel (nikt tym nie gra) -Terminator -Żołnierz wsparcia -Żołnierz militarny -Kapral (jedyna klasa z g3 ale i tak tym nikt nie gra) -Komendant (gorsza wersja sapera)- Partyzant Klasy do ulepszenia: -Marszałek- ja bym mu dodał większą szanse na kryta i moc czołgisty jako umiejętnoś pasywna -Strzelec wyborowy- dać mu większą szansę na odbicie pocisku -Strzelec wsparcia- zwiększyć mu niewidkę na kucaniu, bo jak jest w ct mocno widać Nowe klasy (to tylko propozycję): - Inżynier - Może stawić działko (Szybkość budowy zależna od pkt inteligencji), broń gali i ak, staty do ustalenia -Duch (premium)- może przez 7 sekund przenikać przez ściany, ma auto bh, 1/3 granat, broń m4 i tmp, staty do ustalenia -Szpieg- ma 1/6 na odrodzenie się na początku rundy na respie przeciwnika, broń tmp, staty do ustalenia -Kucak- ma tylko cień pod nogami podczas kucania na kosie, 15 dmg z dgla, staty do ustalenia@JAKoB nie zgadzam się z tobą. Strzelec wsparcia jest niegrywalny ze względu na swoją widoczność. Polecam ci nim grać po stronie ct a wtedy zdanie zmienisz. Edytowane 28 Listopada 2019 przez A3ro T3@M dodał reakcję 1 @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Taki Cudowny Napisano 27 Listopada 2019 #575914 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2019 Nowa klasa hmm ta Narkoman zamiast premium bym zamienił na darmową z jakąś klasą niegrywalną bo to sensu nie ma że robicie tylko serwer z Premkami a później spiny że narkoman za op jest itd .... hm niegrywalne klasy tak jak podał @A3ro do usunięcia i dodać jakieś inne hm nowe klasy takie jak podał @A3ro sam bym zagrał inżynierem,szpiegiem lub kucak to tyle z mojej opini Pozdrawiam Cieplutko A3ro dodał reakcję 1 @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JAKoB Napisano 27 Listopada 2019 #575942 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2019 (edytowane) WeWEWE Mściciela proszę zostawić w spokoju , ja się o niego prułem i nim gram - Terminator miał mieć dodany bezlik tylko pewien @WolfIDraV swego czasu khmp khmp zapomniał i nikt tego nie ruszył od tamtego czasu - żołnierz wsparcia - na kryta większą szansę + TMP i będzie grywalniutki - Militarny - dmg zwiększyć z 10 na 20-30% i będzie hulał aczkolwiek spowolnionko fajniuchne jest -Kaprala - wystarczy dodać mu wbudowany ogranicznik/eleiminator (przy eliminatorze usunac apteczkę) -Komendant - juz kiedys poruszyłem , nie jest to słabszy saper ale klasa dla wolących ciężką broń z 2 skokami , miny to jedyny element wspólny (zamiast min można dodac mu pułapki takie jak u tego jak mu tam było z scoutem 1/1) - Inżynier - nope poziom irytacji za duży - duch trochę useless (na mapach z bliskim respem etc szczególnie uciążliwy) -Szpieg jak najbardziej ale z broni Tmp+Scout -kucak byłby bezużyteczny z samym DGL -Marszałek - pasyw jak najbardziej ok , i kryta tez można śmiało zwiększyć nawet do 1/3-4 bo jakby nie aptrzec jest to xmx i dosć łątwo się z niego wystrzelać -Strzelec wyborowy - po prostu dajcie mu ak/m4 , bezlik kondycje na -60 co by mu się nie wiodło na początku i aktyw w postaci eliminatora rozrzutu na 5 sek. -- Strzelec wsparcia , jest dobrze tak jak jest testowaliśmy inne zwiększone warianty ale ten wydał nam się taki w miarę zbalansowany @Nodi Edytowane 27 Listopada 2019 przez JAKoB T3@M dodał reakcję 1 @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tasior... Napisano 27 Listopada 2019 #575951 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2019 ja tam sie dodaniem tego bezliku mogę zająć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
T3@M Napisano 28 Listopada 2019 #575963 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2019 W pełni zgadzam się z @JAKoB nic dodać nic ująć Gormit lowca kotow dodał reakcję 1 @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roy Keane Napisano 30 Listopada 2019 #576088 Udostępnij Napisano 30 Listopada 2019 dostałem w końcu odp na temat klas będą one robione dopiero po resecie temat zamykam Smiercionosny321, A3ro i T3@M dodali reakcje 2 1 @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roy Keane Napisano 30 Listopada 2019 #576089 Udostępnij Napisano 30 Listopada 2019 Wątek został zamknięty przez moderatora forum.Jeśli się z tym nie zgadzasz skontaktuj się z moderatorem lub administratorem, w celu ponownego otworzenia tematu. Pozdrawiamy, Zespół Multi-Head.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi