Wojtyś Napisano 8 Grudnia 2017 #485230 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2017 Cześć, z racji, że zbliża się reset chciałbym zaproponować kilka zmian na serwerze. Przydałoby się trochę osłabić niewidkę klasie Zwiadowca i Złodziej(niewidka z bronią lepsza niż u assasina na kosie XD). W opisie klasy Telegrafista pisze, że ma zmniejszoną widoczność tylko na kosie, a w rzeczywistości ma cały czas, tak więc albo zmienić opis albo dać tak jak jest w nim napisane, bo wprowadza graczy tylko w błąd. W klasie Strzelec Wyborowy nie działa oślepienie(10%), przez co swoją drogą bardzo ubolewam.^^ Amadeusz z klasy którą grało pełno osób stał się klasą nie grywalną, kiedyś +15dmg, teraz +5+int. Tak więc fajnie by było mu dać +/- 10-12 dmg bez zależności od int. Talib- Zabrać dmg z elitek, a zmniejszyć mu widoczność, obecnie klasą nikt nie gra. Żołnierz Militarny dodać mu +20% dmg z broni(obecnie jest 10%, ale to stanowczo za mało i każdy wybiera Namiestnika). Klasa: Skrytobójca(PREMIUM) Int: 10 Hp:15 Wytrzymka: 40 Konda:35 Opis:Tworzy klona mając mniej niż 85hp, wtedy dostaje niewidke na 7sek i nie ma broni, po 7 sek dostaje bron i +3dmg+int z mp5 Klasa jak na premke jest bardzo słaba (+3dmg+int, śmieszne z racji, że Amadeusz ma +5), tak więc proponuje zabrać mu ten dmg, a dodać 1/12-1/13 z mp5(skoro klasy non premium mają1/12-1/13, to czego nie premium) i można dodać nieśmiertelność(chociaż na 5 sek, bo i tak nie mamy broni) podczas tej niewidki, bo próbowałem grać tą klasą i praktycznie z miejsca po dostaniu niewidki umieramy, bo ktos dalej strzela do naszego klona i my przez to giniemy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ikz' Napisano 8 Grudnia 2017 #485235 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2017 Co do tego złodzieja to racja, niewidka u niego za mocna (wiem, sam widziałem). Z tym amadeuszem też racja, kiedyś nie dało się z nim wytrzymać, ponieważ nawet połowa serwa mogła nim grać a teraz? 0, kompletne 0. Dodać mu to co Wojtek napisał i może wtedy coś ruszy. Z tym skrytobójcą to się zgodzę i nie zgodzę. Klasa sama w sobie nie jest taka słaba, jaka sie wydaje. Na początku to fakt, jest tragiczna wiem bo sam kiedyś kilkakrotnie nią grałem. Ale wystarczy, że pakujesz w inte i już staje się "obiecująca". Co do niewidki to w tym sie zgodze, można mu dać te 3-5 sek. nieśmiertelności (oczywiscie niewidka wtedy bez broni). Ale myślę, że problem leży też w tym, że po prostu nikt jej nie używa,a może tak, gdy ta jedna ogarnięta osoba by się tym skrytobójcą zajęła i pokazała, że ta klasa nie jest wcale taka zła, hmm? Pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Haq# Napisano 8 Grudnia 2017 #485237 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2017 Elo! Złodziej - lekko zmniejszona niewidka byłaby dobrym rozwiązaniem, tak samo zwiadowca Telegrafista, Strzelec Wyborowy, Talib, Żołnierz militarny - jestem za propozycja Wojtka Amadeusz - proponuję zwiększyć mu przelicznik Skrytobójca - klasa odbiega od innych premek, jestem za propozycją Wojtka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MoNt3 Napisano 8 Grudnia 2017 #485252 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2017 W końcu ktoś napisał a i tak myślę może by kapitanowi dodać 2 skoki ? I Rusek miał być robiony i jakoś widzę, że nic nie ruszony. Ps. właśnie kolejny reset w ciągu 2 tyg... Ja bym trochę może lvl zmniejszył albo zrobił tak, że jak 2-3osoby wbiją ten 400lvl bo tak to jedna osoba w tym przypadku Wojtek Posiedzi trochę dłużej i 2-3dni i wbije 300lvl a inni gracze którzy mniej grają nie mają szans wbić chociaż ten 200lvl a wiadomo że gra się fajna zaczyna od 200lvl czy tam 150 jak postać bardziej rozwinięta. Albo po prostu zrobić tak że reset będzie robiony co miesiąc a nie co tydzień czy tam 2 bo to bez sensu non stop resety robić... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtyś Napisano 8 Grudnia 2017 Autor #485266 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2017 W miesiąc to 400 na dwóch klasach da się zrobić. Zostawmy tak jak jest, bo wystarczy, że jedna osoba wbije 350+ to już ilość ludzi na serwerze się zmniejsza. Co do Kapcia to ten temat był już kilkakrotnie poruszany w przeszłości, jak dla mnie ta klasa jest świetna taka jaka jest i dwa skoki zrobiły by ją za mocną. Ruskowi można dodać he 1/4. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JAKoB Napisano 8 Grudnia 2017 #485274 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2017 Złodziej i zwiadowca maja mieć taka niewidkę , takie było założenie od początku , amadeuszowi coś czuje że to +int nawet nie działa xd gdyż podczas gry nim po otrzymaniu perku mózg generałą dmg nie zmieniło się :p[ Telegrafista z czego pamiętam miały mu zostać broni i apteczka + wbudowane uav Klasa szeregowiec - apteczki można użyć raz na mapę żołnierz Wsparcia nie działa autobh i kryt Kapitan miał zabrane nie tylko 2 skoki ale 1/1 z kosy także , przywrócić! Rusek miał mieć autobh i dmg , dalej nie ma 1/4 hp można by dać Ze śmierci zrobić jumpera? aug eliminator wbudowane uav i skok tak jak u mędrca fliper kryt do 1/8 Terminator dać 1/8 kryta jeszcze bo za słaba w sumie +10dmg z tmp i mac 10 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FunnyPuma Napisano 8 Grudnia 2017 #485275 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2017 Złodziej i zwiadowca - zwiększyć niewidkę Telegrafista, strzelec wyborowy, żołnierz militarny - jestem za Talib - myślę, że można dać lekką niewidkę zamiast tych elitek Amadeusz - można dać +10 z mp5 33 minuty temu, JAKoB napisał: Ze śmierci zrobić jumpera? aug eliminator wbudowane uav i skok tak jak u mędrca Nie, niech już śmierć zostanie taka jaka jest 34 minuty temu, JAKoB napisał: fliper kryt do 1/8 Terminator dać 1/8 kryta jeszcze bo za słaba w sumie +10dmg z tmp i mac 10 Klasy dobre, nie trzeba nic zmieniać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtyś Napisano 8 Grudnia 2017 Autor #485278 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2017 @JAKoB Już lepiej zostawić obecną śmierć tylko zabrać skoki. Co do Zwiadowcy i Złodzieja to nie wiem kto miał takie założenie, ale jest słabe, klasy są mniej widoczne od assasina. Nie ma co dawać Terminatorowi krytyków jest już kilka klas z takim bonusem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Haq# Napisano 9 Grudnia 2017 #485348 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2017 19 godzin temu, MoNt3 napisał: może by kapitanowi dodać 2 skoki ? 18 godzin temu, JAKoB napisał: Kapitan miał zabrane nie tylko 2 skoki ale 1/1 z kosy także , przywrócić! Może od razu cały serwer do góry nogami przestawić? Wystarczy, że rusek jest już zepsuty, a mojego kapitana to w spokoju zostawić. Gram nim szmat czasu i według mnie nie ma kija we wsi na niego. 18 godzin temu, JAKoB napisał: Ze śmierci zrobić jumpera? aug eliminator wbudowane uav i skok tak jak u mędrca Ja nie jestem za. Według mnie zostawić ją jak jest albo zabrać jeden skok. Wojtyś dodał reakcję 1 @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ikz' Napisano 9 Grudnia 2017 #485361 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2017 21 godzin temu, MoNt3 napisał: Ps. właśnie kolejny reset w ciągu 2 tyg... Ja bym trochę może lvl zmniejszył albo zrobił tak, że jak 2-3osoby wbiją ten 400lvl bo tak to jedna osoba w tym przypadku Wojtek Posiedzi trochę dłużej i 2-3dni i wbije 300lvl a inni gracze którzy mniej grają nie mają szans wbić chociaż ten 200lvl a wiadomo że gra się fajna zaczyna od 200lvl czy tam 150 jak postać bardziej rozwinięta. Albo po prostu zrobić tak że reset będzie robiony co miesiąc a nie co tydzień czy tam 2 bo to bez sensu non stop resety robić... Akurat w tym co Monte napisał jest trochę prawdy, ten level jest za szybko nabijany, a co za tym idzie ludziom się odechciewa grać na serwerze po zobaczeniu maksymalnego lvla, co nawet dzisiaj widać (niby sobota, jedni mają coś do robienia, drudzy robią coś innego), aktualna frekwencja jest słaba. Dlatego byłbym za tym, żeby znowu zmniejszyć trochę ten exp. Wiem, że niedawno był już zmniejszany, ale co to dało jak Wojtek w 2 tyg. wbija maxa, graczy to odtrąca, bo nie mają szans. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtyś Napisano 9 Grudnia 2017 Autor #485392 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2017 Jeśli zmniejszymy exp gracze będą mieli jeszcze mniejsze szansę, na mocniejszych graczach to jakoś większej różnicy nie zrobi, a dla tych słabszych poskutkuje tym, że nie wbiją nawet 100lvla, co za tym idzie frekwencja jeszcze bardziej spadnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ikz' Napisano 9 Grudnia 2017 #485393 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2017 10 minut temu, Wojtyś napisał: Jeśli zmniejszymy exp gracze będą mieli jeszcze mniejsze szansę, na mocniejszych graczach to jakoś większej różnicy nie zrobi, a dla tych słabszych poskutkuje tym, że nie wbiją nawet 100lvla, co za tym idzie frekwencja jeszcze bardziej spadnie. To w takim razie ja nie mam więcej pomysłów na ten temat, ale coś z tym trzeba zrobić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MoNt3 Napisano 9 Grudnia 2017 #485405 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2017 (edytowane) Zrobić po prostu reset co miesiąc i ja bym był za tym bo np. ktoś zacznie grać na serwie z tydzień - 2 tyg po resecie to ja bym zrobił tak, że reset jest np. dzisiaj a za 2 tyg odblokować /freelvl żeby Ci co zaczeli później mieli szanse bo wbiją po 2tyg czy tam po tyg a tu już prawie 200lvl latają to 1vs 200 będzie miał słabo ;p no nw coś takiego żeby gracze widząc 300lvl np nie rezygnowali z gry od razu Edytowane 9 Grudnia 2017 przez MoNt3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 9 Grudnia 2017 #485409 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2017 (edytowane) Niewidka w klasach zwiadowca i złodziej zostaje - po resecie ma zostać lekko zmniejszona widoczność assasina. Telegrafista miał wyglądać tak " Niewidka tylko na kosie , dodać wbudowane UAV , zostawić apteczkę oraz dodać 1/12 na krytyczne uderzenie " więc tym razem prosze aby to zostało zmienione. Strzelec wyborowy - naprawić to oślepienie. W Amadeuszu zmienić na +12dmg z mp5 niezależne od inteligencji. Talib tak jak napisal Wojtek, zabrać dmg dodać mu lekką niewidkę. Skrytobójce na razie zostawimy poza dodaniem przy niewidzialności 5 sekund nieśmiertelności, nie widziałem nikogo żeby grał na wyższym levelu przy dobrze rozdanych statach, może się okazać ze klasa jest dobra jaka jest tylko trzeba dobrze ją rozplanować i zagra nią odpowiednia osoba. żołnierz Wsparcia nie działa autobh i kryt - nie działa - trzeba naprawić. Żołnierz militarny - zmienić z +10% dmg na 20% Rusek ma być zmieniony po tym resecie, widać jak czytacie co pisze. Kapitan nie będzie nic zmieniany jest dobrze jak jest. Jakob NIE NIE NIE nie bedzie żadnego jumpera zamiast śmierci. Zostaje tak jak jest. Exp nie bedzię znowu zmniejszany, to i tak zmieni tylko to że Wojtek bedzię dłuzej wbijać max a słabsi gracze będą na tym zmniejszeniu tylko tracić bo nie wbiją większych leveli tym bardziej ze nawet teraz jest ciężko dla takich graczy. I dodam jeszcze że miała być zrobiona ta klasa i pytanko gdzie ona jest ? Tropiciel : int:0 hp: 30 wytrz:10 kond:40 Bronie: Scout i P250 , Smoke , Flash x2 Opis: 100+ inteligencja obrażeń z scouta i 1/15 z dualek? @EvO @klqs serio @⚙WolfIDraV⚙, który z was się tym zajmie ? i do kiedy się uwiniecie? @Wojtyś a jak byś ją proponował ulepszyć ? Edytuj post po prostu bo sie śmietnik robi. Ja sądze ze była by okej tak klasa Edytowane 13 Grudnia 2017 przez Gość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtyś Napisano 9 Grudnia 2017 Autor #485417 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2017 (edytowane) @Vix33nek!Nie wiem czy ten tropiciel ma jakikolwiek sens. Z jednej strony mamy Łowce Myśli, który bije ową klasa na głowę(1/3 Scout, mp5, zmniejszoną widoczność). Z drugiej strony zaś mamy snajpera (awp z dużo większym dmg, bodajże 150+int i do tego kosa 1/2). Klasa ewidentnie będzie odstawać od obecnych klas i mało kto ją będzie wybierać, tak więc albo ją ulepszyć albo nie dodawać. Hmm, w sumie można by było z niego zrobić słabszą wersję konspiranta, dodać jedną pułapkę i dmg ze Scouta zwiększyć do 120. Można też początkowe hp dac na 20 punktów i wytrzymałość na 10. Edytowane 9 Grudnia 2017 przez Wojtyś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 10 Grudnia 2017 #485520 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2017 Temat zamykam, przypominam jeszcze o tym że nie działa wymiana, w międzyczasie mógłby się ktoś tym zająć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
EvO Napisano 14 Grudnia 2017 #486200 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2017 Poprosiłem o otwarcie tematu, aby przedstawić kilka rzeczy, które już są gotowe (oczywiście po wcześniejszym uzgodnieniu z opiekunem) i które niedługo pojawią się na serwerze. Pierwszym i zarazem najważniejszym punktem jest naprawa wymiany. Teraz możecie wymieniać się do woli. Teraz co do zmian klas. Amadeusz - wzmocnione statystyki. Oprócz tego dodatkowe 5 dmg z mp5 + int, z tym, że int na maxa powinien dawać 20 dodatkowego dmg, co w połączeniu z tytanowymi czy pulkami daje nam typowego zabójcę. Następnie Talib. Była to klasa w ogóle nie grana, a jak wiadomo takie albo się boostuje, albo wywala. Jako, że jej założenie samo w sobie jest bardzo ciekawe postanowiliśmy, że zostanie ona dość znacznie wzmocniona. Obecnie wygląda tak "1/4 na natychmiastowe zabójstwo z deagl, + 10 dmg do elitek, auto bh, o 3/4 zmniejszona widoczność na nożu." jak widzicie tutaj też może być naprawdę ciekawie. Kolejną rzeczą jest telegrafista i zmiany w nim poczynione. Była propozycja całkowitego wywalenia niewidki na kosie, i dodanie UAV, jednak doszliśmy do wniosku, że wiele osób odrzuciłoby grę nią. OBecnie wyglądać będzie w ten sposób "Wbudowane UAV, apteczka, 1/12 szans na krytyczne trafienie, zmniejszona widoczność na nożu". niewidka będzie wynosiła około 60%. Nowość, o której wspominał @Vix33nek! klasa tropiciel. Będzie on wyglądał tak jak w opisie powyżej z tym, że dodatkowo posiądzie tmp. Oprócz tego, warto dodać, że na max int będzie z tego couta miał praktycznie 1/1, bo dmg będzie wynosiło około 350 (oczywiście nie uwzględniając wytrzymałości). Warto wspomnieć również o ulepszeniu skrytobójcy. Klasa ogólnie bardzo ciekawa i taktyczna do gry, jednak ze względu na siłę innych premek praktycznie nie widziana na serwerze. Od resetu będzie ona wyglądała tak "Tworzy klona majac mniej niz 85hp, wtedy dostaje niewidke na 7s ale nie ma broni(czas na ukrycie), po 7s dostaje bron dodatkowo!dmg 6+(int) z MP5 i Deagle, 10% szans na wyrzucenie broni przeciwnika" i tutaj znów warto dodać, że przelicznik z intem na max int da około 25 dodatkowego dmg co jest dość sporo, biorąc pod uwagę tak samo jak przy amadeuszu tytanek czy pułek. Oprócz tego przygotowany jest strzelec wyborowy, u którego to oślepienie powinno działać jak należy + ulepszony żołnierz militarny. Wydaje mi się, że powyższe klasy będą dostosowane poziomem do obecnych na serwie i zaciekawią jakąś grupę graczy. Wrzucone zostaną przy okazji resetu. SUNN. dodał reakcję 1 @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SUNN. Napisano 14 Grudnia 2017 #486201 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2017 Wątek został zamknięty przez moderatora forum.Jeśli się z tym nie zgadzasz skontaktuj się z moderatorem lub administratorem, w celu ponownego otworzenia tematu. Pozdrawiamy, Zespół Multi-Head.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi