Skocz do zawartości
Teez.

[PRZYJĘTY]Podanie ? Tezi ?

Rekomendowane odpowiedzi

1. Imię: Filip.

 

 

 

2. Kontakt: GG - 49776779, PW, steam - chudy23.

 

 

 

3. Lokalizacja: Radom.

 

 

 

4. Czas jaki poświęcasz dla cs'a: W weekendy 3-5h. Na tygodniu 1-2h. (Podczas wakacji około 4-5h).

 

 

 

5. Czas który poświęcasz dziennie na forum (około): Forum mam praktycznie cały czas otwarte jak tylko komputer jest włączony. Przeciętnie do 6-7h.

 

 

 

6. Posty (min. 500 sensownych): Są.

 

 

 

7. Co chciałbyś zrobić na Forum (uzasadnienie): Chciałbym pilnować porządku, dbać o kulturę, jak i czynnie działać na rozwój sieci.

 

 

 

8. Dział którym chciałbyś się zajmować na forum: Mi to obojętnie, może być całe forum.

 

 

 

9. Posiadanie umiejętności współpracy z ludźmi: Myślę, że posiadam taką umiejętność. Pracuję już od kilku miesięcy w Redakcji i moje zajęcie coraz bardziej pogłębia relacje między mną, a użytkownikami forum.

 

 

 

10. Posiadanie cierpliwości i systematyczności: Ciężko mi napisać tutaj samoocenę, ale zapewniam Was, że posiadam takie cechy.

 

 

 

11. Coś o sobie: Mam na imię Filip, liczę sobie 16 lat. Aktualnie opiekuję się Redakcją oraz zrezygnowałem z funkcji admina dd2 #2, ponieważ w dalekiej przyszłości będę starał się o posadę admina na JB. Teraz chciałbym spróbować swoich sił w funkcji Moderatora.

 

 

 

12. Doświadczenie (czy zajmowałeś już kiedyś takie stanowisko oraz jak radzisz sobie w obsłudze skryptu IPB?): Nigdy nie piastowałem takiej funkcji, ale z pomocą niektórych osób podołam z zadaniem.

 

 

 

13. Obowiązkowe mikro: Posiadam.

 

 

 

Pozdrawiam ? Tezi ? :).

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Niedawno zostałeś Redaktorem Naczelnym i zrezygnowałeś z admina ODD2$2 więc podanie trochę nie na miejscu, pokaż że panujesz nad rangą Redaktora a dopiero wtedy złoż podanie na Moderatora 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach