Skocz do zawartości

Cod 400 zmiany w regulaminie


Rekomendowane odpowiedzi

Dodać do regulaminu "Zakaz stawiania min, których nie da się obejść normalnie, czyli bez stosowania skoków" - Idźmy takim tokiem myślenia, że miny powinno się obejść nie skacząc tylko idąc. Ewentualnie dopisać do tego, że "Zakaz stawiania min w zamkniętych pomieszczeniach, których nie da się obejść normalnie, czyli bez stosowania skoków"

 

Dodać "Zakaz niszczenia min, pułapek rzucając w nie granatem osobom ze swojego teamu"

 

11. Staramy się wykonywać cele mapy (zakaz kampienia z paką na respie i jeśli pozostanie jedna minuta idziemy po hosty). Za nie wykonywanie celi mapy.(Kick, ban do 30 min). 

Zmienić z 1:00 na 1:10/15 obowiązek wykonywania celów mapy.

 

13.1  Nie używamy rakiet, granatów, błyskawic na respawn wroga przed 7 sekundami na mapach typu "mała mapa", zakaz nie obowiązuje raszowania.

Dopisać, że na mapach cs_wiocha, fy_pool_day zakaz używania rakiet, błyskawic przed 7 sec nawet, gdy rashujemy.

 

18.  Zakaz stawiania sentry guna w miejscach które całkowicie uniemożliwiają rozbrojenie paki bądź wyprowadzenie hostów oraz w miejscach, które uniemożliwiają tt dojście do bs, szczególnie na mapach rats_office, rats_1337, eldorado. SG nie może sięgać na BS w jakimkolwiek stopniu.
 

Może tak dodać komendę /sg , która powodowałaby, że SG by znikało i byłaby po jej użyciu możliwość postawienia kolejnego sentry guna. A ten pkt regulaminu można byłoby wykorzystać, gdy osoba nie wpisze tej komendy lub ewentualnie drugi raz postawi źle SG. Obecnie też jest dobra inicjatywa, że admini dają szansę i każą wyjść z serwera, ale przez to traci się perk, /ks oraz staty w tabeli.

 

22.  Przeszkadzanie w grze tj. specjalne rzucanie fleshy swoim, blokowanie i tego typu sprawy będą karane kickami, bądź banami na 5 minut.

Tutaj całkowicie wywalić Fleshe lub zrobić antyflesha, żeby nie oślepiać łudzi ze swojego teamu. Co z tego, że taka osoba dostanie bana jak i tak będzie robić dalej tak samo. A nikt o pie*doły nie będzie robił tematu na forum gdzie osoba dostanie bana na 5 minut i przez ten czas może nie grać co dostanie bana i dalej to samo będzie. Dodatkowo zrobić ograniczenie czasowe rzucania Fleshow na 3 sekundy.

 

Dopisać do regulaminu, że "Zakaz stawiania elektromagnesu, gdzie jego zasięg obejmuje bs i hosty" Czyli przykładowo jak ktoś postawi na cs_italy2 w budynku z hostami elektromagnes na dole a na górze są hosty to zasięg obejmuje również górę, więc trochę nie bardzo takie coś.

 

@JAKoB  Jakby to było takie w porządku to nie byłoby problemów, że ktoś źle SG stawia.

Elektromagnes utrudnia na bsie/hostach wykonywanie celów mapy tak, że nie mamy jak walczyć, bo zostaje nam sam nóż. Pakę też chyba zabiera ten elektromagnes. 

No na fy_pool_day trochę zniechęca do gry takie rzucanie Fleshy przez wrogów na tak małą mapę. 

Właśnie, że zbawi, a każdy się ciągle zastawia tym, że 1:00 cele mapy są, a zanim cele mapy zrobi to zleci kolejne kilka sekund i bezsensu takie przedłużanie. Chyba inni gracze są trochę ważniejsi, bo chcą grać, a nie, że ktoś sobie będzie kampil.

 

 

Edytowane przez -Damian-
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Zostaw te miny w spokoju obejść/przeskoczyć jest ok zawsze tak było , zmiana w regulaminie i ostrzeganie/banowanie do skutku to słaby pomysł , zwłaszcza ze jedynymi którzy przeczytali regulamin to administracja xD 

2. 10 sekund cię raczej nie zbawi patrząc na to ze dość często paka buguje się i nie widać jej na radarze 

3. Używanie umiejętności klasy przy rashu jest raczej odruchowe tak ze też słabo to widzę 

4. Generalnie to zazwyczaj (z kilkoma wyjatkami) plugin który blokuje stawianie sg blisko respa/bs'a działa dobrze . dosłownie lekko sporne jest to generlanie na office_1337 , pamiętaj ze większość map ma 2 bsy ;v

5. I tutaj znowu , flashe dostajecie gdy rashujecie , ktoś rzuca flasha w dobry spot aby przeszkodzić przeciwnikom , to ze dana osoba wtedy rashuje to już niestety jej problem , dlatego jestem za dodaniem antyflasha od swoich .

6. Elektromagnes , dawno nie miałem styczności z tym perkiem ale paka chyba zostaje po jego użyciu , dodatkowo nie działa on całą rundę tylko coś ok 30s tak że  tutaj tak średnio bym powiedział , perki są po o zęby zyskać przewagę nad przeciwnikiem ,  szczególnie grajac jako spedhacker/assasin nerfienie tego jest średnim pomysłem . Nie badzmy jak rito gamez. 

 

 @JugoL^^ , tak właśnie działa EMP . takie uroki coda.

