Skocz do zawartości
~MiyaGu*

[ZAMKNIĘTY] Redaktor twarzą w twarz.

Rekomendowane odpowiedzi

Zapraszam Was na wywiad z @Doman.

Miłego czytania! :V

 

Julka

Doman

 

58f8cd5b4679f_PAWEDOWYWIADI.thumb.jpg.30529b69f7547a7760d5b7d9d7b629c4.jpg

 

Cześć Doman zgadzasz się na udział w wywiadzie? 

Hej, oczywiście.

 A więc standardowo, mógłbyś nam coś o sobie napisać? (wiek, imię, płeć i rozmiar bokserek)

Tak jak część wie, mam na imię Paweł, za niespełna miesiąc będę miał 16 lat. :D Płeć? chyba chłopak, ale przez bycie beliebers jestem wyzywany od "pedałów". to nie wiem.  :D Nie znam się na rozmiarach ubrań męskich.  Znam tylko rozmiary staników. :D 

 Skąd jesteś znawco?

Jestem z  Województwa Lubelskiego, niedaleko naszych przyjaciół z Rosji.  

Czy jest coś ciekawego w Twoich okolicach, co warto zwiedzić?

Są oczywiście ,,ciekawe" zabytkowe budowle, muzea, a tak to bieda wszędzie. 

Wspomniałeś, że jesteś belieber. Jak się zaczęła Twoja przygoda z Justinem Biberem?

Wszystko zaczęło się od tego, że przeglądając internet natknąłem się na jego fryzurę z 2015r, która mi się bardzo podobała. Strasznie chciałem mieć taką samą. Potem hodowałem te włosy, hodowałem, a kolejnym aspektem, który mnie przekonał do bycia beliebers był filmik 20-sekundowy, który zobaczyłem u koleżanki. Bardzo podoba mi się jego twórczość jak i osobowość. Ciekawym momentem jest to, jak ktoś mówi, że jest "pedziem", a zaliczył więcej dziewczyn niż dany hejter na oczy widział.  

video-1492693745.mp4

Czy miałeś taką sytuację, w której się z Ciebie śmiali, że jesteś #Belieber?

Śmieli to nie, ale w szkole często słyszę docinki typu ,,jak możesz jego słuchać", ,,zabij się". xD

Skoro jesteśmy w temacie, to napisz jaki jest Twój ulubiony wykonawca poza Justinem Bieberem?

Jeżeli już mówimy o kwestii muzycznej to lubię Enrique Iglesias'a, oraz muzykę anime

Jaki utwór Justina Biebera lubisz najbardziej?

Osobiście uważam, że każda piosenka jest supi, ale ostanimi czasy to ,,Despacito" 

Spoiler