Skocz do zawartości
Banah

[ZAMKNIĘTY]Uwagi

Rekomendowane odpowiedzi

Nie wiem czy ten dział czy nie ten ale kilka spraw pasowałoby naprawić na tym serwie.

1. Na amadeuszu nie działa dmg z int

2. Na zwiadowcy bugują się kroki tzn. słychać je jak podniesie perk( prawdopodobnie taj. zabójcy)

3. Przydałoby się zrobić plugin żeby można było przechodzić przez siebie bo blokowanie jest irytujące

4.Na zwinnym żołnierzu zwiększyć to jego zabijanie 1/12 na 1/16 i 1/14 na 1/18 (chyba tak ma)

5. Fajnie jakby była komenda odblokuj bo często ludzie się bugują po użyciu teleportu czy ducha.

6. Na czołgiście można by zwiększyć to jego 1/20 na 1/40 bo bardzo często wchodzi mu (pewnie przez to że pompa strzela kilkoma nabojami, acc ma poziomie 170%).

 

To chyba wszystko, no chyba że jeszcze ktoś coś zauważył to pisać

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1. Działa z pułkami amadeusz ładnie bije

2. I tak zwiadowca jest przesadzony z tą niewidką, naprawić to i zwiększyć jego widoczność

3. Było to na serwerze, ale zostało wyłączone

4. Zwinny ma 1/12 z famasa i 1/14 z galila - zmienić to na 1/15 z famasa i 1/17 z galila albo po prostu zamienić to na dodatkowy dmg

5. Można wprowadzić

6. Nie, nie przesadzaj, że to aż tak wchodzi, 1/40 na czołgu? Bez sensu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli chodzi o Amadeusza to zgadzam się...co z tego, że z Pulkami czy Tytankami bije ładnie? Skoro mając full inta na nim i bez perku bije tak samo jak bym miał te standardowe 10 pkt w inte. I jest to baaardzo duża różnica bo na Skrytobójcy to mając full inta chyba jest z 70dmg. Małego buffa przydało by się dać :P 

Gdyby można było przenikać przez siebie było by naprawdę dobrze bo blokowanie denerwuje bardzo :D 

Edytowane przez ~Tazor~

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To skoro amadeusz ma mieć nie dodany dmg z int to zmienić mu to na jakiś inny bonus bo takto jest to zwykła klasa z mp5, poza tym każda klasa bije dużo z pułkami czy z tytanami. Czołgista jak na premium jest zbyt mocny więc to 1/20 jest przesadzone według mnie. No słyszałem że się niewidka bugowała ale na bank można to zrobić żeby się nie bugowała.

7. Znerfić skrytobójce bo on ma przesadzony dmg 130+- bije z perkiem a po 70-80 bez i to z mp5 plus te jego bonusy to naprawdę kosa klasa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Skoro nie działa inta w amadeuszu no to trzeba naprawić.

Czołgista... Ty myślisz, że gra z pompą jest taka łatwa? Pograj, zobaczysz, że na niskim lvlu to się  czołgistą ciężko gra. Nie przesadzaj z tą 1/40... Niech zostanie klasa taka jaka jest.

Co do tego skrytobójcy... Dopiero tak naprawdę został ulepszony i już nerfić. Fakt, z tytanami czy pułkami na full int bije ładnie. Natomiast bez perku na full int bije po ok 50/60, czyli według mnie nie jest zbyt mocno przesadzone. Dodam, że są klasy non premium, które mają większy dmg od skrytobójcy. Tak samo jak u czołgisty. Nie ma co w niej zmieniać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Puma skryto nie jest przesadzony ? Skoro gracza z full wytrz i hp sciaga na 4 strzały ? A śmierc musi wpompować prawie całe ammo ?

-dodać przenikanie przez siebie

-więcej misji

-shotera ulepszyc

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A co do wytrzymałości to można by ją naprawić w końcu bo z perkiem na dmg nie daje ona nic. Skryto jest przesadzony bo z mp5 taki dmg to jest przesada, podejrzewam że shooter tak nie bije z ak.

Edytowane przez Banah

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
17 godzin temu, Banah napisał:

1. Na amadeuszu nie działa dmg z int

2. Na zwiadowcy bugują się kroki tzn. słychać je jak podniesie perk( prawdopodobnie taj. zabójcy)

3. Przydałoby się zrobić plugin żeby można było przechodzić przez siebie bo blokowanie jest irytujące

4.Na zwinnym żołnierzu zwiększyć to jego zabijanie 1/12 na 1/16 i 1/14 na 1/18 (chyba tak ma)

5. Fajnie jakby była komenda odblokuj bo często ludzie się bugują po użyciu teleportu czy ducha.

6. Na czołgiście można by zwiększyć to jego 1/20 na 1/40 bo bardzo często wchodzi mu (pewnie przez to że pompa strzela kilkoma nabojami, acc ma poziomie 170%)

1. Jak nie działa to trza naprawić

2. Zwiadowca to przesadzony jest trzeba go osłabić.

3.Można by coś z tym zrobić

4. Na zwinnym dać 1/16 1/17 i Git będzie

5.Jestem Za

6. Nie przesadzaj Czołgista ma tylko 5% szansy na zabicie to nie jest dużo można mu by dodać chyba prędzej. Ale według mnie jest on ok i nie potrzeba go zmieniać.

Co do sryto dać mu 15 dmg z mp5 tak jak było kiedyś i będzie Git bo teraz to jest Mega Premium a nie premium ( Klasa która ma mp5 co ma 0 rozrzutu i bije 130 ja na 400 lvl padałem od 4 strzałów)

A co do shotera  jasne że nie bije aż tak z tytanami lub pulkami bije 60/70 a nie 130 jak sryto.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zwiadowcy nie ma co osłabiać bo on ma zwykłe +5mdg i jest pół przezroczysty więc dla mnie jest ok. Poza tym klasa z mp5 bez perku dla dmg nie istnieje nie można zabić nikogo. Skryto musi być osłabiony bo jego dmg jest zbyt mocne poza tym ma tak jakby drugie życie i dodatkowo wyrzucanie broni bez przesady, tak jak @Nodi napisał to jest mega premium.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

1. Skoro to nie działa to naprawimy.

2. Naprawić te ciche kroki oraz zwiększyć trochę widoczność

3. Nie zostanie to wgrane. Było już na chwilkę i były jakieś problemy z silnikiem.

4. W obu broniach zrobić 1/16 na zabicie i powinno być dobrze.

5. Można by dodać taką komendę. 

6. Nie przesadzaj. Czołgista zostaje jak jest...

7.Skrytobójca  - trzeba zmniejszyć trochę te dmg albo po prostu zamienić dmg +int na stałe 15-20dmg ( 20 myślę że mogłoby być z racji że shoter ma 15 a ak bije duzo więcej normalnie niż mp5 ) 

8. Co do Shotera może przywrócimy po prostu starą apteczkę?

 @VisTeR.' widzę że jesteś też programista, ale nie wiem czy tylko go;modami się zajmujesz, ale oznaczam to dasz znać czy pomożesz czy jak. @EvO trzeba to zrobić ;)

I teraz tak.... miało być już parę rzeczy zrobione a nie jest. Tu tematy do rzeczy które poza tym tematem trzeba zrobić. 

 

 

Edytowane przez Gość

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1. Int działa, tylko jest niewielki przelicznik. 

2. Zwiadowca pomimo tego, że jest mocny tak naprawdę mało kto nim gra, więc póki co nie widzę sensu zwiększania widoczności + z tymi krokami zerknę, ale raczej nic się nie da zrobić, ponieważ pokrywa się po prostu z perkiem. 

3. Odpada. 

4. Zwinny Żołnierz jest przyzwoitą klasa non premium. Nie jest ani jakoś zbyt wymasterowana, ani za słaba. I jest dobrą kontrą na niektóre premki. Nie widzę sensu osłabiać go. 

5. Odblokuj jak najbardziej dobra opcja. 

6. 1/20 to jest 5%... Nie popadajmy w skrajności. 

Stałe dmg w skryto to tak naprawdę jeszcze ułatwienie gry (na początku powiedzmy do 100 lvl), ponieważ nie trzeba będzie ładować w int tylko np. w hp przez co trudniejszy do zdarcia. 

Prawdę mówiąc shotera także bym nie zmieniał. Ewentualnie max zwykła apteczka, jednak wtedy będzie bardzo ciężki do zdarcia. 

Mapami zajmę się jeszcze dzisiaj. Zeusa przygotuje tak, aby był gotowy do wrzucenia. A z wymianą na pewno nie jest tak, że wystarczy, wrzucić go z go moda bez przesady... Tak jak mówiłem od Vixenka na pw, już coś z tym pluginem kombinowałem, aby był odpowiednio dostosowany, jednak prawdę mówiąc zapomniałem o tym. Dalej postaram się tym pobawić w rtym tygodniu ii dostosować jakąś wersje, aby pasowała bardziej graczom. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@EvO nie jest to taką dobrą opcją z tego względu, że odblokuj działało by też na pułapki czyli od razu bind i uciekasz z pułapki.

Bardziej pasowało by te perki przerobić.

Bt EvO,

Racja, nie pomyślałem w ogóle o tym, dlatego /odblokuj na razie odpada.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mapy ogarnięte, część została wyrzucona, bo wgranych było ponad 60 co jest zdecydowaną przesadą, wymiana także została wgrana nowa iii teraz jest optymalna wersja. Dorzuciłem też od siebie model awp typowo cod modowy (jeżeli się nie przyjmie wrócimy do starego). 

Co do zwinnego moje zdanie lekko się zmieniło iii dobrze byłoby go osłabić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zwinny spoko jest moim zdaniem. A co do amadeusza to @EvO wiesz jak to dokładnie wygląda ja bije na full int 7 więcej, Ty mówisz że przelicznik jest 10. Może by to zwiększyć?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Wszystko z tematu zostanie zrobione na reset, może poza zeusem chociaż są tylko jakieś "drobne" błedy tylko ;) 

Zwinny będzie miał 1/16 z galila oraz famasa.

Jakby coś ktoś jeszcze chciał dodać zapraszam na pw. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

watekzamkniety.png
 

Wątek został zamknięty przez moderatora forum.
Jeśli się z tym nie zgadzasz skontaktuj się z moderatorem lub administratorem, w celu ponownego otworzenia tematu.

Pozdrawiamy,
Zespół Multi-Head.pl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...