 

@Roy Keane niby tak , ale elektromagnesa trwa ok 30 sekund a jego efekt znika po +/- 20 sekundach albo gdy posiadacz zginie (Granat/rakieta/piorun/mina etc)  

 

 

 

@Bezzi @JugoL^^  Zawsze można zrobić rozgrzewkę na granaty tak jak to było za starych dobrych czasów na COD 300 xD

Edytowane przez JAKoB
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.Miny na nie zauwaz ze nie kazdy gra saperem masz 3 miny max bija po 219 trzeba dac jakas przewage nad graczami z duzym lvl.

2. Dałbym raczej od 1:30 czasami naprawde trzeba sie naczekac :P

3.Zostawiłbym tak jak jest 

4.Zostawiłbym 

5.Antyflesz jak najbardziej za

6.Z jednej strony na spedhacker/assasin przydatne ale @JAKoB na bs i przy hostach to nie za bardzo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.Tak jak Roy powiedział nie każdy gra saperem i są tylko 3 miny, które max biją po 219 DMG
2.Też tak jak Roy powiedział 1:30
3.Można by było zostawić ale pokłócił bym się co do tych 7s na małych mapach... Zmniejszył bym do 5 sek tak jak granaty.
4. Zostawiłbym
5.Jestem za
6.Ja bym zmniejszył to działanie magnesu do 20s
A jak już jesteśmy przy takim czymś to bym coś porobił przy tym EMP, kiedy ct wiezmie te EMP to później tt a bs'ie musi  wywalać wszystkie bronie potem granaty żeby tą pakę podłożyć więc jak tt ma wtedy wykonywać cele. Ja rozumiem, że to ma dać jakieś szanse na wygranie ct no ale tt też musi wykonywać cele tak. co wy na to? @Roy Keane @aquax

@JAKoB Ja rozumiem no ale co z nowymi graczami przyjdą mają pakę ktoś włączy EMP i co się denerwuje bo myśli, że jakiś bug i wychodzi...

Edytowane przez JugoL^^
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.Tak jak Roy powiedział nie każdy gra saperem i są tylko 3 miny, które max biją po 219 DMG

2. co do tych celi jestem jak najbardziej za 1:30

3. jak najbardziej jestem za 7 sek rundy

4. jak dla mnie to nie przeszkadza zostawilbym

5. jak najbardziej Antyflash gra sie przyjemniej wtedy

6. elektromagnes jest dobrym perkiem ale traci swoje dzialanie gdy zginie czlowiek ktory go postawil jak dla mnie to co jest w regulaminie ze nie wolno go stawiac na bs i przy hostach starczy to tez daje jakas [rzewage nad graczami z duzym lvlem wiec i to bym zostawil

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Zostaję

2. Do przedyskutowania. Z reguły jest 1:30 na zwykłych serwerach nie zapominajmy, że to COD i rozgrywka jest zupełnie inna.

3. Zostaje tak było od zawsze na codach. 

4. Od tego jest regulamin, aby go czytać. Zostaje

5. ON

6. Nie spotkałem sie nigdy z problemem co do elektromagnesu. To do obmyślenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.Nie każdy gra saperem i są tylko 3 miny, które max biją po 219 DMG
2.Jestem za  1:30
3.Można by było zostawić ale pokłócił bym się co do tych 7s na małych mapach... Zmniejszył bym do 5 sek tak jak granaty.
4. Zostawiłbym
5.Jestem za
6.Ja bym zmniejszył to działanie magnesu do 20s

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 6.05.2020 o 14:22, -Damian- napisał:

13.1  Nie używamy rakiet, granatów, błyskawic na respawn wroga przed 7 sekundami na mapach typu "mała mapa", zakaz nie obowiązuje raszowania.

Dopisać, że na mapach cs_wiocha, fy_pool_day zakaz używania rakiet, błyskawic przed 7 sec nawet, gdy rashujemy.

 

Dnia 6.05.2020 o 14:22, -Damian- napisał:

22.  Przeszkadzanie w grze tj. specjalne rzucanie fleshy swoim, blokowanie i tego typu sprawy będą karane kickami, bądź banami na 5 minut.

Tutaj całkowicie wywalić Fleshe lub zrobić antyflesha, żeby nie oślepiać łudzi ze swojego teamu. Co z tego, że taka osoba dostanie bana jak i tak będzie robić dalej tak samo. A nikt o pie*doły nie będzie robił tematu na forum gdzie osoba dostanie bana na 5 minut i przez ten czas może nie grać co dostanie bana i dalej to samo będzie. Dodatkowo zrobić ograniczenie czasowe rzucania Fleshow na 3 sekundy.

Te pomysły na tak ;) Albo zakazać rash albo rash bez rakiet itp. Antyflesha widziałem już kiedyś na paru serwerach i jest przydatny.

Edytowane przez Fuck Yea
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można by się też pokusić o wpis zakazujący zabijania graczy po przerzuceniu ich przez ptb po zakończeniu rundy, niby drobnostka i sporadycznie występuje ale wkurw łapie jak przez jakąś łajzę straci się ks w ten sposób :D a jakiś promil graczy potrafi na to wyczekiwać i liczyć na szczęście, jako że przechodzi to bezkarnie można uznać że po prostu się opłaca. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Tak jak Roy powiedział nie każdy gra saperem i są tylko 3 miny, które max biją po 219 DMG

2. Myślę że 1;30 ok jest

3. Zostawiłbym

4. Zostawiłbym. Od tego jest regulamin, aby go czytać. 

5. Na TAK

6. Magnes jest ok perkiem ja bym go zostawił takim jakim jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...