klqs Napisano 8 Listopada 2017 #480030 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2017 (edytowane) Cześć. Jak już część z Was wie, niedługo będzie lekko usprawniony cod 200. Zapraszam do testowania. Szybkość expa troszke zwiększona. Po 2/3 dniach dodam każdemu vipa i premki. Dla trzech pierwszych osób które będą najaktywniejsze w tym temacie, będą zgłaszały dużo błędów czy pomysły jak coś usprawnić są przewidziane nagrody na nowym cod 200. IP serwera: 145.239.237.103:27055 Lista nowych komend: Spoiler /menu - menu z wszystkimi opcjami/komendami /top15lvl - top 15 poziomow /sklep - sklep za monety /hud - ustawienia huda /vip - vips online/jak kupic/co daje /sell - sprzedanie perku za monety /rynek - rynek perkow /konto - tworzenie hasla na konto Przy wstępnym balansie klas pomagał @JAKoB Edytowane 9 Listopada 2017 przez klqs Bezzi, happy, Born i 2 innych dodali reakcje 5 @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mzkkk Napisano 8 Listopada 2017 #480065 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2017 Pierwsze wrażenie jeżeli chodzi o sam styl klas: średnie ale to tylko moje zdanie, klasa Kapral w opisie powinna mieć: Ogranicznik rozrzutu a nie Eliminator Rozrzutu .... bo jeżeli jest to eliminator to słabo. Klasa Tropiciel jest BARDZO op na na start z scouta po 150+ także innymi słowy można powiedzieć 1/1 z scouta + berety też pomimo 1/10 często siadają klqs dodał reakcję 1 @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Johny Opalony Napisano 9 Listopada 2017 #480151 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2017 "kamikadze : posiada 2 tomahawk zamiast noza 80+int" nie da sie rzucić tymi tomahawkami wiec troszke do poprawki post będzie edytowany co jakiś czas klqs dodał reakcję 1 @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JAKoB Napisano 9 Listopada 2017 #480208 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2017 (edytowane) @klqs ale o mnie to już nie wspomnisz ;c chamie jeden ;c @klqs dzięki xDDDDD Edytowane 9 Listopada 2017 przez JAKoB Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
klqs Napisano 11 Listopada 2017 Autor #480519 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2017 Od teraz każdy ma premki i vipa, zapraszam do testowania. Narazie najbardziej aktywne osoby w testowaniu: @Johny Opalony @Mzkkk @Frost` Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 14 Listopada 2017 #481234 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2017 (edytowane) Coś fajnego Edytowane 14 Listopada 2017 przez Gość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Frost` Napisano 20 Listopada 2017 #482292 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2017 (edytowane) Serwer stoi oficjalnie więc: 1. Kiedy kickuje nie pokazuje mi powodu do wybrania. 2. Kiedy piszę coś na y@ pokazuje kto to piszę, to może spowodować że cziterzy będą uciekać 3. Brak małych map 4. W załączniku ////EDIT 5. Nie działa komenda /spec Na razie to tyle, mimo urlopu będę starał się spędzać na serwerze jak najwięcej czasu. Edytowane 20 Listopada 2017 przez Frost` Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SUNN. Napisano 20 Listopada 2017 #482293 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2017 12 minut temu, Frost` napisał: 1. Kiedy kickuje nie pokazuje mi powodu do wybrania. Później to zrobię. 12 minut temu, Frost` napisał: 2. Kiedy piszę coś na y@ pokazuje kto to piszę, to może spowodować że cziterzy będą uciekać Zmienione. Mapki wgram później. Słyszałem, że jest jakiś problem z robieniem ssów? Aha i jeszcze: + skonfigurowałem Wam reuniona więc teraz nie będzie problemu że hax dostanie bana na dd2 #1 i wbije do was + skonfigurowałem plugin do banowania haxów, więc większość roboty z haxami odpada. Wiadomo, jakieś się trafią ale nie będzie tego aż tyle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
klqs Napisano 20 Listopada 2017 Autor #482302 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2017 (edytowane) 1., 4. zrobione i ss Edytowane 20 Listopada 2017 przez klqs Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SUNN. Napisano 20 Listopada 2017 #482308 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2017 + ssy zrobione (potem Wam wgram nowe menu gdzie będą na pozycji nr. 3) + małe mapy wgrane + nie pokazuje nicku admina przy jego aktywności + PTB Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Johny Opalony Napisano 20 Listopada 2017 #482326 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2017 Perk nanosuit buguje sie po wyrzuceniu i niewidka pozostaje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lion9703 Napisano 21 Listopada 2017 #482367 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2017 Na starej Edycji Cod Kupiłem Premke 60dni i Czy bedzie przeniesiona Na nowa ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mzkkk Napisano 21 Listopada 2017 #482428 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2017 (edytowane) Według mnie rundy są za długie. To że nie ma rundy nożowej to może i dobrze bo nie będą ludzie używać na starcie wspomagaczy drużynowych z tytułu komendy /ks. Wcześniej można było kupić perk kilka razy na mapę (10k) obecnie jeżeli ktoś nie ogania gry bądź za niedługo gdy będą zbyt wysokie poziomy zakup perku dla nowicjuszy może być problematyczne (2x16k =6 monet perk jest od 7). Jeżeli przyjdą mi do głowy jeszcze jakieś przemyślenia to edytuję ten post. @edit Brak roundsoundów , gracze piszący do admina na u@ nie wyświetlają się na zielono i tekst się zlewa, po odliczaniu do zmiany mapy następuje natychmiastowy koniec mapy. @klqs w jakim sensie ? Wcześniej było można perk za 10000 dolarów kupić obecnie 7 monet tj 32k + 1 zabójstwo @edit2 Ludzie bugują perk nanosuit tj po wyrzuceniu właściwości perku zostają (według mnie za bardzo widoczny ) @edit3 Patrzac na minę nie widać kto ją postawił Edytowane 21 Listopada 2017 przez Mzkkk Frost` dodał reakcję 1 @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JAKoB Napisano 21 Listopada 2017 #482434 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2017 skoro już , to wprowadź rozgrzewkę na nejdy xD , to będzie nie lada zabawa Sprawdź czy nie zepsułeś namiestnika tak jak na 400 Dodaj tego archanioła Nałóż ograniczenie dla klasy granadier aby nie mogła dostawać perków typu : Podręcznik Szpiega , Tajemnica Generała , Worek granatów , Palące rękawiczki , bo po pierwsze mogą być bugi , po drugie gra będzie nie do wytrzymania i klasa jumper ma mieć wgrane wbudowane UAV , a z czego widziałem ostatnio to go nie było ;3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
klqs Napisano 21 Listopada 2017 Autor #482453 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2017 (edytowane) Rundy skrocone do 2 minut Perki zablokowane na grenadierze Namiestnik ma tu +30% @Mzkkk jak dzialalo to kupienie perku? Co do rozgrzewki na granaty napiszcie co myślicie, ciekawy pomysł. @Mzkkk jaką komendą? Nanosuit poprawiony. Za reszte sie wezme jutro dzisiaj juz nie mam czasu. Edytowane 21 Listopada 2017 przez klqs SUNN. dodał reakcję 1 @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FunnyPuma Napisano 21 Listopada 2017 #482464 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2017 (edytowane) 1. Rozgrzewka na HE, ciekawy pomysł, można wprowadzić 2. Klasa bojownik ma za duży dmg, bije po 50, albo więcej, do tego 20 hp za fraga i pełny magazynek.. trochę za dużo 3. To samo jest z klasą koszmar - 4 skoki, widzi miny i +5 dmg z ak, a bije sporo.. 4. Perk nanosuit ma za słabą niewidkę 5. Jestem za przywróceniem starego stalkera i sapera 6. 2 godziny temu, JAKoB napisał: i klasa jumper ma mieć wgrane wbudowane UAV , a z czego widziałem ostatnio to go nie było ;3 Nie potrzebne jest wbudowane UAV w klasie skoro są ks'y i UAV można zdobyć za fragi, a to dużym problemem nie jest 7. Zabójca - 1/8 na wyrzucenie broni wchodzi trochę za często dać mu 1/12 i powinno być ok Jak jeszcze coś zauważę/przyjdzie do głowy to napiszę Edit: Opis klasy zawsze można zmienić Edytowane 21 Listopada 2017 przez FunnyPuma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SQNFUN Napisano 21 Listopada 2017 #482469 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2017 Mam zasadnicze pytanie - czy jest możliwość aby stary COD 200 powrócił? Stary COD 200 był wyjątkowym serwerem (zaraz po CODZIE 400), a obecnie jego nowe oblicze kompletnie mnie nie przekonuje, a nawet jestem w stanie stwierdzić że odrzuca i to nie tylko mnie. Maxi King dodał reakcję 1 @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Born To Fight Napisano 21 Listopada 2017 #482479 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2017 Wreście zrobili coś z tym starym COD 200.Sorry że tak późno piszę' Maxi King dodał reakcję 1 @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JAKoB Napisano 21 Listopada 2017 #482481 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2017 @SQNFUN Czas na zmiany , Tak samo był cod 300 , ale on był zmieniony na gomoda i se upadł , klasy wybrałem w miarę zbilansowane , po poblokowaniu perków na klasie granadier nie powinno być płaczu a i @FunnyPuma wbudowane uav ma być , bo tak jest w tej klasie ;3 Maxi King dodał reakcję 1 @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mzkkk Napisano 21 Listopada 2017 #482487 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2017 (edytowane) Respawn za monety nie działa (straciłem tylko 30 monet ale czego się nie robi dla nauki ) Małe mapy pasuje po wgrywać bo nie zawsze dużo ludzi gra. Komenda mala mapa Blokada zabijania hostów Nie mogę sprawdzić co daję vip komendą /vip (wyskakuje okno a na nim vip.txt i tyle) Nie dostaje monet za zabójstwo Nie dostaje expa za zabójstwo Możliwość stawiania działka gdzie się chce Ustawienie blokady granatów chociaż na 4s (na starym codzie było 7s) Można byłoby również dodać komunikat po podłożeniu paki i czas na dole ile zostało do wybuchu Edytowane 22 Listopada 2017 przez Mzkkk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Johny Opalony Napisano 22 Listopada 2017 #482540 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2017 jeżeli dałoby rade to wprowadzić ogranicznik jezeli chodzi o zakup apteczek. Jezeli chodzi o monety to nie dawajcie za fraga monet bo będzie ich za duzo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mzkkk Napisano 22 Listopada 2017 #482545 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2017 (edytowane) 6 godzin temu, Johny Opalony napisał: Jezeli chodzi o monety to nie dawajcie za fraga monet bo będzie ich za duzo Monety miał mieć za zabójstwo vip tylko bodajże Propozycje zmian: Komandos mógłby mieć TMP i z niego 1/15 lub 5+int dmg (10 inta 2 pkt dmg) w tym przypadku mógł by mieć chociaż ogranicznik rozrzutu Tropiciel mógłby nie mieć USP tylko wkurza przemienianie tych broni Tropiciel ma 1/10 z beret ale za często to siada co 3 strzał praktycznie. 1/12 powinno to trochę poprawić Zmiana modelu kosy (wiem pierdoła ale ta kosa jest brzydka ;p ew /knife i 3 do wyboru + 2 dla vipa itp) Możliwość kupna perku mając już perk (obecnie nie jest to możliwe należy sprzedać najpierw lub wyrzucić perk) lub dodania automatycznego sprzedawania perku przy kupnie kolejnego Hostów już nie da się zabić ale też i zabrać . Edytowane 22 Listopada 2017 przez Mzkkk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Johny Opalony Napisano 22 Listopada 2017 #482605 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2017 (edytowane) 5 godzin temu, Mzkkk napisał: Monety miał mieć za zabójstwo vip tylko bodajże Propozycje zmian: Komandos mógłby mieć TMP i z niego 1/15 lub 5+int dmg (10 inta 2 pkt dmg) w tym przypadku mógł by mieć chociaż ogranicznik rozrzutu Tropiciel mógłby nie mieć USP tylko wkurza przemienianie tych broni Tropiciel ma 1/10 z beret ale za często to siada co 3 strzał praktycznie. 1/12 powinno to trochę poprawić Zmiana modelu kosy (wiem pierdoła ale ta kosa jest brzydka ;p ew /knife i 3 do wyboru + 2 dla vipa itp) Możliwość kupna perku mając już perk (obecnie nie jest to możliwe należy sprzedać najpierw lub wyrzucić perk) lub dodania automatycznego sprzedawania perku przy kupnie kolejnego - Komandos ma niewidke, 1/1 z kosy , duzo kondy na start i 2 skoki. z TMP + dmg będzie zbyt OP nawet jak na klase VIP -USP zawsze mozesz wyrzucić na poczatku rundy, a ja wole mieć dodatkowe 12 naboi w magazynku w razie W reszta zmian na + powinna wyjść Edytowane 22 Listopada 2017 przez Johny Opalony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mzkkk Napisano 23 Listopada 2017 #482630 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2017 (edytowane) Odnośnie Anioła zauważyłem że dodaje mi expa ale tylko po wyjściu i wejściu na serwer za np ostatnią rundę tj za jakieś zabójstwo ale za misje itd nic Nie zawsze dostaję exp na wszystkich klasach (losowo) Na większości klas po chwili gry nie dostaję expa W amxmodmenu brak opcji robienia ss oraz prywatniej wiadomości do gracza Propozycja: wprowadzenie specjalnego chatu dla vipów u* (odpowiednik u@) runda rozgrzewkowa jest za krótka i na niej nie jest potrzebny freeze time oraz powinna być blokada wyboru klasy Edytowane 23 Listopada 2017 przez Mzkkk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FunnyPuma Napisano 23 Listopada 2017 #482660 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2017 1. Po co komandosowi 1/2 z HE? Proponuje go zrobić z niego starą ninje (lepsza była) Inteligencja: 0 Zdrowie: 40 Wytrzymałość: 0 Kondycja: 60 Bronie: deagle Opis: Niewidka zbliżona do starej ninji, 1/1 z kosy, zmniejszona grawitka lub dodatkowy skok 2. Rozgrzewka jest, ale bez HE 3. Tak jak napisał @Mzkkk w przypadku Anioła buguje się exp, tzn nie daje nam expa za fragi, tylko jak już to za misje. Nie wiem czy tak się dzieje na innych klasach, nie sprawdzałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi